| Poster | | Topic: Tomasson |  |
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6508 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Marcus schreef:
Lekker negatief over Tomasson hier. Wees blij dat ie hier wil spelen. Het is dat ie terug wilde naar Nederland maar anders had ie nog bij een topclub gezeten.
Welke topclub......FC Kopenhagen 
|
|
|
Nul-Tien Casual Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 804 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: FRB schreef:
Doet niet mee as donderdag.
Ik weet inmiddels wel dat je een persoonlijke aversie tegen hebt en die bij elke mogelijkheid ook wilt uiten, maar bijvoorbeeld tegen ajax speelde Tomasson heel goed. Niet alleen zijn doelpunten waren toen belangrijk, ook het voortdurend in beweging zijn en het voortdurend de gaten en diepte in duiken, waren voor de speelstijl zeer belangrijk.
|
|
|
FRB Vedette
quote: Nul-Tien Casual schreef:
(...)
Ik weet inmiddels wel dat je een persoonlijke aversie tegen hebt en die bij elke mogelijkheid ook wilt uiten, maar bijvoorbeeld tegen ajax speelde Tomasson heel goed. Niet alleen zijn doelpunten waren toen belangrijk, ook het voortdurend in beweging zijn en het voortdurend de gaten en diepte in duiken, waren voor de speelstijl zeer belangrijk.
Buiten 3 benutte strafschoppen en 1 keer toevallig op de goede plaats staan heb ik nog helemaal niets van Tomasson gezien (overigens komt dat voor mij niet als verrassing).
Wellicht dat hij al zijn kruit bewaart voor interlands met Denemarken 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9164 Reg.: 13 mei 2004 |
(...)
Buiten 3 benutte strafschoppen en 1 keer toevallig op de goede plaats staan heb ik nog helemaal niets van Tomasson gezien (overigens komt dat voor mij niet als verrassing).
Heb jij dan al iets van Feyenoord gezien? 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5824 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Penaltys zijn ook doelpunten.
Zonder penaltys had Makaay vorrig seizoen helemaal een zielig aantal doelpuntjes gemaakt.
|
|
|
(...)
Misschien nieuw voor je, maar spelers kunnen, zoals dat al beschreef, ook op andere manieren belangrijk zijn voor een team. Als je een speler hebt die voortdurend in beweging is voorin en de hele tijd loopt te sleuren, dan voegt dat wat toe aan je spel. Waarschijnlijk kijk jij graag naar tafelvoetbal, waar alle poppetjes stilstaan, maar ik zie toch liever wat dynamiek.
|
|
|
FRB Vedette
(...)
Misschien nieuw voor je, maar spelers kunnen, zoals dat al beschreef, ook op andere manieren belangrijk zijn voor een team. Als je een speler hebt die voortdurend in beweging is voorin en de hele tijd loopt te sleuren, dan voegt dat wat toe aan je spel. Waarschijnlijk kijk jij graag naar tafelvoetbal, waar alle poppetjes stilstaan, maar ik zie toch liever wat dynamiek.
Ik zie liever een jongere spits die WEL kan voetballen, NIET over the hill is en WEL complementair aan Makaay. 
|
|
|
(...)
Ik zie liever een jongere spits die WEL kan voetballen, NIET over the hill is en WEL complementair aan Makaay. 
Even een vraagje, heb jij de wedstrijd tegen Volendam en ajax wel gezien?
|
|
|
bierviltje International
Vak: - Posts: 626 Reg.: 21 februari 2006 | Nee, van Tomasson hoeven we met z´n allen niet veel meer te verwachten.
Wat willen we dan? Dat ie erin vliegt als een tijger? Kom even, zeg. Die gozer z´n carriere is klaar. Hij heeft prijzen gewonnen en heeft in de internationale top gespeeld. Nog belangijker, hij is helemaal met kwartjes gevuld.
Nu vangt hij in z´n nadagen nog steeds een riant salaris en hij hoeft er nog niet eens hard voor te lopen. Welnee, het heilige vuur is J.D. al lang kwijt.
|
|
|
FRB Vedette
(...)
