Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord dicht bij akkoord over transfer Luka Ivanušec'
26 juli 2023 00:15 - 1908.nl
Foto: Pro Shots


Volgens 1908.nl nadert Feyenoord een akkoord met Dinamo Zagreb over de transfer van Luka Ivanušec. Nadat twee eerdere boden werden afgewezen is er nu goede hoop dat het derde bod wel wordt geaccepteerd en hoopt de club de transfer binnen enkele dagen af te kunnen ronden. Feyenoord zou nu een bod hebben uitgebracht van 8,3 miljoen euro en via bonussen zou de transferom verder kunnen oplopen. Ook ontvangt de kampioen van Kroatië een doorverkooppercentage.

Ivanušec speelde dinsdagavond nog met Dinamo Zagreb mee in de voorronde van de Champions League tegen FK Astana. Met een hattrick had de international van Kroatië een zeer belangrijke rol tijdens de 4-0 overwinning.



Aangezien dit nu echt rond lijkt te komen, is een eigen topic wel verdient.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 26 juli 2023 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord dicht bij akkoord over transfer Luka Ivanušec'
26 juli 2023 00:15 - 1908.nl
Foto: Pro Shots


Volgens 1908.nl nadert Feyenoord een akkoord met Dinamo Zagreb over de transfer van Luka Ivanušec. Nadat twee eerdere boden werden afgewezen is er nu goede hoop dat het derde bod wel wordt geaccepteerd en hoopt de club de transfer binnen enkele dagen af te kunnen ronden. Feyenoord zou nu een bod hebben uitgebracht van 8,3 miljoen euro en via bonussen zou de transferom verder kunnen oplopen. Ook ontvangt de kampioen van Kroatië een doorverkooppercentage.

Ivanušec speelde dinsdagavond nog met Dinamo Zagreb mee in de voorronde van de Champions League tegen FK Astana. Met een hattrick had de international van Kroatië een zeer belangrijke rol tijdens de 4-0 overwinning.



Aangezien dit nu echt rond lijkt te komen, is een eigen topic wel verdient.



Ik hoop met je mee :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 26 juli 2023 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord dicht bij akkoord over transfer Luka Ivanušec'
26 juli 2023 00:15 - 1908.nl
Foto: Pro Shots


Volgens 1908.nl nadert Feyenoord een akkoord met Dinamo Zagreb over de transfer van Luka Ivanušec. Nadat twee eerdere boden werden afgewezen is er nu goede hoop dat het derde bod wel wordt geaccepteerd en hoopt de club de transfer binnen enkele dagen af te kunnen ronden. Feyenoord zou nu een bod hebben uitgebracht van 8,3 miljoen euro en via bonussen zou de transferom verder kunnen oplopen. Ook ontvangt de kampioen van Kroatië een doorverkooppercentage.

Ivanušec speelde dinsdagavond nog met Dinamo Zagreb mee in de voorronde van de Champions League tegen FK Astana. Met een hattrick had de international van Kroatië een zeer belangrijke rol tijdens de 4-0 overwinning.



Aangezien dit nu echt rond lijkt te komen, is een eigen topic wel verdient.



Ik had effe gewacht tot het op Feyenoord.nl staat. Dit roept bij mij de associatie op van de supporter die voorbarig een kampioenstattoe laat zetten……

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 26 juli 2023 om 12:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 26 juli 2023 om 08:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord dicht bij akkoord over transfer Luka Ivanušec'
26 juli 2023 00:15 - 1908.nl
Foto: Pro Shots


Volgens 1908.nl nadert Feyenoord een akkoord met Dinamo Zagreb over de transfer van Luka Ivanušec. Nadat twee eerdere boden werden afgewezen is er nu goede hoop dat het derde bod wel wordt geaccepteerd en hoopt de club de transfer binnen enkele dagen af te kunnen ronden. Feyenoord zou nu een bod hebben uitgebracht van 8,3 miljoen euro en via bonussen zou de transferom verder kunnen oplopen. Ook ontvangt de kampioen van Kroatië een doorverkooppercentage.

Ivanušec speelde dinsdagavond nog met Dinamo Zagreb mee in de voorronde van de Champions League tegen FK Astana. Met een hattrick had de international van Kroatië een zeer belangrijke rol tijdens de 4-0 overwinning.



Aangezien dit nu echt rond lijkt te komen, is een eigen topic wel verdient.



Ik had effe gewacht tot het op Feyenoord.nl staat. Dit roept bij mij de associatie op van de supporter die voorbarig een kampioenstattoe laat zetten……




Ge hedde ook altijd wat te zijken he ;)

Geniet van het leven maakt het allemaal mooier :B:pul

Grapje gozer ;)

Dit bericht is gewijzigd op 26 juli 2023, 13:12:36.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Telegraaf: Feyenoord nadert akkoord met Dinamo
vandaag, 06:35 435 reacties
Feyenoord heeft Luka Ivanušec bijna binnen, zo meldt De Telegraaf donderdagochtend. De Rotterdammers naderen een akkoord met Dinamo Zagreb over een transfersom van ongeveer 8.5 miljoen euro, die in de toekomst nog kan oplopen

Ivanušec kan een contract voor vier seizoenen gaan tekenen, wanneer beide partijen een akkoord weten te bereiken, beginnen de onderhandelingen met de 24-jarige Kroaat. De inkomende transfer van Ivanušec ziet er volgens de krant goed uit.

Waar Feyenoord en Dinamo Zagreb een akkoord naderen, is een deal met Cercle Brugge op dit moment nog verder weg. De Belgen zitten wat betreft de Rotterdammers te hoog in de boom voor de 24-jarige Japanner Ayase Ueda. Beide clubs blijven de komende dagen in gesprek.

