| Poster | | Topic: Tomasson |  |
|
ForeverFeyenoord Vedette
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1529 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: GreyHornet schreef:
En hoelang duurt het nog voor JDT weer eens een wedstrijd kan spelen?
Niet al te lang mag ik hopen, want Feyenoord mist een speler die oorlog kan maken in de vijandelijke zestien. Met zown speler is het toch veel gevaarlijker voor de tegenpartij om op de aanval te spelen, omdat ze weten dat je er zo uit bent.
|
|
|
Feyenoord3124 Talent
Vak: - Posts: 73 Reg.: 5 november 2007 | Makaay - Tomasson daar winnen wij echt veel mee dit seizoen, alleen moeten ze wel een keertje fit blijven.
Voor Tomasson stond vanaf Groningen 2 - 3 weken, we zijn nou een maand en 2 ton salaris voor meneer verder, en nog schijnt hij niet fit te zijn. Of Feyenoord informeert verkeerd of dit gaat niet meer goedkomen.
|
|
|
Karim El Ahmadi Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3105 Reg.: 1 januari 2006 | ROTTERDAM - Als Jon Dahl Tomasson deze week geen vooruitgang boekt met het herstel van zijn enkelblessure gaat de Feyenoorder onder het mes. Als het daadwerkelijk tot een operatie komt is de Deense aanvaller zeker tot de winterstop uitgeschakeld.
Bron: de Telegraaf
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4308 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Feyenoord3124 schreef:
Makaay - Tomasson daar winnen wij echt veel mee dit seizoen, alleen moeten ze wel een keertje fit blijven.
Voor Tomasson stond vanaf Groningen 2 - 3 weken, we zijn nou een maand en 2 ton salaris voor meneer verder, en nog schijnt hij niet fit te zijn. Of Feyenoord informeert verkeerd of dit gaat niet meer goedkomen.
Ha ha ha ha. 2 ton per maand. Dat is 2,4 mio per jaar.  
|
|
|
JOOST j1908  Regelmatige invaller
Uit: Stiens Friesland Vak: Olympiatribune - C Posts: 769 Reg.: 3 februari 2008 | En dan maar kijken na de operatie,hoelang het duurd voordat hij terug is.ik denk einde seizoen. IK HOOP HET NIET.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 781 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: JOOST schreef:
En dan maar kijken na de operatie,hoelang het duurd voordat hij terug is.ik denk einde seizoen. IK HOOP HET NIET.
Dit is een drama. Mols kan geen hele wedstrijd mee en Janota en Erasmus komen net kijken. Toch maar voor de leeuwen gooien dan die laatste 2. We hebben geen keus. Als Makaay maar wel fit blijft. 
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5728 Reg.: 26 oktober 2006 | JS, is aan zijn 17e seizoen als prof bezig , heeft ruim 420 competitiewedstrijden , meer dan 100 interlands en talrijke beker + oefebwedstrijden gespeeld. En aangezien hij als aanvaller fysiek nogal wat te verduren heeft gehad, gaan de herstelperiodes bij blessures steeds meer tijd vergen.
Spijtig voor Feyenoord, desalniettemin ben ik nog steeds erg content met die twee benutte strafschoppen in de klassieker.
|
|
|
Mozart Jeugdspeler
Uit: Salzburg Vak: - Posts: 780 Reg.: 12 oktober 2008 |
quote: st0ere2006 schreef:
JS, is aan zijn 17e seizoen als prof bezig , heeft ruim 420 competitiewedstrijden , meer dan 100 interlands en talrijke beker + oefebwedstrijden gespeeld. En aangezien hij als aanvaller fysiek nogal wat te verduren heeft gehad, gaan de herstelperiodes bij blessures steeds meer tijd vergen.
Spijtig voor Feyenoord, desalniettemin ben ik nog steeds erg content met die twee benutte strafschoppen in de klassieker.
Hij benutte twee strafschopen tegen Volendam en eentje in de Klassieker. Die andere goal was een afvallende bal die hij tussen een regiment Ajax-verdedigers doorspeelde die kennelijk dachten bij een volleybalwedstrijd aanwezig te zijn. Dat maakt die andere goal er niet minder om. 
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5310 Reg.: 10 november 2005 |
quote: Karim El Ahmadi schreef:
ROTTERDAM - Als Jon Dahl Tomasson deze week geen vooruitgang boekt met het herstel van zijn enkelblessure gaat de Feyenoorder onder het mes. Als het daadwerkelijk tot een operatie komt is de Deense aanvaller zeker tot de winterstop uitgeschakeld.
