| Poster | | Topic: Serginho Greene (deel 2) |  |
|
Brutal Geselecteerd voor Oranje
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 481 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Voor de verandering liet hij vandaag niemand uit zijn rug lopen.
Ik vond het overigens wel grappig te zien hoe hij zijn direkte tegenstander (die invaller) meteen duidelijk maakte dat er bij hem niets te halen viel. Achteraf gezien had die speler ook niets in te brengen tegen Greene. Iets wat van Greene eens best gezegd mag worden.
Deed die express om die gast te intimideren.. En het is m nog gelukt ook! David Elm was het geloof ik..
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1163 Reg.: 5 juli 2006 | Gisteren de beste verdediger aan onze zijde, die nota bene zelfs een paar keer het geknoei van Bahia-Hofland opknapte.
Ik stond perplex...zo mag hij van mij doorgaan.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 551 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: Bananensplit schreef:
Gisteren de beste verdediger aan onze zijde, die nota bene zelfs een paar keer het geknoei van Bahia-Hofland opknapte.
Ja verbaasde mij ook. Kon eindelijk een beetje begrijpen waarom hij naar is gehaald. Was ook goed in de opbouw trouwens. Nog niet afschrijven dus. 
|
|
|
Nul-Tien Casual Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 855 Reg.: 13 mei 2004 |
Gisteren de beste verdediger aan onze zijde, die nota bene zelfs een paar keer het geknoei van Bahia-Hofland opknapte.
Hofland was verreweg de beste verdediger. Greene viel bij mij juist vooral op door het feit dat alle ballen die van zijn voet kwamen richting Kalmar gingen.
|
|
|
Prutser Internationale topspeler
Uit: Lunteren Vak: Maastribune - W1 Posts: 1067 Reg.: 12 maart 2004 | Het leek wel alsof hij in een keer weer wakker was geworden.
Keek ook heel anders uit zijn ogen (vaak lijkt het alsof hij nogal stoned is ofzo).
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12059 Reg.: 9 december 2001 | Eens, ik snap die ophef over Greene ook niet. Heeft misschien een voldoende gehaald en voor zijn doen goed gespeeld, maar geweldig was het niet.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10780 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Heineken schreef:
Eens, ik snap die ophef over Greene ook niet. Heeft misschien een voldoende gehaald en voor zijn doen goed gespeeld, maar geweldig was het niet.
Hem in deze vorm genoeg voor de bank te vinden is ophef?
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12059 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Hem in deze vorm genoeg voor de bank te vinden is ophef?
Ik heb het over opmerkingen als "beste verdediger", "geweldige wedstrijd" enz... Niet alles draait om jou. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Ik heb het over opmerkingen als "beste verdediger", "geweldige wedstrijd" enz... Niet alles draait om jou. 
Niet?
Dat is nieuw voor mij..hhm...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15067 Reg.: 31 juli 2004 | Een zwaluw maakt nog geen zomer joh. Hij heeft het voor zijn doen gisteren best redelijk gedaan, maar om nu al naar de zaken vooruit te kijken is wel erg voorbarig. Jullie speculeren nu al, en dat pas na een redelijke wedstrijd. Ik kan me nog goed herinneren dat hij tegen Celtic tijdens de voorbereiding in de tweede helft ook goed stond te spelen op de rechtsbackpositie, terwijl hij in die eerste helft stond te klootvioolen in het centrum van de verdediging.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4558 Reg.: 4 januari 2003 | Greene speelt laatste 2 wedstrijden prima, begint weer in vorm te komen.
Die wil natuurlijk ook niet op de bank komen, goede ontwikkeling zou ik zeggen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Greene speelt laatste 2 wedstrijden prima, begint weer in vorm te komen.
Die wil natuurlijk ook niet op de bank komen, goede ontwikkeling zou ik zeggen.
Beste vriend laten we ons beperken tot de laatste wedstrijd (tegen Groningen liet hij zomaar Berg de 3-1 scoren). Tegen de Zweden was hij (voor zijn doen redelijk), maar schoot toch op het laatst de bal in voeten van een Zweed, die kon uithalen......
Tegen die Zweden had hij ook directe tegenstander (tegen NEC vermoedelijk wel)....
