Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 181 182 183 184 185 186 187

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 21 mei 2024 om 22:21:

'Feyenoord meldt zich bij FC Versailles voor Nadje'

Chris-Kévin Nadje moet de overstap maken naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de Franse club FC Versailles om een overgang van de 22-jarige verdedigende middenvelder te bespreken. Dit meldt 1908.nl. Feyenoord heeft al een eerste bod neergelegd.

Binnen Feyenoord is iedereen overtuigd geraakt van de kwaliteiten van Nadje. De afgelopen maanden heeft de rechtspoot een uitstekende indruk weten te maken in de Championnat National. De Rotterdammers zien in de Fransman, die ook over een Ivoriaans paspoort beschikt, een opvolger van Mats Wieffer of Ramiz Zerrouki.

Niet alleen Feyenoord is concreet voor Nadje. Hellas Verona heeft zich ook gemeld bij FC Versailles om een overgang te bespreken. Charleroi, SC Farense en Schalke 04 zien de komst van de middenvelder ook wel zitten. Feyenoord lijkt op dit moment de beste papieren te hebben, aangezien Nadje een overstap naar Rotterdam wel ziet zitten.

Nadje heeft een contract dat loopt tot medio 2025 en een geschatte marktwaarde van iets minder dan een half miljoen euro. De 1,90 meter lange middenvelder is afkomstig uit de jeugdopleiding van RC Lens en maakte dit seizoen een uitstekende ontwikkeling door. In 31 wedstrijden scoorde hij zeven keer en was twee keer de aangever.



Opvolger van Wieffer haha. Wat een onzin. Dit is een talent, hooguit voor de toekomst en de breedte.

 

+1/-0

Hutchinson staat in de belangstelling van Feyenoord en Ajax. Feyenoord heeft zich al gemeld bij Chelsea voor de rechtsbuiten volgens VI. Chelsea ontsloeg haar trainer vandaag dus zal De Zerbi wel komen wel blij mee als Blues fan!

 

+1/-0

Dat is de derde speler die aan Feyenoord gelinkt wordt vandaag dan lijkt me dat intern best duidelijk wat de bedoeling is voor de nieuwe coach zelfde als met de nieuwe Premier even geduld nog.

 

+1/-0

'Nürnberg onderhandelt met Feyenoord over Hendriks'

Ramon Hendriks staat in de belangstelling van FC Nürnberg. De Duitsers hebben zich in De Kuip gemeld en zijn in onderhandeling over een transfer. FC Nürnberg wil de 22-jarige verdediger definitief overnemen van Feyenoord. Dit meldt 1908.nl.
Hendriks speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Vitesse. De linker centrale verdediger speelde 31 wedstrijden voor de Arnhemmers en kon daarin de degradatie van de club niet voorkomen. Hendriks heeft bij Feyenoord een contract dat loopt tot medio 2026 en een geschatte marktwaarde van iets minder dan een miljoen euro.

Bij Feyenoord lijkt Hendriks niet meer te hoeven rekenen op een nieuwe kans. De linkspoot werd eerder verhuurd aan NAC Breda en FC Utrecht en staat nu voor een definitief vertrek uit De Kuip. In het shirt van Feyenoord kwam Hendriks tot elf wedstrijden.

Telegraaf: Bijlow op shortlist Arsenal en Liverpool

De kans is groot dat Justin Bijlow zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord heeft gespeeld. De Telegraaf meldt dat Engeland lonkt voor de 26-jarige doelman van de Rotterdammers. Arsenal én Liverpool hebben Bijlow hoog op de shortlist staan als tweede doelman.
De interesse van Liverpool FC in Bijlow staat los van de overstap van Arne Slot naar Engeland. De doelman is de afgelopen maanden uitgebreid gescout door de Premier League-club. Ook wanneer Slot niet de overstap had gemaakt, zag Liverpool FC de komst van Bijlow zitten.

Arsenal heeft Bijlow voornamelijk gescout in de Champions League-wedstrijden. Scouts zaten op de tribune tijdens de duels tegen Lazio, Atlético Madrid en Celtic (uit) om een goed beeld te krijgen van de kwaliteiten van Bijlow. De nummer twee van de Premier League hakt de komende weken een knoop door over de keeperskwestie.

Het is niet de eerste keer dat een Engelse club een transfer van Bijlow overweegt. Manchester United zag afgelopen zomer wel heil in de komst van de Rotterdammer. Trainer Erik ten Hag koos er uiteindelijk voor om in zee te gaan met oude bekende André Onana. Feyenoord zette toen in op een bedrag van 25 miljoen euro, iets dat nu niet meer als realistisch wordt geacht.

Bijlow heeft momenteel een geschatte marktwaarde van dertien miljoen euro en een doorlopend contract tot medio 2026. De rechtspoot stond 143 wedstrijden onder de lat bij de stadionclub en wist daarin 54 keer de nul te houden. Met twee kampioenschappen, twee KNVB Bekers en twee keer een gewonnen Johan Cruijff Schaal is de prijzenkast van Bijlow goed gevuld.

 

+1/-0

Ik denk dat 15M-18M voor Bijlow een prima bedrag is. Tijden en vooral de norm bij Feyenoord (en het verwachtingspatroon) zijn veranderd, volledig terecht. Maar met een dergelijk bedrag komt hij nog altijd met stip binnen in de top-10 van hoogste uitgaande transfers. En we hebben het hier over een keeper.

Natuurlijk moet je hoger in de boom gaan zitten, en beginnen op 20M. En als je dat voor hem kan krijgen, ben je denk ik echt spekkoper. Met zijn blessure-verleden is Bijlow voor clubs ook een risico. Ook als tweede doelman. Stel dat je eerste man geblesseerd raakt en Bijlow zit op dat moment óók in de lappenmand?

Feyenoord en Ajax strijden om begeerde Hutchinson

Geldt denk ik als 'Home-grown' speler, en daarmee zeer interessant als hij zich bij Feyenoord goed kan ontwikkelen. EDIT: lijkt onhaalbaar.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 mei 2024, 09:43:19.

 

+1/-0

13 miljoen voor Bijlow? Dan ga ik hem morgen zelf nog brengen! Ik denk niet dat dat realistisch is. Wellicht is dat zijn waarde (als hij speelt) maar denk dat clubs naar het totaalplaatje kijken. Justin is regelmatig geblesseerd, het is en blijft een risico hem aan te trekken. Verwacht dat dat de prijs zal drukken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 22 mei 2024 om 10:48:

13 miljoen voor Bijlow? Dan ga ik hem morgen zelf nog brengen! Ik denk niet dat dat realistisch is. Wellicht is dat zijn waarde (als hij speelt) maar denk dat clubs naar het totaalplaatje kijken. Justin is regelmatig geblesseerd, het is en blijft een risico hem aan te trekken. Verwacht dat dat de prijs zal drukken.



Ja, het zal de transfersom drukken. Maar vorig seizoen was hij nog 20M+ waard, en toen was hij ook al blessure-gevoelig. We mmoeten het nu niet 'groter' maken dan het is, het blijft een betrouwbare keeper en als hij eerste keus is bij Oranje dit EK is hij dat echt wel waard. Makkelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 mei 2024 om 09:12:

Ik denk dat 15M-18M voor Bijlow een prima bedrag is. Tijden en vooral de norm bij Feyenoord (en het verwachtingspatroon) zijn veranderd, volledig terecht. Maar met een dergelijk bedrag komt hij nog altijd met stip binnen in de top-10 van hoogste uitgaande transfers. En we hebben het hier over een keeper.

Natuurlijk moet je hoger in de boom gaan zitten, en beginnen op 20M. En als je dat voor hem kan krijgen, ben je denk ik echt spekkoper. Met zijn blessure-verleden is Bijlow voor clubs ook een risico. Ook als tweede doelman. Stel dat je eerste man geblesseerd raakt en Bijlow zit op dat moment óók in de lappenmand?

Feyenoord en Ajax strijden om begeerde Hutchinson

Geldt denk ik als 'Home-grown' speler, en daarmee zeer interessant als hij zich bij Feyenoord goed kan ontwikkelen. EDIT: lijkt onhaalbaar.



Hutchinson wel een interessant bericht. Dan zouden Rodriguez (of is die al naar Girona?) en Bryan Gil niet meer in beeld zijn?

Ken die Hutchinson verder niet, maar naar verluidt een van de grotere talenten. Maar goed, dan zou die onhaalbaar voor ons moeten zijn. Dus wat zou de adder onder het gras zijn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 mei 2024 om 12:15:

(...)



Hij lijkt ook onhaalbaar te zijn, Chelsea zou naar verluidt 20M voor hem willen ontvangen en er is ook veel intresse uit Duitsland en Engeland.

 

+1/-0

Ik heb begrepen dat Chelsea er 17m pond voor vraagt. Dat lijkt mij dan erg onrealistisch voor ons.

Wellicht een huurconstructie, maar ben daar niet zo'n voorstander van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 22 mei 2024 om 13:54:

Ik heb begrepen dat Chelsea er 17m pond voor vraagt. Dat lijkt mij dan erg onrealistisch voor ons.

Wellicht een huurconstructie, maar ben daar niet zo'n voorstander van.



Dat zou idd tegek zijn maar denk zeker dat Feyenoord wel record Aankopen kan verbreken deze zomer geen idee met hoeveel 15 miljoen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Feyenoord gaat zeker investeren deze zomer, en ik verwacht ook dat het huidige transfer-record (8.3M voor Hancko, volgens TM.nl) verbroken gaat worden. Waarschijnlijk wel meerdere keren.

Afhankelijk van hoeveel (welke) spelers er vertrekken, zal de club écht in kwaliteit moeten investeren om de selectie op niveau te houden. Op bepaalde posities is de bezetting zodanig, dat een vertrek van één speler zich in het gehele team laat voelen. En een aantal van die spelers/posities staan nadrukkelijk in de belangstelling.

Daarnaast heeft Feyenoord 'verschilmakers' op de flank nodig, dat ontbrak er volgens Slot aan en ik denk dat een nieuwe hoofdtrainer dat ook ziet.

Hoeveel Feyenoord aankomende zomer gaat betalen voor één of meerdere spelers; ik heb geen idee. Ik denk wel 10M+, maar of de grens van 15M geslecht gaat worden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 mei 2024 om 14:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 22 mei 2024 om 13:54:

Ik heb begrepen dat Chelsea er 17m pond voor vraagt. Dat lijkt mij dan erg onrealistisch voor ons.

Wellicht een huurconstructie, maar ben daar niet zo'n voorstander van.



Dat zou idd tegek zijn maar denk zeker dat Feyenoord wel record Aankopen kan verbreken deze zomer geen idee met hoeveel 15 miljoen?



dat denk ik ook. De lat gaat omhoog ("versterking aan de bovenkant";), ook in transfer uitgaven.

 

+1/-0

Spelers kosten ook steeds meer, het is dan ook niet gek dat er elk jaar meer betaald zal moeten worden om mee te kunnen. Uiteraard zullen er een paar grotere aankopen gedaan worden, maar een jongen van 20 voor 20 miljoen kopen is voor ons een groot risico.

Hij heeft het aardig gedaan, en hij zal zeker talent hebben, maar ik (hoop ook) verwacht dat we voor wat meer zekerheid zullen gaan. Een speler die er zeker al vanaf het eerste moment staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 mei 2024 om 11:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 22 mei 2024 om 10:48:

13 miljoen voor Bijlow? Dan ga ik hem morgen zelf nog brengen! Ik denk niet dat dat realistisch is. Wellicht is dat zijn waarde (als hij speelt) maar denk dat clubs naar het totaalplaatje kijken. Justin is regelmatig geblesseerd, het is en blijft een risico hem aan te trekken. Verwacht dat dat de prijs zal drukken.



Ja, het zal de transfersom drukken. Maar vorig seizoen was hij nog 20M+ waard, en toen was hij ook al blessure-gevoelig. We mmoeten het nu niet 'groter' maken dan het is, het blijft een betrouwbare keeper en als hij eerste keus is bij Oranje dit EK is hij dat echt wel waard. Makkelijk.



20 miljoen, dan zit hij bijna in de top 10 van best verkochte keepers. Daarnaast heeft hij "slechts" een contract tot 2026. Ik schat echt dat het niet boven de 15m gaat uitkomen, mark my words.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 22 mei 2024 om 15:17:

Spelers kosten ook steeds meer, het is dan ook niet gek dat er elk jaar meer betaald zal moeten worden om mee te kunnen. Uiteraard zullen er een paar grotere aankopen gedaan worden, maar een jongen van 20 voor 20 miljoen kopen is voor ons een groot risico.

