| Poster | | Topic: Tomasson |  |
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3607 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Heeft Tomasson hartproblemen?? Dit wordt op andere sites gesuggereerd. Kan iemand hier meer over vertellen?? 
Als Tomasson zo door gaat krijgen wij hartproblemen. Ze hadden die vent een prestatiecontract moeten geven met dat versleten lijf en dat meuterige gedrag van hem.
edit: Oh, het staat op fr12.nl. Dan zal hij wel een ingegroeide teennagel hebben.
[Dit bericht is veranderd door FeyenoordSterk (op 20 november 2008 09:59:35).]
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777129 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
Uit: Den Haag Vak: Stadiontribune - Q Posts: 133 Reg.: 12 november 2008 |
quote: willem07 schreef:
(...)
Wat een onwijze sukkel ben jij met je tedentieuze posts. Tomasson heeft gisteren geen minuut gespeeld, maar aangezien mensen geen dingen checken, creëer je zo wel een sfeertje dat tegen Tomasson gericht is.
Kom op Willem... Het is gewoon sarcastisch bedoeld om Tomasson dit seizoen meer interlands dan competitiewedstrijden heeft gespeeld.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9606 Reg.: 13 mei 2004 | Laat Jon Dahl nu maar rustig herstellen, want hij kan nog makkelijk een paar jaar mee.
Competitie is voor ons toch al gespeeld (als je praat over een kampioenschap), uit de UEFA liggen we nu toch ook zo goed als zeker en ook zonder Tomasson moeten we Heerenveen voor de beker over de knie kunnen leggen.
Daarentegen maak ik me meer zorgen om de blessures van Slory, Vincken en Vlaar, want die zijn zo langzamerhand chronisch te noemen.
|
|
|
Persie Meervoudig international
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 680 Reg.: 5 augustus 2005 |
(...)
Wat een onwijze sukkel ben jij met je tedentieuze posts. Tomasson heeft gisteren geen minuut gespeeld, maar aangezien mensen geen dingen checken, creëer je zo wel een sfeertje dat tegen Tomasson gericht is.
Joh, doe ff normaal!
Geloof dat jij niet de slimste bent, alle media heeft deze week medegedeeld dat hij te maken heeft met een terugslag.
Ik zal de volgende, sarcastische, posts beter formuleren, hoop dat je die dan wel begrijpt.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9606 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: Persie schreef:
(...)
Joh, doe ff normaal!
Geloof dat jij niet de slimste bent, alle media heeft deze week medegedeeld dat hij te maken heeft met een terugslag.
Ik zal de volgende, sarcastische, posts beter formuleren, hoop dat je die dan wel begrijpt.
Zet er dan een (juiste) smiley achter, dan heb je ook geen verwarring 
|
|
|
Robertoow Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 879 Reg.: 16 mei 2003 |
(...)
Joh, doe ff normaal!
Ik ging er te snel op in Te lui om te checken 
|
|
|
willem07 Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1814 Reg.: 3 mei 2006 |
(...)
Joh, doe ff normaal!
Sorry, excuses, door dat constante negatieve geouwehoer van een groep mensen sta ik een beetje kort voor de wagen.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11350 Reg.: 24 maart 2003 |
(...)
Sorry, excuses, door dat constante negatieve geouwehoer van een groep mensen sta ik een beetje kort voor de wagen.
Pak ze willem.
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Pak ze willem.
Hou je fantasieen even voor je...
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Giorgio schreef:
(...)
Hou je fantasieen even voor je...
Blijkbaar zijn het jouw fantasietjes, want jij denkt er zo over.
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
(...)
Blijkbaar zijn het jouw fantasietjes, want jij denkt er zo over.
Nostalgie!!
Dat zeiden mijn klasgenootjes op de kleuterschool ook altijd:
Wat je zegt ben je zelf!
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Nostalgie!!
Dat zeiden mijn klasgenootjes op de kleuterschool ook altijd:
Wat je zegt ben je zelf!
Nog meer nostalgie:
"O ja joh? Wanneer gebeurde dat voor het laatst? Gisteren?"
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
(...)
Nog meer nostalgie:
"O ja joh? Wanneer gebeurde dat voor het laatst? Gisteren?"
Haha zie geen verband tussen nostalgie en je vraag.
Als je een uitleg van het woord wil stuur je me maar een berichtje. Denk namelijk dat de andere mensen hier vooral komen om over tomasson te lezen.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777129 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Haha zie geen verband tussen nostalgie en je vraag.
Als je een uitleg van het woord wil stuur je me maar een berichtje. Denk namelijk dat de andere mensen hier vooral komen om over tomasson te lezen.
Als je het verband niet ziet dan ben je idd van de leeftijd die ik je schat. En wat andere mensen doen en willen interesseert me geen kloten.
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
(...)
Als je het verband niet ziet dan ben je idd van de leeftijd die ik je schat. En wat andere mensen doen en willen interesseert me geen kloten.
Stoer! 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
(...)
Stoer! 
Helemaal mee eens! 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15458 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: SMOLLIE schreef:
Laat Jon Dahl nu maar rustig herstellen, want hij kan nog makkelijk een paar jaar mee.
Competitie is voor ons toch al gespeeld (als je praat over een kampioenschap), uit de UEFA liggen we nu toch ook zo goed als zeker en ook zonder Tomasson moeten we Heerenveen voor de beker over de knie kunnen leggen.
Daarentegen maak ik me meer zorgen om de blessures van Slory, Vincken en Vlaar, want die zijn zo langzamerhand chronisch te noemen.
Feyenboord ligt helemaal niet zo goed als zeker uit de Uefa Cup. Feyenoord maakt nog altijd kans om door te gaan. Feyenoord moet de komende twee wedstrijden in de Uefa Cup dan wel sowieso moeten winnen. En volgens mij hebben ze dat nog in eigen hand ook.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 20 november 2008 16:19:10).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Feyenboord ligt helemaal niet zo goed als zeker uit de Uefa Cup. Feyenoord maakt nog altijd kans om door te gaan. Feyenoord moet de komende twee wedstrijden in de Uefa Cuo dan wel sowieso moeten winnen. En volgens mij hebben ze dat nog in eigen hand ook.
En morgen komt de zon weer op, is het koud op Antartica en smaakt bloemkool nog steeds naar bloemkool.
|
|
|
Murdock Vaste waarde in elftal Winnaar VI BB league 2004 2005
Uit: Ossendrecht Vak: Maastribune - VV Posts: 420 Reg.: 12 augustus 2004 |
(...)
En morgen komt de zon weer op, is het koud op Antartica en smaakt bloemkool nog steeds naar bloemkool.
En ome willem zou er nog een papje op doen om maar weer terug te memoreren aan het woord nostalgie 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9606 Reg.: 13 mei 2004 |
(...)
Feyenboord ligt helemaal niet zo goed als zeker uit de Uefa Cup. Feyenoord maakt nog altijd kans om door te gaan. Feyenoord moet de komende twee wedstrijden in de Uefa Cup dan wel sowieso moeten winnen. En volgens mij hebben ze dat nog in eigen hand ook.
Ja, en jij gelooft zeker ook nog in Sinterklaas?
Kom op Dick, dit boek is zo goed als gesloten, want bij Deportivo ga je je derde nederlaag tegemoet.
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
(...)
Kom op Dick, dit boek is zo goed als gesloten, want bij Deportivo ga je je derde nederlaag tegemoet.
Dat is zeker wel relaxed de toto invullen met zo'n glazen bol? 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15458 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
Als je met zo'n instelling tegen Deportivo gaat spelen, dan kan je net zo goed helemaal niet spelen tegen Deportivo volgende week.
Vergeet verder niet dat Feyenoord met de week beter gaat spelen, waardoor het vertrouwen alleen maar ten goede komt.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12190 Reg.: 9 december 2001 |
(...)
Als je met zo'n instelling tegen Deportivo gaat spelen, dan kan je net zo goed helemaal niet spelen tegen Deportivo volgende week.
Vergeet verder niet dat Feyenoord met de week beter gaat spelen, waardoor het vertrouwen alleen maar ten goede komt.
Vind je? Hoewel we de laatste competitiewedstrijden hebben gewonnen, vond ik die wedstrijden juist wat minder. Zeker tegen Utrecht was het weer billenknijpen, en dat na een 3-0 voorsprong.
|
|
|