16,7 miljoen euro
Feyenoord heeft tot op heden 16,7 miljoen euro uitgegeven op de transfermarkt. De Rotterdammers hebben vooral geïnvesteerd in de komst van Ramiz Zerrouki en Calvin Stengs. Wanneer de gewenste aanvaller en spits daadwerkelijk komen, zal dit bedrag zelfs verdubbeld worden.

 

+1/-0

Feyenoord en Dinamo zijn zo goed als rond lijkt mij. Feyenoord wil de transfer van Ivanušec vóór de Johan Cruijff Schaal wedstrijd tegen PSV afronden.

UPDATE * Ivanušec wederom trefzeker voor Dinamo Zagreb
Feyenoord heeft wederom gezien dat Ivanušec momenteel in bloedvorm verkeert. De linksbuiten was al vroeg in de wedstrijd trefzeker tegen NK Istra 1961. Ivanušec ontving de bal net buiten de zestien en schoot prachtig raak met de binnenkant van zijn voet.

 

+1/-0

Vraag me echt af als dit nog doorgaat.
Man is in bloedvorm en word volgens mij per wedstrijd duurder.
Enige hoop is dat akkoord er al tijdje ligt met de club en dat ze gewoon even de cl wedstrijden afwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 juli 2023 om 13:37:

Vraag me echt af als dit nog doorgaat.
Man is in bloedvorm en word volgens mij per wedstrijd duurder.
Enige hoop is dat akkoord er al tijdje ligt met de club en dat ze gewoon even de cl wedstrijden afwachten.



Ze zouden zich weinig betrouwbaar tonen als hun vraagprijs iedere week hoger wordt. Maar eerlijk is eerlijk, je kan ze geen gelijk geven. Want hij schiet de goals er momenteel uit alle standen in, de één nog mooier dan de ander.

En zolang Feyenoord niet aan hun vraagprijs voldoet, mogen ze voor hem vragen wat ze willen. Ook meer.

Ik houd hoop, ook omdat de speler zijn zinnen lijkt te hebben gezet op een overgang naar Feyenoord. Maar wat dat waard is als hij zo blijft presteren en clubs van een ander kaliber duiken opeens op? Dat zullen we moeten afwachten…

 

+1/-0

Voor de wedstrijd morgen wilden ze het rond hebben zal dus morgenochtend moeten gebeuren.

 

+1/-0

Ik krijg Tymosjtsjoek vibes van deze transfer. Gebed zonder end…..

 

+1/-0

Wat je wel vaak ziet, is dat zo'n speler al ver is met een vragende club, soms al rond is of
bepaalde belangrijke zaken zijn al besproken, ook met de trainer bijv, en zelf dan weinig zin meer heeft in een nieuw, onzeker
transfertraject. Dus als de vragende club dan alsnog overeenkomt met de aanbieder, dat 't dan alsnog rond komt.

Zie ook Geertruida, die zie ik echt niet meer opeens nog naar een andere club gaan dan Leipzig.

 

+1/-0

Don't worry ! Ook al zal het nog mislopen dan komt er wel een ander, maar Luka en zijn vriendin willen gewoon naar Rotterdam.

Pusic zal hem wel wegwijs maken.

Dit bericht is gewijzigd op 4 augustus 2023, 06:30:09.

 

+1/-0

Dit niet meer accepteren. Helemaal geen wedstrijden meer meedoen met Zagreb. Dalijk scheurt hij alles af. Zo ben je het seizoen een wedstrijd of drie onderweg en heeft hij amper meegetraind, terwijl we voorin springen om extra kwaliteit. Tel daarbij op dat wij Luts wel gewoon laten gaan, zonder directe vervanger. Dit kan gewoon echt niet. Harder onderhandelen graag.

Dit bericht is gewijzigd op 8 augustus 2023, 14:28:31.

 

+1/-0

Ik las ergens, dat Luka na 15 augustus in Rotterdam wordt verwacht.

 

+1/-0

Luka Ivanusec maakt volgende week zijn opwachting bij Feyenoord, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller van Dinamo Zagreb is komende zondag dus nog niet inzetbaar tegen Fortuna Sittard, maar volgende week zondag wellicht wel tegen Sparta Rotterdam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Ivanušec bereikt persoonlijk akkoord met Feyenoord'

Luka Ivanušec heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De komst van de 24-jarige Kroaat is daardoor weer een stap dichterbij. Ivanušec en de Rotterdammers hebben een akkoord weten te bereiken over een contract tot medio 2028.

Het is de bedoeling dat Ivanušec na aankomend weekend de overstap gaat maken naar Feyenoord. De Kroaat speelt eerst beide duels tegen AEK Athene in de voorronde van de Champions League voor Dinamo Zagreb. De kans is aanwezig dat Ivanušec de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Sparta Rotterdam gaat volgen vanaf de tribune.

Ivanušec kan voor Feyenoord wel eens de oplossing op het middenveld worden. De linksbuiten kan ook uitstekend als aanvallende middenvelder uit de voeten. Trainer Arne Slot gaf eerder tussen de regels al aan dat Ivanušec in De Kuip eerst de kans krijgt op de nummer tien positie. Ook De Telegraaf meldt zondagavond dat de komst van de Kroaat dichtbij is.

Feyenoord wil naast het aantrekken van Ivanušec ook Oussama Idrissi aan de selectie toevoegen. De buitenspeler moet op huurbasis overkomen van Sevilla FC. Daarnaast mikt de stadionclub op een vervanger van Ezequiel Bullaude in de selectie. De aanvallende middenvelder gaat de komende periode op huurbasis spelen voor CA Boca Juniors.

 

+1/-0

Staat 0-2 voor Zagreb, dus ben benieuwd hoe dit verder gaat...

 

+1/-0

1-2 in de blessuretijd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec