Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Tomasson
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 97 pagina's: « 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »

Poster
Topic: Tomasson 
RoW
International

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - V
Reg.: 25 juli 2002
Gepost op 8 oktober 2008 om 23:47:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vind het eerlijk gezegd niet slim van JD
als het nu om de olympische spelen ging zou ik twijfels hebben maar hij kan nu best 2 wedstrijden overslaan en zich richten op zijn herstel en Feyenoord
 Help mods!
Pool: 23e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.446,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 23:49:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Georges St-Pierre schreef:

(...)

Tja als ik Tomasson zie juichen na een goal twijfel ik geen moment aan dat hij ons of Feyenoord zou bedonderen. Deze speler houd duidelijk van onze club.

Wat mij betreft moet hij goed in de gaten houden of het voor Tomasson nog verandwoord is om uit te komen voor Feyenoord en voor Denemarken.

En hier doel ik mee dat hij wat ouder word en de laatste tijd geblesseerd is, wij kunnen hem bij Feyenoord ook niet missen.

En ik denk daarbij aan van Nistelrooy die schrijft het niet meer te kunnen opbrengen om voor oranje en voor zijn club tegelijk te spelen.

Ik twijfel daarbij helemaal niet dat hij de boel aan het belazeren is, dat is niet in mij opgekomen.

Maar gezien de discussie op het forum zou ik zeggen laten wij het nog maar een poosje aanzien de tijd en de praktijk wijst het vanzelf uit wat de beste keuze is.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 8 oktober 2008 23:50:31).]
 Help mods!
Pool: 73e, AS Nancy - Feyenoord 1-1 (1-1)MotM Willem II-Feyenoord: HoflandBattle-rating: 1.478,4VoVo: 103e / 288e / 91eOpstelling: 4-4-2
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 8 oktober 2008 om 23:57:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoW schreef:

ik vind het eerlijk gezegd niet slim van JD
als het nu om de olympische spelen ging zou ik twijfels hebben maar hij kan nu best 2 wedstrijden overslaan en zich richten op zijn herstel en Feyenoord

Wat vind jij niet slim van Tomasson? Hij is in Denemarken een gevierde international. Met 102 caps en 51 doelpunten. Daar kunnen spelers als Van Nistelrooy of Kluivert nog een dikke punt aan zuigen.

Hij is voor vrijwel niets bij Feyenoord gekomen omdat hij Rotterdam de beste omgeving vindt voor zijn kind om naar school te gaan. Ook speelt hij dolgraag voor ons.
Helaas is hij inderdaad wat meer geblesseerd de laatste tijd. Dat gebeurt nu eenmaal wat meer met een 32-jarige.

Hij heeft voor ons gekozen maar kan uiteraard niet om de roep van zijn land heen. Hij is een sleutelspeler voor Denemarken dat zich na het gemiste WK zich toch wil plaatsen voor het komende EK.
 Help mods!
Pool: 84e, AS Nancy - Feyenoord 1-2 (1-1)MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 188e / 430e / 106eOpstelling: 4-4-2
RoW
International

Gepost op 9 oktober 2008 om 00:06:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wacht even
het gaat om een thuiswedstrijd tegen Malta
ze kunnen toch wel winnen zonder JD?
 Help mods!
Pool: 23e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.446,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 9 oktober 2008 om 00:29:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Wat vind jij niet slim van Tomasson? Hij is in Denemarken een gevierde international. Met 102 caps en 51 doelpunten. Daar kunnen spelers als Van Nistelrooy of Kluivert nog een dikke punt aan zuigen.

Hij is voor vrijwel niets bij Feyenoord gekomen omdat hij Rotterdam de beste omgeving vindt voor zijn kind om naar school te gaan. Ook speelt hij dolgraag voor ons.
Helaas is hij inderdaad wat meer geblesseerd de laatste tijd. Dat gebeurt nu eenmaal wat meer met een 32-jarige.

Hij heeft voor ons gekozen maar kan uiteraard niet om de roep van zijn land heen. Hij is een sleutelspeler voor Denemarken dat zich na het gemiste WK zich toch wil plaatsen voor het komende EK.

Hoi Sigaar,
Tomasson melde zichzelf aan omdat hij graag voor Feyenoord wilde spelen.
Volgens mij speelt hij niet voor een fooi bij Feyenoord.

Ik vind je moet rieél zijn als zou zijn lichamm het niet meer aankunnen dat hij en voor Feyenoord speelt en voor Denemarken dan moet je daarom een keuze maken.

Hij destijds heel graag een contract getekend voor zijn werkgever Feyenoord, daar m0et hij wel rekening mee houden hoe moeilijk het ook kan zijn.

Van Nistelrooy heeft toch ook alles op alles gezet om weer voor Oranje uit te komen, maar hij kwam toch tot de ondekking dat hij het teveel vond worden en moest kiezen voor zijn werkgever.

Ik vind dat je het wel iets wat makkelijk afdoet met (Helaas is hij inderdaad wat meer geblesseerd de laatste tijd.)
Hoe hard heeft Feyenoord hem niet nodig, wij kunnen hem niet missen.

Ik beweerd niet dat Tomasson niet meer voor Denemarken moet uitkomen, maar hij zou er eens goed over moeten nadenken.

En dat sommige de indruk wekken dat hij gewantrouwd word, nou dat is bij mij zo en zo al niet aan de orde, maar je kan meer willen als dat je lichaam aan kan.

En nogmaals de tijd zal het dan leren, maar ik maak mij daar wel wat bezorgd over.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 9 oktober 2008 00:32:41).]
 Help mods!
Pool: 73e, AS Nancy - Feyenoord 1-1 (1-1)MotM Willem II-Feyenoord: HoflandBattle-rating: 1.478,4VoVo: 103e / 288e / 91eOpstelling: 4-4-2
klevenstein
Ballenjongen

Uit: Lekkerlanda
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 10 september 2008
Gepost op 9 oktober 2008 om 13:08:18.     MSN: deklever@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij heeft de pech nu wat blessures te hebben opgelopen maar wanneer Tomasson fit is, kan hij normaal voor feyenoord en denemarken spelen. Op zijn lichaam is geen roofbouw gepleegd dus ik zie het probleem niet. 2 wedstrijden per week is normaal voor hem geen probleem.

Wel ben ik het eens met de stelling dat hij het niet op moet zoeken door half ergens aan te beginnen. Dat kan hij echter alleen zelf het beste inschatten.
 Help mods!
Pool: 741e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.455,1VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 9 oktober 2008 om 14:34:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoW schreef:

wacht even

Elke wedstrijd tijdens een kwalificatieronde is belangrijk, zeker in de beginfase als de kaarten nog niet geschud zijn.
Al heb je een zwakke tegenstander dan nog moet je voluit spelen. Al is het alleen maar om het doelsaldo op te vijzelen.
Denemarken zal dan ook in volle oorlogssterkte aan de aftrap verschijnen. En als Tomasson niet geblesseerd is staat hij er gewoon bij.

@Bestlander: Hij is inderdaad in dienst bij Feyenoord en hij zal bovendien bovenmodaal verdienen. Maar het was bij alle partijen bekend dat Tomasson een top-international is van Denemarken en als zodanig gebruikt wordt.
Hetzelfde geldt uiteraard voor andere internationals. Die hebben allemaal een goedbetaald contract bij een grote club. Toch spelen ze graag voor hun land en worden ook in de gelegenheid gesteld dat te doen door hun clubs.

Tomasson weet zelf overigens heus wel wat hij doet. Hij heeft genoeg routine om te weten wat hij wel en wat hij niet aankan.
 Help mods!
Pool: 84e, AS Nancy - Feyenoord 1-2 (1-1)MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 188e / 430e / 106eOpstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 9 oktober 2008 om 14:36:29.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoW schreef:

wacht even

Net als dat wij wel even konden winnen van NEC zonder JD?
 Help mods!
Pool: 480e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 546e / 968e / 434eOpstelling: 4-3-3
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 9 oktober 2008 om 16:01:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Elke wedstrijd tijdens een kwalificatieronde is belangrijk, zeker in de beginfase als de kaarten nog niet geschud zijn.
Al heb je een zwakke tegenstander dan nog moet je voluit spelen. Al is het alleen maar om het doelsaldo op te vijzelen.
Denemarken zal dan ook in volle oorlogssterkte aan de aftrap verschijnen. En als Tomasson niet geblesseerd is staat hij er gewoon bij.

@Bestlander: Hij is inderdaad in dienst bij Feyenoord en hij zal bovendien bovenmodaal verdienen. Maar het was bij alle partijen bekend dat Tomasson een top-international is van Denemarken en als zodanig gebruikt wordt.
Hetzelfde geldt uiteraard voor andere internationals. Die hebben allemaal een goedbetaald contract bij een grote club. Toch spelen ze graag voor hun land en worden ook in de gelegenheid gesteld dat te doen door hun clubs.

Tomasson weet zelf overigens heus wel wat hij doet. Hij heeft genoeg routine om te weten wat hij wel en wat hij niet aankan.

Dat snap ik ook wel dat hij die vrijheid heeft, maar of hij zelf weet wat hij doet dat zal de praktijk toch moeten uitwijzen.

Hij is nu twee keer achter elkaar geblesseerd geraakt, nu heeft hij ook nog weer niet voor Feyenoord kunnen spelen maar nu wel weer voor Denemarken, en zo was het dus de vorige keer ook.

En dat is mede gebaseerd omdat wij hem ook niet kunnen missen.

Het val mij erg op hoe makkelijk jullie daar over denken.

Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het jammer vind, en dat hij in ieder geval moet blijven kijken hoe het in de toekomst gaat met ze'n herstel tussen de wedstrijden door.

Maar ik respecteer jou mening, en dat is ook niet meer dan normaal, maar ik ben toch wat huiverig over zijn spelen bij Feyenoord en voor zijn land.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 9 oktober 2008 16:02:34).]
 Help mods!
RoW
International

Gepost op 9 oktober 2008 om 17:21:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Net als dat wij wel even konden winnen van NEC zonder JD?

dat is toch anders, Mario heeft al 3 seizoenen niet verloren in de kuip
en het verschil tussen Malta en Denemarken is toch echt groter dan tussen Feyenoord en NEC
maar ik begrijp wel wat je bedoelt
er zijn geen kleine landen meer
 Help mods!
FRANCESCOLI
Meervoudig international

Reg.: 29 juni 2004
Gepost op 10 oktober 2008 om 16:03:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Dat snap ik ook wel dat hij die vrijheid heeft, maar of hij zelf weet wat hij doet dat zal de praktijk toch moeten uitwijzen.

Hij is nu twee keer achter elkaar geblesseerd geraakt, nu heeft hij ook nog weer niet voor Feyenoord kunnen spelen maar nu wel weer voor Denemarken, en zo was het dus de vorige keer ook.

En dat is mede gebaseerd omdat wij hem ook niet kunnen missen.

Het val mij erg op hoe makkelijk jullie daar over denken.

Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het jammer vind, en dat hij in ieder geval moet blijven kijken hoe het in de toekomst gaat met ze'n herstel tussen de wedstrijden door.

Maar ik respecteer jou mening, en dat is ook niet meer dan normaal, maar ik ben toch wat huiverig over zijn spelen bij Feyenoord en voor zijn land.

Tomasson valt af voor zaterdag as. tegen Malta. Zijn de meesten hier ook weer blij.
 Help mods!
Pool: -, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 10 oktober 2008 om 17:29:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben blij mee dat hij niet speelt, Tomasson had zelf graag meegedaan maar is toch niet fit genoeg.
Laat hem maar lekker herstellen, hij heeft nu een extra weekje en dan kan hij volgende week met feyenoord weer meespelen.
 Help mods!
ulligan
Vedette

Gepost op 10 oktober 2008 om 20:36:52.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tomasson haalt interland niet en komt terug naar Feyenoord

(Gepost door K)

BRON: Radio Rijnmond

Radio Rijnmond meldt dat Jon Dahl Tomasson zaterdag niet in actie komt tijdens de WK-kwalificatie-wedstrijd van Denemarken tegen Malta. De spits van Feyenoord kampt nog altijd met een knieblessure. Wedstrijden tegen Kalmar FF en NEC moest Tomasson aan zich voorbij laten gaan, maar de 32-jarige aanvaller had goede hoop dat hij het duel met Malta kon halen.

Aangezien Denemarken woensdag vrij is keert Tomasson terug naar Rotterdam om daar verder aan zijn herstel te werken. Volgend weekend hoopt de Deen weer fit te zijn voor de competitiewedstrijd van Feyenoord tegen Willem II.
Wat is het ook een lul he, die Tomasson. Een beetje Feyenoord in de steek laten maar wel voor Denemarken spelen. Kennelijk heeft Tomasson twee pijngrenzen. Eén voor Denemarken en één voor Feyenoord.
 Help mods!
Pool: 480e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 546e / 968e / 434eOpstelling: 4-3-3
FeyenoordSterk Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 10 oktober 2008 om 20:43:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat je niet door hebt dat hij het puur voor de stewardessen deed
 Help mods!
Pool: 682e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.409,6VoVo: 1118e / - / 920eOpstelling: 4-4-2
tripod

Ballenjongen

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 25 september 2008
Gepost op 10 oktober 2008 om 22:48:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Wat is het ook een lul he, die Tomasson. Een beetje Feyenoord in de steek laten maar wel voor Denemarken spelen. Kennelijk heeft Tomasson twee pijngrenzen. Eén voor Denemarken en één voor Feyenoord.

Heb je het bericht wel goed gelezen? Hij speelt niet.
 Help mods!
Pool: -, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
st0ere2006
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 10 oktober 2008 om 22:59:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Elke wedstrijd tijdens een kwalificatieronde is belangrijk, zeker in de beginfase als de kaarten nog niet geschud zijn.

Je hebt me overtuigd, ik neem me eerdere reactie waarin ik hem matenaaier heb genoemd terug. Thnxx D.S
 Help mods!
Pool: -, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.489,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
tripod

Ballenjongen

Gepost op 10 oktober 2008 om 23:00:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Ik ben blij mee dat hij niet speelt, Tomasson had zelf graag meegedaan maar is toch niet fit genoeg.
Laat hem maar lekker herstellen, hij heeft nu een extra weekje en dan kan hij volgende week met feyenoord weer meespelen.

Ik ben helemaal niet blij dat hij niet speelt. Hij is geblesseerd en dus is er minder kans dat hij volgende week speelt dan wanneer hij weer fit was geweest en had meegedaan.

Kennelijk is zijn blessure ernstiger dan gedacht, dus waar moeten we dan blij mee zijn?
 Help mods!
Pool: -, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 10 oktober 2008 om 23:01:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tripod schreef:

(...)

bij ulligan valt het kwartje altijd wat later
 Help mods!
Pool: 1010e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Gepost op 10 oktober 2008 om 23:20:24.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tripod schreef:

(...)

Heb jij verder dan 2 posts teruggelezen in dit topic?
 Help mods!
tripod

Ballenjongen

Gepost op 10 oktober 2008 om 23:54:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Heb jij verder dan 2 posts teruggelezen in dit topic?

Er zijn teveel cynisten hier...
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 11 oktober 2008 om 00:43:28.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tripod schreef:

(...)

Ik ben helemaal niet blij dat hij niet speelt. Hij is geblesseerd en dus is er minder kans dat hij volgende week speelt dan wanneer hij weer fit was geweest en had meegedaan.

Kennelijk is zijn blessure ernstiger dan gedacht, dus waar moeten we dan blij mee zijn?

Hier zijn zoveel theorieen op te bedenken. Zo kan je ook zeggen dat hij komende weekend op zeker niet geblesseerd kan raken tijdens een wedstrijd. Voor hetzelfde geld had hij met Denemarken gespeeld en kreeg hij tijdens dat duel wederom een blessure. En omdat hij niet meespeelt, wil niet zeggen dat hij voor het eerstvolgende competitiewedstrijd nog niet fit zal zijn. Wie weet heeft hij nog ruim een week nodig om volledig hersteld te zijn. Je kan dit dus vanuit allerlei kanten bekijken.
 Help mods!
Pool: 760e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 11 oktober 2008 om 20:15:49.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tripod schreef:

(...)

Jan het van 2 kanten bekijken, ene kant inderdaad niet best dat hij nog niet herstelt is van zijn blessure,

aan de andere kant, als de nood erg hoog was geweest , dus tegen een top land en er gewonnen moest worden dan heb ik het idee dat hij wel zou kunnen spelen.

Nu kan hij lekker een weekje herstellen en toeleven naar zaterdag
 Help mods!
Pool: 489e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
tripod

Ballenjongen

Gepost op 11 oktober 2008 om 21:02:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SUPERFAN schreef:

aan de andere kant, als de nood erg hoog was geweest , dus tegen een top land en er gewonnen moest worden dan heb ik het idee dat hij wel zou kunnen spelen.

Jij bent kaartlezer, helderziende of profeet, of je zit in de medische staf van Feyenoord. Zeg het maar.
 Help mods!
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 12 oktober 2008 om 20:14:42.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij mag in ieder geval een dagje langer in Denemarken blijven of thuis blijven ivm zijn net geboren kindje.

Dat zei verbeek vorige week bij VI.
 Help mods!
Pool: 489e, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FRB
Vedette

Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 13 oktober 2008 om 09:59:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Hij had uberhaupt al nooit naar Denemarken moeten afreizen om zich bij de Deense selectie aan te sluiten. Prive moet hij natuurlijk helemaal zelf weten wat hij doet.
 Help mods!
Pool: -, AS Nancy - Feyenoord MotM: Willem II-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 97 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk