Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 30 april 2024 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Potter was 1 vd duurste trainers ter wereld die man kan echt wel wat heeft hij bij Brighton laten zien maar ik weet het niet met die Engelsen.



Leuk dat het daar goed ging en hij zal best iets kunnen. Maar je betaalt een godsvermogen en je moet maar afwachten hoe her hier uitpakt.

Bij Brighton was het ook niet alleen maar goed trouwens. Het lijkt erop dat het beeld dat is blijven hangen van Potter daar toch wat te positief was...


https://wearebrighton.com/albionfeatures/the-best-and-worst-moments-of-the-graham-potter-era-at-brighton/link



Ik denk niet dat ze meer gaan neerleggen dan wat Slot verdiende. Hoe dan ook, voor Nederlandse begrippen krijgt hij een goed salaris.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 07:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 30 april 2024 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Potter was 1 vd duurste trainers ter wereld die man kan echt wel wat heeft hij bij Brighton laten zien maar ik weet het niet met die Engelsen.



Leuk dat het daar goed ging en hij zal best iets kunnen. Maar je betaalt een godsvermogen en je moet maar afwachten hoe her hier uitpakt.

Bij Brighton was het ook niet alleen maar goed trouwens. Het lijkt erop dat het beeld dat is blijven hangen van Potter daar toch wat te positief was...


https://wearebrighton.com/albionfeatures/the-best-and-worst-moments-of-the-graham-potter-era-at-brighton/link



Ik denk niet dat ze meer gaan neerleggen dan wat Slot verdiende. Hoe dan ook, voor Nederlandse begrippen krijgt hij een goed salaris.



Zou Potter ook niet zo in het beleid vinden passen als hij zoveel moet verdienen. Lijkt me eerder een bericht van de T om een beetje naar Ajax te prikken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 01 mei 2024 om 07:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 30 april 2024 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Potter was 1 vd duurste trainers ter wereld die man kan echt wel wat heeft hij bij Brighton laten zien maar ik weet het niet met die Engelsen.



Leuk dat het daar goed ging en hij zal best iets kunnen. Maar je betaalt een godsvermogen en je moet maar afwachten hoe her hier uitpakt.

Bij Brighton was het ook niet alleen maar goed trouwens. Het lijkt erop dat het beeld dat is blijven hangen van Potter daar toch wat te positief was...


https://wearebrighton.com/albionfeatures/the-best-and-worst-moments-of-the-graham-potter-era-at-brighton/link



Ik denk niet dat ze meer gaan neerleggen dan wat Slot verdiende. Hoe dan ook, voor Nederlandse begrippen krijgt hij een goed salaris.



Dat lijkt me ook niet. Slot heeft dat zelf afgedwongen, maar het zal niet de norm worden.

 

+1/-0

Potter, wat heeft die gepresteerd? Een seizoen 9e met Brighton, verder?

19/20 Brighton 15e
20/21 Brighton 16e
21/22 Brighton 9e
22/23 Chelsea 12e (kwamen van plek 3 af het jaar ervoor)

Lekker naar de neuzen laten gaan!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2024 om 08:47:

(...)Zou Potter ook niet zo in het beleid vinden passen als hij zoveel moet verdienen. Lijkt me eerder een bericht van de T om een beetje naar Ajax te prikken



Het bericht van de Telegraaf over Potter, kwam bij van der Kraan vandaan. Dat is hun Feyenoord-watcher die normaliter goed ingevoerd is.

De rolverdeling bij de Telegraaf is in dat opzicht ook heel duiddelijk, de club-watcher volgen en als er ergens olie op het vuur gegooid moet worden doet 'Fallentein' dat.

Als ik nu de berichtgeving teruglees, zegt van der Kraan eigenlijk alleen maar dat Potter twijfels heeft bij Ajax vanwege de organisatorische puinhoop en hij daarom eerder voor een club zou kiezen met een betere structuur. Zoals Feyenoord. Daarnaast zegt van der Kraan dat Feyenoord een lijst heeft met meerdere kandidaten die Slot kunnen opvolgen. Naast Pusic die hij wél expliciet benoemt.

Maar nergens zegt van der Kraan dat Feyenoord ook daadwerkelijk bezig is met Potter, of dat hij 'op de lijst' staat. Of ik heb het gemist.

 

+1/-0

Joseph Oosting van Twente was volgens mij ook een goede trainer geweest. Heeft volgens mij alleen bijgetekend.

 

+1/-0

Het is 9ok een beetje waan vd dag Maurice Steijn en Pascal Jansen stonden er een tijd goed op bij Feyenoord worden een keer ontslagen en zijn volledig uit beeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 mei 2024 om 15:58:

Het is 9ok een beetje waan vd dag Maurice Steijn en Pascal Jansen stonden er een tijd goed op bij Feyenoord worden een keer ontslagen en zijn volledig uit beeld.


Maar wat hebben zij nou echt laten zien als je het vergelijkt met onze spelprincipes? Jansen werd verguisd in Alkmaar vanwege het defensieve antivoetbal en Steijn kan er al helemaal niets van. Beide trainers staan niet bepaald voor aanvallend pressievoetbal met hoge intensiteit. Twee keer een zeer terecht ontslag. Volgens mij is er dan geen sprake van waan van de dag bij Te Kloese als hij hen afschrijft, zij zijn simpelweg te licht voor een Nederlandse topclub. Je moet wel kritisch blijven, zeker als je iemand van het kaliber Slot gaat vervangen.

 

+1/-0

Ben toch wel bang dat het de verkeerde gaat worden.
Ik hoor wel organisatie staat en Kloese weet wel wat hij doet maar als ik dan kenners zoals Advocaat hoor die Pastoor wel goed vind voor Feyenoord bv dan kan een man als Kloese ook met zo een domme naam komen.
Binnen jaar kan alles weer weggegooid Zijn.

Ik hoop echt dat ze een goede nieuwe stijl trainer halen en de Pastoors , Frasers en ook van Bronkhorst links laten liggen(vind hem goed maar niet vernieuwend)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 mei 2024 om 17:52:

Ben toch wel bang dat het de verkeerde gaat worden.
Ik hoor wel organisatie staat en Kloese weet wel wat hij doet maar als ik dan kenners zoals Advocaat hoor die Pastoor wel goed vind voor Feyenoord bv dan kan een man als Kloese ook met zo een domme naam komen.
Binnen jaar kan alles weer weggegooid Zijn.

Ik hoop echt dat ze een goede nieuwe stijl trainer halen en de Pastoors , Frasers en ook van Bronkhorst links laten liggen(vind hem goed maar niet vernieuwend)



Denk jij dan dat als een oldtimer als advocaat met de naam Pastoor aankomt dat opgevolgd wordt in het Maasgebouw? Je hebt weinig vertrouwen in DtK. Ik ben daar niet bang voor en denk dat de lat een stuk hoger ligt in de Kuip.

 

+1/-0

Heb ook alle vertrouwen in Dennis the Menace maarja zoals het voor Slot lastig wordt om Klopp op tevolgen zal dat voor de nieuwe trainer ook gelden.
Te Kloese is van origine zelf scout en al heel lang technische man geweest in Mexico en LA Galaxy, die heeft er volgens mij zelf echt kijk op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 01 mei 2024 om 17:57:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 mei 2024 om 17:52:

Ben toch wel bang dat het de verkeerde gaat worden.
Ik hoor wel organisatie staat en Kloese weet wel wat hij doet maar als ik dan kenners zoals Advocaat hoor die Pastoor wel goed vind voor Feyenoord bv dan kan een man als Kloese ook met zo een domme naam komen.
Binnen jaar kan alles weer weggegooid Zijn.

Ik hoop echt dat ze een goede nieuwe stijl trainer halen en de Pastoors , Frasers en ook van Bronkhorst links laten liggen(vind hem goed maar niet vernieuwend)



Denk jij dan dat als een oldtimer als advocaat met de naam Pastoor aankomt dat opgevolgd wordt in het Maasgebouw? Je hebt weinig vertrouwen in DtK. Ik ben daar niet bang voor en denk dat de lat een stuk hoger ligt in de Kuip.



Ja daar ben ik bang voor.
Komt ook door het verleden en alle mooie trainers die we hebben gehad..
Maar zoals ik volgens mij al zei, kan Kloese ook met zo een naam aankomen.
Hoeft geen pastoor te zijn maar er zijn er genoeg,

 

+1/-0

Maaskant komt ook met ongevraagd advies haha Dick En Alfred Schreuder.