Hij heeft het aardig gedaan, en hij zal zeker talent hebben, maar ik (hoop ook) verwacht dat we voor wat meer zekerheid zullen gaan. Een speler die er zeker al vanaf het eerste moment staat.



Ook mee eens. En we hebben ook Slory als talent nog op die positie, die niet veel jonger is. Summerville bleek elders ook een schot in de roos (ja, ik weet van zijn gedrag toen, daar gaat het even niet om)

Nu vind ik het moeilijk Slory en Hutchinson te vergelijken, maar binnen die context moet je ook kijken naar het bedrag dat je uitgeeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 mei 2024 om 13:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 mei 2024 om 12:15:

(...)



Hij lijkt ook onhaalbaar te zijn, Chelsea zou naar verluidt 20M voor hem willen ontvangen en er is ook veel intresse uit Duitsland en Engeland.


Daan Rots van Twente is ook een goede rechtsbuiten en kost geen 20 miljoen. Bovendien heeft Feyenoord Paixao nog, die daar heel goed kan spelen.

 

+1/-0

Osame Sahraoui van Heerenveen. Kan op linksbuiten en rechtsbuiten. Heeft "slechts" contract tot 2026

 

+1/-0

GdS: Stalled renewal and Dutch interest – Milan at risk of losing Simic

https://www.google.com/amp/s/sempremilan.com/gds-milan-at-risk-losing-simic-feyenoord/amplink

Hij gaat niet verlengen lijkt het.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 22 mei 2024 om 15:29:

(...)
Daan Rots van Twente is ook een goede rechtsbuiten en kost geen 20 miljoen. Bovendien heeft Feyenoord Paixao nog, die daar heel goed kan spelen.



Daan Rots is een interessante speler, maar ik denk dat FC Twente veel geld voor hem gaat verlangen. Zolang de vraagprijs binnen de grenzen van realisme blijft, kan Feyenoord hem betalen. Maar of we voor hém records moeten breken?

Wat me de afgelopen dagen minder goed is gaan bevallen aan Twente en haar (jongere) spelers, is dat 'gedweep' met Joshua Brenet. Laatstgenoemde heeft serieuze problemen, en was in de ogen van de club niet langer houdbaar als contractspeler. Met zijn gedrag heeft hij de club in diskrediet gebracht, meermaals. De bende die hij van zijn leven buiten het veld gemaakt heeft, heeft hij naar de club meegenomen.

En dan gaat Daan Rots hem na de laatste wedstrijd het veld op slepen, om samen met de andere spelers het feestje te vieren met de supporters over het bereiken van de derde plaats. Hij werd zelfs op de schouders genomen, en dat wordt gerechtvaardigd met uitlatingen na afloop (van Rots) dat de spelers met die veroordelingen van Brenet niets te maken hebben. Dan ga je recht tegen de club-lijn in.

Vervolgens komt vandaag naar buiten dat Brenet een dag vóór de laatste wedstrijd met Mees Hilgers (waar Feyenoord in het verleden ook interesse voor heeft getoond) en Naci Ünüvar is gespot op een Festival in Enschede. Er wordt gesuggereerd dat ze er naartoe zijn meegenomen door Brenet.

Onhandig en niet verstandig. En zeker in het geval van Rots kan zijn initiele actie om Brenet het veld op te halen ondoordacht 'in the heat of the moment' zijn genomen. Maar dan kun je achteraf best tot inkeer komen en aangeven dat het wellicht niet handig was.

Als een speler met zo'n achtergrond zoveel invloed heeft op de jongere spelers van je selectie, is dat voor een club niet prettig. Maar het toont ook dat het morele kompas van de spelers zélf niet lekker afgesteld is. Ik hoef niet alleen maar ideale schoonzonen bij Feyenoord te zien, integendeel. Maar dit soort incidenten vragen om betere begeleiding en duidelijke boodschappen vanuit de club dat dergelijk gedrag niet acceptabel is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 181 182 183 184 185 186 187

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten