Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 02 mei 2024 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 02 mei 2024 om 13:53:

Ik las bericht van Giovannni van Bronkhorst, proef er uit dat ie wel zou willen. Van de bijna nul gegadigden voor opvolging Slot in Nederland of van de Nederlandse trainers zou idd Gio nog een aardig idee zijn !



Hou op hoor



Ik zie hem ook graag komen!

 

+1/-0

Dennis en Arne hebben inmiddels ook zo'n band gekregen dat ik het ook niet uit sluit dat ze samen al bepaald hebben wie het moet worden Arne wil ook dat zijn goede werk voortgezet wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 mei 2024 om 18:29:

Dennis en Arne hebben inmiddels ook zo'n band gekregen dat ik het ook niet uit sluit dat ze samen al bepaald hebben wie het moet worden Arne wil ook dat zijn goede werk voortgezet wordt.



Natuurlijk niet. Alsof Slot zijn opvolger gaat aanwijzen

 

+1/-0

Nu niet meer maar ze hebben het er onderling vast wel eens over gehad lijkt me heel normaal dat ze daar over gefilosofeerd hebben ooit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Van mij hoeft er geen functie gezocht te worden voor van Bronckhorst, als hij daar zélf geen behoefte aan heeft. Volgens mij heeft hij zijn schaapjes redelijk op het droge. Tegelijkertijd heeft hij de leeftijd en de ambitie om nog 'bezig' te zijn in de voetballerij. Nu als trainer, en wellicht op den duur in een andere hoedanigheid.

Ik zie functies en rollen binnen clubs, waarvan ik denk dat van Bronckhorst in zo'n hoedanigheid bij Feyenoord van waarde kan zijn. Het is een intelligente, beschaafde man met een geweldige uitstraling en grote naam binnen de voetbalwereld. 'Geen onvertogen woord', schiet mij altijd te binnen als ik aan hem denk. Van Bronckhorst heeft de club altijd op een geweldige manier vertegenwoordigd, en dat zou hij nu ook nog altijd kunnen doen. Een geweldige ambassadeur in binnen- en buitenland, zou hij kunnen zijn.

Mocht hij nog een keer 'iets' ambieren binnen Feyenoord, denk ik dat de club de deur altijd moet openhouden voor zulke helden. Als hoofdtrainer vind ik hem op dit moment niet voldoen aan de profielschets die waarschijnlijk gehanteerd wordt, het profiel op basis waarvan Slot is gehaald. Wellicht bewijst hij mijn (en volgens mij ook jouw) ongelijk bij de volgende trainersklus die hij aanneemt.

Daarnaast is het afbreukrisico voor 'hemzelf' te groot, zoals hij heeft aaangegeven. Hij is ontslagen bij de Rangers, en dat heeft pijn gedaan. Zoals ook Mario Been een klap heeft gehad toen hij ontslagen werd bij Feyenoord. Die heeft het er ook lang moeilijk mee gehad.

Dan gun ik van Bronckhorst niet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 mei 2024 om 20:06:

Nu niet meer maar ze hebben het er onderling vast wel eens over gehad lijkt me heel normaal dat ze daar over gefilosofeerd hebben ooit.



Ik hoop dat Slot wijs genoeg is om niet over zijn eigen graf te willen regeren, en dat Te Kloese misschien zijn visie en mening op prijs stelt maar uiteindelijk ook weet dat in de afweging wie Slots opvolger moet worden zaken meewegen waar Slot zélf lastig over kan oordelen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 02 mei 2024 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 02 mei 2024 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 02 mei 2024 om 13:53:

Ik las bericht van Giovannni van Bronkhorst, proef er uit dat ie wel zou willen. Van de bijna nul gegadigden voor opvolging Slot in Nederland of van de Nederlandse trainers zou idd Gio nog een aardig idee zijn !



Hou op hoor



Ik zie hem ook graag komen!



Alsof de afgelopen drie jaar volledig aan je voorbij zijn gegaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 mei 2024 om 20:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 mei 2024 om 20:06:

Nu niet meer maar ze hebben het er onderling vast wel eens over gehad lijkt me heel normaal dat ze daar over gefilosofeerd hebben ooit.



Ik hoop dat Slot wijs genoeg is om niet over zijn eigen graf te willen regeren, en dat Te Kloese misschien zijn visie en mening op prijs stelt maar uiteindelijk ook weet dat in de afweging wie Slots opvolger moet worden zaken meewegen waar Slot zélf lastig over kan oordelen...



Het ligt ook zeker gevoelig Klopp benadrukte niet voor niks dat hij niks met de aanstelling van Slot temaken heeft is not done.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 mei 2024 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:




Van mij hoeft er geen functie gezocht te worden voor van Bronckhorst, als hij daar zélf geen behoefte aan heeft. Volgens mij heeft hij zijn schaapjes redelijk op het droge. Tegelijkertijd heeft hij de leeftijd en de ambitie om nog 'bezig' te zijn in de voetballerij. Nu als trainer, en wellicht op den duur in een andere hoedanigheid.

Ik zie functies en rollen binnen clubs, waarvan ik denk dat van Bronckhorst in zo'n hoedanigheid bij Feyenoord van waarde kan zijn. Het is een intelligente, beschaafde man met een geweldige uitstraling en grote naam binnen de voetbalwereld. 'Geen onvertogen woord', schiet mij altijd te binnen als ik aan hem denk. Van Bronckhorst heeft de club altijd op een geweldige manier vertegenwoordigd, en dat zou hij nu ook nog altijd kunnen doen. Een geweldige ambassadeur in binnen- en buitenland, zou hij kunnen zijn.

Mocht hij nog een keer 'iets' ambieren binnen Feyenoord, denk ik dat de club de deur altijd moet openhouden voor zulke helden. Als hoofdtrainer vind ik hem op dit moment niet voldoen aan de profielschets die waarschijnlijk gehanteerd wordt, het profiel op basis waarvan Slot is gehaald. Wellicht bewijst hij mijn (en volgens mij ook jouw) ongelijk bij de volgende trainersklus die hij aanneemt.

Daarnaast is het afbreukrisico voor 'hemzelf' te groot, zoals hij heeft aaangegeven. Hij is ontslagen bij de Rangers, en dat heeft pijn gedaan. Zoals ook Mario Been een klap heeft gehad toen hij ontslagen werd bij Feyenoord. Die heeft het er ook lang moeilijk mee gehad.

Dan gun ik van Bronckhorst niet.


Ik hoop dat Been er lang wakker van heeft gelegen. Heeft de meest pijnlijke uitslag ooit uit onze clubgeschiedenis op zijn geweten, waar voor mijn gevoel veel te makkelijk overheen is gestapt. De beste actie van Ron Vlaar in dienst van Feyenoord was zorgen dat die clown eruit werd gezet als trainer. Absurd dat we medelijden zouden moeten hebben met zo'n kwakzalver.

Gio, ander verhaal, iets als clubambassadeur zou prima zijn. Voetbalinhoudelijk zou ik hem geen functie aanbieden. We zijn geen filantropische instelling maar een topclub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 mei 2024 om 14:19:

Gio zal altijd een held blijven, vooral vanwege de landstitel als positieve uitschieter en natuurlijk de andere prijzen als mooie bonus. De andere seizoen waren ronduit matig en we eindigden steevast met 20+ punten verschil in achterstand ten opzichte van de nummer 1 in die periode. Vaak gepaard met abominabel zwak voetbal. In de CL sloegen we een modderfiguur. Er was geen ontwikkeling in speelstijl, spelers, transferwaarde, puntengemiddelde, etc.

Het verschil met iemand als Slot is zeer groot. De bedoeling moet juist zijn om iemand te vinden die het werk van Slot kan voorzetten en zo mogelijk verbeteren. Dan moet je niet terug het verleden in.



Okay, Gio is een trainer van het ouderwetse soort, maar ik zie echt totaal geen échte opvolger van Slot, tenzij je AI gebruikt, kan ook ...

 

+1/-0

Gio is een sieraad en ambassadeur van de club en ik hoop dat ie ooit in een andere rol dan trainer terug komt bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 02 mei 2024 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 mei 2024 om 14:19:

Gio zal altijd een held blijven, vooral vanwege de landstitel als positieve uitschieter en natuurlijk de andere prijzen als mooie bonus. De andere seizoen waren ronduit matig en we eindigden steevast met 20+ punten verschil in achterstand ten opzichte van de nummer 1 in die periode. Vaak gepaard met abominabel zwak voetbal. In de CL sloegen we een modderfiguur. Er was geen ontwikkeling in speelstijl, spelers, transferwaarde, puntengemiddelde, etc.

Het verschil met iemand als Slot is zeer groot. De bedoeling moet juist zijn om iemand te vinden die het werk van Slot kan voorzetten en zo mogelijk verbeteren. Dan moet je niet terug het verleden in.



Okay, Gio is een trainer van het ouderwetse soort, maar ik zie echt totaal geen échte opvolger van Slot, tenzij je AI gebruikt, kan ook ...



AI wordt zelfs slimmer als Slot of is dat wat Sipke altijd voor zich heeft in de dugout?

Voortaan kunnen trainers daarbij ook hulp krijgen van kunstmatige intelligentie (AI), schrijven onderzoekers van Google DeepMind en Liverpool FC in een artikel in Nature Communications. TacticAI kan bij een gegeven corner-opstelling voorspellen wie de bal aangespeeld krijgt, en of er een direct schot op doel komt.27 Mar 2024

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 mei 2024, 22:44:18.

 

+1/-0

Kortom, probleem opgelost, AI, we hebben géén trainer nodig, dank u.
En meertalig ook.
En geen luxe auto nodig.
Geen kapper nodig.
Geen mooie dame nodig.
No drinks.
Hmmmmm zeer voordelig.

 

+1/-0

Pusic was als hoofdtrainer bij Twente niet zo'n succes, aldus Ten Voorde. Of het klopt wat hij zegt, weet ik niet maar het klopt natuurlijk wel dat het zijn van hoofdtrainer echt een andere baan is met veel meer druk. In die zin snap ik niet zo goed dat mensen maar autoamtisch aannemen dat Pusic het in die rol goed zou doen omdat hij als assistent zo lekker lag. Als ik DtK was zou ik toch even god met Wieffer praten over hoe dat destijds ging.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1197333/opvallende-claim-wieffer-is-een-van-de-spelers-die-gekleineerd-werd-door-pusic.htmllink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 03 mei 2024 om 11:31:

Pusic was als hoofdtrainer bij Twente niet zo'n succes, aldus Ten Voorde. Of het klopt wat hij zegt, weet ik niet maar het klopt natuurlijk wel dat het zijn van hoofdtrainer echt een andere baan is met veel meer druk. In die zin snap ik niet zo goed dat mensen maar autoamtisch aannemen dat Pusic het in die rol goed zou doen omdat hij als assistent zo lekker lag. Als ik DtK was zou ik toch even god met Wieffer praten over hoe dat destijds ging.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1197333/opvallende-claim-wieffer-is-een-van-de-spelers-die-gekleineerd-werd-door-pusic.htmllink



Heel veel supporters van FC Twente hopen dat Marino Pusic trainer wordt van Feyenoord’

Dat het fout gelopen is daar was al lang duidelijk anders was hij niet zo snel ontslagen. Maar dat was wel vijf jaar geleden en hij is toen wel kampioen in de eerste divisie geworden vergeet niet hoe diep gezonken Twente was!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 mei 2024 om 11:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 03 mei 2024 om 11:31:

Pusic was als hoofdtrainer bij Twente niet zo'n succes, aldus Ten Voorde. Of het klopt wat hij zegt, weet ik niet maar het klopt natuurlijk wel dat het zijn van hoofdtrainer echt een andere baan is met veel meer druk. In die zin snap ik niet zo goed dat mensen maar autoamtisch aannemen dat Pusic het in die rol goed zou doen omdat hij als assistent zo lekker lag. Als ik DtK was zou ik toch even god met Wieffer praten over hoe dat destijds ging.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1197333/opvallende-claim-wieffer-is-een-van-de-spelers-die-gekleineerd-werd-door-pusic.htmllink



Heel veel supporters van FC Twente hopen dat Marino Pusic trainer wordt van Feyenoord’

Dat het fout gelopen is daar was al lang duidelijk anders was hij niet zo snel ontslagen. Maar dat was wel vijf jaar geleden en hij is toen wel kampioen in de eerste divisie geworden vergeet niet hoe diep gezonken Twente was!



Twente had toen by far de beste kwaliteit van de eerste divisie, dus zo'n grote prestatie is dat misschien niet (al moet je het natuurlijk nog wel doen). Hij was niet zo populair onder de fans van Twente vanwege het defensieve voetbal. In dat opzicht vind ik dat ook niet echt een aanbeveling voor Pusic. Al zag ik Shaktar in de CL best wat aardige wedstrijden spelen moet ik zeggen.

 

+1/-0

Nog even over Dick Schreuder, die ik als de beste Nederlandse kandidaat zie. Hier zijn visie:

open/sluit de onderstaande quote:

Na de degradatie uit de Eredivisie vocht Dick Schreuder twee weken tegen de leegte. Hij was helemaal op na een knappe inhaalrace die uiteindelijk toch mislukte. Bij zijn aanstelling in de herfst gaf niemand meer een stuiver voor de handhaving van PEC Zwolle. In de eerste twaalf duels waren slechts vier punten gesprokkeld. PEC speelde futloos. Eindeloos traag getik op eigen helft dat nooit tot iets leidde. Met dat elftal wilde Schreuder totaal iets anders doen. Hij introduceerde een speelwijze met drie verdedigers, voortdurend jagen en dynamiek tijdens het aanvallen.

Dat leek een kamikazetactiek voor een team zonder vertrouwen en fitheid. Tot PEC in 2023 plots begon te winnen. Door zeges op Willem II, SC Cambuur, Fortuna Sittard, AZ en RKC Waalwijk leek handhaving mogelijk. Alleen begon de concurrentie in de slotfase van het seizoen ook te winnen, terwijl PEC het seizoen eindigde met vier zware affiches. Daarin pakte de ploeg van Schreuder slechts één punt en dus volgde alsnog de afdaling naar de Keuken Kampioen Divisie.

‘Dat seizoen kostte heel veel energie’, blikt Schreuder nu terug. ‘We zaten in een negatieve spiraal. Daar kwamen we uiteindelijk wel uit, maar we eindigden toch negatief. Het kostte me twee weken om door die degradatie heen te bijten. Daarna kon ik weer zien dat we het hier goed voor elkaar hadden, met de manier waarin we elke dag met elkaar bezig waren.’

‘De mindset en structuur waren veranderd. Alleen bracht de degradatie met zich mee dat we veel spelers verloren. Uit de basis zijn alleen Bram van Polen en Thomas van den Belt overgebleven. In totaal raakten we achttien man kwijt. Dan gaat het hard. Er moesten ook mensen ontslagen worden. Dat was een heftige, zware periode voor iedereen’

In de voorbereiding zette Schreuder de knop om. In nauwe samenwerking met scouting, staf en directie ging de focus op het samenstellen van een nieuwe selectie. Alleen bleek dat makkelijker gezegd dan gedaan. PEC kampte met financiële problemen. In het spelersbudget werd vanwege de degradatie flink gesneden. ‘Je had ook een aantal doorlopende contracten die je moet respecteren en betalen. Dus we hadden niet veel budget meer over’, schetst Schreuder de situatie. Uiteindelijk lukte het PEC om te besparen door Kostas Lamprous en Siemen Voet van de loonlijst te schrappen. Project wederopbouw kon toen eindelijk vorm krijgen.


FILOSOFIE
Aan de scoutingslijsten had PEC weinig bij het opbouwen van de nieuwe selectie. Daar stonden vooral potentiële Eredivisie-spelers op. Sportief en financieel waren die volstrekt onhaalbaar geworden. In plaats daarvan keken Schreuder en consorten naar de eigen kweek. ‘Zij waren jong, nieuw en hebben we gewoon voor de leeuwen gegooid’, lacht de PEC-trainer. Hij wist van deze spelers in ieder geval zeker dat ze voldeden aan zijn voorwaarde: de bereidheid om elke training en wedstrijd volle bak te gaan. Dus legde PEC met Thomas Beelen (21), Daijiro Chirino (21) en Gabi Caschili (19) drie talenten vast. ‘Die hebben we allemaal nieuwe contracten gegeven, maar kleine contracten. We zijn het risico aangegaan om met hen het seizoen in te gaan. Door te durven om hen minuten te geven. We hebben verder op de markt gekeken wat voor ons betaalbaar is en wat in onze filosofie zou passen.’

In die filosofie draait het om spelers die willen aanvallen. ‘Wij zijn constant op zoek naar mogelijkheden om een goal te kunnen maken. In plaats van op balbezit spelen om het balbezit. Wij kunnen heel snel omschakelen en heel snel naar voren spelen. Hoewel je niet altijd de beste spelers hebt, hebben ze dat wel in zich gekregen. Dat vraagt om voetballers die heel fit zijn en bereidheid tonen. Zodat we ook heel goed kunnen druk zetten. Wij móéten naar voren, zonder bal en met bal.’