Even een vraagje, heb jij de wedstrijd tegen Volendam en ajax wel gezien?
Wat denk je nou zelf?? Dat ik hier een beetje iets ga roepen zonder er zelf getuige van te zijn geweest.
|
|
|
(...)
Wat denk je nou zelf?? Dat ik hier een beetje iets ga roepen zonder er zelf getuige van te zijn geweest.
Daar lijkt het wel op. Je hebt het alleen over drie penalty's en een keer toevallig op de goede plaats staan (wat niet toevallig is, maar gewoon spelintelligentie), maar je hebt het niet over zijn spel. Zeker tegen ajax was Tomasson heel belangrijk. Daar zie ik je niks over zeggen.
|
|
|
FRB Vedette
(...)
Daar lijkt het wel op. Je hebt het alleen over drie penalty's en een keer toevallig op de goede plaats staan (wat niet toevallig is, maar gewoon spelintelligentie), maar je hebt het niet over zijn spel. Zeker tegen ajax was Tomasson heel belangrijk. Daar zie ik je niks over zeggen.
Feyenoord speelde tegen Ajax zijn beste wedstrijd en Tomasson was de minste. Dat is wat ik gezien heb.
Overigens wel heel hard staan juichen bij de strafschop en de kopbal....dat dan wel weer.
|
|
|
(...)
Feyenoord speelde tegen Ajax zijn beste wedstrijd en Tomasson was de minste. Dat is wat ik gezien heb.
Dan kan ik je alleen maar adviseren volgende keer met open vizier te kijken. Ik ben bang dat je vanuit een bepaalde subjectiviteit hebt geoordeeld, op een andere manier kan ik het niet verklaren. Die wedstrijd waren Biseswar, Wijnaldum, Fer, Hofland en Tomasson de uitblinkers bij Feyenoord. Ik kan er niks anders van maken.
|
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22478 Reg.: 5 januari 2003 |
(...)
Dan kan ik je alleen maar adviseren volgende keer met open vizier te kijken. Ik ben bang dat je vanuit een bepaalde subjectiviteit hebt geoordeeld, op een andere manier kan ik het niet verklaren. Die wedstrijd waren Biseswar, Wijnaldum, Fer, Hofland en Tomasson de uitblinkers bij Feyenoord. Ik kan er niks anders van maken.
Klopt dat werd ook gezegd, dat Tomasson op een andere manier voetbalt (meer tussen de linies) dan in 2002
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5103 Reg.: 23 mei 2003 | 1/10/2008 - Telegraaf: Tomasson blijft thuis
(Gepost door K)
De Telegraaf meldt dat inmiddels definitief is besloten dat Tomasson niet mee gaat naar Zweden voor het duel tegen Kalmar. Hij is niet op tijd fit. Kermit Erasmus gaat nu mee.
Feyenoord Netwerk
De krant meldt dat er nog een sprankje hoop is dat Timmer meegaat. Radio Rijnmond meldde gisterenavond al dat het daar wel naar uitziet. Omdat derde doelman Darley ook geblesseerd is zou A-junior Kostas Lamprou anders meegaan als tweede doelman
Dit is minder.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3922 Reg.: 24 augustus 2004 |
Tomasson was geweldig tegen Ajax. Hij zorgde er voor dat ze geen seconde de tijd kregen om op te bouwen. Door zijn werk had ajax veel balverlies.
Maat laat die gozer gaan. Hij was ook aan het verkondigen dat Tomasson een slechte keuze was en dat het belachelijk was dat Feyenoord de fittere Kalou niet heeft genmomen.
Hij kan niks anders dan zeiken..
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 1 oktober 2008 09:12:15).]
|
|
|
FRB Vedette
quote: Beer schreef:
(...)
Tomasson was geweldig tegen Ajax. Hij zorgde er voor dat ze geen seconde de tijd kregen om op te bouwen. Door zijn werk had ajax veel balverlies.
