Feyenoord Netwerk
woensdag 26 april 2017 - 15:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Nicolai Jørgensen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 76 »

HR

Il Fenomeno
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 juni 2009

Nou, onze nieuwe nummer 9. Komt van FC Kopenhagen en tekent voor 5 jaar:

forumillustratie

Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Nicolai Jørgensen. De Deense international komt over van FC Kopenhagen. De 25-jarige aanvaller tekende, nadat hij ’s ochtends met succes de medische keuring doorstond, vrijdagmiddag een contract in De Kuip voor vijf seizoenen, tot medio 2021. Jørgensen gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 9.

Feyenoords technisch directeur Martin van Geel is blij met het vastleggen van Jørgensen. ‘Hij is een balvaardige en tegelijk fysiek sterke aanvaller, die niet alleen scorend vermogen heeft, maar ook de kwaliteiten om de ploeg beter de laten voetballen. We volgen Nicolai al langere tijd en zijn ervan overtuigd dat hij een echte versterking voor ons is.’

Jørgensen stond in de belangstelling van meerdere buitenlandse clubs. Van Geel: ‘Maar hij kiest er heel bewust voor om zich in de Nederlandse competitie bij Feyenoord verder te ontwikkelen en gaat bij ons de concurrentie aan om de spitspositie.’
Jørgensen speelde de afgelopen vier seizoenen voor FC Kopenhagen. Eerder kwam hij uit voor 1. FC Kaiserslautern (Dui), Bayer Leverkusen (Dui) en AB (Den). Bij FC Kopenhagen had hij nog een contract voor een jaar.

De 1.90 m. lange Jørgensen scoorde in het afgelopen seizoen vijftien keer in 31 competitiewedstrijden en gaf zeven assists. Met zijn club won hij 2015-2016 zowel de landstitel als het Deense bekertoernooi. Ook in 2015 won Jørgensen met FC Kopenhagen de Deense beker, nadat de aanvaller in 2013 al landskampioen was geworden met zijn ploeg.

In de afgelopen vier seizoenen kwam Jørgensen voor FC Kopenhagen in meer dan 25 Europese wedstrijden (Champions League en Europa League) in actie. Hij speelde tot dusver zestien interlands voor Denemarken, waarin hij drie doelpunten maakte. Eerder kwam Jørgensen uit voor diverse nationale jeugdselecties?

Wiki: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nicolai_Jørgensen

[Dit bericht is veranderd door Il Fenomeno (op 17 juni 2016 17:50:44).]
HRHR
HR

Totti10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwijndrecht
Vak: Marathontribune - E
Droomaankoop: Salomon Kalou
Reg.: 22 april 2006

quote:HR
Il Fenomeno schreef:

Nou, onze nieuwe nummer 9. Komt van FC Kopenhagen en tekent voor 5 jaar:

(plaatje)
HR
Ben benieuwd ,niet zien aankomen .
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicolai_J%C3%B8rgensen

1.90 ,sterke spits iig , qua statistieken niet super slecht dus hopelijk wordt het wat :B
HR
HR

Willie M.
Vedette

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 18 december 2003

Is de site van Feyenoord gehackt?
HR
HR

Hansch
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2016 om 13:40:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Stja.
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

Dus geen Van Wolfswinkel neem ik aan. Ik ken deze speler zelf helemaal niet dus ik laat me verrassen. Ik krijg wel ineens een soort van dejavu naar Søren Larssen, die andere topper die we haalde uit Denemarken toentertijd.

Anyway, welkom Nicolai! :pul
HR
HR
Ken hem niet, maar echt super overtuigend zijn die cijfers niet voor een spits die in januari 26 wordt.

Ik ben verder wel hartstikke benieuwd naar deze knul.
HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

Ik zag gister op FR12 al dat iemand dit aankondigde (een reactie onder bericht over Wolfswinkel). Grappig dat er toch nog echte insiders zijn.

Zijn statistieken zijn nou niet bepaald veelbelovend. Maar, Pelle...
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 3 januari 2009

Honderd keer beter dan Kramer. Dat zie je aan alles.
HR
HR

Il Fenomeno
Icoon

socrates schreef:

Ik zag gister op FR12 al dat iemand dit aankondigde (een reactie onder bericht over Wolfswinkel). Grappig dat er toch nog echte insiders zijn.

Zijn statistieken zijn nou niet bepaald veelbelovend. Maar, Pelle...
HR
Zag het inderdaad ook voorbij komen, ene Piemeltje (tsja..) meldde het gisteren al.
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Lijkt ook meer als aanvallende middenvelder gespeeld te hebben bij Kopenhagen. Dat verklaart zijn statistieken enigszins.
HR
HR

Independiente
Crack

Reg.: 23 juli 2011

Thomassio schreef:

Ken hem niet, maar echt super overtuigend zijn die cijfers niet voor een spits die in januari 26 wordt.

Ik ben verder wel hartstikke benieuwd naar deze knul.
HR
Speelde bij Kopenhagen achter Federico Santander (de nummer 9) en soms vanaf linksbuiten. In dat licht vind ik zijn cijfers overtuigend.

2015-2016: 31 wedstrijden / 15 goals, 7 assists
+ 2 Europa League doelpunten

2014-2015: 25 wedstrijden / 10 goals, 2 assists
+ 2 Europa League doelpunten

2013-2014: 16 wedstrijden / 7 goals, 6 assists
+ 1 Champions League doelpunt
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

Wie?!
HR
HR

FRB
Legende

Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

Geen zinnig woord over te zeggen; ken hem niet. Laat me graag verrassen.

[Dit bericht is veranderd door FRB (op 17 juni 2016 13:52:36).]
HR
HR

Oude Maas
Crack

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005

:pul succes!

En dat we vele doelpunten van je mogen zien!!! :pul
HR
HR

Wardaddy
Meervoudig international

Reg.: 18 november 2012

JACK schreef:

HR
Dat kun je wel stellen. Ken hem verder niet maar het ziet er op het oog goed uit.
HR
HR

Hansch
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juni 2016 om 13:56:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

JACK schreef:

HR
Zag het filmpje net ook. Het is met YouTube-compilaties altijd uitkijken, maar het lijkt in ieder geval ergens op. Bij het horen van zijn lengte, 1.90, maakte ik mij wel zorgen. Aan een tweede Kramer hebben we niets. Hoe dan ook, deze jongen lijkt, in tegenstelling tot Kramer, graag de bal aan zijn voet te hebben en maakt geregeld een individuele actie. Lijkt ook op veel verschillende manieren te kunnen scoren, buiten de zestien, met zijn poten, met zijn kop... etcetera.

Nu kijken of ie wat kan klaarspelen tegen die iets minder belabberde verdedigers in Nederland.
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

https://en.wikipedia.org/wiki/Nicolai_J%C3%B8rgensen

182 wedstrijden 49 goals

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 17 juni 2016 14:00:50).]
HR
HR

FRThistlefield
Nationale topspeler

Reg.: 24 december 2014

Een bal vaste spits, technisch, kan een actie maken. Nevenposities linksbuiten en aanvallende middenvelder. Daarbij ook nog 1,90 en fysiek sterk.

Kortom, een complete voetballer die Feyenoord beter laat voetballen.

Complimenten aan ome Mart, want niemand hier of op FR12 heeft deze jongen getipt.
HR
HR

socrates
Legende

JACK schreef:

HR
Zet de goals van Achahbar op een rijtje en hij lijkt ook in alles beter dan Kramer. Maar goed, misschien komt dat omdat hij ook beter is.
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

socrates schreef:

(...)

Zet de goals van Achahbar op een rijtje en hij lijkt ook in alles beter dan Kramer. Maar goed, misschien komt dat omdat hij ook beter is.
HR
Klopt, maar Anass is - helaas - verleden tijd. Nu het vizier weer naar voren.
HR
HR

Ramesoe
Vedette

Uit: Dordrecht
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 22 juni 2005

Nou we gaan het zien. Gelukkig geen Ricky van Wolfswinkel..pff
HR
HR
Zeau, komt dat even uit de lucht vallen dan. :schrik

Kan er niets zinnigs over zeggen. Afgaande op dat filmpje hierboven moet ik wel zeggen dat hij mij technisch goed lijkt, en voor zo'n lange gozer heeft ie een aardige dribbel.

Nu maar hopen dat hij de spits is die Pellé kan doen vergeten.

Welkom bij de mooiste club van Nederland, Nicolai. :feyenoord :pul
HR
HR

Sjondania
Crack

Uit: Meppel
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 22 mei 2000

Hansch schreef:

(...)

Zag het filmpje net ook. Het is met YouTube-compilaties altijd uitkijken, maar het lijkt in ieder geval ergens op. Bij het horen van zijn lengte, 1.90, maakte ik mij wel zorgen. Aan een tweede Kramer hebben we niets. Hoe dan ook, deze jongen lijkt, in tegenstelling tot Kramer, graag de bal aan zijn voet te hebben en maakt geregeld een individuele actie. Lijkt ook op veel verschillende manieren te kunnen scoren, buiten de zestien, met zijn poten, met zijn kop... etcetera.

Nu kijken of ie wat kan klaarspelen tegen die iets minder belabberde verdedigers in Nederland.
HR
Idd en met beide voeten kan die een bal raken !! lijkt mij een prima aankoop.
HR
HR

socrates
Legende

JACK schreef:

(...)

Klopt, maar Anass is - helaas - verleden tijd. Nu het vizier weer naar voren.
HR
Mijn punt was dat filmpjes vertekenen.
HR
HR

010_5314
Talent

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 29 januari 2010

Wat zou Feyenoord hiervoor hebben betaald?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Nicolai Jørgensen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 92,1% dat Ajax wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!