Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Champions League

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 23:19:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 april 2024 om 23:03:

Geweldige pass van Kroos op Vinicius!



Sowieso dit voetbal is zo hoogstaand en intensief Feyenoord moet gewoon nog duurdere maar vooral betere spelers aantrekken je kan als team wel leuk spelen je moet spelers hebben die echt wekelijks het verschil maken.


In een goed team kan Ivanusec ook zo,n pass geven. Veel meer dan 10 miljoen euro moet Feyenoord niet uitgeven voor een speler.

 

+1/-0

Ben benieuwd naar de nieuwe structuur die ze willen gaan hanteren voor de CL!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:25:

Ben benieuwd naar de nieuwe structuur die ze willen gaan hanteren voor de CL!



https://www.ucl-voetbal.nl/format-instroming-opzet-champions-leaguelink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2024 om 09:32:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:25:

Ben benieuwd naar de nieuwe structuur die ze willen gaan hanteren voor de CL!



https://www.ucl-voetbal.nl/format-instroming-opzet-champions-leaguelink



Inderdaad! Ik ben benieuwd wat voor invloed het heeft op hetgeen we uiteindelijk gaan zien. Begreep wel dat dit concreet betekent dat er meer potjes gespeeld gaan worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2024 om 09:32:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:25:

Ben benieuwd naar de nieuwe structuur die ze willen gaan hanteren voor de CL!



https://www.ucl-voetbal.nl/format-instroming-opzet-champions-leaguelink



Inderdaad! Ik ben benieuwd wat voor invloed het heeft op hetgeen we uiteindelijk gaan zien. Begreep wel dat dit concreet betekent dat er meer potjes gespeeld gaan worden.



Ja klopt, in algemene zin worden spelers dus weer meer belast. Maar laten ze dan eens stoppen met die onzinnige oefeninterlands en/of nations league. Daar zit echt niemand op te wachten.
Voor Feyenoord is meer wedstrijden in de CL wel aantrekkelijk natuurlijk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2024 om 09:39:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2024 om 09:32:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 09:25:

Ben benieuwd naar de nieuwe structuur die ze willen gaan hanteren voor de CL!



https://www.ucl-voetbal.nl/format-instroming-opzet-champions-leaguelink



Inderdaad! Ik ben benieuwd wat voor invloed het heeft op hetgeen we uiteindelijk gaan zien. Begreep wel dat dit concreet betekent dat er meer potjes gespeeld gaan worden.



Ja klopt, in algemene zin worden spelers dus weer meer belast. Maar laten ze dan eens stoppen met die onzinnige oefeninterlands en/of nations league. Daar zit echt niemand op te wachten.
Voor Feyenoord is meer wedstrijden in de CL wel aantrekkelijk natuurlijk



Wanneer je een langetermijnvisie hebt dan zijn meer CL wedstrijden idd erg belangrijk voor de spelers. Meer wedstrijden in CL kan ervoor zorgen dat aan eind van de rit onze jonge spelers uiteindelijk beter zullen worden en meer zullen opleveren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 10:22:

(...)



Zeer zeker waar. Voor Feyenoord is het spelen van méér dergelijke wedstrijden op het hoogste niveau een essentieel onderdeel van het doel om waarde op het veld te creeren. De afgelopen maanden daargelaten, met de blessures van Hartman en Wieffer, hebben de teams onder Slot afgelopen seizoenen weinig blessure-golven gekend.

Ik denk dat het één van de winsten is, die de fantastische fysieke begeleiding op 1908 heeft voortgebracht. Het heeft echter ook met een factor 'geluk' en 'momentum' te maken in mijn ogen, dat Feyenoord eigenlijk 3 seizoenen met zo'n smalle, vaste kern zo goed gepresteerd heeft. Het spreekt niet vanzelf, dat dit vastgehouden kan worden komende seizoenen.

Alle te verwachten mutaties in de spelersgroep hebben tot gevolg dat er straks weer een periode aanbreekt waarin nieuwe spelers moeten wennen aan de manier van spelen en het niveau. Ze zullen op de toppen van hun kunnen moeten spelen, om aan te haken. En het risico dat ze vervolgens geblesseerd raken (zoals Ivanušec tegen Celtic) is groter.

Overbelasting is wel degelijk een reden tot zorg en punt van aandacht. Maar op 1908 worden alle spelers zéér nauw gemonitord, en zal er ook daar naar gekeken worden.

 

+2/-0

Krijgt Dortmund nu ook een vette boete vanwege vuurwerk?

 

+1/-0

Wat een geweldige sfeer bij Dortmund. Die hebben dat achterlijke vuurwerk niet nodig. Vuurwerk is voor randdebielen en wannabee pyromanen. Die rook komt uit het vak van de Fransen.
Wat wel tegenvalt is dat ook zij het YNWA massaal zingen. Dat wordt wel een beetje afgezaagd nu.

