| Poster | | Topic: Tomasson |  |
|
Flofeyenoord2005 Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1266 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Je zegt dat hij voetballend genoeg toevoegt aan het team. Daar versta ik dus onder dat jij vind dat hij technisch goed is.
Rare logica Dick. Dirk Kuyt is ook geen technische voetballer, maar voegt voetballend genoeg toe. Of ben je dat ook niet met me eens?
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 795 Reg.: 12 februari 2008 | Tomasson is bijna hersteld van zijn blessure. Tegen Twente kan hij waarschijnlijk al weer meespelen. Mooie zaak Tomasson en Makaay voorin. Helaas nog te weinig gezien dit seizoen. Dit gaat meer goals opleveren. Gaat wel ten koste van Biseswar denk ik.
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5562 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Marcus schreef:
Tomasson is bijna hersteld van zijn blessure. Tegen Twente kan hij waarschijnlijk al weer meespelen. Mooie zaak Tomasson en Makaay voorin. Helaas nog te weinig gezien dit seizoen. Dit gaat meer goals opleveren. Gaat wel ten koste van Biseswar denk ik.
Tomasson zal gewoon op de bank zitten en de 17e minuten maken bij jong feyenoord
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2979 Reg.: 26 februari 2003 | Biseswar laat hij gewoon staan omdat je daarmee een goede veldbezetting hebt en dreiging houdt. Anders ga je weer zitten knutselen met spelers die op verkeerder plekken staan.
Tomasson moet het uitvechten met Fer. En dat wordt best moeilijk want Fer ontwikkelt zich razendsnel en was de laatste 2 competitieduels trefzeker.
|
|
|
ZIMOC Vedette
Vak: Marathontribune - Y2 Posts: 1436 Reg.: 12 februari 2000 | Fer gaat er dan gewoon af hoor. tomasson is natuurlijk nog altijd 3 klassen beter. Waar de guzman straks moet komen is een grotere vraag. die zal op de plek van biseswar ook niet happy voelen. bovendien zal de veldbezetting dan echt niet meer optimaal zijn. maar goed, we wachten gewoon af of ze de lijn van cska kunnen doortrekken vanmiddag. zo niet, dan zal ongetwijfeld wel weer iets veranderen.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3828 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: ZIMOC schreef:
Fer gaat er dan gewoon af hoor. tomasson is natuurlijk nog altijd 3 klassen beter. Waar de guzman straks moet komen is een grotere vraag. die zal op de plek van biseswar ook niet happy voelen. bovendien zal de veldbezetting dan echt niet meer optimaal zijn. maar goed, we wachten gewoon af of ze de lijn van cska kunnen doortrekken vanmiddag. zo niet, dan zal ongetwijfeld wel weer iets veranderen.
ik vind dat fer er niet af moet laat de as eens staan en zet tomasson vlak naast makaay.
links komt toch wel op
misschien gio uit de as?
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11215 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: hodie schreef:
(...)
ik vind dat fer er niet af moet laat de as eens staan en zet tomasson vlak naast makaay.
links komt toch wel op
misschien gio uit de as?
Ongelofeloos... hoeveel typetjes heeft El Jefecito wel niet?
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5241 Reg.: 23 mei 2003 | Wat ik ongelooflijk vindt is dat hij al meer dan een maand geblesseerd is, maar wel nog steeds topscoorder is. Dat had al lang Makaay moeten zijn zeg.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2955 Reg.: 4 april 2002 |
quote: Vakkie W schreef:
Wat ik ongelooflijk vindt is dat hij al meer dan een maand geblesseerd is, maar wel nog steeds topscoorder is. Dat had al lang Makaay moeten zijn zeg.
Mwa, die is ook een maand geblesseerd geweest
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15327 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: ZIMOC schreef:
Fer gaat er dan gewoon af hoor. tomasson is natuurlijk nog altijd 3 klassen beter. Waar de guzman straks moet komen is een grotere vraag. die zal op de plek van biseswar ook niet happy voelen. bovendien zal de veldbezetting dan echt niet meer optimaal zijn. maar goed, we wachten gewoon af of ze de lijn van cska kunnen doortrekken vanmiddag. zo niet, dan zal ongetwijfeld wel weer iets veranderen.
De veldbezetting kan je dan ook taktisch omzetten. In feite speelt Feyenoord eigenlijk niet met vleugelspelers in een ruit op het middenveld, zoals nu word gespeeld. van Bronckhorst kan dan ook op de linkshalfpositie spelen, de Guzman op 10 en Wijnaldum op de rechtshalfpositie. de Guzman kan zich denk ik dan wel happy voelen in het systeem. de Guzman is gewoon een speler die thuishoort in de basis. Enige nadeel is dan wel dat het middenveld dan weer opnieuw automatismen op het middenveld moet gaan krijgen.
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1383 Reg.: 20 april 2006 |
quote: Jon Dahl Tomasson is zondag tegen FC Twente mogelijk weer inzetbaar. Feyenoord-coach Gertjan Verbeek sprak de hoop uit dat hij dan weer over de Deen kan beschikken. Om extra te herstellen kreeg Tomasson woensdag een dag vrij.
Bron: Radio Rijnmond
Een goede zaak. Een beetje meer variatie voorin is broodnodig.
|
|
|
guteson Ballenjongen
Uit: dieren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 24 augustus 2008 | /11/2008 - RR: Terugslag Tomasson en Lucius, voorlopig niet in actie
(Gepost door K)
BRON: Radio Rijnmond
Jon Dahl Tomasson en Theo Lucius keren voorlopig niet terug in de Feyenoord-selectie. Het duo heeft te kampen met een terugslag in het herstel van een blessure. Tomasson werkte toe naar een terugkeer komende zondag in de uitwedstrijd tegen FC Twente. Omdat het herstel van de enkel minder snel verloopt is de rentree uitgesteld.
Feyenoord Netwerk
De voet van Theo Lucius is weer in het gips gezet. De Brabander brak vorige maand een teen en leek her-steld. Lucius kreeg echter weer last, vanwege een ontsteking. Ook bestaat de kans dat de breuk nog niet is geheeld.
-----------------------------------------------------------
Met alle respect voor Tomasson maar hij is meer geblesseerd dan dat ie speelt...
We hadden beter een jongere spits kunnen kopen.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 795 Reg.: 12 februari 2008 | Het is inderdaad erg vervelend. Ik hoop niet dat Tomasson een kat in de zak blijkt te zijn. Zou zwaar balen zijn. Laten we hopen dat deze blessure snel geneest en dat hij daarna gewoon fit kan blijven want ik denk niet dat hij versleten is. Dus niet te hopen dat het een 2e Robben is....
[Dit bericht is veranderd door Marcus (op 15 november 2008 18:19:36).]
|
|
|
JOOST j1908  Regelmatige invaller
Uit: Stiens Friesland Vak: Olympiatribune - C Posts: 769 Reg.: 3 februari 2008 | Fijne vent en een goeie jongen maar zijn terug komst is een DRAMA.Ik had hem zo graag zien knokken.Maar ik wacht met smart op z,n herstel.
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5732 Reg.: 26 oktober 2006 | We beleven ook erg veel plezier van onze nieuwe medische staf.
Rentrees worden voortdurend uitgesteld bij diverse spelers.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22873 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: st0ere2006 schreef:
We beleven ook erg veel plezier van onze nieuwe medische staf.
Rentrees worden voortdurend uitgesteld bij diverse spelers.
Daar heb je een punt. Was de kritiek op de 'oude'medische staf dan zo erg??
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22873 Reg.: 5 januari 2003 | Heeft Tomasson hartproblemen?? Dit wordt op andere sites gesuggereerd. Kan iemand hier meer over vertellen?? 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11215 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Heeft Tomasson hartproblemen?? Dit wordt op andere sites gesuggereerd. Kan iemand hier meer over vertellen?? 
Welke baggersites loop je nu weer af willem?
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 83 Reg.: 12 november 2008 | Heeft ie gisteren eigenlijk nog met Denemarken meegedaan?
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4313 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Welke baggersites loop je nu weer af willem?
Heb het net even snel gegooglet, het staat op fr12.nl
Dan moet het waar zijn...
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 20 november 2008 09:35:06).]
|
|
|
Persie Meervoudig international
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 652 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: Giorgio schreef:
Heeft ie gisteren eigenlijk nog met Denemarken meegedaan?
60 minuutjes..
|
|
|
Robertoow Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 852 Reg.: 16 mei 2003 | Dat kan dan opeens wel 
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5562 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Robertoow schreef:
Dat kan dan opeens wel 
Ik weet alleen dat hij geblesseerd is ....
[Dit bericht is veranderd door SUPERFAN (op 20 november 2008 10:11:51).]
|
|
|
willem07 Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1795 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Persie schreef:
(...)
60 minuutjes..
Wat een onwijze sukkel ben jij met je tedentieuze posts. Tomasson heeft gisteren geen minuut gespeeld, maar aangezien mensen geen dingen checken, creëer je zo wel een sfeertje dat tegen Tomasson gericht is.
|
|
|
Giorgio
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 83 Reg.: 12 november 2008 |
quote: Robertoow schreef:
Dat kan dan opeens wel 

|
|
|