Feyenoord Netwerk
zondag 21 september 2014 - 10:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Anass Achahbar

HR

Deze topic is open en bestaat uit 150 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 150 »

HR

Stelling:

Anass Achahbar is
Goed genoeg voor Feyenoord
Niet goed genoeg voor Feyenoord

HR
HR
Deze talentvolle speler speelt sinds seizoen 2002-2003 bij Feyenoord.
Hij komt oorspronkelijk van het Haagse VCS,dezelfde club waar Gaston Taument z'n voetbal loopbaan is begonnen.
Hij is van 13-01 1994 en maakt vooral indruk door z'n goede techniek,spelinzicht en het gemakkelijk scoren van doelpunten.
Seizoenen van 49 en 38 doelpunten zijn me bekend en ook z'n laatste twee seizoenen met 19 doelpunten in de C1 en 18 in de B2 mochten er zijn.
Verleden jaar leek hij door de komst van enkele spelers van buitenaf,waardoor er geen plaats voor hem was in de B1, wat te stagneren in zijn progressie,maar het lijkt er opdat hij de draad weer goed opgepakt heeft door afgelopen zaterdag in het kompetitie debuut inde B1 tegen Sparta met twee prachtige doelpunten een groot aandeel te hebben in 3-1 overwinning!
Een genot om deze speler te zien spelen en een bezoek aan Varkenoord meer dan waard.

[Dit bericht is veranderd door pipapaauwe (op 8 juni 2012 16:00:18).]

Keuze stelling: Goed genoeg voor Feyenoord
HR
HR

Opoku
Crack

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 18 mei 2004

Die 3-1 was wel een wereld-goal van hem he! een echte boogbal! :feyenoord

Geen stellingname
HR
HR

Sam500
Ballenjongen

Droomaankoop: Rubén Rochina Naixes
Reg.: 22 mei 2010

Al een contract?

Geen stellingname
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

Vincent Janssen is ook voor niets aangetrokken. Beetje ondoordacht te werk gegaan zonder daarbij de kwaliteiten binnenshuis in ogenschouw te nemen, want ook dit seizoen lijkt hij niet te kunnen rekenen op een basisplaats.

HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Dat te bedenken dat hij vorig jaar nog bijna vertrokken was, tenminste die berichten hoorde je hier op het forum...
Ik kan me herinneren dat er toen ook over een contract werd gesproken, zou mooi zijn als hij binnenkort een contract tekent.
Heb hem zien voetballen tegen AjaxB1, en dat was echt een genot om te zien, soms beetje overmoedig, maar iemand die echt heel compleet is.

Geen stellingname
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Zijn broer speelt bij 1e klasser RKAVV en is wel een druk baasje.....(ik weet niet of hij dat ook is??)

Keuze stelling: Niet goed genoeg voor Feyenoord
HR
HR

quote:HR
willem van Hanegem schreef:

Zijn broer speelt bij 1e klasser RKAVV en is wel een druk baasje.....(ik weet niet of hij dat ook is??)
HR
Hij is een heel rustige jongen!
En wat z'n kontrakt betreft zullen ze bij Feyenoord toch wat meer moeten bieden als wat ze tot nog toe gedaan hebben.
Voor de centen die ze nu bieden wil hij of meer z'n vader zich niet binden aan Feyenoord om z'n handen of misschien beter zijn voeten vrij te hebben wanneer hij het niet meer naar z'n zin zou hebben bij Feyenoord.
Verleden jaar kostte het hun ook al veel moeite om te aksepteren dat hij in B2 moest spelen omdat Vincent Janssen zo nodig op zijn plaats moest staan.

HR
HR

Wippolder
Vedette

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 6 juni 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 november 2010 om 23:29:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

FeyenoordNaaldwijk schreef:

(...)Hij is een heel rustige jongen!
En wat z'n kontrakt betreft zullen ze bij Feyenoord toch wat meer moeten bieden als wat ze tot nog toe gedaan hebben.
Voor de centen die ze nu bieden wil hij of meer z'n vader zich niet binden aan Feyenoord om z'n handen of misschien beter zijn voeten vrij te hebben wanneer hij het niet meer naar z'n zin zou hebben bij Feyenoord.
Verleden jaar kostte het hun ook al veel moeite om te aksepteren dat hij in B2 moest spelen omdat Vincent Janssen zo nodig op zijn plaats moest staan.
HR
Laat die jongen zich 1st maar op langere termijn bewijzen voordat hij meer geld gaat vragen,mischien moet Feyenoord dat ook wel doen als die echt zo goed is.
Maar vind het niet netjes op die leeftijd.

HR
HR

wehave
Vedette

Reg.: 26 mei 2004

Grappig hij heeft nog helemaal niks bewezen en heeft nu al eisen?

Het grote voordeel om nu bij Feyenoord te blijven is dat je gewoon je kans krijgt als je goed genoeg bent om voor 50.000 mensen te spelen.
Waar krijg je dat nog tegenwoordig op jonge leeftijd.

Geen stellingname
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Hij wil zekerheid. Zou ik ook willen als je ziet dat Fey. vorig seizoen een concurrent voor de nummer 9 (Janssen) positie haalde. Die concurrentiestrijd heeft hij echter gewonnen, maar er is een concurrent bij met Toorenburg. Al speelt laatstgenoemde in de A1. Echter, wie is volgend seizoen eerste spits in de A1? Voetbaltechnisch is Achabar zonder twijfel de beste jeugdspits die Fey. heeft. Bij (bijna) ieder andere club zou z'n plaats onomstreden zijn.

HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009

Die concurrentie heeft hij zeker gewonnen. Ik zou hem aanraden eerst naam voor zichzelf te maken op het hoogste niveau. Dat kan hij binnen 2 a 3 jaar in het eerste van Feyenoord. Ik denk niet dat Mick van Buren het zal redden op korte termijn dus hij zal de nummer 1 spits zijn. Joey Sleegers zal wel naar de A2 gaan gezien zijn fysiek en dan kan Toorenburg om Achahbar heen spelen.

Geen stellingname
HR
HR

Castagnos schreef:

Die concurrentie heeft hij zeker gewonnen. Ik zou hem aanraden eerst naam voor zichzelf te maken op het hoogste niveau. Dat kan hij binnen 2 a 3 jaar in het eerste van Feyenoord. Ik denk niet dat Mick van Buren het zal redden op korte termijn dus hij zal de nummer 1 spits zijn. Joey Sleegers zal wel naar de A2 gaan gezien zijn fysiek en dan kan Toorenburg om Achahbar heen spelen.
HR
Lijkt me een goed idee!

HR
HR

larsson13
Meervoudig international

Uit: Zeist
Droomaankoop: Givanildo Vieira de Souza
Reg.: 30 mei 2010

Heeft Achahbar nou al een contract bij Feyenoord getekend? volgens mij niet. Ik heb begrepen dat hij al eens is gepolst door Arsenal. Hopelijk blijft hij wel bij ons en tekent hij de welbekende koelkast contract.

[Dit bericht is veranderd door larsson13 (op 19 januari 2011 13:05:06).]

Geen stellingname
HRHR
HR

koelkast-010
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 3 februari 2011

Wat zou het een aderlating zijn als Anass nu ook vertrekt. Hoop echt dat tie bijtekent.

Geen stellingname
HR
HR

Opoku
Crack

In het Legioen zegt hij dat hij het liefste zijn debuut wil maken in Feyenoord 1!! ik hoop het...

Geen stellingname
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Kan je het hier plaatsen?

HR
HR

Opoku
Crack

Een klein gedeelte dan: favo club buitenland:Real Madrid.
Ambitie : Dit seizoen wil ik topscorer en beste speler van de competitie worden.Ik lig op schema,want in beide klassementen sta ik bovenaan.Het eerste van Feyenoord halen is mijn doel.Ik speel al sinds de F-jes voor de club en bewandel dus de ideale weg.

Ik krijg dan wel het gevoel dat hij voorlopig wil blijven :ja :feyenoord
Been kan hem al een keer laten mee- trainen toch? :feyenoord

[Dit bericht is veranderd door Opoku (op 3 februari 2011 22:58:55).]

Geen stellingname
HR
HR

Krisztian Simon
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

Opoku schreef:

Een klein gedeelte dan: favo club buitenland:Real Madrid.
Ambitie : Dit seizoen wil ik topscorer en beste speler van de competitie worden.Ik lig op schema,want in beide klassementen sta ik bovenaan.Het eerste van Feyenoord halen is mijn doel.Ik speel al sinds de F-jes voor de club en bewandel dus de ideale weg.

Ik krijg dan wel het gevoel dat hij voorlopig wil blijven :ja :feyenoord
Been kan hem al een keer laten mee- trainen toch? :feyenoord
HR
Zegt toch niks! Wat verwacht je dan dat zo'n jongen zegt... "Ambitie: Zo snel mogelijk naar een Engelse club om mijn zakken te vullen, liefst met behulp van een louche zaakwaarnemer die er ook vet aan verdient. Bedankt voor de opleiding en de ballen..." :verlegen

Geen stellingname
HR
HR

Middenveldert
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

:huh

In de openingspost staat dat hij afkomstig is van VCS, en verderop staat dat hij al sinds de F'jes bij Feyenoord speelt. Dat kan natuurlijk, maar hebben we het hier over dezelfde speler?

Geen stellingname
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Middenveldert schreef:

:huh

In de openingspost staat dat hij afkomstig is van VCS, en verderop staat dat hij al sinds de F'jes bij Feyenoord speelt. Dat kan natuurlijk, maar hebben we het hier over dezelfde speler?
HR
Ik ken Feyenoord/Naaldwijk een beetje van Varkenoord.Zijn informatie over spelers klopt als een bus.

Geen stellingname
HR
HR
Fantastisch dat hij eindelijk een kontrakt gaat tekenen!
Een heel groot talent waar Feyenoord nog heel veel plezier aan kan beleven!

HR
HR

thomasL
Meervoudig international

Droomaankoop: Kevin Strootman
Reg.: 26 augustus 2008

De jeugdkenners hier op het forum zij zéér lovend over hem. Daarom heb ik enige tijd geleden gezocht naar goals van hem en ik moet toegeven, dat zag er veelbelovend uit. Echt wereldgoals waren het en hij leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden. Dat is dus een goed teken :). Gelukkig ook dat Trindade de Vilhena heeft bijgetekend. Die twee werden toch gezien als DE talenten.

Geen stellingname
HR
HR

berg1f
Legende

Reg.: 24 september 2004

Wat een topper die Gudde :pul

Geen stellingname
HR
HR

FR4LIFE
Aanstormend talent

Uit: Hvh
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 mei 2006

Ok, voor de beeldvorming. Hoe is hij in vergelijking met Castaignos op die leeftijd? Beter, meer talent? Of gelijkwaardig? Of minder?

Geen stellingname
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Andere type spits Castaignos, maar Achahbar is de betere voetballer van de twee. Je staat soms versteld als je ziet wat Achahbar met een bal kan. Castaignos teerde in de jeugd voor een deel op zijn fysiek.

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 150 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Opstellingen & Spelers » Anass Achahbar

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 12,1% dat FC Dordrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!