PEC doet de eerste schifting van spelers die in deze stijl zouden passen via data. Daarna selecteert de club vooral op instelling. ‘Ik houd van het kijken en het voelen’, duidt Schreuder. ‘Door met iemand te zitten. Om te zien hoe die persoon is.’

De komst van Davy van den Berg illustreert hoe serieus PEC deze gesprekken aanpakt. Aan het begin van de zomer doen de Zwollenaren al een eerste poging om hem over te nemen van FC Utrecht. Schreuder: ‘Hij is explosief in zijn hoofd. Hij wil zó graag slagen in het betaalde voetbal.’ Van den Berg wil dan nog één keer voor zijn kans gaan in de Domstad. Ook onder Henk Fraser lukt het hem niet om een basisplek te veroveren. Dus belt Van den Berg naar Zwolle met het verzoek om te gaan zitten. Samen met rechterhand Johan Plat heeft Schreuder dan al een video samengesteld met beelden van de middenvelder. Van den Berg ziet zichzelf tikjes breed geven in situaties waar Schreuder een pass naar voren verlangt. ‘Je speelt nu alleen maar safe’, is de boodschap. ‘Waarom maak je deze keuze? Wij willen juist dat je een andere keuze maakt. Wij denken dat je vooruit kan spelen. Wij willen je daarin helpen.’

Schreuder observeert hoe potentiële nieuwelingen reageren op dit soort feedback. ‘Ziet hij het als kritiek of als kans om zichzelf te verbeteren? Dat zegt iets over de mentaliteit van een speler.’ Van den Berg slaagt met vlag en wimpel voor deze test. Hij geeft toe dat hij de beelden confronterend vindt en stelt dat nog nooit iemand zoiets tegen hem gezegd heeft. Van den Berg tekent snel na deze conversatie bij PEC, terwijl ook clubs uit de Eredivisie op zijn handtekening azen. ‘Maar er zijn ook spelers geweest waarvan we na zo’n gesprek dachten dat die niet mee kunnen in wat wij willen. Dan heb ik het bijvoorbeeld over bereidheid in het trainen’, zegt Schreuder. ‘Je treft soms een voetballer die denkt dat hij al heel ver is en heel veel weet. Dat kan, als je dat weet. Alleen moet je het accepteren als wij laten zien dat dit niet zo is.’

De selectieopbouw van PEC toont welke voetballers aansloegen op het verhaal van Schreuder. Van de vijftien spelers die het meest gebruikt zijn in de Keuken Kampioen Divisie zit niemand in de piekleeftijd tussen de 24 en 28 jaar. De groep van Schreuder bestaat uit aanstormende talenten, die ondersteund worden door enkele routiniers. Met Bram van Polen (37), Bart van Hintum (36) en Haris Medunjanin (38) beschikt PEC zelfs over drie basiskrachten die richting de veertig gaan. ‘Dit soort ervaringsspelers selecteren we op hun voorbeeldfunctie. Dit zijn jongens die veel in de gym zitten en andere jongens meenemen. Ook als het een keer wat mindere tijden zijn. Dat is voor mij als trainer echt heel erg belangrijk.’

KRACHT
Schreuder pakt zijn laptop om te demonstreren hoe deze nieuwe groep de Keuken Kampioen Divisie gedomineerd heeft. Hij toont beelden van de belangrijkste principes van PEC. Dat gaat van massaal ‘druk zetten na balverlies’ tot ‘terug sprinten’ en van ‘spelen en doorbewegen’ tot ‘snel naar voren spelen’. De video-analist heeft wat statistieken tussen de fragmenten door gemonteerd. Daaruit blijkt dat PEC het vaakst in de vijandelijke zestien arriveert, de meeste doelpogingen onderneemt en het snelst herovert na balverlies.

'Typerend voor ons is het constant rouleren van posities, waardoor het systeem ineens niet meer eruitziet als een systeem'

‘We zijn begonnen met het samen verdedigen’, legt Schreuder uit. ‘Dat heeft ertoe geleid dat we dit zó goed deden, dat je uiteindelijk veel meer balbezit hebt. Dan komt het aan op samen aanvallen. Typerend voor ons is het spelen en doorbewegen. Dus het constant rouleren van posities, waardoor het systeem ineens niet meer eruitziet als een systeem.’

Waar veel trainers nerveus worden van druk zetten op de helft van de tegenstander, geldt voor Schreuder het tegenovergestelde. Hij wil een elftal zien dat massaal de aanval zoekt. Niet zelden arriveert PEC met acht spelers in de vijandelijke zestien. ‘Wij willen risico nemen, met een elftal dat energie uitstraalt. Feyenoord heeft dat ook. Als je naar Feyenoord kijkt dan zie je een energiek elftal dat constant druk zet, maar ook constant met balbezit voor kansen gaat. Als het gelijk staat in een eindfase dan gaan zij er vol voor. Dat doen wij ook.’

Om minder counters tegen te krijgen, wisselden jullie na een slechte serie van systeem.

‘We spelen de laatste weken met drie centrale verdedigers en drie middenvelders daar kort voor. Medunjanin is de nummer 10 en we hebben een rechtsbuiten, linksbuiten en spits. Het is een soort 3-3-3-1. Dat is anders dan wat we voor de winter en vorig seizoen gedaan hebben. We wilden voorkomen dat tegenstanders bij counters het spel naar de andere kant konden verplaatsen. Dus hebben we meer mensen in het midden gezet. Met de drie centrale verdedigers, de drie middenvelders en de nummer 10 zijn dat er in dit systeem zeven. Op die manier proberen we de kans te vergroten om daar de bal te veroveren.’

Wat was de belangrijkste reden voor die omzetting?

‘We waren wat zoekende. Dat had met wisselingen te maken. Samir Lakhsir kwam bijvoorbeeld terug. Die speelde op links als wingback, maar hij is eigenlijk een linksbuiten. Aan één kant speelde dus al een tijdje zo. Toen raakte hij weer geblesseerd en moesten we dat weer anders invullen.’

Een systeem is voor jou een middel om spelers in hun beste rol te gebruiken?

‘Dat klopt. In het begin van het seizoen raakte Thomas Beelen bijvoorbeeld geblesseerd. Toen moesten we die positie in het midden van de defensie anders invullen. Beelen is iemand die indribbelt met de bal. Sam Kersten en Rav van den Berg zijn niet dat soort types. Dus dan verander je gewoon je veldbezetting. Om juist die mensen te helpen. En niet te zeggen: Jij moet hetzelfde doen als Beelen. Dat gaat niet. Als je dat van een speler gaat eisen die dat niet kan, dan komt hij in zijn zwakte. Dat wil je niet.’

 

+1/-0

Dank Willy. Schreuder is denk ook de enige logische Nederlandse kandidaat (Wellicht Rogier Meijer nog). Maar hij is wel een onbechreven blad. Een paar maanden eredivisie (geweldig gedaan), een jaar KKD (geen kampioen, klein smetje) en een jaar derde divisie in Spanje zeggen niet zoveel. Je hebt geen enkel idee hoe hij het bij een veel grotere club, met veel meer druk, in de CL te werk gaat.

 

+1/-0

Pusic zou erg belangrijk zijn in het teamproces onder Slot het is niet voor niks dat Slot hem nu naar Liverpool probeert tehalen en als Marino weer met hem wil samenwerken zie ik hem na dit seizoen alsnog naar Anfield gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 03 mei 2024 om 12:00:

Dank Willy. Schreuder is denk ook de enige logische Nederlandse kandidaat (Wellicht Rogier Meijer nog). Maar hij is wel een onbechreven blad. Een paar maanden eredivisie (geweldig gedaan), een jaar KKD (geen kampioen, klein smetje) en een jaar derde divisie in Spanje zeggen niet zoveel. Je hebt geen enkel idee hoe hij het bij een veel grotere club, met veel meer druk, in de CL te werk gaat.



Precies, imo moet er een trainer met meer ervaring komen dan Schreuder. Schreuder heeft alleen met teams gewerkt waarbij de belangen niet hoog waren. Nu met een selectiewaarde van 7m aan de slag in Spanje. Is even wat anders dan een grote club als Feyenoord.

Dan zie ik wellicht nog liever een assist trainer van een grote club komen. Die wel bekend is met de druk en resultaatgerichtheid van een topclub.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?