Feyenoord Netwerk
vrijdag 19 september 2014 - 11:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Lex Immers (deel 2)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 481 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 481 »

HR

Ghosthunter
Veelbelovend talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 oktober 2011

Vanwege de grootte van het vorige topic , graag hier verder over Lex Immers.
De laatste posts in dit topic waren:

quote:HR
SMOLLIE schreef:

(...)
Lex is natuurlijk nooit de sierlijke voetballer geweest.
Hij is de diepste middenvelder die naast de spits voor het doel dient te komen, en dat lukt hem toch aardig getuige de kansen die hij niet verzilvert.
Ik geloof ook niet dat we ooit een 10 hebben gehad die zoveel kilometers in een wedstrijd maakt, wat oa te maken heeft met het op elkaar inspelen van het team.
HR

FR-kameraad1908 schreef:

(...)
:B
Volgens mij bedoelde Heineken dat ironisch.
HR

Heineken schreef:

Dat is wat Immers zelf meldde in dat interview.
HR

met rood witte groeten schreef:

Dat Lex vanmiddag bij ADO op de tribune zat, dat doet er ook geen goed om bij de Feyenoord Familie te gaan behoren.
HR
HR
HR

FR-kameraad1908
Nationale topspeler

Reg.: 3 februari 2009

met rood witte groeten schreef:

Dat Lex vanmiddag bij ADO op de tribune zat, dat doet er ook geen goed om bij de Feyenoord Familie te gaan behoren.
HR
Iedereen weet toch dat ie ADO supporter is.
HR
HR

FRjack
Administrator

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009

E.C schreef:

nu je het toch over conclussies hebt, sneller als jij is het nog nooit geweest wat immers betreft. voor zijn hantekening was het maanden kut met peren, de dag van de hantekening was je conclussie totaal anders. ik dacht, ik zeg het maar even.
en ja er zijn erbij die een conclussie na 1 dag al trekken, maar de meesten basseeren hun bevindingen over immers van wat ze al die jaren gezien hebben bij ado, en die bevindingen worden met de week steeds meer bevestigd. voor mij en velen anderen hier hoeft hij het niet meer te bevestigen hoor, laat dat duidelijk zijn. ik wist dit bij voorbaar al, dat heb je namelijk met spelers die uit de catagorie buijs, bahia en meeuwis komen.HR
Ik ben gedraaid ja, 't is wat. Had liever een type Maher bij ons gezien, dan creëer je gewoon 50% meer kansen. Is echter wel onrealistisch, hè. Maar goed, toen hij kwam heb ik geprobeerd de beweegredenen van de technische staf te bedenken en dan is een speler die in het profiel 'lengte, diepgang en scorend vermogen' past zo gek nog niet. Natuurlijk, voetballend kan het allemaal veel beter en vooral sneller - al is dat een proces, blijf ik bij! - en als hij de kansen niet maakt heeft hij niet heel veel meerwaarde voor het elftal, maar had een Bakkal dat wel bijvoorbeeld. Strooide die met passes om je vingers bij af te likken? Dacht het niet. Immers is veel taakbewuster dan Bakkal, die zich veelvuldig aan het spel onttrok. Ik dacht dus dat dit in combinatie met El Ahmadi en Clasie een draaiende motor zou worden. Echter, na het vertrek van Karim klopt ons middenveld niet meer. Clasie en Vormer spelen teveel op één lijn, waardoor het voetbal op het middenveld stroef verloopt.

Dat je hem niet goed vindt, oké, maar 2500 posts in één zomer over een speler? Het is echt behoorlijk overdreven allemaal.
HR
HR

Sint
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 augustus 2006

Wat mij vooral stoort is zijn instelling. Ik probeer net als van Geel en Koeman te geloven in zijn potentie. Maar hij gaat het niet waar maken met deze instelling. Hij vraagt te weinig van zich zelf, hij eist niet van zich zelf dat deze kansen er in gaan. Nee, die moeten vanzelf komen. Hij heeft er m.i. te weinig er de pest in. Daar red je het niet mee aan de top. Met wachten en tevreden zijn over je prestaties kom je er niet.

Immers moet helaas nog wakker gemaakt worden. Hopelijk maakt Koeman hem wakker.

[Dit bericht is veranderd door Sint (op 20 augustus 2012 00:11:33).]
HR
HR

FRjack schreef:

(...)