Bron: de Telegraaf
[/QUOTE
het blijft maar tegenzitten.
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5728 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Mozart schreef:
(...)Hij benutte twee strafschopen tegen Volendam en eentje in de Klassieker. Die andere goal was een afvallende bal die hij tussen een regiment Ajax-verdedigers doorspeelde die kennelijk dachten bij een volleybalwedstrijd aanwezig te zijn. Dat maakt die andere goal er niet minder om. 
Thnx Mozart, voor de correctie. Respect !!
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5558 Reg.: 7 april 2004 | Er volgt geen operatie
Hij hoopt 16 November weer fit te zijn, gelukkig maar.
|
|
|
remmie Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1087 Reg.: 30 mei 2006 |
quote: SUPERFAN schreef:
Er volgt geen operatie
Hij hoopt 16 November weer fit te zijn, gelukkig maar.
Geen operatie voor Jon Dahl Tomasson
Feyenoorder Jon Dahl Tomasson hoeft toch niet geopereerd te worden aan zijn gekwetste enkel.
De pijn in het gewricht is deze week na behandeling door de medische staf van Feyenoord voldoende afgenomen. Een operatie is daarom niet meer nodig
De Deen hoopt nu op tijd fit te zijn voor de competitiewedstrijd tegen FC Twente. Het uitduel tegen de Tukkers wordt op 16 november gespeeld. Het voorspoedig herstel van Tomasson is een meevaller voor de door blessures geplaagde selectie van de Rotterdammers. Verdediger Theo Lucius is ook volledig hersteld van zijn teenblessure. Aanstaande maandag speelt hij mee met Jong Feyenoord.
Bron: RTV Rijnmond
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5310 Reg.: 10 november 2005 | zodan, dat is dan nog een beetje goed nieuws. want tomasson samen met makaay is hele andere koek.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 781 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: echte critiche schreef:
zodan, dat is dan nog een beetje goed nieuws. want tomasson samen met makaay is hele andere koek.
Ik hoop dat Tomasson nog een beetje te motiveren is met dat zooitje om hem heen. 
|
|
|
zodan, dat is dan nog een beetje goed nieuws. want tomasson samen met makaay is hele andere koek.
Ik dacht dat jij Makaay al had afgeschreven als zijnde een speler die een jaar te lang is doorgegaan.
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 604 Reg.: 8 december 2006 | Ik had gelezen dat Tomasson geen operatie hoeft te ondergaan, dat is goed nieuws.
Tomasson kan deze elftal zeker een impuls geven qua kwaliteit en doelpunten!
En ik denk dat dat precies is wat Feyenoord nodig heeft!
|
|
|
JOOST j1908  Regelmatige invaller
Uit: Stiens Friesland Vak: Olympiatribune - C Posts: 769 Reg.: 3 februari 2008 | Gelukkig want deze vechter hebben we nodig. 
|
|
|
echte critiche Vedette
quote: remmie schreef:
(...)
Ik dacht dat jij Makaay al had afgeschreven als zijnde een speler die een jaar te lang is doorgegaan.
vind jij hem goed dan? misschien kan tomasson heel veel werk voor hem doen, die loopt wel de longen uit zijn lijf ondanks dat hij niet meer de speler is die hij was bij ons 6 jaar geleden. voor makaay is het na dit seizoen echt afgelopen, en hopelijk zien ze dat bij feyenoord ook, en spelen ze daar hopelijk snel op in. hij is volgend seizoen bijna 35 jaar, kom op nou. hij zal best wel gaan scoren bij ons, maar je ziet zelf toch ook wle dat hij zwaar in zijn nadagen als voetballer zit?? daar zullen zelfs mooie goals van hem bij mij niks meer aan af doen. ik ben altijd fan geweest van makaay in zijn tijd bij deportivo en bayern, vonsd het van de gekke dat hij niet bij oranje zat. maar hij is nu bijna 34 jaar dan ben je als spits(wil je nog op topnivo meedoen) bijna op je pensioenleeftijd
|
|
|
Flofeyenoord2005 Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1266 Reg.: 30 juni 2005 | Tomasson is een held. Hoop dat hij snel weer terug is. Voetballend voegt hij genoeg toe en met daaraan gekoppeld zijn enorme werklust. Hopelijk ziet Makaay morgen ook het licht en gaat hij ook eens werken.
|
|
|
(...)
vind jij hem goed dan? misschien kan tomasson heel veel werk voor hem doen, die loopt wel de longen uit zijn lijf ondanks dat hij niet meer de speler is die hij was bij ons 6 jaar geleden. voor makaay is het na dit seizoen echt afgelopen, en hopelijk zien ze dat bij feyenoord ook, en spelen ze daar hopelijk snel op in. hij is volgend seizoen bijna 35 jaar, kom op nou. hij zal best wel gaan scoren bij ons, maar je ziet zelf toch ook wle dat hij zwaar in zijn nadagen als voetballer zit?? daar zullen zelfs mooie goals van hem bij mij niks meer aan af doen. ik ben altijd fan geweest van makaay in zijn tijd bij deportivo en bayern, vonsd het van de gekke dat hij niet bij oranje zat. maar hij is nu bijna 34 jaar dan ben je als spits(wil je nog op topnivo meedoen) bijna op je pensioenleeftijd
Ik vind hem zeker nog niet goed spelen maar hij heeft dit seizoen pas een paar volledige wedstrijden gespeeld, een beetje weinig om een definitief oordeel te vellen.
De wedstrijden die hij speelde stond hij trouwens ook weer op het bekende eiland, dat moet je met jouw 'kennersoog' toch ook hebben gezien.
Roy wordt langzaam maar zeker topfit en dan komt de scherpte vanzelf weer terug; hetgeen zich automatisch uitbetaald in doelpunten en assists.
Jij bent echt geobsedeerd door leeftijden, EC, dat krijg je als je een oude gefrustreerde man bent 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15320 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Flofeyenoord2005 schreef:
Tomasson is een held. Hoop dat hij snel weer terug is. Voetballend voegt hij genoeg toe en met daaraan gekoppeld zijn enorme werklust. Hopelijk ziet Makaay morgen ook het licht en gaat hij ook eens werken.
Technisch is Tomasson niet heel erg goed hoor. Taktisch is hij wel weer ijzersterk, hij heeft een groot loopvermogen en qua werklust ben ik het wel met je eens. Hij is ook sterk in de omschakeling van aanvallen naar verdedigen.
|
|
|
Flofeyenoord2005 Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1266 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Technisch is Tomasson niet heel erg goed hoor. Taktisch is hij wel weer ijzersterk, hij heeft een groot loopvermogen en qua werklust ben ik het wel met je eens. Hij is ook sterk in de omschakeling van aanvallen naar verdedigen.
Het is absoluut geen technische speler, maar dat heb je mij ook nergens horen zeggen. Echter, met zijn slimme manier van spelen en zijn diepgang voegt hij absoluut wat toe aan dit Feyenoord. Ik hoop dat Makaay wat beter gaat renderen onder deze held!
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15673 Reg.: 1 augustus 2004 |
Jij bent echt geobsedeerd door leeftijden, EC, dat krijg je als je een oude gefrustreerde man bent 
Het leven is nou eenmaal zoveel makkelijker als alles keurig in hokjes past. 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15320 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Flofeyenoord2005 schreef:
(...)
Het is absoluut geen technische speler, maar dat heb je mij ook nergens horen zeggen. Echter, met zijn slimme manier van spelen en zijn diepgang voegt hij absoluut wat toe aan dit Feyenoord. Ik hoop dat Makaay wat beter gaat renderen onder deze held!
Je zegt dat hij voetballend genoeg toevoegt aan het team. Daar versta ik dus onder dat jij vind dat hij technisch goed is.
|
|
|
echte critiche Vedette
(...)
Ik vind hem zeker nog niet goed spelen maar hij heeft dit seizoen pas een paar volledige wedstrijden gespeeld, een beetje weinig om een definitief oordeel te vellen.
De wedstrijden die hij speelde stond hij trouwens ook weer op het bekende eiland, dat moet je met jouw 'kennersoog' toch ook hebben gezien.
Roy wordt langzaam maar zeker topfit en dan komt de scherpte vanzelf weer terug; hetgeen zich automatisch uitbetaald in doelpunten en assists.
op een eiland heeft makaay totaal niet gestaan gezien zijn vele kansen die hij heeft gemist. vorig jaar, toen stond hij echt op een eiland. hij maakt vandaag een fantastisch doelpunt, hulde voor makaay. ik ben een fan van hem, altijd geweest, maar ik den gewoon dat hij als voetballer gewoon in zijn nadagen zit. laat het hem maar zien dit jaar of ik het mis heb.
|
|
|