Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-PEC Zwolle (05/05/2024-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

En nu Van de Belt weer en geen Milambo.



Milambo zit niet bij de wedstrijdselectie en kan daarom niet invallen.

Dit zijn de Wissels van Feyenoord deze wedstrijd: Wellenreuther, Lamprou, Read, Lopez, Van den Belt, Lingr, Sauer, Minteh, Gimenez, Jahanbakhsh.

 

+1/-0

Mogelijk speelt mee dat het natuurlijk een wedstrijd om niets was, maar Gimenez was veel meer de Gimenez van 2023. Los van de goals. Hij was gewoon weer bezig met de bal, kijken of hij kon scoren of afleggen, de verdedigers het bos proberen in te sturen. Leek gewoon meer plezier in te zitten en niet zo geforceerd. Lekker voor hem dat-ie goed bezig was en lekker voor de zomer voor Feyenoord. Even laten zien "kijk, ik kan het nog."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

Wat een armoe. Flikker toch op met die van de Belt.


Van den Belt kreeg tenminste wat speeltijd, maar het zag er onwennig uit. Het spel ging voor een groot gedeelte langs hem heen. Hij moet een eigen plek krijgen, centrale middenvelder of rechtermiddenvelder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 05 mei 2024 om 22:24:

Mogelijk speelt mee dat het natuurlijk een wedstrijd om niets was, maar Gimenez was veel meer de Gimenez van 2023. Los van de goals. Hij was gewoon weer bezig met de bal, kijken of hij kon scoren of afleggen, de verdedigers het bos proberen in te sturen. Leek gewoon meer plezier in te zitten en niet zo geforceerd. Lekker voor hem dat-ie goed bezig was en lekker voor de zomer voor Feyenoord. Even laten zien "kijk, ik kan het nog."


Gimenez viel goed in. Als invaller maakt hij de goals makkelijker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 05 mei 2024 om 21:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

En nu Van de Belt weer en geen Milambo.



Milambo zit niet bij de wedstrijdselectie en kan daarom niet invallen.

Dit zijn de Wissels van Feyenoord deze wedstrijd: Wellenreuther, Lamprou, Read, Lopez, Van den Belt, Lingr, Sauer, Minteh, Gimenez, Jahanbakhsh.




Waardeloze wissels weer,ipv je de jeugd nu een kans geeft en niet de spelers die weggaan.
Wat heb je daaraan?
Read en Sauer kan je toch makkelijk veel minuten geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 mei 2024 om 22:28:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 05 mei 2024 om 21:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

En nu Van de Belt weer en geen Milambo.



Milambo zit niet bij de wedstrijdselectie en kan daarom niet invallen.

Dit zijn de Wissels van Feyenoord deze wedstrijd: Wellenreuther, Lamprou, Read, Lopez, Van den Belt, Lingr, Sauer, Minteh, Gimenez, Jahanbakhsh.




Waardeloze wissels weer,ipv je de jeugd nu een kans geeft en niet de spelers die weggaan.
Wat heb je daaraan?
Read en Sauer kan je toch makkelijk veel minuten geven.


Lingr, van den Belt en Lopez hebben veel te weinig speeltijd gehad, dus dat ze vanavond minuten mochten maken, terecht!

 

+1/-0

De supporters waren ook goed vanavond, vooral richting Slot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 05 mei 2024 om 22:30:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 mei 2024 om 22:28:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 05 mei 2024 om 21:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

En nu Van de Belt weer en geen Milambo.



Milambo zit niet bij de wedstrijdselectie en kan daarom niet invallen.

Dit zijn de Wissels van Feyenoord deze wedstrijd: Wellenreuther, Lamprou, Read, Lopez, Van den Belt, Lingr, Sauer, Minteh, Gimenez, Jahanbakhsh.




Waardeloze wissels weer,ipv je de jeugd nu een kans geeft en niet de spelers die weggaan.
Wat heb je daaraan?
Read en Sauer kan je toch makkelijk veel minuten geven.


Lingr, van den Belt en Lopez hebben veel te weinig speeltijd gehad, dus dat ze vanavond minuten mochten maken, terecht!



Je moet helemaal niet zo denken.
Je moet al naar volgend jaar werken, dat doe je ook voor het team en spelers.
Lingr snap ik maar van den Belt en Lopez hebben geen speeltijd gehad omdat ze het niet verdienen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 mei 2024 om 01:08:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 05 mei 2024 om 22:30:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 mei 2024 om 22:28:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 05 mei 2024 om 21:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

En nu Van de Belt weer en geen Milambo.



Milambo zit niet bij de wedstrijdselectie en kan daarom niet invallen.

Dit zijn de Wissels van Feyenoord deze wedstrijd: Wellenreuther, Lamprou, Read, Lopez, Van den Belt, Lingr, Sauer, Minteh, Gimenez, Jahanbakhsh.




Waardeloze wissels weer,ipv je de jeugd nu een kans geeft en niet de spelers die weggaan.
Wat heb je daaraan?
Read en Sauer kan je toch makkelijk veel minuten geven.


Lingr, van den Belt en Lopez hebben veel te weinig speeltijd gehad, dus dat ze vanavond minuten mochten maken, terecht!



Je moet helemaal niet zo denken.
Je moet al naar volgend jaar werken, dat doe je ook voor het team en spelers.
Lingr snap ik maar van den Belt en Lopez hebben geen speeltijd gehad omdat ze het niet verdienen.


Lopez is veel te snel afgeschreven. Ook op dit forum. Van den Belt heeft de leeftijd om wekelijks te spelen. Er moet wel een duidelijk plan zijn met een speler. Met van den Belt is dat plan er niet. De scouting, maar vooral de technische staf moeten daar veel zorgvuldiger naar kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 mei 2024 om 01:08:

(...)Je moet helemaal niet zo denken.
Je moet al naar volgend jaar werken, dat doe je ook voor het team en spelers.
Lingr snap ik maar van den Belt en Lopez hebben geen speeltijd gehad omdat ze het niet verdienen.



Waarom zou Slot naar volgend jaar werken? Die zit met zijn hoofd al aan de Mersey en niet meer langs de Maas.

En verdienen? Dat kunnen wij toch niet beoordelen, of zie jij iedere training en beschik jij over alle (fysieke) data?

Van den Belt moet volgend seizoen verhuurd worden, zodat hij veel kan spelen. Die heeft dit seizoen nog niet aangetoond de aansluiting gevonden te hebben, maar is ook geblesseerd geweest. En Lopéz kan er geen klote aan doen dat Hartman is doorgebroken en de allerbeste linksback van Feyenoord van afgelopen decennia is gebleken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 06 mei 2024 om 08:29:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 mei 2024 om 01:08:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 05 mei 2024 om 22:30:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 mei 2024 om 22:28:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 05 mei 2024 om 21:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 mei 2024 om 21:23:

En nu Van de Belt weer en geen Milambo.



Milambo zit niet bij de wedstrijdselectie en kan daarom niet invallen.

Dit zijn de Wissels van Feyenoord deze wedstrijd: Wellenreuther, Lamprou, Read, Lopez, Van den Belt, Lingr, Sauer, Minteh, Gimenez, Jahanbakhsh.




Waardeloze wissels weer,ipv je de jeugd nu een kans geeft en niet de spelers die weggaan.
Wat heb je daaraan?
Read en Sauer kan je toch makkelijk veel minuten geven.


Lingr, van den Belt en Lopez hebben veel te weinig speeltijd gehad, dus dat ze vanavond minuten mochten maken, terecht!



Je moet helemaal niet zo denken.
Je moet al naar volgend jaar werken, dat doe je ook voor het team en spelers.
Lingr snap ik maar van den Belt en Lopez hebben geen speeltijd gehad omdat ze het niet verdienen.


Lopez is veel te snel afgeschreven. Ook op dit forum. Van den Belt heeft de leeftijd om wekelijks te spelen. Er moet wel een duidelijk plan zijn met een speler. Met van den Belt is dat plan er niet. De scouting, maar vooral de technische staf moeten daar veel zorgvuldiger naar kijken.



Lopez heeft wel een aantal dramatische momenten gehad. Roma uit vorig jaar met die gekke breedtepass, PSV thuis met een zee van ruimte voor Bakayoko, Groningen thuis voor de beker met het ene balverlies na het andere. Ik denk dat ze intern tot de conclusie zijn gekomen dat hij het niveau niet haalt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 06 mei 2024 om 10:05:

(...)Lopez heeft wel een aantal dramatische momenten gehad. Roma uit vorig jaar met die gekke breedtepass, PSV thuis met een zee van ruimte voor Bakayoko, Groningen thuis voor de beker met het ene balverlies na het andere. Ik denk dat ze intern tot de conclusie zijn gekomen dat hij het niveau niet haalt.



Lopéz is twee jaar geleden gehaald als 'eerste linksback', en opvolger van Malacia. Daarbij was geen rekening gehouden met Hartman, wat ook blijkt uit de huur van Bjørkan.

Lopéz kan er helemaal niets aan doen, dat hij op het tweede plan terecht is gekomen. Het gebrek aan speeltijd heeft hem geen goed gedaan, en heeft ertoe bijgedragen dat hij zich onvoldoende heeft kunnen ontwikkelen en de speelstijl van Feyenoord eigen heeft kunnen maken. Jij noemt zijn mindere wedstrijden, ik vond hem vorig seizoen in de Arena prima invallen na de noodzakelijke vroege wissel van Hartman.

Daar heeft Feyenoord voor mij de titel gewonnen.

Hij zal komende zomer ook zélf weg willen, dat Smal is vastgelegd zegt genoeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 06 mei 2024 om 10:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 06 mei 2024 om 10:05:

(...)Lopez heeft wel een aantal dramatische momenten gehad. Roma uit vorig jaar met die gekke breedtepass, PSV thuis met een zee van ruimte voor Bakayoko, Groningen thuis voor de beker met het ene balverlies na het andere. Ik denk dat ze intern tot de conclusie zijn gekomen dat hij het niveau niet haalt.



Lopéz is twee jaar geleden gehaald als 'eerste linksback', en opvolger van Malacia. Daarbij was geen rekening gehouden met Hartman, wat ook blijkt uit de huur van Bjørkan.

Lopéz kan er helemaal niets aan doen, dat hij op het tweede plan terecht is gekomen. Het gebrek aan speeltijd heeft hem geen goed gedaan, en heeft ertoe bijgedragen dat hij zich onvoldoende heeft kunnen ontwikkelen en de speelstijl van Feyenoord eigen heeft kunnen maken. Jij noemt zijn mindere wedstrijden, ik vond hem vorig seizoen in de Arena prima invallen na de noodzakelijke vroege wissel van Hartman.

Daar heeft Feyenoord voor mij de titel gewonnen.

Hij zal komende zomer ook zélf weg willen, dat Smal is vastgelegd zegt genoeg.



Ja die ene wedstrijd in de Arena is dan altijd het (enige) bewijs dat hij wel goed genoeg zou zijn. Maar goed, de TS ziet hem dagelijks op training en ik krijg de indruk dat ze het mooi vinden met hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 06 mei 2024 om 09:28:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 mei 2024 om 01:08:

(...)Je moet helemaal niet zo denken.
Je moet al naar volgend jaar werken, dat doe je ook voor het team en spelers.
Lingr snap ik maar van den Belt en Lopez hebben geen speeltijd gehad omdat ze het niet verdienen.



Waarom zou Slot naar volgend jaar werken? Die zit met zijn hoofd al aan de Mersey en niet meer langs de Maas.

En verdienen? Dat kunnen wij toch niet beoordelen, of zie jij iedere training en beschik jij over alle (fysieke) data?

Van den Belt moet volgend seizoen verhuurd worden, zodat hij veel kan spelen. Die heeft dit seizoen nog niet aangetoond de aansluiting gevonden te hebben, maar is ook geblesseerd geweest. En Lopéz kan er geen klote aan doen dat Hartman is doorgebroken en de allerbeste linksback van Feyenoord van afgelopen decennia is gebleken.



Ten eerste, ik hoor van iedereen dat ook Slot meedenkt voor volgend seizoen, betrokken is bij alles.

Ten tweede, verdienen als in hebben geen moer toegevoegd dit seizoen en de jeugd in die minimale minuten veel meer.
Dus die moeten nu klaar staan om in te vallen.
Ik zie een speler als Alireza steeds invallen nu maar voor wat dan precies?
Weinig inbreng gehad en gaat weg.
Zerrouki vaste basisplek maar als hij gratis was geweest zat hij niet eens op de bank.

En laten we het over al die linksbacks maar niet hebben...

Dit zijn zaken die je zelf ook wel had bedacht toch?
vaak genoeg over gehad..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 mei 2024 om 13:23:

(...)



De minuten van Lopéz en van den Belt zijn evengoed minimaal geweest, als voor de jeugd. Dat van den Belt véél minder heeft laten zien dan bijvoorbeeld Milambo, daar ben ik het geheel mee eens. Maar die zat gisteren niet eens bij de selectie, omdat (denk ik) alle ballen op de O-21 worden gegooid nu. Wat mij best logisch lijkt.

Ik begrijp wel waarom Lopéz mag invallen, dat is óók denken aan de toekomst als je zover wil gaan dat Slot daar nog over mee-/nadenkt. Of denk jij dat we daar nog geld voor kunnen peuren als hij op de tribune gezet wordt ten faveure van een jeugdspeler die als linksback kan invallen?

En wie moet er nu 'op 6' spelen in plaats van Zeroukki, nu Wieffer én Zechiel zwaargeblesseerd zijn? Jij denkt dat hij niet eens op de bank zou horen, maar ik zie geen alternatief op die positie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 06 mei 2024 om 13:36:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 mei 2024 om 13:23:

(...)



De minuten van Lopéz en van den Belt zijn evengoed minimaal geweest, als voor de jeugd. Dat van den Belt véél minder heeft laten zien dan bijvoorbeeld Milambo, daar ben ik het geheel mee eens. Maar die zat gisteren niet eens bij de selectie, omdat (denk ik) alle ballen op de O-21 worden gegooid nu. Wat mij best logisch lijkt.

Ik begrijp wel waarom Lopéz mag invallen, dat is óók denken aan de toekomst als je zover wil gaan dat Slot daar nog over mee-/nadenkt. Of denk jij dat we daar nog geld voor kunnen peuren als hij op de tribune gezet wordt ten faveure van een jeugdspeler die als linksback kan invallen?

En wie moet er nu 'op 6' spelen in plaats van Zeroukki, nu Wieffer én Zechiel zwaargeblesseerd zijn? Jij denkt dat hij niet eens op de bank zou horen, maar ik zie geen alternatief op die positie.




Ok dus het is niet perse die het verdienen zoals Slot zei maar degene die wegmoeten volgens jou?
Maar je kan dus wel zeggen Slot aan de toekomst denkt door Lopez te laten spelen maar een jeugdspeler kan niet?
beetje tegenstrijdig.

Zeroukki is zo wat de slechtste speler van de selectie op het moment.
Maar als je perse een naam wilt kan je Geertruida daar neerzetten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-PEC Zwolle (05/05/2024-20:00)