Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » David Hancko

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 april 2024 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 20 april 2024 om 15:19:

30 miljoen is een mooi bedrag voor deze speler!




Meen je dit nou echt of ben je aan het trollen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1194698/hancko-niet-veel-clubs-kunnen-mij-betalen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
amp;utm_campaign=voetbal


Dit is nou een speler die van mij altijd mag en moet blijven als er maar een kans is dat hij wilt blijven.
Dat zegt hij wel in zijn woorden.
Tuurlijk is hij wel nieuwsgierig maar hij vind het niet erg te blijven.
Zo een speler ga je nooit meer terug krijgen ook dus maak hem maar de grootverdiener van Feyenoord.



Natuurlijk zie ik hem ook het liefst ons shirtje! Maar als hij moet vertrekken dan het liefst voor de hoofdprijs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 21 april 2024 om 18:57:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 april 2024 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 20 april 2024 om 15:19:

30 miljoen is een mooi bedrag voor deze speler!




Meen je dit nou echt of ben je aan het trollen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1194698/hancko-niet-veel-clubs-kunnen-mij-betalen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
amp;utm_campaign=voetbal


Dit is nou een speler die van mij altijd mag en moet blijven als er maar een kans is dat hij wilt blijven.
Dat zegt hij wel in zijn woorden.
Tuurlijk is hij wel nieuwsgierig maar hij vind het niet erg te blijven.
Zo een speler ga je nooit meer terug krijgen ook dus maak hem maar de grootverdiener van Feyenoord.



Natuurlijk zie ik hem ook het liefst ons shirtje! Maar als hij moet vertrekken dan het liefst voor de hoofdprijs.



30 Miljoen voor zo een speler is toch geen hoofdprijs?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 22 april 2024 om 12:28:

(...)Maar als imand 50 miljoen biedt is hij weg.



Natuurlijk. Maar 50M is echt serieus veel geld. Daarvan kun je niet één vervanger halen, maar het team op meerdere posities van een kwaliteitsimpuls kan voorzien. Een vertrek van Hancko zal een ontzettend groot verlies zijn voor het team, maar met dergelijke transferinkomsten kan het elftal in zijn geheel beter worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 april 2024 om 12:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 22 april 2024 om 12:28:

(...)Maar als imand 50 miljoen biedt is hij weg.



Natuurlijk. Maar 50M is echt serieus veel geld. Daarvan kun je niet één vervanger halen, maar het team op meerdere posities van een kwaliteitsimpuls kan voorzien. Een vertrek van Hancko zal een ontzettend groot verlies zijn voor het team, maar met dergelijke transferinkomsten kan het elftal in zijn geheel beter worden.



Eens. Maar waar ik me zorgen over maak is dat het hart van het elftal verdwijnt (Hancko, Wieffer, Luts, Timber). Dan is het heel moeilijk om het elftal er als geheel sterker op te maken, zelfs als je heel veel geld binnenhaalt. Ook omdat de achterbljvers zwakke broeders zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 22 april 2024 om 13:24:

(...)Eens. Maar waar ik me zorgen over maak is dat het hart van het elftal verdwijnt (Hancko, Wieffer, Luts, Timber). Dan is het heel moeilijk om het elftal er als geheel sterker op te maken, zelfs als je heel veel geld binnenhaalt. Ook omdat de achterbljvers zwakke broeders zijn.



Daar geloof ik dus minder in, die leegloop. De woorden van Te Kloese vandaag sterken mij juist dat:

a. Feyenoord niet hoeft te verkopen.
b. de club na een x-aantal grote transfers zich écht heel moeilijk gaat opstellen als er nog clubs voor andere sterkhouders gaan komen.
c. Te Kloese keihard bezig is om een aantal sterkhouders te laten verlengen/behouden.

Alles en iedereen heeft zijn prijs. En zeker Feyenoord kan het zich niet veroorloven om bepaalde biedingen naast zich neer te leggen. Maar daarmee kan de club weer gaan bouwen en beter worden dan we nu zijn!

 

+1/-0

Feyenoord hoeft zijn beste spelers niet teverkopen, veel mensen vooral de buitenwacht denken nog teveel aan het oude Feyenoord die ieder jaar weer op de centjes moest letten een met moeite een selectie kon samenstellen. Het Feyenoord van nu heeft grote ambities dan moet je wel doorselecteren maar dan van onderen niet de top verkopen.

 

+1/-0

Dat hij gaat lijkt me nu wel duidelijk, wordt het Liverpool of een andere top club in Engeland?

 

+1/-0

Snap dat wij 50 milj veel geld vinden maar ik vind dat nog steeds te weinig.
En gaat verder niet om wat wij hem waard vinden maar dat hij gewoon niet weg mag.
50 milj mooi bedrag als we willen verkopen maar dat willen we dus niet , dan moet er dus nog een behoorlijk bedrag bij.

 

+1/-0

Het gaat er niet om of Feyenoord wel of niet wil dat ze verkocht worden of niet maar of de spelers zelf nog genoeg spirit hebben om te blijven in het post-Slot tijdperk, niet vergeten dat je als speler weer vanaf nul begint bij de komst van een nieuwe trainer en zeker als de trainer niet zoveel in zijn rugzak meebrengt, daarom mijn bijna smeekbede om een ervaren charismatische moderne trainer die met de selectie meedenkt, stuwt, enthousiasme overbrengt. Dan gaat de kern van het elftal heus wel nadenken of ze echt wel moeten weglopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 april 2024 om 19:05:

Het gaat er niet om of Feyenoord wel of niet wil dat ze verkocht worden of niet maar of de spelers zelf nog genoeg spirit hebben om te blijven in het post-Slot tijdperk, niet vergeten dat je als speler weer vanaf nul begint bij de komst van een nieuwe trainer en zeker als de trainer niet zoveel in zijn rugzak meebrengt, daarom mijn bijna smeekbede om een ervaren charismatische moderne trainer die met de selectie meedenkt, stuwt, enthousiasme overbrengt. Dan gaat de kern van het elftal heus wel nadenken of ze echt wel moeten weglopen.




Toch apart dan dat als Feyenoord een speler wilt en die speler wilt ook het vaak alsnog niet doorgaat omdat de verkopende(niet) het niet wilt.
Snap niets van deze logica.
Hoe krijg je anders 100+ milj voor een anthony bv.

 

+1/-0

Er moeten natuurlijk ook wel clubs komen voor spelers die genoeg miljoenen op tafel kunnen leggen. Hancko ligt vast tot medio 2028 als Geertruida al 30 miljoen met 1 jaar moet opleveren hoe veel moet Hancko met 4 jaar dan wel niet kosten???

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 20:42:

Er moeten natuurlijk ook wel clubs komen voor spelers die genoeg miljoenen op tafel kunnen leggen. Hancko ligt vast tot medio 2028 als Geertruida al 30 miljoen met 1 jaar moet opleveren hoe veel moet Hancko met 4 jaar dan wel niet kosten???



Zijn twee verschillende spelers. Persoonlijk denk ik dat Geertruida meer potentie heeft. Over paar jaar zou dit europees een hele grote jongen kunnen zijn! Bovendien hangt er op dit moment een hype rondom hem en dat zou na een paar potjes Oranje zichzelf nog meer in de picture kunnen spelen bij de grote clubs.

25-30 miljoen is een koopje als je hem voor komend seizoen wil vastleggen.👍

 

+1/-0

Als je 20 miljoen voor Geertruida krijgt mag je blij zijn, hij heeft een eenjarig contract en wil weg. Sommigen hier leven in een fantasiewereld.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Spelers » David Hancko