Ik ben gedraaid ja, 't is wat. Had liever een type Maher bij ons gezien, dan creëer je gewoon 50% meer kansen. Is echter wel onrealistisch, hè. Maar goed, toen hij kwam heb ik geprobeerd de beweegredenen van de technische staf te bedenken en dan is een speler die in het profiel 'lengte, diepgang en scorend vermogen' past zo gek nog niet. Natuurlijk, voetballend kan het allemaal veel beter en vooral sneller - al is dat een proces, blijf ik bij! - en als hij de kansen niet maakt heeft hij niet heel veel meerwaarde voor het elftal, maar had een Bakkal dat wel bijvoorbeeld. Strooide die met passes om je vingers bij af te likken? Dacht het niet. Immers is veel taakbewuster dan Bakkal, die zich veelvuldig aan het spel onttrok. Ik dacht dus dat dit in combinatie met El Ahmadi en Clasie een draaiende motor zou worden. Echter, na het vertrek van Karim klopt ons middenveld niet meer. Clasie en Vormer spelen teveel op één lijn, waardoor het voetbal op het middenveld stroef verloopt.

Dat je hem niet goed vindt, oké, maar 2500 posts in één zomer over een speler? Het is echt behoorlijk overdreven allemaal.
HR
Van een kwaliteitsloze parodie op een voetballer naar een nuttige aankoop is ook wel een behoorlijke draai natuurlijk zonder dat hij iets noemenswaardigs gepresteerd heeft. Maar los daarvan, vind jij Immers echt de beste keuze nu op 10? Zie je niet veel liever Vilhena, die vorig jaar tegen Twente al liet zien wat voor inzicht hij heeft en de techniek om de steekpass precies op maat te geven. Iets wat zeer belangrijk is met die toch blinde dravers voorin.
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

FRjack schreef:

(...)

HR
ik hoor iedere immers fan zeggen; stja ik had ook liever messi gehad, nu weer maher etc etc.
zijn wij een topclub of niet? ja toch he? wat wil je dan? kwaliteit toch? waarom ben jij dan zo blij met een immers? waarom blijf je hem dan zo halstarig verdedigen?
jij als feyenoordsupporter wil toch ook structueel voor het kampioenschap gaan? ik neem aan van wel. dus dan kan je toch niet met een immers als nummer 10 komen? besef je dat dan niet? kijk naar de concurentie zou ik zeggen. maher, eriksen, toivonen, bij twente is het tadic die vaak in de praktijk daar komt. allemaal spelers die minimaal 7/8 klassen beter zijn dan immers. nu hoor ik je zeggen; niet realistisch. neen, klopt. maar eriksen, toivonen en maher hebben psv, ajax en az bijna niks gekost. dus zo kan het ook zie je wel.
zo`n gigantisch kwaliteits verschil kan toch gewoonweg niet tegenover je concurentie. op het middenveld en achterin doen wij niet veel of mischien helemaal niet onder voor die andere topclubs. waarom dan genoegen nemen met een speler waarvan een groter contrast met de concurentie niet denkbaarder is tussen immers en al die andere aanvallende middenvelders in kwaliteit?

als je van te voren al weet dat immers niet thuishoort bij een topclub waarom neem je hem dan? gaat dan verder met een talent die wel kan doorgroeien en de kwaliteiten bezit. dan bespaar je miljoenen en zit je niet 4 jaar lang vast een een stuk middelmaat die dadelijk niet meer is te slijten omdat meneer zo`n groot salaris met zich meedraagt.

ik weet allenaal niet hoe jij het bekijkt, mar jij bekijkt het totaal anders dan ik en velen anderen hier. ik stel je een vraag; bekijk het eens hoe ik het beziet en uitlegt in deze posting. misschien denk je er dan ook anders over als je supporter bent van een topclub.
HR
HR

Brutal
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 27 juni 2007

FRjack schreef:

(...)

HR
het verschil is dat Bakkal wel belangrijk kon zijn en uit t niets kon scoren met zijn slimme schoten. Ik irriteer me mateloos aan Lexie. Hij heeft ons de cl gekost en deze 3 punten. Ik weet het ff niet meer.
HR
HR

fredheftruck16
Crack

Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007

Ik heb het wel eens eerder aangehaald. Feyenoord kocht vroeger spelers van wat (met respect) kleinere clubs die in dat team uitblinkers waren en een meerwaarde voor Feyenoord zouden kunnen zijn. (Voor de ouderen onder ons, Wery van DOS en Theo de Jong van NEC, misschien zijn er meer voorbeelden uit een latere periode.) Lex Immers is nooit en te nimmer(s) uitblinker geweest bij ADO, derhalve een (helaas) miskoop.
HR
HR

Brutal schreef:

(...)

het verschil is dat Bakkal wel belangrijk kon zijn en uit t niets kon scoren met zijn slimme schoten. Ik irriteer me mateloos aan Lexie. Hij heeft ons de cl gekost en deze 3 punten. Ik weet het ff niet meer.
HR
:D :D :D Grapjas alsof hij de enige was die daar kansen misten. De kans van sekou en guyon samen op de keeper af was minstens net zo groot maar die reken je maar ff niet mee zeker. Nogmaals :D :D
HR
HR

Jordy_Clasie
Crack

Uit: Breda
Reg.: 28 maart 2009

fredheftruck16 schreef:

Ik heb het wel eens eerder aangehaald. Feyenoord kocht vroeger spelers van wat (met respect) kleinere clubs die in dat team uitblinkers waren en een meerwaarde voor Feyenoord zouden kunnen zijn. (Voor de ouderen onder ons, Wery van DOS en Theo de Jong van NEC, misschien zijn er meer voorbeelden uit een latere periode.) Lex Immers is nooit en te nimmer(s) uitblinker geweest bij ADO, derhalve een (helaas) miskoop.
HR
Van Gasdtel en van Gobbel van Willem 2...
HR
HR
Los van de kwaliteiten die Immers al dan niet heeft, valt het me wel op dat E.C. nog steeds nauwelijks kritiek uit op Cissé, die vele malen duurder was (zowel qua transfersom als qua salaris) en die ook in wedstrijden dat hij NIET geblesseerd was niet heeft gebracht wat je van zo iemand mag verwachten.

Het feit dat Kees een forumkruistocht voert tegen Immers, terwijl er bij Cissé continu smoesjes worden verzonnen (teen, ramadan, Been, blessures, niet lekker in zn vel zitten) om het falen te maskeren, geeft wel aan dat ook hij niet objectief naar de feiten kan kijken. Het lijkt er inderdaad op dat Immers niet de versterking is waar de technische staf op had gehoopt, maar zolang Kees weigert toe te geven dat Cissé een miskoop van formaat is en qua geld minimaal het vijfvoudige van Immers heeft gekost, valt zijn mening toch niet objectief te noemen. En diep, diep van binnen, weet hij dat zelf ook wel. :ja
HR
HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001

ulligan schreef:

Los van de kwaliteiten die Immers al dan niet heeft, valt het me wel op dat E.C. nog steeds nauwelijks kritiek uit op Cissé, die vele malen duurder was (zowel qua transfersom als qua salaris) en die ook in wedstrijden dat hij NIET geblesseerd was niet heeft gebracht wat je van zo iemand mag verwachten.

Het feit dat Kees een forumkruistocht voert tegen Immers, terwijl er bij Cissé continu smoesjes worden verzonnen (teen, ramadan, Been, blessures, niet lekker in zn vel zitten) om het falen te maskeren, geeft wel aan dat ook hij niet objectief naar de feiten kan kijken. Het lijkt er inderdaad op dat Immers niet de versterking is waar de technische staf op had gehoopt, maar zolang Kees weigert toe te geven dat Cissé een miskoop van formaat is en qua geld minimaal het vijfvoudige van Immers heeft gekost, valt zijn mening toch niet objectief te noemen. En diep, diep van binnen, weet hij dat zelf ook wel. :ja
HR
Dat lees ik hier de hele tijd. Dat het allemaal niet eerlijk is, want er wordt meer over Immers gezeurd dan over anderen die het niet beter doen.

Het verschil is alleen dat we het over die anderen wel eens zijn, iedereen vindt ze slecht. Weinig punten van discussie dus, terwijl over Immers de meningen flink uiteenlopen.
HR
HR

wehave
Vedette

Reg.: 26 mei 2004

IK ben niet tegen Immers en ook niet tegen Mathijssen maar wat me wel stoort is dat we spelers kopen waarvoor we eigenlijk al spelers hebben of spelers die er aan komen.

Als je al dat geld , transfer en salaris bij elkaar had gestopt kan je daar gewoon een goede spits voor halen.

Soms denk ik misschien moet Feyenoord altijd maar in Cat 1 blijven.
Dan gaan we veel slimmer met onze geld om.
HRHR
HR

Heineken schreef:

(...)

Dat lees ik hier de hele tijd. Dat het allemaal niet eerlijk is, want er wordt meer over Immers gezeurd dan over anderen die het niet beter doen.

Het verschil is alleen dat we het over die anderen wel eens zijn, iedereen vindt ze slecht. Weinig punten van discussie dus, terwijl over Immers de meningen flink uiteenlopen.
HR
Oh, ik heb het niet over eerlijk of oneerlijk. Het valt mij alleen op dat E.C. pretendeert 'objectief' te zijn, terwijl het voorbeeld Cissé al aangeeft dat hij zelf niet objectief naar spelers kan kijken. Als hij indertijd geen insider bij die transfer was geweest was zijn mening over 'De Teen' waarschijnlijk 180 graden gedraaid.

Los daarvan snap ik de grote heisa om Immers ook niet zo, ik ben ook weinig onder de indruk maar wat verwacht je van een speler van ADO die een miljoen kost? Noem eens een wat oudere speler die voor zo'n bedrag van een middenmoter naar een (sub-)topper verhuist en zijn eerste wedstrijden in een team zonder fatsoenlijke spits aan de lopende band gaat scoren, danwel de sterren van de hemel speelt?
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

ulligan schreef:

HR
Hij antwoord ook niet op de vraag of Lasse Schone bij 020 niet in dezelfde situatie verkeerd
HR
HR

RoelofLuinge
Crack

Vak: Maastribune - Business seats
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 14 december 2004

ulligan schreef:

(...)

Oh, ik heb het niet over eerlijk of oneerlijk. Het valt mij alleen op dat E.C. pretendeert 'objectief' te zijn, terwijl het voorbeeld Cissé al aangeeft dat hij zelf niet objectief naar spelers kan kijken. Als hij indertijd geen insider bij die transfer was geweest was zijn mening over 'De Teen' waarschijnlijk 180 graden gedraaid.

Los daarvan snap ik de grote heisa om Immers ook niet zo, ik ben ook weinig onder de indruk maar wat verwacht je van een speler van ADO die een miljoen kost? Noem eens een wat oudere speler die voor zo'n bedrag van een middenmoter naar een (sub-)topper verhuist en zijn eerste wedstrijden in een team zonder fatsoenlijke spits aan de lopende band gaat scoren, danwel de sterren van de hemel speelt?
HR
Leks heeft kansen gehad die mijn oma er nog wel in zou zeiken... Daar krijgt hij vooral kritiek op, dat staat los van het ontbreken van een fatsoenlijke spits. Zodra er doorgeselecteerd wordt, valt Leks als eerste af, wat een pastiche is dat als voetballer...
HR
HR

Kurupt
Legende

Uit: Hilversum
Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: Ezequiel Ponce
Reg.: 23 februari 2004

Kurupt schreef:
Ik hoop dat Koeman de ballen heeft om het verstandigste te doen en Immers te wisselen. Vaak zie je in dit soort noodgevallen dat een trainer nogal eens excessief vertrouwen geeft in een speler totdat hij in zijn 11e wedstrijd is een pis goal maakt. Zet Vilhena er maar in.
HR
Koeman bidt dat zijn aankoop de ban snel zal breken. "Wat een trainer kan doen om Lex over het dode punt te tillen? Ik kan hem op het veld laten staan, wat ik tot kort na de gelijkmaker van Ruben Schaken ook heb gedaan. Ik ben er geen voorstander van om het een speler nog moeilijker te maken door hem te wisselen."

Al precies waar ik bang voor was. Voetbal is duidelijk geen kwestie van de beste speelt, maar een kwestie van ''Als ik je koop en en je bent de allerslechtste, krijg je meer speeltijd dan een ander''.
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Ik mis de poll:

Goed genoeg voor Feyenoord
Niet goed genoeg voor Feyenoord
Kan die aub nog worden bijgevoegd ?
HR
HR

Obiku
Administrator
Runner-up Feyenoord Pool 2009/2010

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

Inderdaad, hier was ik dus ook al bang voor. Het slagen van zijn eigen aankoop wordt belangrijker gemaakt dan de resultaten.
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Obiku schreef:

Inderdaad, hier was ik dus ook al bang voor. Het slagen van zijn eigen aankoop wordt belangrijker gemaakt dan de resultaten.
HR
Dat kan een valkuil voor een trainert zijn, want het krediet duurt niet eeuwig.
Na de wedstrijden tegen Spartak Praag zal er meer duidelijk zijn wat betreft de houding van Koeman.
HR
HR

Noud
Nationale topspeler

Reg.: 12 september 2004

Je kunt van een trainer niet verwachten dat hij een speler al na 4 wedstrijden gaat passeren. Oke, ik begrijp dat mensen die het op voorhand al niet in Immers zagen zitten, en dus amper hoop koesteren dat het goed komt hem heel graag uit de basis willen hebben. Maar Koemen en v Geel zagen het wel in hem zitten en koesteren de hoop dat het er dus nog wel uit gaat komen op korte termijn. Koeman zal hem zeker nog wat wedstrijden de kans geven, en dat is ook logisch, je wilt een aankoop niet gelijk kapot maken.

Mocht het de komende wedstrijden niet beter gaan dan is Koeman echt wel mans genoeg om Immers eruit te halen hoor. Ben alleen benieuwd of het dan voor Vilhena is.
HR
HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001

ulligan schreef:

(...)

HR
Die heisa komt omdat er mensen boos worden als er wordt gesteld dat hij slecht speelt. Zeg je dat bij Cissé, Fernandez of die Singh, dan hoor je niemand. Maar bij Immers zien veel mensen het anders, vandaar de heisa.

willem van Hanegem schreef:

(...)

Hij antwoord ook niet op de vraag of Lasse Schone bij 020 niet in dezelfde situatie verkeerd
HR
Flikker toch es een eind op met die kutSchone van je.

[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 20 augustus 2012 10:32:45).]
HR
HR

PaulNortan
Vedette

Reg.: 10 mei 2005

Noud schreef:

Je kunt van een trainer niet verwachten dat hij een speler al na 4 wedstrijden gaat passeren. Oke, ik begrijp dat mensen die het op voorhand al niet in Immers zagen zitten, en dus amper hoop koesteren dat het goed komt hem heel graag uit de basis willen hebben. Maar Koemen en v Geel zagen het wel in hem zitten en koesteren de hoop dat het er dus nog wel uit gaat komen op korte termijn. Koeman zal hem zeker nog wat wedstrijden de kans geven, en dat is ook logisch, je wilt een aankoop niet gelijk kapot maken.

Mocht het de komende wedstrijden niet beter gaan dan is Koeman echt wel mans genoeg om Immers eruit te halen hoor. Ben alleen benieuwd of het dan voor Vilhena is.
HR
Immers speelde zaterdag gewoon slecht ,dan moet je hem gewoon eerder wisselen .Op deze manier maak je hem juist op een Lurling manier kapot omdat het publiek dit niet pikt.Je kan hem nu beter in de luwte zetten want de druk wordt te groot voor Immers .Vilhena heeft meer krediet en dan kan je Immers ook rustig brengen .Dit gaat niet lang goed .

[Dit bericht is veranderd door PaulNortan (op 20 augustus 2012 10:37:38).]
HR
HR

Noud
Nationale topspeler

Reg.: 12 september 2004

PaulNortan schreef:

(...)

Immers speelde gisteren gewoon slecht ,dan moet je hem gewoon eerder wisselen .Op deze manier maak je hem juist op een Lurling manier kapot omdat het publiek dit niet pikt.Je kan hem nu beter in de luwte zetten want de druk wordt te groot voor Immers .Vilhena heeft meer krediet en dan kan je Immers ook rustig brengen .Dit gaat niet lang goed .
HR
Ja goed, je had Immers kunnen wisselen, mee eens. Koeman koos ervoor om Fernandez en Cisse eerst te wisselen. Neem aan dat daar weinig kritiek op kan zijn want die twee waren zo mogelijk nog slechter dan Immers. Vooral bij Cisse kon je amper weten dat hij mee deed.
HR
HR

PaulNortan
Vedette

Reg.: 10 mei 2005

Noud schreef:

(...)

Ja goed, je had Immers kunnen wisselen, mee eens. Koeman koos ervoor om Fernandez en Cisse eerst te wisselen. Neem aan dat daar weinig kritiek op kan zijn want die twee waren zo mogelijk nog slechter dan Immers. Vooral bij Cisse kon je amper weten dat hij mee deed.
HR
Ja maar daardoor kwam Immers in de spits te spelen ,ook niet echt handig na het missen van zoveel kansen .
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 481 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Lex Immers (deel 2)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 2,5% dat Almere City FC wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!