Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Matchday: Feyenoord vs Benfica

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Winst is cruciaal ! ;)

 

+1/-0

Als alles doorgaat staat er een aanval om bang van teworden hopelijk vandaag 45 minuten Santiago !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LIVE 16:00 | Feyenoord - SL Benfica
vandaag, 14:45 636 reacties

Feyenoord speelt zondagmiddag de traditionele openingswedstrijd tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Rotterdammers trappen af om 16:00 uur tegen SL Benfica, waar oud-Feyenoorders Orkun Kökçü en Fredrik Aursnes momenteel onder contract staan. Het duel is live te bekijken op ESPN en te volgen via het liveblog van FR12.nl.

Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixao
SL Benfica: Odysseas, Bah, Antonio, Otamendi, Hyrasek, Aursnes, Kokcu, Di Maria, J. Mario, Rafa, Ramos.

Wissels
Feyenoord: Wellenreuther, Jansen, Kasanwirjo, López, Hendriks, Milambo, Van den Belt, Zechiël, Dilrosun, Beelen, Minteh. Timber, Sauer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 juli 2023 om 00:40:

Winst is cruciaal ! ;)



Gelijkspel zou gewoon prima resultaat zijn.

Toch raar dat die Timber op de bank zet en Wieffer laat staan, die speelde tot op heden gewoon dramatisch en Timber begon steeds beter te spelen.

 

+1/-0

Aangezien we nog niet compleet zijn denk ik dat dit nog een maatje te groot gaat zijn maar ik laat me graag verrassen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Opstelling Feyenoord: Gimenez in de punt van de aanval
vandaag, 15:14 343 reacties
Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen SL Benfica gemaakt. De Rotterdammers trappen om 16:00 uur af in De Kuip en de oefenwedstrijd is live te bekijken op ESPN.

Santiago Gimenez zit voor het eerst in de wedstrijdselectie tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De spits van Feyenoord nam deel aan de Gold Cup en genoot daarna van een welverdiende vakantie. Afgelopen donderdag wilde Slot met het oog op zijn jetlag geen enkel risico nemen. Zondagmiddag tegen de Portugezen start Gimenez direct in de basis.

Ook Calvin Stengs is er weer bij. De aanwinst van Feyenoord begon afgelopen week tegen Villarreal CF in de basis en kreeg dertig minuten speeltijd. De aanvaller, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, kan zondagmiddag zestig minuten in actie komen. Feyenoord stoomt Stengs klaar voor de Johan Cruijff Schaal tegen PSV van volgende week vrijdag.

Bij de tegenstander van Feyenoord, SL Benfica, starten Fredrik Aursnes en Orkun Kökcü in de basisopstelling. Daarnaast heeft SL Benfica ook de beschikking over Ángel Di María, die onlangs besloot om terug te keren na een avontuur bij PSG en Juventus, en hij zal vanaf de aftrap spelen.

Opstelling Feyenoord
Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord
Wellenreuther, Jansen, Kasanwirjo, López, Hendriks, Milambo, Van den Belt, Zechiël, Dilrosun, Beelen, Minteh. Timber, Sauer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 juli 2023 om 15:36:

Aangezien we nog niet compleet zijn denk ik dat dit nog een maatje te groot gaat zijn maar ik laat me graag verrassen.



Ik vind dit Benfica er niet beter op staan dan wij, denk dat we gelijkwaardig zijn op dit moment.

 

+1/-0

Weer geweldige minuut stilte zoals dat ook alleen maar in De :kuip kan...

 

+1/-0

12" 1-0: Paixao

 

+1/-0

Eerste 10 minuten zien er weer prima uit.
Er zit zeker potentie in deze ploeg.

Zodra er nog 2 of 3 aankopen bijkomen, dan zijn we helemaal kampioenskandidaat nr 1.

 

+1/-0

Pedersen en Wieffer hebben het heel lastig vanmiddag.
Laat dit een goede leerschool zijn, maar de vorm/kwaliteit is bij beiden er nog niet.
Zeker verdedigend niet.

 

+1/-0

34" 2-0: SANTIGOAL!

 

+1/-0

Was denk ik wel met in ieder geval de schouders buitenspel, maar who cares vandaag. :) Prima steekbal ook. Staan gewoon aardig te ballen hoor.

Wel paar momentjes (Pedersen en Geertruida) die niet mogen gebeuren, maar dat krijgen ze dan nog wel te horen. Na vandaag doen ze dat niet meer. :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 30 juli 2023 om 16:42:

Was denk ik wel met in ieder geval de schouders buitenspel, maar who cares vandaag. :) Prima steekbal ook. Staan gewoon aardig te ballen hoor.

Wel paar momentjes (Pedersen en Geertruida) die niet mogen gebeuren, maar dat krijgen ze dan nog wel te horen. Na vandaag doen ze dat niet meer. :)



Feyenoord speelt echt een prima wedstrijd.

De goal was goedgekeurd, omdat de rechtsback duidelijk op een lijn stond, ook m.b.t. de schouders ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 30 juli 2023 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 30 juli 2023 om 16:42:

Was denk ik wel met in ieder geval de schouders buitenspel, maar who cares vandaag. :) Prima steekbal ook. Staan gewoon aardig te ballen hoor.

Wel paar momentjes (Pedersen en Geertruida) die niet mogen gebeuren, maar dat krijgen ze dan nog wel te horen. Na vandaag doen ze dat niet meer. :)



Feyenoord speelt echt een prima wedstrijd.

De goal was goedgekeurd, omdat de rechtsback duidelijk op een lijn stond, ook m.b.t. de schouders ;)



Blij dat we weer zijn begonnen, dit heb ik echt gemist :B

 

+1/-0

Prima wedstrijd tot nu toe met weinig kansen, al heb ik de indruk dat Benfica niet op het maximale speelt. Pedersen en Alireza wat ongelukkig. Hartman speelt geweldig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 30 juli 2023 om 17:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 30 juli 2023 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 30 juli 2023 om 16:42:

Was denk ik wel met in ieder geval de schouders buitenspel, maar who cares vandaag. :) Prima steekbal ook. Staan gewoon aardig te ballen hoor.

Wel paar momentjes (Pedersen en Geertruida) die niet mogen gebeuren, maar dat krijgen ze dan nog wel te horen. Na vandaag doen ze dat niet meer. :)



Feyenoord speelt echt een prima wedstrijd.

De goal was goedgekeurd, omdat de rechtsback duidelijk op een lijn stond, ook m.b.t. de schouders ;)



Blij dat we weer zijn begonnen, dit heb ik echt gemist :B



Dat ik gelijk heb? :B;)

Ik snap dat het randje is, maar voor mijn gevoel stond die met de RB gelijk op moment van spelen.

 

+1/-0

Wissels:

Beelen --> Pedersen
Minteh --> Gimenez

 

+1/-0

Wissels:

Timber --> Zerrouki
vd Belt --> Stengs

 

+1/-0

Wissels:

Kasanwirjo --> Geertruida
Lopez --> Hartman
Dilrosun --> Paixao

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Matchday: Feyenoord vs Benfica