| Poster | | Topic: Tomasson |  |
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22489 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
De speler in kwestie bepaald nog altijd zelf of hij er uiteindelijk voor kiest om voor het nationale elftal uit te komen of niet. Tomasson heeft de afgelopen interlands ook al meegespeeld, terwijl hij eigenlijk nog niet helemaal fit was. Hij speelde dit seizoen pas zijn eerste wedstrijd (thuis tegen Volendam) na die oefeninterland en uit tegen Portugal tijdens de kwalicatie WK 2010. Als dit aan Feyenoord zou liggen, zouden ze dit denk ik niet hebben toegestaan. Feyenoord wil natuurlijk dat hij in eerste instantie fit moet zijn voor Feyenoord. Achteraf gezien had hij wel voldoende wedstrijdritme opgedaan voor Feyenoord tijdens die interlands maar voor hetzelfde geld was hij tijdens een van die duels weer geblesseerd geraakt. En dat terwijl hij net aan het terugkomen was van een blessure.
Ik blijf het zeggen Dick, als er 2/3 weken voor staat laat hem echt niet gaan hoor (is niet verantwoord KLAAR!!
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 2609 Reg.: 27 mei 2007 | Over dit onderwerp heb ik gisteren toevallig gesproken met een vriend die ook een voetballiefhebber is.
Is het niet eens tijd voor Tomasson om te stoppen met het Nationale team van Denemarken.
Een mooi voorbeeld vind ik Van Nistelrooy, die vond toch ook dat het Nederlandse elftal en zijn werkgever Real niet langer samen kon.
Hij zei in een intervieuv je word ouder en het kost veel tijd en kracht, en ik kiest nu voor Real dat is mijn werkgever en daar wil ik goed blijven presteren.
Ik vind dit nu ook tijd worden voor Tomasson, natuurlijk (wat Dick ook al aangeeft) maakt hij dat zelf uit, maar als je rieel bent dan word het voor hem ook teveel.
Hij is veel geblesseerd, ook na het spelen van een interlandwedstrijd.
Ik zou er mee stoppen en mijn voor mijn club Feyenoord kiezen waar hij zo graag voor wilde voetballen, zodat hij daar meer van waarde kan zijn voor zijn werkgever Feyenoord.
Op grond daarvan zou ik zijn contract ook niet meer verlengen, als daar uberhaubt nog sprake van zou zijn in de toekomst.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14829 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Bestlander schreef:
Over dit onderwerp heb ik gisteren toevallig gesproken met een vriend die ook een voetballiefhebber is.
Is het niet eens tijd voor Tomasson om te stoppen met het Nationale team van Denemarken.
Een mooi voorbeeld vind ik Van Nistelrooy, die vond toch ook dat het Nederlandse elftal en zijn werkgever Real niet langer samen kon.
Hij zei in een intervieuv je word ouder en het kost veel tijd en kracht, en ik kiest nu voor Real dat is mijn werkgever en daar wil ik goed blijven presteren.
Ik vind dit nu ook tijd worden voor Tomasson, natuurlijk (wat Dick ook al aangeeft) maakt hij dat zelf uit, maar als je rieel bent dan word het voor hem ook teveel.
Hij is veel geblesseerd, ook na het spelen van een interlandwedstrijd.
Ik zou er mee stoppen en mijn voor mijn club Feyenoord kiezen waar hij zo graag voor wilde voetballen, zodat hij daar meer van waarde kan zijn voor zijn werkgever Feyenoord.
Op grond daarvan zou ik zijn contract ook niet meer verlengen, als daar uberhaubt nog sprake van zou zijn in de toekomst.
Hier ben ik het niet met je eens. Realistisch gezien zal het WK over twee jaar de laatste eindtoernooi zijn voor Tomasson gezien zijn leeftijd. En dat terwijl Denemarken al 4 jaar lang niet op een eindtoernooi heeft gespeeld. Dit zijn voor Tomasson goede redenen om zich nog beschikbaar te stellen voor het Deens nationale elftal.
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22489 Reg.: 5 januari 2003 |
(...)
Hier ben ik het niet met je eens. Realistisch gezien zal het WK over twee jaar de laatste eindtoernooi zijn voor Tomasson gezien zijn leeftijd. En dat terwijl Denemarken al 4 jaar lang niet op een eindtoernooi heeft gespeeld. Dit zijn voor Tomasson goede redenen om zich nog beschikbaar te stellen voor het Deens nationale elftal.
Mits 100% fit!!!!
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5082 Reg.: 26 oktober 2006 |
(...)
Nee, Tomasson moet het voorbeeld van Ruud van N volgen en kappen met interlandvoetbal, Dat gaat ten koste van Feyenoord.
Goede redenen is Feyenoord Dick !!
|
|
|
Totti10 Veelbelovend talent
Uit: Zwijndrecht Vak: Marathontribune - E Posts: 92 Reg.: 22 april 2006 |
(...)
Plus dat hij nog aast op 1 goal voor de nationale ploeg waardoor hij(gedeeld) all time topscoorder van Denemarken zal zijn.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14829 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Nee, Tomasson moet het voorbeeld van Ruud van N volgen en kappen met interlandvoetbal, Dat gaat ten koste van Feyenoord.
Goede redenen is Feyenoord Dick !!