 

+1/-0

Toch raar hoe dat werkt. Op tv noemen wat random analisten een aantal namen, meestal gewoon wat ze zelf een beetje denken. En vervolgens staan die namen volgens andere media ‘op het lijstje’. En vervolgens gaan supporters zich zorgen maken om dat lijstje. Totale fictieve werkelijkheid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2024 om 21:09:

Toch raar hoe dat werkt. Op tv noemen wat random analisten een aantal namen, meestal gewoon wat ze zelf een beetje denken. En vervolgens staan die namen volgens andere media ‘op het lijstje’. En vervolgens gaan supporters zich zorgen maken om dat lijstje. Totale fictieve werkelijkheid.



Het zal allemaal wel. Ik hoop alleen dat de opvolger van Slot de boel aan de praat krijgt zodat we op min of meer dezelfde voet door kunnen gaan. We gaan het zien.

 

+1/-0

Wat zijn die "analisten" ongekend dom. Hebben ze niet gezien wat er de afgelopen drie jaar is gebeurd in De Kuip? Weten ze niet dat Feyenoord een type Slot zoekt? Iemand die hoog druk zet, nadruk legt op intensiteit, snapt hoe je opbouwt tegen druk, spelers beter maakt binnen het systeem. Hoe kan je dan met Gio, Alfred Schreuder of Alex Pastoor (Advocaat en Maaskant) aan komen zetten? Trainers die van hun leven geen speler beter hebben gemaakt en/of op veel plekken mislukt zijn.

Kan er eens iemand worden ingehuurd die helder analyseert en zich daadwerkelijk in de trainersmarkt verdiept. Die de data erbij pakt en ploegen zoekt die een vergelijkbare manier van spelen hebben als wij. Godskanonne, wat een onmetelijke domheid van Advocaat, Maaskant en anderen.

En Gio lijkt er inmiddels zelf al in te geloven getuige zijn open sollicatie van vandaag. Lieve man, destijds best goed gedaan maar doe maar niet. Het voetbal is in die korte tijd al enorm geevolueerd en Gio geeft niet bepaald de indruk dat hij zich ook ontwikkeld heeft. Dan heb ik het nog niets eens over die enorme slechte transferbalans en ook niet over zijn niet bepaald geslaagde carriere na ons.

 

+1/-0

Wel grappig dat Advocaat Pastoor noemt voor zowel Ajax als Feyenoord hij ziet heus wel dat Pastoor kwaliteiten heeft maar ik zou het een gok vinden.
Hij noemde Sneijder eerder ook al geschikt als TD bij ajax dat zegt hij niet zomaar daar zit wel een gedachte achter.
Dickie is al oud maar heeft er wel verstand van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 mei 2024 om 21:58:

Wel grappig dat Advocaat Pastoor noemt voor zowel Ajax als Feyenoord hij ziet heus wel dat Pastoor kwaliteiten heeft maar ik zou het een gok vinden.
Hij noemde Sneijder eerder ook al geschikt als TD bij ajax dat zegt hij niet zomaar daar zit wel een gedachte achter.
Dickie is al oud maar heeft er wel verstand van.



Welnee, Dick is een ouderwetse coach die trouw is aan zijn netwerk. Hij noemt gewoon wat mensen die hij aardig vindt. Van modernisering van het voetbal moet hij niets hebben. Die man moet zich toch zijn ogen uit z'n kop schamen voor wat hij hier heeft laten zien. En maar roepen dat hij hier niet hoog druk kan zetten, omdat de spelers dat niet zouden beheersen. Slot had het met vrijwel dezelfde selectie en enkele goedkope aanwinsten binnen een paar weken voor elkaar. Die spelers konden dat prima, Dick beheerst dat gewoon niet. Mooie carriere maar hopeloos verouderd. De Disney docu spreekt boekdelen.

 

+1/-0

Advocaat heeft 40 jaar ervaring overal gewerkt en nog steeds bloed fanatiek ik heb alleen maar respect voor wat hij bereikt heeft.
Hij schaamt zich ook niet over zijn resultaat voetbal dat het voetbal compleet veranderd is de laatste jaren ben ik wel 100% eens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 01 mei 2024 om 21:56:



Kan er eens iemand worden ingehuurd die helder analyseert en zich daadwerkelijk in de trainersmarkt verdiept. Die de data erbij pakt en ploegen zoekt die een vergelijkbare manier van spelen hebben als wij. Godskanonne, wat een onmetelijke domheid van Advocaat, Maaskant en anderen.




https://www.feyenoordpings.nl/gouka-merkt-op-bij-feyenoord-is-ook-een-soort-datateam-bezig/?utm_term=free

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?