| Poster | | Topic: Serginho Greene (deel 2) |  |
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
(...)
We gaan me niet negeren hè pik!
Die stelling van jou vind ik nergens op slaan vandaar dat ik er aanvankelijk niet op reageerde. Ten tijden van Jol bij RKC was Greene een aardige voetballer , maar blijkt een hoger niveau totaal niet aan te kunnen, aldus gebleken, sterker mag nooit meer opgesteld worden.
(geen verlenging natuurlijk, want dan komen we dus nooit van deze koekenbakker af, die terecht op een zijspoor is gezet bij 020 destijds)
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4944 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Ten tijden van Jol bij RKC was Greene een aardige voetballer , maar blijkt een hoger niveau totaal niet aan te kunnen, aldus gebleken, sterker mag nooit meer opgesteld worden.
(geen verlenging natuurlijk, want dan komen we dus nooit van deze koekenbakker af, die terecht op een zijspoor is gezet bij 020 destijds)
FeyenoordSterk vraagt zich (denk ik) af waarom Jol "voetballers van hoofdklasseniveau" geschikt acht voor de eredivise.
|
|
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | |
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 |
(...)
Wanneer op 31/5 2009???
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ja. Maar als je de discussie een beetje gevolgd had, dan wist je dat dat in deze niet relevant was.
Maar zal het speciaal voor jou even uitleggen:
Het ging over het krachtsverschil tussen de selecties van de subtop en die van Feyenoord, en niet over de kracht van het beschikbare materiaal.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4944 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
Ja!
Je moet sommige mensen niet overschatten 
|
|
|
M Vaste waarde in elftal
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - U Posts: 360 Reg.: 11 augustus 2006 | on topic maar weer:
Ik kan het nog steeds nauwelijks bevatten. Het verschil tussen Greene voor en na zijn blessure. Ervoor absoluut steunpilaar van het elftal, weliswaar op een andere positie, maar toch. Als controlerende middenvelder was het een krachtmens en balafpakker. Nu is daar niets, 0 van over.
Deels is hij misschien verpest doordat hij als hoer over zo'n beetje 6 posities heeft gezworven, maar deels is ook zijn instelling en vechtmentaliteit volledig weg. De man straalt niks aan vertrouwen uit, sinds zijn terugkomst van die langdurige blessure.
|
|
|
Jeroenkuip Nationale topspeler
Vak: - Posts: 990 Reg.: 16 mei 2006 |
quote: ulligan schreef:
(...)
FeyenoordSterk vraagt zich (denk ik) af waarom Jol "voetballers van hoofdklasseniveau" geschikt acht voor de eredivise.
Willem, ga je nog reageren of? 
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Jeroenkuip schreef:
(...)
Willem, ga je nog reageren of? 
Ik reageer over ruim twee weken (ik ga naar HSV-Dortmund en zal dit eens aan Jol voorleggen. Eens kijken wat zijn reactie is)
|
|
|
Jeroenkuip Nationale topspeler
Vak: - Posts: 990 Reg.: 16 mei 2006 |
(...)
Ik reageer over ruim twee weken (ik ga naar HSV-Dortmund en zal dit eens aan Jol voorleggen. Eens kijken wat zijn reactie is)
Oké doe dat, ik ben benieuwd.
|
|
|
steef1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Stiens Vak: - Posts: 573 Reg.: 1 augustus 2007 |
quote: ulligan schreef:
(...)
Boulahrouz had hij wel goed gezien. Feyenoord had hem beter kunnen halen toen dan Groentje
|
|
|
JANPIETERSZOONCOEN  Aanstormend talent
Uit: ROTTERDAM Vak: - Posts: 132 Reg.: 4 maart 2008 |
quote: st0ere2006 schreef:
Jan Mulder promote Greene direct zijn voetbalgraf in.
Ja Verbeek je blijft deze loser opstellen en feitelijk ben je daardoor er zelf ook een gebleken de afgelopen weken. Ben geen 10dalli fan, doch waarom neem je 10dalli mee dan ?
Tiendalli is ook al 25 keer door het ijs gezakt, dat die uberhaupt nog in de Kuip mag komen, zwaar onbekwaam voor dit niveau en wegwezen..
Die tsunami van 3de rangs spelertjes de laatste 5 jaar is op zich al voldoende bewijs van het amateurisme van de beleidsmakers/scouts/techniscge staf, ook wegwezen...
En Verbeek moet gewoon 2/3 jaar alles verbouwen en ombouwen (schijnt hij goed te kunnen ), zonder tegenwerking en dan zijn we in 2011 weer kampioen en dan blazen we die verschrikkelijke provocatie, die moskee heet, in 1 keer op en bouwen er een mooi groot Feyenoordmuseum inclusief een wassen beeld van Verbeek en andere 'grootheden'... 
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3400 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Dus het forum is 2 weken verlost van jou? 
[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 22 oktober 2008 18:12:38).]
|
|
|
quote: Buakaw schreef:
(...)
Dus het forum is 2 weken verlost van jou? 
Wat denk jezelf. Misschien dat jij je koest houdt 
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 22 oktober 2008 22:40:53).]
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5421 Reg.: 26 oktober 2006 | Hij was even wakker en bij 0-2 durfde hij een overtreding aan zomaar. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 | Het is werkelijk tenenkrommend om deze 'man' elke week weer aan het 'werk' te zien. 
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 23 oktober 2008 22:23:15).]
|
|
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Ik doe het echt niet minder ..
|
|
|
Dr. Lecter Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 819 Reg.: 2 maart 2000 | Aller allerslechtste man op het veld.
Als een ajax een Perez (die ik nog een goede voetballer vind) nou zo weggeeft; wat moeten wij dan met zo'n Greene?????????????
Maarja, wij zullen het wel niet begrijpen.
Gertjan wel.
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 901 Reg.: 28 juli 2006 | |
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | We willen Greene in Oranje!
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3400 Reg.: 12 juli 2005 | Scheiten in de broek doe je als deze vent aan bal is.... 
|
|
|
fcuvrouw Nationale topspeler
Vak: - Posts: 736 Reg.: 17 augustus 2006 | Wat ziet Gert in godsnaam in deze gast
te erg dat ie maar opgestelt blijft worden evenals Tim wat een eikels! 
|
|
|
joostpolletje Bankzitter
Vak: Stadiontribune - R Posts: 238 Reg.: 14 januari 2007 | Typerend hoe deze onbenul in de eerste helft weer een bal van ze voet laat springen.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4869 Reg.: 3 mei 2004 | Ik verlang naar Theo, en dat zegt al genoeg... 
|
|
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Ik verlang naar een paspop 
|
|
|
|