| Poster | | Topic: Serginho Greene (deel 2) |  |
|
berg1f Vedette
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 1370 Reg.: 24 september 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
De spijker op z'n kop, dat betekent dat hij niet in Feyenoord 1meer moet spelen, omdat dat niveau voor hem te hoog ligt (hetgeen 020 al jaren eerder heeft geconstateerd)(
Aldus de Antonio van dit topic 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11573 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Greene wacht kijkoperatie
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 06 november 2008, 18:20
Serginho Greene ondergaat op korte termijn een kijkoperatie om de ernst van zijn blessure uit te wijzen. De Feyenoord-verdediger viel in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Roda JC uit met een kwetsuur aan zijn knie, waardoor hij donderdagavond niet inzetbaar is voor de UEFA Cup-ontmoeting met CSKA Moskou.
"Op de MRI lijkt er inderdaad sprake te zijn van een afwijking aan de binnenmeniscus", zegt clubarts Robert Rozenberg op de website van Feyenoord. "Een kijkoperatie zal uit moeten wijzen hoe groot de schade exact is."
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11573 Reg.: 24 maart 2003 | |
|
st0ere2006  Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 6102 Reg.: 26 oktober 2006 | Kijkoperatie voor Serginho Greene
Serginho Greene moet een kijkoperatie ondergaan om te zien hoe groot de schade aan zijn binnenmeniscus is.
Ik denk dat die schade wel heel erg groot is. Is er iemand die weet of het op dezelfde plek is, waar hij een gebroken pootje had ?
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1512 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: 7/11/2008 Greene tot aan winterstop uitgeschakeld
BRON: Radio Rijnmond
Radio Rijnmond meldt dat Serginho Greene zo'n vier tot zes weken niet zal kunnen spelen voor Feyenoord. De verdediger heeft een scheurtje in zijn meniscus. Dat bleek vandaag uit een kijkoperatie.

|
|
|
okkie Vedette
Uit: Papecity Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2538 Reg.: 5 juli 2001 | Kijk dat je nou een speler niet goed vindt, en hem liever niet ziet spelen kan ik inkomen. Maar blij zijn dat een Feyenoord speler geblesseerd raakt ?? Sorry maar dat zijn echt 020 reactie"s
Gr.okkie {the one and only)
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5973 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: okkie schreef:
Kijk dat je nou een speler niet goed vindt, en hem liever niet ziet spelen kan ik inkomen. Maar blij zijn dat een Feyenoord speler geblesseerd raakt ?? Sorry maar dat zijn echt 020 reactie"s
vind ik ook vreemd
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 16473 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik zie Greene liever niet spelen.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8257 Reg.: 26 februari 2005 |
Kijk dat je nou een speler niet goed vindt, en hem liever niet ziet spelen kan ik inkomen. Maar blij zijn dat een Feyenoord speler geblesseerd raakt ?? Sorry maar dat zijn echt 020 reactie"s
Klopt ja, ik zie hem ook het liefst op de tribune maar ik hoop wel dat deze jongen snel hersteld is en verkocht kan worden...
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1512 Reg.: 9 januari 2005 |
Het opsteken van een middelvinger naar je eigen publiek is gelukkig ook niet normaal.
[Dit bericht is veranderd door PIAIR-nr9 (op 7 november 2008 21:01:08).]
|
|
|
okkie Vedette
Uit: Papecity Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2538 Reg.: 5 juli 2001 |
quote: PIAIR-nr9 schreef:
(...)
Het opsteken van een middelvinger naar je eigen publiek is gelukkig ook niet normaal.
Als ik zo toegezongen zou worden, mag je van geluk spreken dat je me middelvinger krijg !
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8257 Reg.: 26 februari 2005 |
(...)
Als ik zo toegezongen zou worden, mag je van geluk spreken dat je me middelvinger krijg !
Groen vergeet dat de mensen op de tribune zijn salaris voor een deel betalen en er heel veel voor over hebben om naar Feyenoord te gaan,
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777120 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5279 Reg.: 23 mei 2003 | Tot de winterstop? Dat is vet balen. Wie moet er nu de bank warmhouden samen met Theo? 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15558 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Groen vergeet dat de mensen op de tribune zijn salaris voor een deel betalen en er heel veel voor over hebben om naar Feyenoord te gaan,
Deels mee eens. Dat die kritieken op hem hevig zijn, is meer dan terecht. Aan de andere kant is het zo dat Greene er niets aan kan doen dat hij niet beter kan. Verbeek is degene die hem voor zijn blessure opstelde.
Hij zou al helemaal niet bij Feyenoord horen, als hij niet zou willen spelen omdat hij de publieke opinie tegen heeft. Dat zou dus zowel getuigen van een gebrek aan kwaliteit, als van een slechte mentaliteit.
En dat nadat hij aan zijn vierde seizoen bezig is bij Feyenoord. Dan zou het al helemaal vreemd zijn als ze pas na vier jaar tot de ontdekking zouden komen dat Greene mentaal niet geschikt is voor de top.
|
|
|
Polderhaas1 Vedette
Vak: Marathontribune - E Posts: 2110 Reg.: 30 mei 2003 | Greene minstens zes weken er uit... Dat is slecht nieuws voor hem en goed nieuws voor Tiendalli. Dwight kan zich nu een langere periode bewijzen. Lijkt me uitstekend voor Verbeek. Hij heeft dan Lucius, Greene en Tiendalli aan het werk gezien en kan dan de definitieve keuze maken.
Ik weet hem wel...
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11573 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Polderhaas1 schreef:
Greene minstens zes weken er uit... Dat is slecht nieuws voor hem en goed nieuws voor Tiendalli. Dwight kan zich nu een langere periode bewijzen. Lijkt me uitstekend voor Verbeek. Hij heeft dan Lucius, Greene en Tiendalli aan het werk gezien en kan dan de definitieve keuze maken.
Ik weet hem wel...
POLDERHAASSIEE!!!! Wat was je weer lang weg joh. Ga je mee naar de De Guzman topic? 
|
|
|
FeyeNoord Vaste waarde in elftal
Uit: Boeit niet.. Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 424 Reg.: 1 februari 2004 | |
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5973 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
MAar ik denk dat hij zelf ook wel weet dat hij niet groots speelt. Dan hoeft hij nog steeds niet de grond in worden gezonden/gescholden door eigen fans.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5279 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: MD schreef:
(...)
MAar ik denk dat hij zelf ook wel weet dat hij niet groots speelt. Dan hoeft hij nog steeds niet de grond in worden gezonden/gescholden door eigen fans.
Hij liet en laat keer op keer spelers uit zijn rug weglopen en staat totaal verkeerd te dekken. Daar mag je toch zeker wel wat van zeggen op een gegeven moment?
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 16474 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Hij liet en laat keer op keer spelers uit zijn rug weglopen en staat totaal verkeerd te dekken. Daar mag je toch zeker wel wat van zeggen op een gegeven moment?
Tuurlijk mag dat. 
|
|
|
FeyeNoord Vaste waarde in elftal
Uit: Boeit niet.. Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 424 Reg.: 1 februari 2004 | Gaat stukken beter zonder Greene.. wie had dat ooit gedacht 
|
|
|
bierviltje Nationale topspeler
Vak: - Posts: 830 Reg.: 21 februari 2006 | Hahaha, nu willen we met z´n allen dat Greene met spoed de Kuip wordt uitgeschopt. Ik ook.
Maar.........stel nou eens dat hij á la Tiendalli en Derijck in het 2e aan zijn vertrouwen kan gaan werken om er dan straks de laatste 10 wedstrijden van het seizoen ineens weer te staan? Zou dat mogelijk zijn?
Kortom, moeten we Greene echt afschrijven???
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 5155 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: bierviltje schreef:
Hahaha, nu willen we met z´n allen dat Greene met spoed de Kuip wordt uitgeschopt. Ik ook.
Maar.........stel nou eens dat hij á la Tiendalli en Derijck in het 2e aan zijn vertrouwen kan gaan werken om er dan straks de laatste 10 wedstrijden van het seizoen ineens weer te staan? Zou dat mogelijk zijn?
Alsof Tiendalli en Derijck zo geweldig zijn, mensen lijken te vergeten dat we nog altijd slechts op een tiende plaats staan en dat komt echt niet door die geweldige verdediging.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15558 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: bierviltje schreef:
Hahaha, nu willen we met z´n allen dat Greene met spoed de Kuip wordt uitgeschopt. Ik ook.
Enige nadeel is hierbij dat het contract van Greene na dit seizoen afloopt. Zoveel tijd heeft Feyenoord dus niet om hem nog een laatste kans te geven. 10 wedstrijden een speler beoordelen is te weinig. Daar heb je denk ik toch meer wedstrijden voor nodig.
Verder wil hij uiteraard ook duidelijiheid krijgen van het bestur van Feyenoord, als ze bereid zouden zijn om het contract van Greene te willen verlengen. Niet dat hij een basisplaats moet gaan eisen want dat moet hij zelf afdwingen, maar zolang een speler als Tiendalli goed speelt op de rechtsback positie, heeft Verbeek geen enkele redenen om Tiendalli uit de ploeg te zetten. Iets wat Greene natuurlijk ook in zijn achterhoofd zal hebben.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 24 november 2008 01:30:12).]
|
|
|