 

+1/-0

Zoals onze Leen het nummer covered deed deze locale band dat in 1996 en werd ook hun anthem. Die van Towers is beter imo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 mei 2024 om 21:27:

Zoals onze Leen het nummer covered deed deze locale band dat in 1996 en werd ook hun anthem. Die van Towers is beter imo.





Doe voor mij maar gewoon Gerry & the pacemakers. Dat nummer is trouwens nog veel ouder, stamt uit 1909. Een jaar jonger dan Feyenoord.

 

+1/-0

Tor! Eins null

Ja Gerry blijft kippenvel en dan alleen bij Liverpool niet bij Twente.
Elvis versie is ook wel aardig maar die kon alles zingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 mei 2024 om 21:41:

Tor! Eins null

Ja Gerry blijft kippenvel en dan alleen bij Liverpool niet bij Twente.
Elvis versie is ook wel aardig maar die kon alles zingen.



Van Elvis ken ik het niet en dat Twente het ook omarmd heeft wist ik ook niet. Wrs omdat ik nooit Twente kijk :D
Maar als Lee met pensioen gaat mogen we wat mij betreft YNWA ook met pensioen sturen als de halve wereld dat nummer al draait, Ben bang dat ik hier vrij alleen in sta :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 01 mei 2024 om 21:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 mei 2024 om 21:41:

Tor! Eins null

Ja Gerry blijft kippenvel en dan alleen bij Liverpool niet bij Twente.
Elvis versie is ook wel aardig maar die kon alles zingen.



Van Elvis ken ik het niet en dat Twente het ook omarmd heeft wist ik ook niet. Wrs omdat ik nooit Twente kijk :D
Maar als Lee met pensioen gaat mogen we wat mij betreft YNWA ook met pensioen sturen als de halve wereld dat nummer al draait, Ben bang dat ik hier vrij alleen in sta :B



Mee eens. En dan vaker 'Mijn Feyenoord' inzetten

 

+1/-0

Die ouwe Hummels (35) maakt 0-1 (0-2). Leuk Borussia is er bijna.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 mei 2024 om 22:11:

Die ouwe Hummels (35) maakt 0-1 (0-2). Leuk Borussia is er bijna.



Wat een beschamend niveau voor een halve finale CL. Beide waardeloze armoedige ploegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 mei 2024 om 22:29:

(...)Wat een beschamend niveau voor een halve finale CL. Beide waardeloze armoedige ploegen.



Nou, zo erg was het toch niet? Ik dacht wel; ten opzichte van de andere halve finale vorige week maakt de ploeg die hieruit doorstroomt naar de finale geen schijn van kans. Maar je weet nooit.

Ik vind het leuk dat Borussia door is, liever dan PSG. Daar heb ik niks mee.

Wie de CL uiteindelijk wint, is mij een beetje om het even. Ik heb geen favoriete ploeg meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 mei 2024 om 10:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 mei 2024 om 22:29:

(...)Wat een beschamend niveau voor een halve finale CL. Beide waardeloze armoedige ploegen.



Nou, zo erg was het toch niet? Ik dacht wel; ten opzichte van de andere halve finale vorige week maakt de ploeg die hieruit doorstroomt naar de finale geen schijn van kans. Maar je weet nooit.

Ik vind het leuk dat Borussia door is, liever dan PSG. Daar heb ik niks mee.

Wie de CL uiteindelijk wint, is mij een beetje om het even. Ik heb geen favoriete ploeg meer.


Vanaf de 30e minuut werd de wedstrijd spannend. PSG deed er alles aan om een goal te maken, maar het was allemaal net niet. PSG speelde goed en Dortmund verdedigde goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 08 mei 2024 om 11:31:

(...)
Vanaf de 30e minuut werd de wedstrijd spannend. PSG deed er alles aan om een goal te maken, maar het was allemaal net niet. PSG speelde goed en Dortmund verdedigde goed.



Ik vond juist dat het bij PSG veel langer duurde, voordat ze écht op jacht gingen. Pas halverwege de tweede helft ging de druk er pas op. Tot die tijd bleef Dortmund nog relatief eenvoudig overeind.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 mei 2024 om 11:51:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 08 mei 2024 om 11:31:

(...)
Vanaf de 30e minuut werd de wedstrijd spannend. PSG deed er alles aan om een goal te maken, maar het was allemaal net niet. PSG speelde goed en Dortmund verdedigde goed.



Ik vond juist dat het bij PSG veel langer duurde, voordat ze écht op jacht gingen. Pas halverwege de tweede helft ging de druk er pas op. Tot die tijd bleef Dortmund nog relatief eenvoudig overeind.


Hoe minder tijd ze hadden, hoe fanatieker ze op jacht gingen naar een doelpunt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Andere competities » Champions League