Feyenoord Netwerk
woensdag 28 juni 2017 - 15:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Brad Jones

HR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 29 »

HR

Celeritas
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 maart 2007

quote:HR
Independiente schreef:

(...)

Jones heeft gewoon eindelijk dat ene succesjaartje in zijn 15-jarige loopbaan, toevallig bij Feyenoord. Hij wordt in Engeland gezien als de opperclown onder de keepers, heeft het Frank Grandel-imago. Kan zelf nauwelijks geloven dat hij zo goed presteert op zo'n mooi podium als bij Feyenoord in De Kuip. Laten we hopen dat hij nog een paar wedstrijden geen moeilijke ballen krijgt en dan heel snel weer over op Vermeer. Want laten we eerlijk zijn, Jones heeft echt heel weinig bijzondere reddingen verricht dit seizoen (weinig te doen gehad).
HR
Als je keeper bent bij Feyenoord, PSV of 020 heb je meestal weinig te doen aangezien je normaal gesproken vaak de bal hebt. Zoetebier had ook weinig te doen, Dudek ook. Mulder en Timmer presteerden het om dan nog doelpunten door te laten. Cillessen en Vermeer hadden in hun 020 tijd ook weinig te doen.

Jones staat er wel als hij er moet staan. Daar gaat het om.
HRHR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Celeritas schreef:

(...)

Als je keeper bent bij Feyenoord, PSV of 020 heb je meestal weinig te doen aangezien je normaal gesproken vaak de bal hebt. Zoetebier had ook weinig te doen, Dudek ook. Mulder en Timmer presteerden het om dan nog doelpunten door te laten. Cillessen en Vermeer hadden in hun 020 tijd ook weinig te doen.

Jones staat er wel als hij er moet staan. Daar gaat het om.
HR
:pul :pul verlengen bitte!!
HR
HR

Harry Mens
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2017 om 23:55:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Pfff, zag net weer wat reddingen van vandaag voorbij komen. Shirt helemaal zwart van de modder na al die prachtige saves. Geweldenaar.

[Dit bericht is veranderd door Harry Mens (op 19 maart 2017 23:55:54).]
HR
HR

FR-kameraad1908
Vedette

Reg.: 3 februari 2009

Harry Mens schreef:

Pfff, zag net weer wat reddingen van vandaag voorbij komen. Shirt helemaal zwart van de modder na al die prachtige saves. Geweldenaar.
HR
Eigenlijk moet je iemand een beetje ontzien op zijn verjaardag. Maar deze aussie moest inderdaad keihard aan de bak. Waarschijnlijk stond er een lekkere kangoeroesteak op het dinermenu en kreeg hij later op de avond de nodige blowjobs van Mrs Jones. Alles bij elkaar genomen een geweldige verjaardag voor onze Brad. :pul
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 00:51:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind 'm beter dan Vermeer, en die gekke Hans Kraaij krijgt gewoon nog gelijk, de beste van de eredivisie.
Gewoon verlengen en beide keepers kansen geven.

Keepers bij de top drie krijgen wel weinig te doen, maar pakken gewoon punten voor je. Zie de seizoenen met Mulder.
HR
HR
ben het helemaal eens...het klikt ook gewoon fantastisch tussen de verdediging en hem....je zou wel gek zijn om dat uit elkaar te halen.
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

aliendwurf schreef:

ben het helemaal eens...het klikt ook gewoon fantastisch tussen de verdediging en hem....je zou wel gek zijn om dat uit elkaar te halen.
HR
:pul :pul :pul
HR
HR

Beer
Wereldster

Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004

Begon onzeker aan de wedstrijd. Paar keer ernaast bij een voorzet waarbij de een keertje mazzel hadden dat de Heerenveen speler hem over kopte. Daarna geweldig herpakt met aan het einde een sublieme redding bij de kans van Sam Larsson.
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

Heb door de spanning heel wat reddingen gemist, maar gisteren de samenvatting uitvoerig bekeken. Wat een reddingen :pul

Top-gozer en een top-keeper!
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

remco112 schreef:

Heb door de spanning heel wat reddingen gemist, maar gisteren de samenvatting uitvoerig bekeken. Wat een reddingen :pul

Top-gozer en een top-keeper!
HR
Verlengen bitte van Geel
HR
HR

Køekwaus
Crack

Reg.: 1 juli 2011

Beer schreef:

Begon onzeker aan de wedstrijd. Paar keer ernaast bij een voorzet waarbij de een keertje mazzel hadden dat de Heerenveen speler hem over kopte. Daarna geweldig herpakt met aan het einde een sublieme redding bij de kans van Sam Larsson.
HR
Dat was dus geen mazzeltje. Zijn hand zat er nog bij. Volgens mij raakte hij zelfs die Heerenveen speler. Als je zoals Vermeer blijft staan (die eerste goal van AZ), dan gaat deze bal tussen de palen. Nu kon die gast van Heerenveen de bal niet meer op doel krijgen.

Ik zit zoveel rustiger te kijken met Jones op doel. Graag verlengen.
HR
HR
ik snap er ook niks van...Vermeer ging pas echt in de fout vorige week.
Jones is gewoon de beste keeper voor dit elftal...dat is toch helemaal geen discussie?
HR
HR

Beer
Wereldster

Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004

Køekwaus schreef:

(...)
Dat was dus geen mazzeltje. Zijn hand zat er nog bij. Volgens mij raakte hij zelfs die Heerenveen speler. Als je zoals Vermeer blijft staan (die eerste goal van AZ), dan gaat deze bal tussen de palen. Nu kon die gast van Heerenveen de bal niet meer op doel krijgen.

HR
Dat ben ik met je eens. Verlengen!
HR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 22 februari 2006

aliendwurf schreef:

ik snap er ook niks van...Vermeer ging pas echt in de fout vorige week.
Jones is gewoon de beste keeper voor dit elftal...dat is toch helemaal geen discussie?
HR
Voor dit seizoen niet nee.
Alleen vermoed ik voor volgend seizoen wel...
HR
HR
HR
HR

willem van Hanegem
Wereldster

Thomassio schreef:

Ondertussen op het lampiesnetwerk:

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/5984.php

:D
HR
Als Jones blijft zie ik Hahn of Vermeer vertrekken
HR
HR

Thomassio schreef:

Ondertussen op het lampiesnetwerk:

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/5984.php

:D
HR
Ze kennen hun plek als ze naar onze bank gaan kijken, is ook wel eens anders geweest.
HR
HR

pipapaauwe
Legende

Uit: liefde geboren
Reg.: 17 februari 2005

Beer schreef:

HR
Was niet zozeer onzeker. Die ballen werden gedragen door de wind. Gewoon lastig inschatten.
HR
HR

PaulNortan
Crack

Reg.: 10 mei 2005

Beter als Vermeer :pul
HR
HR

H6
Vedette

Reg.: 2 juni 2014

HR
HR

abrikees
Bankzitter

Reg.: 30 oktober 2016

Køekwaus schreef:

(...)

HR
En er stond een flinke wind bij het begin van de wedstrijd.

Heeft gewoon punten voor ons gepakt in Heerenveen, zijn rol is zo groot dit jaar.

[Dit bericht is veranderd door abrikees (op 22 maart 2017 08:27:44).]
HR
HR

H6 schreef:

HR
daar wordt je wel ff stil van...
HR
HR

deKuip
Crack

Reg.: 18 september 2005

Godsamme zeg. Brok in m'n keel.
HR
HR

WANBELEID
Legende

Uit: mijn panty gescheurd
Reg.: 22 juni 2007

Springt Reina nou op het laatst in zijn armen?

Schitterend beeld, vind ik heel mooi wanneer je als (geschorste) eerste keeper met je vervanger een overwinning (en zoveel meer) deelt op zo'n moment. Pure emotie...
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Alex Gersbach
Reg.: 3 januari 2009

Prachtig hè? Des te mooier dat hij juist bij ons z'n beste jaar ooit gaat draaien.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 29 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Brad Jones

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet volgend seizoen eerste keeper worden?

Jones
Vermeer
Hahn
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,1% dat Nederland wint van Luxemburg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.