Het verschil is echter dat van Nistelrooij i.t.t. Tomasson de afgelopen jaren wel eindtoernooien met zijn land heeft gespeeld. van Nistelrooij zou zich echt wel beschikbaar hebben gesteld als hij met Nederland de afgelopen jaren geen eindtoernooien had meegemaakt. Dit geld nu denk ik ook voor Tomasson.
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 155 Reg.: 23 september 2007 | Hij is wel fit voor Denemarken????
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10519 Reg.: 24 maart 2003 | |
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 867 Reg.: 22 februari 2006 | Dit begrijp ik ook weer niet. Voor Feyenoord laat hij verstek gaan maar met Denenmarken kan het opeens wel is niet de eerste keer dit seizoen. Baal hier een beetje van dat Feyenoord dit ook maar 'zomaar' goed keurt!!
|
|
|
quote: Patrick017 schreef:
Dit begrijp ik ook weer niet. Voor Feyenoord laat hij verstek gaan maar met Denenmarken kan het opeens wel is niet de eerste keer dit seizoen. Baal hier een beetje van dat Feyenoord dit ook maar 'zomaar' goed keurt!!
Hier nog eentje. Komt (natuurlijk) dadelijk weer geblesseerd terug 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5082 Reg.: 26 oktober 2006 | Wordt tijd5 dat Bosz hem de wacht aanzegt. Dat durfie niet.
Matenaaier Tomasson !
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10519 Reg.: 24 maart 2003 | Dit kan die gewoon niet maken, zo klaar als een klontje. Leuk dat ie dicht bij een record is, maar meer voor zijn land spelen dan voor zijn club.. Dat hoort niet.
|
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777141 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5082 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
Dit kan die gewoon niet maken, zo klaar als een klontje. Leuk dat ie dicht bij een record is, maar meer voor zijn land spelen dan voor zijn club.. Dat hoort niet.
We zitten klem qua aanvallers , want als ik heel eerlijk ben zie ik liever hem met Makaay in de spits en Biseswar als invaller.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3196 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Ontslag op staande voet (Als dat gaat hoor Jon Dahl) aub.
|
|
|
BaasK Regelmatige invaller
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 240 Reg.: 13 juni 2005 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
Ontslag op staande voet (Als dat gaat hoor Jon Dahl) aub.
Ja want we hebben al zoveel goede aanvallers!We kunnen er best één ontslaan
Maar ik zou het fijn vinden als Tomasson eerst eens volledig fit wordt verklaard en feyenoord de voorkeur geeft.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3196 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: BaasK schreef:
(...)
Ja want we hebben al zoveel goede aanvallers!We kunnen er best één ontslaan
Maar ik zou het fijn vinden als Tomasson eerst eens volledig fit wordt verklaard en feyenoord de voorkeur geeft.
Hij kan er toch geen klote meer van. Had al nooit gehaald mogen worden.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4729 Reg.: 2 oktober 2000 | Wat een gelul, er zit 2 dagen tussen. Als hij donderdag namens Feyenoord een bekerwedstrijd had gemist en zondag weer fit genoeg was om te spelen had je niemand horen piepen hier.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5082 Reg.: 26 oktober 2006 | We hebben een soort gelijke situatie met Ono in zijn laatste jaar meegemaakt en dat was niet aangenaam. Zelfs oefen interlands liet hij niet schieten en kwam vervolgens geblesseerd terug.
Hiero !
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 6 oktober 2008 21:27:38).]
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3196 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: ulligan schreef:
Wat een gelul, er zit 2 dagen tussen. Als hij donderdag namens Feyenoord een bekerwedstrijd had gemist en zondag weer fit genoeg was om te spelen had je niemand horen piepen hier.
Dat klopt, dan laat hij een bekerwedstrijd van zijn WERKGEVER schieten voor een belangrijkere competitiewedstrijd van zijn WERKGEVER. Niets mis mee. Maar om binnen een paar weken twee keer hetzelfde kunstje te flikken om niet te spelen voor je werkgever zodat je MISSCHIEN WEL FIT kan zijn voor dat legoland van je schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Uit solidariteit zou hij al thuis moeten blijven, die zakkenvullende talentloze paardenlul.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4729 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik zal er niet wakker van liggen. Goeie mogelijkheid om wedstrijdritme op te doen. Misschien speelt ie dan es wat beter.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6533 Reg.: 7 augustus 2005 | Mss kan dit nog 1 voordeel opleveren: het definitieve einde van Tomasson bij Feyenoord.
|
|
|
Bertus Bul International
Uit: Zuid Holland Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 582 Reg.: 27 januari 2004 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
(...)
Dat klopt, dan laat hij een bekerwedstrijd van zijn WERKGEVER schieten voor een belangrijkere competitiewedstrijd van zijn WERKGEVER. Niets mis mee. Maar om binnen een paar weken twee keer hetzelfde kunstje te flikken om niet te spelen voor je werkgever zodat je MISSCHIEN WEL FIT kan zijn voor dat legoland van je schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Uit solidariteit zou hij al thuis moeten blijven, die zakkenvullende talentloze paardenlul.
AMEN! Die vent heb onderhand anderhalve competitiewedstrijd gespeeld van de vijf. Ondertussen heeft ie wel drie interlands gespeeld.
Schandalig!
|
|
|
feyenoordhilversum Vedette
Uit: Hilversum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1129 Reg.: 8 juli 2005 | Wat een schande die man dit vind ik echt niet normaal!
Wordt steeds gekker zeg
|
|
|