Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 april 2024 om 11:48:

Vind toch helaas dat het spel trager word als Bijlow erin staat.
Wellenreuter staat veel verder en is veel meer een extra verdediger wat goed werkt als je hoog staat.
Met Bijlow bouw je langzamer op.
IK zou toch liever Wellenreuter als eerste keeper hebben volgend jaar.



In mijn ogen is Wellenreuter ook een betere keeper dan Bijlow. Ook was hij gister weer aan het trekkebenen alsof het er weer inschoot. Ik was even bang dat hij weer geblesseerd zou raken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 april 2024 om 11:48:

Vind toch helaas dat het spel trager word als Bijlow erin staat.
Wellenreuter staat veel verder en is veel meer een extra verdediger wat goed werkt als je hoog staat.
Met Bijlow bouw je langzamer op.
IK zou toch liever Wellenreuter als eerste keeper hebben volgend jaar.



Met Bijlow bouw je juist beter op. Dat is de Slot-strategie. Tegenstander lokken en er dan doorheen spelen. Bijlow beheerst dat heel goed, Wellenreuther echt minder. Dat oogt traag maar is het juist niet.
Qua keepers capaciteiten vind ik ze vergelijkbaar.
Schrok ook even van dat trekkebenen, maar Bijlow legde achteraf uit dat het weer even inkomen was met lange ballen trappen. Geen blessure

 

+1/-0

Ik vind Wellenreuther op de lijn veel betrouwbaarder. Ook met hoge ballen en uitkomen trouwens.

 

+1/-0

Wellenreuther moet zelf knoop doorhakken een nieuwe trainer zal zijn eigen afweging maken wie de voorkeur krijgt.

 

+1/-0

Vind gisteren achterin allemaal wat onwennig staan. Had idee dat verdedigers soms verstopt waren en aan andere kant Bijlow die wat onzeker leek in sommige situaties.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 26 april 2024 om 19:51:

Vind gisteren achterin allemaal wat onwennig staan. Had idee dat verdedigers soms verstopt waren en aan andere kant Bijlow die wat onzeker leek in sommige situaties.



Het was zijn eerste wedstrijd weer na een lange blessure. Volgens mij had hij de vorige keer ook wat ´ontwenningsverschijnselen'.

 

+1/-0

Ik vind Bijlow wat minder rustig overkomen dan Wellenreuther. Vraag me toch af wie de betere keeper is. Wellenreuther vind ik in de opbouw aanzienlijk beter geworden, het verschil is nu minimaal. Uiteindelijk moet je misschien kijken naar fysieke betrouwbaarheid, dan zou ik voor Wellenreuther gaan als eerste keeper.

 

+1/-0

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1201454/justin-bijlow-op-verlanglijstje-arsenal-en-liverpool.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlin
k&utm_campaign=Headliner.nl



Zou wel cruel zijn als we de betere keeper(dit seizoen) laten gaan en dan onze eerste ook weggaat om tweede keeper te worden.
De cirkel is rond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 22 mei 2024 om 11:47:

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1201454/justin-bijlow-op-verlanglijstje-arsenal-en-liverpool.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlin
k&utm_campaign=Headliner.nl



Zou wel cruel zijn als we de betere keeper(dit seizoen) laten gaan en dan onze eerste ook weggaat om tweede keeper te worden.
De cirkel is rond.



Als Bijlow inderdaad weggaat, dan laten we Wellenreuther natuurlijk nooit gaan. Zou wel een elegante oplossing zijn, alle partijen blij.

 

+1/-0

Ik hoop wanneer hij vertrekt dat het meer dan 15mil gaat opleveren.

 

+1/-0

 

+1/-0

Engelse media bevestigen: Arsenal gaat voor Bijlow bij vertrek Ramsdale

Justin Bijlow staat op het lijstje van Arsenal FC. De interesse in de doelman van Feyenoord is bevestigd door diverse Engelse media, waaronder The Telegraph. De nummer twee van de Premier League wil Bijlow aantrekken wanneer Aaron Ramsdale een transfer maakt.

David Raya is door Arsenal FC gehuurd van Brentford met een aankoopverplichting voor aankomende zomer. De optie wordt gelicht door de Engelsen, waardoor Raya voor een bedrag van dertig miljoen pond definitief de overstap maakt naar Arsenal FC. De Engelsen zien in Raya de eerste doelman en Bijlow moet het de Spanjaard lastig gaan maken onder de lat.

Ramsdale, die op het toppunt een marktwaarde had van veertig miljoen euro, is zijn basisplaats verloren in het Emirates Stadion. Newcastle United heeft belangstelling getoond en de 26-jarige doelman wil weer wekelijks gaan spelen, waardoor een vertrek in de lijn der verwachting ligt.

Liverpool FC
De interesse van Liverpool FC wordt niet breed uitgemeten in Engeland. De nieuwe club van Arne Slot voelt op dit moment ook niet de urgentie om een tweede doelman aan te trekken. Journalist Fabrizio Romano maakte melding dat Liverpool FC vooral kijkt naar een linker centrale verdediger zonder daarbij namen te noemen.

Wellenreuther
De situatie onder de lat bij Feyenoord is bekend. Timon Wellenreuther wil het seizoen ingaan als eerste doelman, in De Kuip of elders, waardoor de Rotterdammers een keuze moeten gaan maken. Verkoopt Feyenoord Bijlow wanneer de interesse zich doorzet, of doet het Wellenreuther van de hand? De interesse uit de Premier League kan daardoor wel eens uitkomst bieden voor alle partijen.

 

+1/-0

Het goede is dat Wellenreuther z'n contract nog een jaar doorloopt, dus je hoeft geen overhaaste beslissingen te maken. Wordt de interesse voor Bijlow concreet (en is hij eventueel bereid met een plek op de bank of in ieder geval dat hij de strijd aan moet), verleng je Timon nog met een jaar als hij wil, zodat je in 2026 een nieuwe, jongere keeper hebt klaargestoomd (ik weet niet hoe Van Sas er voor staat?). Maar OF Bijlow OF Wellenreuther moet weg. Geen van beide zal een positieve invloed op de selectie hebben vanaf de bank.

Het is zo'n rotsituatie. Bijlow beseft ook wel dat z'n blessureleed een probleem is voor Feyenoord. Maar het is ook zijn club en het pad was natuurlijk "schitteren bij Feyenoord, Oranje en dan een toptransfer maken." En nu lijkt z'n keeperscarriere het allemaal "net niet" te worden, ondanks hoe goed hij is wanneer fit. Is hij bereid om puur in het belang van Feyenoord te denken of wil hij ook alleen een "1e keeper" transfer maken en anders niet?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 24 mei 2024 om 09:20:

Het goede is dat Wellenreuther z'n contract nog een jaar doorloopt, dus je hoeft geen overhaaste beslissingen te maken. Wordt de interesse voor Bijlow concreet (en is hij eventueel bereid met een plek op de bank of in ieder geval dat hij de strijd aan moet), verleng je Timon nog met een jaar als hij wil, zodat je in 2026 een nieuwe, jongere keeper hebt klaargestoomd (ik weet niet hoe Van Sas er voor staat?). Maar OF Bijlow OF Wellenreuther moet weg. Geen van beide zal een positieve invloed op de selectie hebben vanaf de bank.

Het is zo'n rotsituatie. Bijlow beseft ook wel dat z'n blessureleed een probleem is voor Feyenoord. Maar het is ook zijn club en het pad was natuurlijk "schitteren bij Feyenoord, Oranje en dan een toptransfer maken." En nu lijkt z'n keeperscarriere het allemaal "net niet" te worden, ondanks hoe goed hij is wanneer fit. Is hij bereid om puur in het belang van Feyenoord te denken of wil hij ook alleen een "1e keeper" transfer maken en anders niet?



Bijlow moet helaas zo snel mogelijk weg.
Anders zit je de komende 10 jaar opgescheept met de situatie dat seizoen afhangt hoe goed de tweede keeper presteert.
Lijkt me niet echt een gezonde situatie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 mei 2024 om 10:43:
Bijlow moet helaas zo snel mogelijk weg.
Anders zit je de komende 10 jaar opgescheept met de situatie dat seizoen afhangt hoe goed de tweede keeper presteert.
Lijkt me niet echt een gezonde situatie.



Oh, met je eens dat 't het slimste is om te doen. Alleen, als er uiteindelijk geen interessante club voor Bijlow komt, wat doet Feyenoord / de nieuwe trainer dan? Gaan ze zeggen "sorry Justin, maar of je bent 2e keeper, of je zult genoegen moeten nemen met een club van lager niveau." Ik weet niet of ze dat bereid zijn te doen. (en dan zul je zien, gaat-ie naar een andere club: nooit meer geblesseerd. :D )

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 24 mei 2024 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 mei 2024 om 10:43:
Bijlow moet helaas zo snel mogelijk weg.
Anders zit je de komende 10 jaar opgescheept met de situatie dat seizoen afhangt hoe goed de tweede keeper presteert.
Lijkt me niet echt een gezonde situatie.



Oh, met je eens dat 't het slimste is om te doen. Alleen, als er uiteindelijk geen interessante club voor Bijlow komt, wat doet Feyenoord / de nieuwe trainer dan? Gaan ze zeggen "sorry Justin, maar of je bent 2e keeper, of je zult genoegen moeten nemen met een club van lager niveau." Ik weet niet of ze dat bereid zijn te doen. (en dan zul je zien, gaat-ie naar een andere club: nooit meer geblesseerd. :D )



Je moet hopen op een langere gezonde periode of dat een grotere club hem als tweede man wilt.
Misschien dat hij dat zo een plek kan veroveren bij een andere club.
Blijft natuurlijk een goede keeper.

Neem aan dat hij ook een keer weg wilt.
En dat hij na ons nooit meer geblesseerd raakt ga ik eerlijk gezegd al vanuit haha

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 mei 2024 om 10:57:

(...)Je moet hopen op een langere gezonde periode of dat een grotere club hem als tweede man wilt.
Misschien dat hij dat zo een plek kan veroveren bij een andere club.
Blijft natuurlijk een goede keeper.

Neem aan dat hij ook een keer weg wilt.
En dat hij na ons nooit meer geblesseerd raakt ga ik eerlijk gezegd al vanuit haha



Laten we het hopen voor hem!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow