13 juli 2009 K
Tegenover het blad Sportweek laat Joey Didulica weten te balen dat een overgang naar Feyenoord niet is doorgegaan. "Feyenoord is een grote club, waar ik goed zou passen. I’m working class. De familie Didulica kwam met niets naar Australië, maar heeft wel een bestaan opgebouwd. Ik geef hart en ziel. Altijd. Bovendien kan ik wat toevoegen. Feyenoord heeft veel jonge spelers, met mijn ervaring kan ik hen helpen. En wist je dat ik overal waar ik ben geweest de titel heb gewonnen?" Dat hij een Ajax-verleden heeft, ziet Didulica niet als een probleem. "Er zijn meer spelers die voor beide clubs hebben gespeeld. Zelfs Johan Cruijff, de grootste speler ooit! Dan moet Joey Didulica toch geen probleem zijn?"
Feyenoord Netwerk
Meer: Sportweek
| Joey je hebt gelijk. Dat mag geen punt zijn. En inderdaad, je zou iets toe kunnen voegen, je hebt bewezen in de eredivisie thuis te horen. Misschien dat er nog iemand met een zak geld komt, waardoor je alsnog zou kunnen komen. Maar natuurlijk mag feyenoord ook kijken of het eigen talent Erwin Mulder goed genoeg is voor Feyenoord. | ||
| louis.v.d.Ploeg | 13 juli 2009 om 20:26:24 | Dit is niet ok! |
|---|---|---|
| Had van mij mogen komen. Uitstekende keeper en sympathieke vent. En hoewel een hele menigte hier al maanden roept dat de jonkies een kans moeten krijgen (gebaseerd op nul argument) zou ik toch wel graag een ervaren keeper zien achter onze nog niet erg veel vertrouwen uitstralende verdediging en middenveld. | ||
| rudolfo | 13 juli 2009 om 20:28:51 | Dit is niet ok! |
| Working class, ja. Had ie voor het minimumloon moeten komen, waren we er best uitgekomen. | ||
| vanessa | 13 juli 2009 om 20:31:45 | Dit is niet ok! |
| Kan me herinneren dat er ook eens een Aussie als spits heeft gespeeld (Dave Mitchel?) Was echt geen topspits maar wel heel populair bij het legioen door zijn nooit aflatende inzet. Nou is dat met veel Australische sporters zo. Mijn punt is dat ik het liefst gedreven voetballers zie, of ze nou hun sporen hebben verdient of niet. Didulica heeft wellicht z'n sporen nog niet echt verdient als zijnde een topkeeper maar hij zou zeer zeker bij Feyenoord passen. | ||
| barso | 13 juli 2009 om 20:35:04 | Dit is niet ok! |
| Hoeveel moet Az dan hebben voor hem ? | ||
| feyenoordfamiliy | 13 juli 2009 om 20:39:27 | Dit is niet ok! |
| Waarom is het niet gelukt dan? Laat AZ hem niet gaan, is de transfersom te hoog of is het salaris te hoog. Wat mij betreft mag hij komen, is niets mis mee!! | ||
| blekman | 13 juli 2009 om 20:50:05 | Dit is niet ok! |
| @ Barso. Vergeet vooral de legendarische, onverzettelijke Australische verdediger Steve Laybutt niet... En uiteraard ene Brett Emerton. | ||
| FR Barcelona | 13 juli 2009 om 20:57:49 | Dit is niet ok! |
| sorry hoor, maar ik vind zijn verleden wel een probleem. Altijd maar weer dat excuus van Johan Cruijf. Dat was een exceptioneel goede voetballer van het allerhoogste niveau. Greene, Tiendali, Landzaat en ga zo maar door. Het zijn afgekeurde snavels waar je alleen maar volkomen terecht voor wordt uitgelachen. Deze man past prima in dat rijtje... | ||
| RJJ | 13 juli 2009 om 21:02:00 | Dit is niet ok! |
| Ben blij dat Feyenoord deze Australier niet heeft gecontracteerd! Hij is jonger dan Rob van Dijk maar zeker niet beter dan Rob van Dijk!! | ||
| Mr Bean collumnist | 13 juli 2009 om 21:03:07 | Dit is niet ok! |
| Ik had het wel een goeie aankoop gevonden, ervaren doelman, kan coachen, jonkies helpen, waarschijnlijk niet al te duur in salaris, ik zeg alsnog doen. We hebben weer een beetje geld na transfer van onze vriendelijke koreaan Lee. | ||
| martblaas | 13 juli 2009 om 21:36:00 | Dit is niet ok! |
| Wie heeft feyenoord tegen VVV zien ballen? maar die Darley is echt een ballenvanger met zijn geinproviseerde zweefduikjes. Halen die Didulica. | ||
| danny3 | 13 juli 2009 om 21:39:56 | Dit is niet ok! |
| Darley hebben we gezien en mag je niet beoordelen op 1 wedstrijd, maar is gewoon nog te jong. Van Dijk is prima als tweede keeper, maar blessuregevoelig en Mulder is niet voor niets teruggestuurd naar de kralingers en moet nu noodgewongen terug. Dus ja, Didulica is een versterking voor ons. Meest pijnlijke van het verhaal, clubs, zeker die zonder geld ( bij ons bekend en bij de kazen omdat Dirk wat heeft verspeeld in de recessie), kunnen elkaar helpen door bankspelers te ruilen. Az heeft daarvoor Didulica, lens, ari, en nog een hele lading aan best goede spelers. Met vincken, slory, de cler, tiendalli, hofs etc.. tsja daar lopen deze clubs niet warm voor en neem ze het eens kwalijk. Ze zijn alleen geinteresseerd in Wijnaldum, Fer en de buitenlandse clubs in Castaignos, die hopelijk wat kansen gaat krijgen van Mario. Terecht dat Mario en leo deze jonge gasten nog niet weg kunnen doen, want dan wordt het nog lastiger dit jaar en met Castaignos gokken we op 10 milj over 1 a 2 jaar ipv 3 nu. Maar dus ook terecht dat AZ geen zaken met ons kan doen, want ze willen Didulica best kwijt. Jopie H en Patje L kunnen beter vast wat gaan trainen.... | ||
| ostumphius | 13 juli 2009 om 22:09:17 | Dit is niet ok! |
| RJJ en Vanessa (ja hij/zij weer): stompzinnige opmerkingen die in het geval van RJJ supporter onwaardig zijn. | ||
| the champ 07 | 13 juli 2009 om 22:17:13 | Dit is niet ok! |
| Ik vind het ongelooflijk dat sommige supporters Darley afschrijven op een wedstrijd .Dan heb je er ook nog bij die vinden dat Timmer te vroeg is afgeschreven ,net of Timmer zo geweldig was die bakte er helemaal niks van en is een notabene een ervaren Keeper .Hoeveel blunders heeft hij wel niet gemaakt zeg .En Darley wordt al afgeschreven ??? | ||
| feyenoordfamiliy | 13 juli 2009 om 22:29:02 | Dit is niet ok! |
| Nu weer Didulica? Ik dacht dat we eindelijk van de middelmatigheid afwilde? Geen versterking want ca 10j [?] betaald voetbal en zo'n berg clubs versleten hebbend zonder echt 'n basisspeler te zijn geweest. Volgens mij hebben nog 'n aantal ook 'n zaagselschudding gehad .... ach mss zijn we zo suf geworden dat we hier idd 'n 'versterking' inzien. De volgende blunder is zich aan het aandienen mochten we deze man onder de lat zetten. Dudek kan hier nog 2 a 3j mee en dat zou weleens de tijd kunnen zijn die Mulder/Darley nodig heeft om mss 'n goede keeper te worden. Sla je de 2 bekende vliegen | ||
| F-N-W-A | 13 juli 2009 om 22:35:19 | Dit is niet ok! |
| F-N-W-A Lodewijks kan ook nog makkelijk mee lol ,na dat gepruts van Timmer is iedereen een versterking ja . Het is toch niet gek ook dat we in alles een versterking zien nadat gekloot van Timmer . Dat heeft een oorzaak en dat is Henk zijn schuld .We hebben volgens mij gewoon een keeperstrauma opgelopen van die zakkenwasser . | ||
| feyenoordfamiliy | 13 juli 2009 om 22:48:32 | Dit is niet ok! |
| Lodewijks .... doen lijkt me! haha maar ik geloof niet dat Lodewijks het beter zou hebben gedaan dan Timmer met zo'n pruts verdediging voor zich. Als ik jaar in jaar uit zo zou moeten spelen zou ik er ook heeeeel verdrietig van worden :S | ||
| F-N-W-A | 13 juli 2009 om 22:53:15 | Dit is niet ok! |
| En Rob Witsche en Arnold Scholten en Simon Tahamata en Tscheu La Ling en Ruud Geels en Rene Notten en Tim de Cler en John Rep ach om er maar een paar te noemen wat een geouwehoer RJJ... Ik denk dat Didulica een goede keeper is en een aanwinst, maar te duur is te duur ongeacht waar ie vandaan komt of gespeeld heeft.... | ||
| Afoort | 13 juli 2009 om 22:53:17 | Dit is niet ok! |
| Afoort .... ff nog 'n feitje Tscheu La is 'n Hagenees van Ado die ooit in 020 tegen 'n balletje heeft getrapt | ||
| F-N-W-A | 13 juli 2009 om 23:00:48 | Dit is niet ok! |
| Dan doet ie toch lekker wat water bij de wijn? Lever wat poen in, je hebt toch genoeg, en je hebt het geluk om in Feyenoord I te spelen. Ideale doelman om een (paar) jaar te gebruiken... | ||
| Gizmo | 13 juli 2009 om 23:01:30 | Dit is niet ok! |
| Kunnen we hem niet huren?...we hebben toch weer wat centjes voor onze loempiabakker gekregen...... | ||
| rottrdammertje | 13 juli 2009 om 23:04:05 | Dit is niet ok! |
| Veel te blessuregevoelig. Deze man is van glas. Maar het lijkt er op dat daarop bij onze club geselecteerd wordt. | ||
| ljedeboer | 13 juli 2009 om 23:07:33 | Dit is niet ok! |
| F-N-W-A Nou weet je laat ik dan spreken voor mijzelf ,maar ik heb echt een Timmertrauma . De laatste wedstrijden dacht ik klootzak je doet het er gewoon om ,je laat express ballen door . Dan stond hij weer aan de grond genageld .En ik ben helemaal niet zo gauw dat ik een speler van ons afkat ,want ik probeer dan nog positivie dingen te zoeken ,maar ook die truukendoos raakte leeg voor Henk ,ik kon niks positiefs meer bedenken .Als die dan is een redding had ,vond ik het een theatrale uitslover haha .Dus ik heb het gewoon gehad en kan dan niks goeds zien ,dat zakt misschien wel weer . Nou ja hoe dan ook we moeten het er mee doen als we geen geld hebben .En maar als een blok erachter staan en de jongens erdoor heen schreeuwen . | ||
| feyenoordfamiliy | 13 juli 2009 om 23:09:12 | Dit is niet ok! |
| F-N-W-A 1975 tot 1982 is toch wel een aardige periode vind je niet? Didulica heeft hoelang bij 020 gezeten? | ||
| Afoort | 13 juli 2009 om 23:10:16 | Dit is niet ok! |
| Er zal toch een keeper gehaald moeten worden denk ik. Darley en Mulder zijn nog lang niet zo ver en van Dijk gaat het denk ik geen 34 wedstrijden volhouden..... | ||
| rottrdammertje | 13 juli 2009 om 23:10:44 | Dit is niet ok! |
| Mr Bean, jij en anderen begrijpen kennelijk nog steeds niet dat niemand hier problemen heeft met Van Dijk, ook niet als eerste doelman. Maar er is toch geen club meer die met 1 volwaardige doelman en een reservekeeper in het seizoen in gaat .. dat is verdikkeme veel te rsiscovol. iedereen heeft 2 volwaardige doelmannen en een derde, die dan iets minder kan zijn. Feyenoord heeft nu maar 1 volwaardige doelman, dáár zit het probleem. Er moet een 2e volwaardige keeper bij! Het stomme is dat we die hadden: Henk Timmer! | ||
| Leo_k | 13 juli 2009 om 23:13:41 | Dit is niet ok! |
| @Leo-k ik ben het wel met je eens, maar vergeet niet dat Timmer een dik salaris had zkr voor een reserve keeper... | ||
| Afoort | 13 juli 2009 om 23:16:35 | Dit is niet ok! |
| Leo K . Ik begrijp jou standpunt ook en het is ook onverantwoord om zo de competitie in te gaan . | ||
| feyenoordfamiliy | 13 juli 2009 om 23:23:39 | Dit is niet ok! |
| Het seizoen begint pas over krap drie weken en van Dijk heeft nu al een overbelaste achillespees. Klasbak van een keeper, maar die houdt het geen 45 wedstrijden vol ! Het gat naar Darley en Mulder is te groot. Helemaal met Leo_k eens. Er moet wat gebeuren. Er zou € 800.000 gebeurd zijn voor Lee, voor Ebi krijgen we (hopelijk snel) nog een paar miljoen. Timmer wegdoen dat kan...Maar waar blijft zijn vervanger ??? | ||