Maat laat die gozer gaan. Hij was ook aan het verkondigen dat Tomasson een slechte keuze was en dat het belachelijk was dat Feyenoord de fittere Kalou niet heeft genmomen.
Hij kan niks anders dan zeiken..
Toch even corrigeren: Tomasson is idd een slechte keus en ik weet niet welke Tomasson jullie tegen Ajax hebben gezien?
Vwb Kalou: ik heb nergens gezegd dat het belachelijk is dat Feyenoord Kalou niet heeft gehaald. Ik heb gezegd dat als je de keus hebt tussen Kalou en Tomasson je altijd voor Kalou moet kiezen. Is nou eenmaal de veel betere voetballer. Voorlopig staan ze beiden buitenspel.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3922 Reg.: 24 augustus 2004 |
Toch even corrigeren: Tomasson is idd een slechte keus en ik weet niet welke Tomasson jullie tegen Ajax hebben gezien?
Hé wanna be van Gaal
Klik hier om de spoiler te bekijken jullie zien het allemaal fout omdat ik het anders zie ...
Zou nou iedereen het fout zien of zou jij het niet goed hebben gezien.
Was je erzelf wel, aangezien je in die periode ook niet op Netwerk was...
Toch grappig dat jij de enige bent met deze mening over tomasson. Diezelfde avond R. Koeman, Borst en nog een paar andere allemaal ook horen praten over het zeer goede spel van John Dahl.
Maar ja, ze zien het allemaal fout omdat jij het anders ziet  
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 2 oktober 2008 13:22:02).]
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6508 Reg.: 7 augustus 2005 | |
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14817 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
Gelukkig heb ik idd een eigen mening. Was hij nou ineens zo geweldig vanwege een benutte strafschop en een bal van Stekelenburg die hij per ongeluk op zijn hoofd krijgt.
Tomasson is niks en wordt ook niks meer. Ook totaal niet complementair aan Makaay.
En speciaal voor jou: ja ik was er. 
Dus je hebt tegen Ajax niet gezien dat hij bij zijn eerste goal heel slim wegliep bij zijn man en gaten trok voor Biseswar vooraf.
|
|
|
Bertus Bul International
Uit: Zuid Holland Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 581 Reg.: 27 januari 2004 | Hij is twee tot drie weken geblesseerd maar is wel geroepen voor Denemarken? Blijft dat gekut doorgaan? 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10503 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Bertus Bul schreef:
Hij is twee tot drie weken geblesseerd maar is wel geroepen voor Denemarken? Blijft dat gekut doorgaan? 
Hij heeft zich toch afgemeld voor de twee interlands van Denemarken?
|
|
|
Brutal Geselecteerd voor Oranje
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 473 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Hij heeft zich toch afgemeld voor de twee interlands van Denemarken?
Maar toch is die geselecteerd..
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22478 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Bertus Bul schreef:
Hij is twee tot drie weken geblesseerd maar is wel geroepen voor Denemarken? Blijft dat gekut doorgaan? 
Daar zal echt wel een stokje voor steken hoor
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14817 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Daar zal echt wel een stokje voor steken hoor
De speler in kwestie bepaald nog altijd zelf of hij er uiteindelijk voor kiest om voor het nationale elftal uit te komen of niet. Tomasson heeft de afgelopen interlands ook al meegespeeld, terwijl hij eigenlijk nog niet helemaal fit was. Hij speelde dit seizoen pas zijn eerste wedstrijd (thuis tegen Volendam) na die oefeninterland en uit tegen Portugal tijdens de kwalicatie WK 2010. Als dit aan Feyenoord zou liggen, zouden ze dit denk ik niet hebben toegestaan. Feyenoord wil natuurlijk dat hij in eerste instantie fit moet zijn voor Feyenoord. Achteraf gezien had hij wel voldoende wedstrijdritme opgedaan voor Feyenoord tijdens die interlands maar voor hetzelfde geld was hij tijdens een van die duels weer geblesseerd geraakt. En dat terwijl hij net aan het terugkomen was van een blessure.
|
|
|