| Poster | | Topic: Serginho Greene (deel 2) |  |
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: ulligan schreef:
Het Timmer-bashen begint zich als een olievlek over de rest van het forum uit te breiden. Het valt me nog mee dat hij nog niet de schuld heeft gekregen van de kredietcrisis.

|
|
|
Dijonnie Vaste waarde in elftal
Uit: Delft Vak: - Posts: 361 Reg.: 14 juli 2007 | Nou ja, het is natuurlijk wel waar.
Timmer is gewoon niet van het gewenste niveau van Feyenoord. Daardoor pakt Feyenoord minder punten en verliest het positie. Door die slechte positie en de vele nederlagen (allen door Timmer) loopt het aantal toeschouwers terug en, wat natuurlijk veel erger is, is dat Fortis een slechtere naam krijgt. Want ja, wie wordt nu klant bij Fortis, die zijn naam vrbind aan Timmer....uhh... Feyenoord.
Daardoor raakt Fortis in een neerwaartse spiraal. En door die neerwaartse spiraal gaat het Nederlandse economie erook aan onderdoor.
Je ziet, Timmer is toch echt de schuld van de kredietcrisis!
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10780 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: ulligan schreef:
Het Timmer-bashen begint zich als een olievlek over de rest van het forum uit te breiden. Het valt me nog mee dat hij nog niet de schuld heeft gekregen van de kredietcrisis.
Zijn krediet is wel op...
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1251 Reg.: 20 april 2006 | Het Timmer-bashen is nu zelfs gearriveerd in het Greene-topic
Antonio...je moet nu echt ingrijpen!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15067 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Als ik zo'n onzekere verdediger zou zijn als Greene zou ook ik nog nerveuzer worden als er een schreeuwlelijk en ook onzekere factor als Timmer achter mij zou staan als keeper.
Ik vind dus dat Ché wel een punt heeft met zijn opmerking.
Timmer schreeuwt tegen iedereen van Feyenoord zodra hij goals te verwerken krijgt, terwijl Timmer zelf degene is die vaak in de fout gaat bij die goals. Als Greene daardoor onzekerder word, zou het inhouden dat Greene niet de beschikking heeft over de juiste mentaliteit. En dat terwijl hij kwalitatief sowieso al niet het vereiste niveau heeft.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4750 Reg.: 2 juli 2004 | Ik kan gewoonweg niet geloven dat mensen denken dat Timmer's gezeik slecht is voor de verdediging.
Alsof de trainers er niks van zouden zeggen als dat echt zo was... Er lopen trouwens niet voor niet allerlei mental coaches rond bij ons.
Kom op, ik zou als ik Henk was ook de verdediging de huid vol schelden, er worden gewoon zoveeeel fouten gemaakt hier. Je speelt verdomme voor Feyenoord, niet voor een FC Lutjebroek C1 waar iedereen lief en aardig tegen elkaar moet zijn..
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2749 Reg.: 4 april 2002 |
quote: Thomassio schreef:
Ik kan gewoonweg niet geloven dat mensen denken dat Timmer's gezeik slecht is voor de verdediging.
Alsof de trainers er niks van zouden zeggen als dat echt zo was... Er lopen trouwens niet voor niet allerlei mental coaches rond bij ons.
Kom op, ik zou als ik Henk was ook de verdediging de huid vol schelden, er worden gewoon zoveeeel fouten gemaakt hier. Je speelt verdomme voor Feyenoord, niet voor een FC Lutjebroek C1 waar iedereen lief en aardig tegen elkaar moet zijn..
Er is een nuance: Opbouwende kritiek is prima. Zo kan Timmer best eens boos zn doel uitkomen en een speler op scherp zetten dan wel proberen te krijgen. Niets mis mee, dat zie je overal. Waar Timmer echter de fout in gaat is dat hij bij elk gevaarlijk moment voor de eigen goal als een dolle stier naar bepaalde spelers toekomt. In een dergelijke frequentie heeft dat geen enkel effect meer. Integendeel zelfs, er ontstaan ergernissen.
Mijn advies aan Timmer en Verbeek (een trainer ziet dit toch ook gebeuren?): Beperk je kritiek en gebruik naast kritiek ook complimenten.
Overigens ben ik van mening dat de onzekerheid en het gebrek aan zelfvertrouwen van Greene nauwelijks iets met Timmer te maken heeft, dat is altijd al zo geweest bij die jongen.
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 8 oktober 2008 16:36:40).]
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4750 Reg.: 2 juli 2004 | Ik geloof gewoon niet dat de spelers last hebben van Timmer's (inderdaad wel overdreven) gebrul.
Als dat echt het geval was , was er echt wel wat aan gedaan door Verbeek of hiervoor Bert van Marijk en Erwin Koeman. Zeker met dat psychische gebeuren van Verbeek.
Ik vind het gewoon weer zoeken naar Timmer.
Ik zie Henk inderdaad vaak schreeuwen naar de spelers, maar dat doen wel meer keepers hoor.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4913 Reg.: 17 maart 2003 | Waar hebben we het over, als de verdediging gewoon zijn werk deed hoefde Henk zich totaal niet druk te maken maar dat is bij ons helaas totaal niet het geval.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 | onbegrijpelijk volgens VI zijn ze nog met Greenew in gesprek. Deze vent komt zo zwaar tekort, die moet je gratis weg doen 
|
|
|
DuvelDuvel Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - NN Posts: 1762 Reg.: 12 juli 2003 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Deze vent komt zo zwaar tekort, die moet je gratis weg doen 

Gefeliciteerd met je jubileum. Dit is de tweeduizendste keer dat je jezelf herhaalt in 1 topic!
|
|
|
GIANINI 78 Talent
Uit: Borne Vak: - Posts: 81 Reg.: 6 juni 2007 | Jij bent inderdaad wel heel erg triest Willem......
Wordt je niet moe van jezelf en Greene?
|
|
|
DuvelDuvel Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - NN Posts: 1762 Reg.: 12 juli 2003 |
quote: DuvelDuvel schreef:
(...)
(plaatje)
Gefeliciteerd met je jubileum. Dit is de tweeduizendste keer dat je jezelf herhaalt in 1 topic!

|
|
|
ForeverFeyenoord Vedette
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1514 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: willem van Hanegem schreef:
onbegrijpelijk volgens VI zijn ze nog met Greenew in gesprek. Deze vent komt zo zwaar tekort, die moet je gratis weg doen 
Vind jij Greene niet geschikt voor Feyenoord??? Goh, dat had ik er nog niet uit gehaald. 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 | Nee we gaan lekker op dezelfde voet door. Geven hem een (nieuw)contract dan blijft hij aan Feyenoord weer voor een paar jaar verbonden en BLIJFT Feyenoord MIDDELMAAT.
Ik dacht dat Feyenoord zou streven naar een hoger niveau en voor prijzen wilde gaan. (prima beleid Bosz )
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: GIANINI 78 schreef:
Jij bent inderdaad wel heel erg triest Willem......
Wordt je niet moe van jezelf en Greene?
Weet je eigenlijk wat het meest trieste is van het geval Greene? Dat willem van Hanegem dit keer gewoon gelijk heeft.
Dat iemand bij Feyenoord er nog aan denkt het contract met deze knoeier te verlengen.
Te belachelijk voor woorden. 
|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Simson  Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1854 Reg.: 19 september 2005 | Laten we niet vergeten dat het volgens de VI is.... 
[Dit bericht is veranderd door Dr.Jekyll and Mr.Hyde (op 8 oktober 2008 23:00:32).]
|
|
|
Jeroenkuip Nationale topspeler
Vak: - Posts: 990 Reg.: 16 mei 2006 |
(...)

Moet er toch nog iemand om je grap lachen!?! 
|
|
|
Feyenoord Amersfoort Veelbelovend talent
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 107 Reg.: 29 augustus 2006 | Greene, u bent de zwakste schakel......Tot Ziens! Maar helaas, hij zit in de talentpool en moet derhalve bewaard blijven voor de investeerders. Als stand-in middenvelder mwah, heel misschien. Helaas heeft hij in de verdediging niks te zoeken en toch maar wijzen naar een ander elke keer.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Feyenoord Amersfoort schreef:
Greene, u bent de zwakste schakel......Tot Ziens! Maar helaas, hij zit in de talentpool en moet derhalve bewaard blijven voor de investeerders. Als stand-in middenvelder mwah, heel misschien. Helaas heeft hij in de verdediging niks te zoeken en toch maar wijzen naar een ander elke keer.
Jij snapt dus ook niets van de talentpool. Weet je wel dat 25% van de netto opbrengst van de speler terugvloeit naar de talentpool waarvoor de deelnemers overigens een behoorlijk bedrag betaald hebben en dat 75% naar Feyenoord gaat?
De talentpools zijn GEEN ENKELE BELEMMERING voor Feyenoord om zaken te doen met Greene. Neem dat van mij aan.
|
|
|
Sobat Ballenjongen
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - BB Posts: 26 Reg.: 6 juli 2007 |
Het betreft dus Greene... haal hem dan naar jouw dorpje, lekker samen met Emanuelson (ook altijd goed voor een foutje, vraag maar aan van B.) 
Uit alles blijkt toch dat deze jongen NIET geschikt is. Verlos hem (en ons) uit het lijden (inderdaad met een lange ij!!!). Talentenpool of niet, laat die jongen lekker vanaf januari 2009 ergens anders voetballen. De club gaat toch boven het individuele belang??? Even goede vrienden, bedankt voor de bewezen diensten en succes elders!
|
|
|
RoW International
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 624 Reg.: 25 juli 2002 |
quote: ForeverFeyenoord schreef:
(...)
Vind jij Greene niet geschikt voor Feyenoord??? Goh, dat had ik er nog niet uit gehaald. 
yep, dat is precies wat ik bedoel
we weten hoe sommige denken over Greene maar om dat nu elke week te benadrukken?
maar goed, sommige mensen hebben blijkbaar niets beters te doen
echter, in alle eerlijkheid vind ik inmiddels Greene ook rijp voor de verkoop
|
|
|
Sobat Ballenjongen
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - BB Posts: 26 Reg.: 6 juli 2007 |
quote: RoW schreef:
(...)
yep, dat is precies wat ik bedoel
we weten hoe sommige denken over Greene maar om dat nu elke week te benadrukken?
maar goed, sommige mensen hebben blijkbaar niets beters te doen
echter, in alle eerlijkheid vind ik inmiddels Greene ook rijp voor de verkoop
Eens, eigenlijk zijn we klaar met deze topic.... 
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Jammer genoeg niet. Wat zou ik Greene graag in het Home of History willen zien staan hier. 
|
|
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
(...)

|
|
|
|