| Don Paul | 13 juli 2009 om 23:32:08 | Dit is niet ok! |
| Misschien ben ik echt mis, maar ... Didulica had toch een speciale clausule ? Eentje waardoor-ie vrij mocht kiezen waarheen ? Weet iemand daar meer over ? Ik heb 't gevoel dat Didulica door niemand bij Feyenoord als optie is overwogen. Nu Zenith-boys en Tjechen afvallen en Dudek bankzitter speelt tegen hoog tarief, misschien toch onderhandelingen met Didulica openbreken ? Overigens, achillespees is niet overbelast maar er is sprake van micro-scheurtjes naar verluidt minimaal 6 weken rust. Hou je enkel Darley over want terugkomst van Mulder blijkt juridisch niet snor. | ||
| arrow1 | 14 juli 2009 om 00:09:37 | Dit is niet ok! |
| arrow ,ik heb geen idee of hij een clausule heeft ,Ik zou ook wel is willen weten wat az vraagt voor hem ,weet jij hoelang zijn contract daar nog duurd ? | ||
| feyenoordfamiliy | 14 juli 2009 om 00:11:43 | Dit is niet ok! |
| @Leo-k... Je hebt het over een volwaardige tweede keeper en dan kom je met timmer aanzetten... Of je hebt de afgelopen seizoenen liggen slapen, of je hebt een paar pintjes op voordat je je post deed...;) Mulder en Darley zijn hier blijkbaar door sommige al afgewezen voordat ze ook maar één competitie duel hebben gespeeld... Ik heb vertrouwen in de jeugd, da's inclusief de keepers! | ||
| feyenoordfan3 | 14 juli 2009 om 00:23:05 | Dit is niet ok! |
| Ik vind het prachtig hoor dat we Darley hebben, maar enkel één Darley ? Als die jongen geblesseerd raakt is het bekeken. Over de terugkeer van Mulder is namelijk 't laatste woord nog niet gesproken. Dus héél héél link om met zo weinig keepers de nieuwe competitie in te gaan. | ||
| arrow1 | 14 juli 2009 om 00:27:47 | Dit is niet ok! |
| @ arrow1 feyenoord had bij het verhuur van mulder een optie genomen om hem nog tot 31 augustus terug te halen.. Dus wat je nu weer uitkraamt is gewoon onzin. Feyenoord is natuurlijk niet gek, je gaat niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe heb! | ||
| weslo | 14 juli 2009 om 03:07:54 | Dit is niet ok! |
| @Afoort ik betwist ook niet dat ie daar gespeeld heeft maar wel dat je hem neerzet als 'n originele Neus want dat is ie niet. Zoals nog wel meer als 'echte' neuzen, ik noem maar 'n dwarsstraat, Neeskens [komt uit Heemstede] en vBasten [komt uit Utrecht] Verder boeit het mij niet waar ze vandaan komen of bij wie ze gespeeld hebben mits het 'n versterking voor Fnoord is en dat is Didulica niet | ||
| F-N-W-A | 14 juli 2009 om 08:40:16 | Dit is niet ok! |
| Maar ik zet niemand neer als een originele Neus, ik reageerde op RJJ dat niet alleen Cruijff een bruikbare speler is geweest welke gespeeld heeft bij 020 en bij Feyenoord heeft gespeeld. En z'n opmerking over Didulica en dat andere rijtje kant noch wal raakt. Maar misschien heb je wel gelijk over Didulica en is hij niet goed genoeg... | ||
| Afoort | 14 juli 2009 om 08:53:41 | Dit is niet ok! |
| @Afoort. Didulica is bijna 10 jaar keeper in nederland. Hoe lang is die bij een club 1e keeper geweest? Niet goed genoeg voor ajax en niet goed genoeg voor AZ. Dan past die dus gewoon in het eerder genoemde rijtje. Laten we er aub van leren. | ||
| RJJ | 14 juli 2009 om 09:32:51 | Dit is niet ok! |
| Ben het wel met RJJ eens. Als je niet goed genoeg bent voor de neuzen, en ook niet aan de bak komt bij de imitatieneuzen, ben je zeker niet goed genoeg om in de Kuip te mogen keepen! We hebben één ervaren keeper, en twee talentvolle keepers. Dit seizoen zal echt niet afhangen van de keepers. Als het een beetje meezit wordt dit een leerjaar voor de talenten. Zolang het elftal maar beter gaat lopen, en we progressie zien wat de laatste jaren zover weg leek. We zullen geen kampioen worden, en bij de eerste vijf eindigen zal ook al een hele klus worden. De contracten openbreken voor de meest talentvolle jeugdspelers, en laten zien, merken, voelen dat zij de komende jaren voor het succes gaan moeten zorgen waar de club en Legioen zolang naar snakt.... | ||
| feyenoordfan3 | 14 juli 2009 om 09:56:00 | Dit is niet ok! |
| Niet zo gek dat je 2e keeper bent met Romero voor je. In mijn ogen de beste keeper van Nederland. Joey zou het bij ons goed/beter doen. | ||
| Zymotic | 14 juli 2009 om 10:12:23 | Dit is niet ok! |
| Optie tot 21/08 en het is 14/07. Is ongeveer een maand. Ja leuk. Dus als we dan nog niets hebben is Mulder welkom maar if not ?? Bullshit dus. Is overeenkomst van lik mijn vestje. Je gaat toch pas iemand verhuren als je zééééééker weet dat - ie weg kan in verhuur ?? Na 31/08 kun je hem voor ganse duur van verhuur niet terughalen tenzij je het " bruikleen " - contract eenzijdig doorbreekt maar dan mag Feyenoord gaan betalen ! Wordt gewoon heel link met oudere en op zich goeie van Dijck maar blessures zulen hem gaan achtervolgen. Darley komt pas kijken en na 31/08 kun je als je Mulder niet daadwerkelijk iets weet te bieden dag tegen hem zeggen. Nog rottiger scenario : Mulder geblesseerd. Een sportclub leiden is vooruitzien. | ||
| arrow1 | 14 juli 2009 om 11:12:16 | Dit is niet ok! |
| Jaa maar ik denk dat feyenoord de boel een beetje onderschat heeft. Ik denk dat b & b dachten dat de geldschieters na de afgelopen aanwinsten, ook nog wel even een keepertje zouden sponsoren.. Niet dus, vandaar dat ze mulder al verhuurd hadden met een optie voor als het toch mis zou gaan. | ||
| weslo | 14 juli 2009 om 11:33:51 | Dit is niet ok! |
| Even serieus, de keepers die nu onder contract staan staan in het niets bij Didulica.. van Dijk heeft nu al last van zijn achillespees (overbelasting) en dan is het seizoen nog geen eens begonnen. Er moet echt een nieuwe keeper komen over de rest ben ik wel aardig tevreden er zou een spits bij mogen maar de komst van een keeper lijkt me prioriteit nr. 1 | ||
| Stefan Schipper | 14 juli 2009 om 12:22:23 | Dit is niet ok! |
| Geen probleem dat hij bij Ajax heeft gespeeld? Ik ben nog niet vergeten hoe schofterig Angelos Garisteas hier werd behandeld. Als Joey één foutje maakt zijn de rapen hier gaar. | ||
| fannot | 14 juli 2009 om 13:06:13 | Dit is niet ok! |
| Oprotten! Lang niet goed genoeg voor Feyenoord! Ga nu maar niet zielig doen in de media, je bent gewoon een zeer middelmatige keeper die er bij AZ ook uit gespeelt is. Meer voor het niveau RKC, VVV, Zwolle en Cambuur. | ||
| ShinjiFR | 14 juli 2009 om 14:58:57 | Dit is niet ok! |
| @ShinjiFR: Neen wij komen direct met alle respect met Mulder niveau Jupiler aan. Is die beter? Even je geheugen opfrissen: Joey Didulicia heeft in het buitenland gekeept. Kreeg bij Ajax, Stekelenburg en Vermeer voor zich en bij AZ na zijn blessure Romero. | ||
| fannot | 14 juli 2009 om 17:52:28 | Dit is niet ok! |
| @fannot, Mulder is op dit moment inderdaad niet beter als Didulica. Ik vind dan ook dat Mulder verhuurd moet worden aan Excelsior of een eredivisieclub om hem verder te laten ontwikkelen zodat hij hopelijk over één of twee jaar wel rijp genoeg is voor Feyenoord 1. Van Dijk vind ik niet minder als Didulica, alleen wel blessuregevoeliger door zijn leeftijd. Darley acht ik net als Mulder nog niet rijp genoeg voor Feyenoord 1, kijk maar naar de wedstrijd tegen VVV van afgelopen zaterdag. Maar Been heeft aangegeven dat hij alleen een doelman wil aantrkekken mocht hij aanzienelijk beter zijn als Van Dijk. Anders is het natuurlijk een beetje geldverspilling als de desbetreffende doelman even goed of zelfs minder zou zijn als Van Dijk. Feyenoord zit nou niet bepaald in een positie waar men zich dat kan veroorloven. Elke speler die we nu halen moet een duidelijke versterking zijn, een duidelijke meerwaarde. Dit om het feit dat Feyenoord zelf totaal geen geld heeft om spelers aan te trekken en omdat er eigenlijk geen plaats is voor een niewe speler tenzij er spelers vertrekken. Iets wat tot mijn spijt ook nog niet gebeurd is. Anders worden we alleen maar weer opgezadeld met nog meer leningen en dus nog meer schuld. Daarom vind ik het geldverspilling als Didulica zou komen, dan kan je beter het seizoen in gaan met de drie keepers die we nu hebben. | ||
| ShinjiFR | 14 juli 2009 om 20:44:07 | Dit is niet ok! |
| Geldverspilling of geen geldverspilling, feit blijft dat iedereen effe voor 't gemak het 6-tal weken wegblijven van keeper van Dijck en het onzekere keeperswerk van Darley onderschat. Dus komt alles op Mulder neer, nu dat lijkt mij héél risicovol. | ||
| arrow1 | 14 juli 2009 om 21:32:32 | Dit is niet ok! |
| @ShinjiFR: Arrow1 schrijft het ook al. Hij vind net als ik het een groot risico te moeten bouwen op een bejaarde keeper met veel blessureleed en twee jonge gasten die het niet aan kunnnen. Stel van Dijk kan de eerste zes weken niet keepen, waardoor Feyenoord de eerste zes wedstrijden prompt verliest? Dan hebben we weer een seizoenstart als afgelopen jaar. Moeten we dat weer inhalen, zit het weer tegen en hebben we weer een verloren seizoen. | ||
| fannot | 15 juli 2009 om 01:44:47 | Dit is niet ok! |
| @fannot, een investering in Didulica is geldverspilling. Kijk Chech of Valdes mag natuurlijk wel komen maar Didulica is gewoon niet beter dan Van Dijk. Heb nu maar vertrouwen in de drie keepers die we nu hebben en blijf ze steunen ondanks hun prestaties. Mocht Darley of Mulder een rits wedstrijden achter elkaar spelen en blunderen en ze krijgen dan gelijk een heel groot deel van Het Legioen dat ze uitfluit, dan is dat natuurlijk niet goed voor het zelfvertrouwen van deze jongens. Ook ik zie liever een nieuwe doelman, maar als daar het geld niet voor is houdt het op. Dus heb gewoon vertrouwen in Van Dijk, Mulder en Darley. | ||
| ShinjiFR | 15 juli 2009 om 20:10:55 | Dit is niet ok! |
| De meeste weten het zo goed.Maar ik zeg jullie een ding.Na een aantal wedstrijden ga je roepen om Didulica.Ten eerste kun je helaas niet 100% bouwen op van Dijk(waar hij niets aan kan doen)en bij de andere twee heb je op het ogenblik nog ballenjongens nodig om de ballen uit het net te halen.(kunnen ze ook niets aan doen,te weinig ervaring.Dus gewoon doen Didulica. | ||
| henk59 | 15 juli 2009 om 21:23:25 | Dit is niet ok! |
Om te reageren op een nieuwsbericht, moet je ingelogd zijn. Gebruik daarvoor de link rechtsboven in beeld. Als je nog geen loginnaam hebt, kan je je bij deze ook aanmelden als lid van Feyenoord Netwerk.
actie almelo babovic been beenhakker bronckhorst bruins cissé cisse contract dahl darley dijk doelman dudek erasmus erwin fans fer feyenoordexcelsior foto gratis groepstraining guzman heracles hofland international jon jong kaart kevin luigi makaay mario mulder netwerk rob roda schaken sekou supportersvereniging talenten tomasson training vitesse vlaar wanderson