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5421 Reg.: 26 oktober 2006 | Ik hoop dat Theo weer vlug terug is. Dan kan Sjakie Groen weer zyn vertrouwde plek naast Mols en Vlemminx innnemen. Want anders reincarneert "Beckenbauer" weer. 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4558 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Beste vriend laten we ons beperken tot de laatste wedstrijd (tegen Groningen liet hij zomaar Berg de 3-1 scoren). Tegen de Zweden was hij (voor zijn doen redelijk), maar schoot toch op het laatst de bal in voeten van een Zweed, die kon uithalen......
Tegen die Zweden had hij ook directe tegenstander (tegen NEC vermoedelijk wel)....
Ben ik niet met je eens.
Toegegeven dat die nog een aantal foutjes maakte, onder anderen die jij noemt, maar er zit wel degelijk verbetering in zijn spel.
Hij komt steeds meer dreigend op, hij laat z'n mannetjes minder lopen (ook al had dit donderdag geen directe tegenstander).
Hij helpt ook weer goed mee in de verdediging, zowel tegen Kalmar als tegen Groningen kwam die een paar keer goed in he centrum helpen.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 | Wordt tijd dat deze jongen eens op de tribune komt te zitten, hij kan er werkelijk niks van, wat een koekenbakker.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: aliendwurf schreef:
Wordt tijd dat deze jongen eens op de tribune komt te zitten, hij kan er werkelijk niks van, wat een koekenbakker.
Vakkie V dan maar?
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Vakkie V dan maar?
Alsie maar niet naast mij komt te zitten vind ik het prima. 
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1163 Reg.: 5 juli 2006 |
(...)
Die woorden kwamen onder andere van mij af...dat vind ik geen ophef. Ik had het over die wedstrijd. En in die wedstrijd vond ik Greene het beste verdedigen van de 4 die er stonden. Moest nog een paar keer het werk van Bahia/Hofland opknappen als die 10 weer eens uit de rug weg kon lopen. Verder schakelde hij zijn mannetje (als hij er 1 op moest vangen) die wedstrijd ook gewoon uit...ik oordeel dan over die wedstrijd en niet meteen over de rest van het seizoen.
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 4 oktober 2008 13:09:42).]
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 |
(...)
Die woorden kwamen onder andere van mij af...dat vind ik geen ophef. Ik had het over die wedstrijd. En in die wedstrijd vond ik Greene het beste verdedigen van de 4 die er stonden. Moest nog een paar keer het werk van Bahia/Hofland opknappen als die 10 weer eens uit de rug weg kon lopen. Verder schakelde hij zijn mannetje (als hij er 1 op moest vangen) die wedstrijd ook gewoon uit...ik oordeel dan over die wedstrijd en niet meteen over de rest van het seizoen.
Greene schoof de bal in blessuretijd in de voeten van een Zweedse aanvaller. Het is dat het schot wordt geblokt, maar toch weer een moment van slpate bij Greene. Verder deed hij het niet slecht, maar Hofland was SUPER(!) donderdag
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 4938 Reg.: 10 november 2005 | |
|
geraldo di basta Internationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 997 Reg.: 15 februari 2003 | Greene is een dertiende man maar zeker geen basisspeler.Maar het grootste probleem zit voorin bij Feyenoord.We hebben echt niets lopen wat een goal kan maken, Makaay is echt niet meer op niveau total niet eigenlijk.En ej hebt nisk op de bank en dat is het probleem, hij mag elke wedstrijd falen en in de anomiteit zijn wedstrijden spelen.Hij doet echt niet mee en loopt maar te sloffen net als Bruins.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15067 Reg.: 31 juli 2004 | Speelde vandaag weer eens een matige wedstrijd.
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 4938 Reg.: 10 november 2005 | |
|
Karimo Talent
Vak: - Posts: 92 Reg.: 29 december 2005 | GREENE ROT OP!HOLY SHIT wat doet deze speler bij feyenoord?Waarom stelt Verbeek hem steeds op?Een Tiendalli met ''kuipvrees'' is nog 5 klasses beter dan deze onzekere clown.
|
|
|
lighthammer Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 384 Reg.: 29 mei 2004 | Kan niemand dit ius direct aan Verbeek vragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat deze man de voorkeur krijgt boven Tiendalli??
|
|
|
|