| Poster | | Topic: Serginho Greene (deel 2) |  |
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2917 Reg.: 26 februari 2003 | Voor zijn doen speelde hij een absolute berepot. Haalde zelfs ballen weg voor de goal. Een beetje inzet schijnt dus toch geen kwaad te kunnen.
|
|
|
BaasK Regelmatige invaller
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 287 Reg.: 13 juni 2005 |
quote: echte critiche schreef:
speelde voor zijn doen redelijk. maar je blijft je hart vasthouden met hem achterin. speelde heel vaak de bal richting de tegenstander, onodig onrustig deze speler.zorgt ook voor veel onrust, net als bahia.
Dit is de enige juiste en meest realistische beschrijving van Greene tijdens deze wedstrijd.Ben het hier dan ook volkomen mee eens.
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1374 Reg.: 26 januari 2003 | |
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2749 Reg.: 4 april 2002 |
quote: BaasK schreef:
(...)
Dit is de enige juiste en meest realistische beschrijving van Greene tijdens deze wedstrijd.Ben het hier dan ook volkomen mee eens.
Ik ook. Verdedigend zeer goed, opbouwend blijft het niks.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Brutal Geselecteerd voor Oranje
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 481 Reg.: 27 juni 2007 | Hij werd ook niet bediend als hij opkwam.. Zat soms voor luct een rush te maken.. Maar goed.. Een zeer degelijke pot..
|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12856 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: frankyboy schreef:
Voor zijn doen speelde hij een absolute berepot. Haalde zelfs ballen weg voor de goal. Een beetje inzet schijnt dus toch geen kwaad te kunnen.
Ben ik totaal niet met je eens! Greene speelde een fantastische wedstrijd! Geen enkel foutje en redde ons een paar keer door nog net zijn voet tegen de bal te krijgen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22701 Reg.: 5 januari 2003 | Gelukkig maar één slechte bal (in de voeten van de tegendstander in blessuretijd). Ik hoop dat hij deze lijn nu eens doortrekt naar de competitie
|
|
|
willem07 Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1751 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Georges St-Pierre schreef:
(...)
Ben ik totaal niet met je eens! Greene speelde een fantastische wedstrijd! Geen enkel foutje en redde ons een paar keer door nog net zijn voet tegen de bal te krijgen.
Flauwekul, ik zag hem toch af en toe weer ballen inleveren waaruit bleek dat hij toch echt te zwak is voor Feyenoord. Maar ja we hebben gewonnen, dus iedereen was goed. 
|
|
|
quote: willem07 schreef:
(...)
Flauwekul, ik zag hem toch af en toe weer ballen inleveren waaruit bleek dat hij toch echt te zwak is voor Feyenoord. Maar ja we hebben gewonnen, dus iedereen was goed. 
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien! 
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1993 Reg.: 1 juli 2005 |
(...)
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien! 
Dat denk ik niet, Greene speelde voor zijn doen zeker niet verkeerd maar foutloos was het absoluut niet.
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1251 Reg.: 20 april 2006 | Laten we het er maar op houden dat het goed genoeg was.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2917 Reg.: 26 februari 2003 | Ik gun Greene absoluut zijn goede wedstrijd maar weet wel dat hij geen echte buitenspeler tegenover zich had. Greene zakt door het ijs als er druk op hem gezet wordt en vooral als de tegenstander over hem heen gaat. Maar ontegenzeggelijk was hij vandaag van acceptabel niveau. De inzet maakte van hem een behoorlijke speler.
|
|
|
quote: Seldon schreef:
(...)
Dat denk ik niet, Greene speelde voor zijn doen zeker niet verkeerd maar foutloos was het absoluut niet.
Iedereen levert wel 1 keer een bal in. Maar Greene speelde gewoon een goeie pot. Af gelopen maanden speelde hij waardeloos maakte hij veel fouten, maar deze wedstrijd speelde hij gewoon goed!
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2749 Reg.: 4 april 2002 |
(...)
Geen enkel foutje? Ik heb hem anders toch een paar keer de bal naar voren zien maaien waar helemaal niemand stond. Zodra er uitverdedigd op opgebouwd moest worden ging het mis.
Uiteraard een voldoende maar foutloos zeker niet.
|
|
|
bierviltje Meervoudig international
Vak: - Posts: 665 Reg.: 21 februari 2006 | Laten we hopen dat hij dit topic een beetje heeft gelezen, en hij zich de kritiek heeft aangetrokken.
Slecht spelen, kan weleens, maar niet zonder je helemaal leeg te knokken en geconcentreerd te blijven spelen.
Hopelijk, begrijpt hij dat nu ook.
Hij moet deze lijn nu keihard doortrekken en zorgen dat Lucius niet meer in de eerste 11 komt. Een gezonde concurrentiestrijd.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4944 Reg.: 2 oktober 2000 | Eén foto zegt soms meer dan duizend woorden:

|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Simson  Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1854 Reg.: 19 september 2005 | Hij heeft vanavond eindelijk als een vent gevoetbald. Zeker niet foutloos maar wel veel beter dan het zoutloze spel van de afgelopen tijd.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15067 Reg.: 31 juli 2004 | Voor de verandering liet hij vandaag niemand uit zijn rug lopen.
Ik vond het overigens wel grappig te zien hoe hij zijn direkte tegenstander (die invaller) meteen duidelijk maakte dat er bij hem niets te halen viel. Achteraf gezien had die speler ook niets in te brengen tegen Greene. Iets wat van Greene eens best gezegd mag worden.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 2 oktober 2008 23:56:29).]
|
|
|
feyenoordfamiliy Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 1093 Reg.: 25 juni 2007 | Ik vond hem ook niet slecht hoor ,ik hoop dat hij deze goede lijn door kan trekken .
|
|
|
Neochamp Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 4695 Reg.: 17 maart 2001 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Voor de verandering liet hij vandaag niemand uit zijn rug lopen.
Ik vond het overigens wel grappig te zien hoe hij zijn direkte tegenstander (die invaller) meteen duidelijk maakte dat er bij hem niets te halen viel. Achteraf gezien had die speler ook niets in te brengen tegen Greene. Iets wat van Greene eens best gezegd mag worden.
Amen !
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 4938 Reg.: 10 november 2005 | kan vanavond wel voor zijn doen aardig gespeeld hebben, het is en blijft een wanvertoning bij ons achterin. iemand die niet bij feyenoord hoort te spelen.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4913 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: feyenoordfamiliy schreef:
Ik vond hem ook niet slecht hoor ,ik hoop dat hij deze goede lijn door kan trekken .
Ik zag hem zelfs een paar keer goed naar binnen knijpen , hopen maar dat hij dit niveau kan vasthouden.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10780 Reg.: 24 maart 2003 | Deed het best aardig. In deze vorm aardig voor de bank.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
|