| Poster | | Topic: Serginho Greene (deel 2) |  |
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10780 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Heineken schreef:
Ontslag op staande voet en een stadionverbod. 
Geen Volendam Oranje ditmaal Heino? 
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12059 Reg.: 9 december 2001 | Waar heb jij het over? 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15067 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
Het is nog erger, Hij is nog steeds in gesprek over verlenging... 
Bron? Omdat het zo stil is rondom hem en de eventuele contactverlenging, wil niet zeggen dat Feyenoord nog steeds met hem in bespreking is.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2917 Reg.: 26 februari 2003 | Los van de stortvloed aan fouten, vaak cruciaal, die Greene in eerdere seizoenen heeft gemaakt zal Verbeek nu toch ook moeten constateren dat Greene in menig wedstrijd dit seizoen DE zwakke schakel is. Een gevaar voor de ploeg zelfs. Ik begrijp dat Verbeek niet ruim in zijn mogelijkheden zit maar dit kan gewoon niet langer. Het is een utopie dat een willekeurige jeugdspeler beter is maar Greene lijkt me een speler die ook nit te coachen is voor zijn medespelers. Een jeugdspeler zal in ieder geval nog te coachen zijn. Nieveld en Ramsteijn zijn volgens mij de neigen die Greene zouden kunnen vervangen. Al hoop ik dat Lucius weer fit is over 2 weken.
|
|
|
bierviltje Meervoudig international
Vak: - Posts: 665 Reg.: 21 februari 2006 | Kom op hé! Gewoon Nieveld erin zetten als Lucius niet fit is.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: bierviltje schreef:
Kom op hé! Gewoon Nieveld erin zetten als Lucius niet fit is.
Spelers moeten naar mijn mening altijd spelen op posities wat ze niet vreemd zijn. Nieveld is geen rechtsback maar een centrale verdediger. Het heeft dus niet veel zin om hem rechtsback te laten spelen, hoewel Greene uiteraard een bloemetje mag ontvangen voor bewezen diensten.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1900 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Bron? Omdat het zo stil is rondom hem en de eventuele contactverlenging, wil niet zeggen dat Feyenoord nog steeds met hem in bespreking is.
Nope, laten we hopen dat je gelijk hebt en die besprekingen 'tot nader order zijn uitgesteld'...
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10780 Reg.: 24 maart 2003 | Tegen Kalmar zijn enige, redelijke duel gespeeld dit seizoen. En wie stond er toen op doel? JUIST!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Ché Cliché schreef:
Tegen Kalmar zijn enige, redelijke duel gespeeld dit seizoen. En wie stond er toen op doel? JUIST!
Dus jij wijt de slechte optredens van Greene aan de aanwezigheid van Timmer op goal? Dat vind ik te makkelijk. Greene hoort over het algemeen een goed niveau te halen, en dan maakt hetgeen reet uit wie er op doel staat. Dit vind ik wel een erg slappe excuus van jou.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 7 oktober 2008 17:27:41).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6115 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Dus jij wijt de slechte optredens van Greene aan de aanwezigheid van Timmer op goal? Dat vind ik te makkelijk.
Ik vind het van de zotte
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1251 Reg.: 20 april 2006 |
Tegen Kalmar zijn enige, redelijke duel gespeeld dit seizoen. En wie stond er toen op doel? JUIST!
Snel Gianluigi Buffon halen, dan kunnen we Greene binnenkort voor €50.000.000 aan Real verkopen 
|
|
|
jeroen-1804 Regelmatige invaller
Uit: veldhoven Vak: - Posts: 319 Reg.: 12 januari 2008 |
quote: helter skelter schreef:
(...)
Snel Gianluigi Buffon halen, dan kunnen we Greene binnenkort voor €50.000.000 aan Real verkopen 
Dat Bosz daar nog niet aan gedacht heeft. Dat zou de waarde van talent pool 2 wel aanzienlijk verhogen. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10780 Reg.: 24 maart 2003 | Fantastisch 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Fantastisch 
Dat je dit woord nog in Greene zn topic tegen kan komen. 
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Dus jij wijt de slechte optredens van Greene aan de aanwezigheid van Timmer op goal? Dat vind ik te makkelijk. Greene hoort over het algemeen een goed niveau te halen, en dan maakt hetgeen reet uit wie er op doel staat. Dit vind ik wel een erg slappe excuus van jou.
Als ik zo'n onzekere verdediger zou zijn als Greene zou ook ik nog nerveuzer worden als er een schreeuwlelijk en ook onzekere factor als Timmer achter mij zou staan als keeper.
Ik vind dus dat Ché wel een punt heeft met zijn opmerking.
|
|
|
Turbo-Tinus72 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 889 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Als ik zo'n onzekere verdediger zou zijn als Greene zou ook ik nog nerveuzer worden als er een schreeuwlelijk en ook onzekere factor als Timmer achter mij zou staan als keeper.
Ik vind dus dat Ché wel een punt heeft met zijn opmerking.
Green is gewoon niet goed genoeg, of je de beste keeper van de wereld achter hem zet of je zet Timmer in het goal maakt geen bal uit. Green wordt geen betere verdediger met een goede keeper in het goal. Green komt veel te kort, het grootste probleem bij Green vind ik nog wel zijn ontiegelijk slechte inspeel pas. Mijn oma heeft nog minder moeite om een bal over 10 meter strak bij iemand in de voeten te spelen.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1900 Reg.: 22 juni 2007 | Het gekrijs van Timmer draagt in positieve zin zeker niet bij aan de (wan)prestatie die Greene neerzet. Ik vind sowieso dat de hele Feyenoord-verdediging het onnodig lastig wordt gemaakt, met name als ballen achter hen vallen. Het duurt een eeuwigheid voordat Timmer eens besluit zijn hok uit te komen, dat is echt zijn zwakste punt. Daar lijdt de hele verdediging onder...
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Green is gewoon niet goed genoeg, of je de beste keeper van de wereld achter hem zet of je zet Timmer in het goal maakt geen bal uit. Green wordt geen betere verdediger met een goede keeper in het goal. Green komt veel te kort, het grootste probleem bij Green vind ik nog wel zijn ontiegelijk slechte inspeel pas. Mijn oma heeft nog minder moeite om een bal over 10 meter strak bij iemand in de voeten te spelen.
Ik heb toch nergens gesteld dat ik Greene ook maar een behoorlijke verdediger vind? Ik vind hem één van de grootste knoeiers die ik ooit in ons mooie shirt heb zien rondlopen.
Maar als hij een betere en vooral rustiger keeper achter zich zou hebben staan zal het leed achterin volgens mij echt een stuk minder worden. Zonder dat Greene uiteraard een goede verdediger wordt. Want dat kan eenvoudigweg niet.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4944 Reg.: 2 oktober 2000 | Het Timmer-bashen begint zich als een olievlek over de rest van het forum uit te breiden. Het valt me nog mee dat hij nog niet de schuld heeft gekregen van de kredietcrisis.
|
|
|
willem07 Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1751 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: ulligan schreef:
Het Timmer-bashen begint zich als een olievlek over de rest van het forum uit te breiden. Het valt me nog mee dat hij nog niet de schuld heeft gekregen van de kredietcrisis.
Nee, dat was Bosz zijn zchuld.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Het Timmer-bashen begint zich als een olievlek over de rest van het forum uit te breiden. Het valt me nog mee dat hij nog niet de schuld heeft gekregen van de kredietcrisis.
Timmer-bashen? Jij maakt het helemaal mooi.
Jij moet toch ook erkennen dat het optreden van Timmer niet bevorderlijk is voor de rust van de verdedigers voor hem? Ik denk dat zelfs De Wolf/Fräser of Israel/Laseroms zenuwachtig zouden worden van deze keeper.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 8 oktober 2008 09:40:14).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
(...)Timmer-bashen? Jij maakt het helemaal mooi.
Jij moet toch ook erkennen dat het optreden van Timmer niet bevorderlijk is voor de rust van de verdedigers voor hem? Ik denk dat zelfs De Wolf/Fräser of Israel/Laseroms zenuwachtig zouden worden van deze keeper.
Hou toch op zeg 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4944 Reg.: 2 oktober 2000 |
(...)Timmer-bashen? Jij maakt het helemaal mooi.
Nee, dat erken ik niet. Ik vind het gezeik op Timmer zwaar overdreven en dat heb ik al vaker gezegd. Wat krijgen we over twee weken? Dat Timmer verantwoordelijk is voor het feit dat Makaay en Tomasson geen bruikbare voorzetten krijgen?
|
|
|
De Sigaar  Vedette
(...)
Nee, dat erken ik niet. Ik vind het gezeik op Timmer zwaar overdreven en dat heb ik al vaker gezegd. Wat krijgen we over twee weken? Dat Timmer verantwoordelijk is voor het feit dat Makaay en Tomasson geen bruikbare voorzetten krijgen?
Dan blijven we hierover met elkaar van mening veschillen. Ik kan niet anders zien dan dat Timmer een bonk onrust is op de goal en dat ik het al een verademing vond Rob van Dijk te zien in Boras.
Ook Rob maakte natuurlijk (grote) fouten waar o.a. de tegengoal uit kwam, maar straalde wel autoriteit en rust uit. Mede daardoor speelde Greene in mijn ogen een minder slechte wedstrijd dan gebruikelijk is voor hem. Ik kon nu zowaar zelfs een paar goede verdedigende acties van hem zien.
Het kan misschien toevallig zijn, maar ik geloof het niet. Tegen NEC stond hij namelijk weer als vanouds te knoeien en te prutsen.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3759 Reg.: 9 juni 2004 |
(...)
mag toch lijen van njet
|
|
|