| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6891 Reg.: 7 augustus 2005 | Het moet niet gekker worden: Henk die de jonkies terecht wijst.
Mss kan meneer zijn eigen "prestaties" tegen Oostenrijk en NAC ook even goed evalueren..... 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 | Henk heeft het een beetje in zijn bolletje gekregen...
|
|
|
Elphinstone Meervoudig international
Vak: - Posts: 679 Reg.: 23 april 2005 |
quote: FRB schreef:
Het moet niet gekker worden: Henk die de jonkies terecht wijst.
Mss kan meneer zijn eigen "prestaties" tegen Oostenrijk en NAC ook even goed evalueren..... 
Tsja, misschien moet Lodewijks Timmer er op wijzen dat je als keeper hoge ballen gewoon klemvast moet hebben, en dat je niet pas na een tegendoelpunt met je verdedigers moet communiceren. Timmer is zelf achterin een bron van onrust, en heeft zowel dit jaar als vorig een aantal maal opzichtig gefaald. Laten we eerlijk zijn: Timmer is overal een redelijke keeper, die op de lijn goed is, maar verder weinig kwaliteiten heeft. Als Bosz na de noodzakelijke versterkingen nog geld over heeft kan een nieuwe keeper geen kwaad.
|
|
|
sahinfan Veelbelovend talent
Uit: Papendrecht Vak: - Posts: 92 Reg.: 29 juli 2007 | Laat Timmer aub niet de jonkies terecht gaan wijzen. Een zondag was hij direct verantwoordelijk voor de gele kaart van de Cler, wat net zo goed rood had kunnen zijn. Uit de daarop volgende vrije trap kwam de 3-1, waarbij Lucius weer eens stond te pitten en voor de zoveelste keer buitenspel ophief. De opbouw van Timmer en de onrust bij hoge ballen zorgen voor zoveel onrust, dat het zijn soms onmogelijke reddingen niet goed maakt. Degene die terecht gewezen moet worden is Bert van Marwijk die Bruins en De Guzman totaal verkeerd gebruikt. Ik las het ergens anders al ergens, maar iemand anders hier zei exact zoals het is: Zoals de Guzman en Bruins geacht worden achter hun back aan te lopen kan je net zo goed Danny Buys op rechtsbuiten zetten. Zet Bruins GVD nou ééns centraal en laat hem doen waar hij een kei in is en dat is de ene na de andere steekbal geven ( op wie die ze in dit systeem moet geven is me ook een raadsel, want diepgang ontbreekt volledig!!). Mijn conclusie: graag een nieuwe keeper en een trainer die zijn spelers gebruikt waar ze goed in zijn en niet misbruikt.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 | Als je pas wat mag zeggen als je goed presteert dan mag dus blijkbaar niemand iets zeggen want iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd gehad.
|
|
|
akuma International
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1298 Reg.: 28 februari 2007 | ik denk als je in dat elftal speeld heeft iedereen recht van spreken van basis tot bank.
zolang t maar op een respectvolle manier gebeurd en t opbouwend is.
zo PARTICK73 als zei: iedereen speeld wel is slecht en heeft mindere periodes kijk naar ronaldinho nu.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Een blunder?
Of een moeilijke bal omdat Greene voor hem stond? ( )
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5406 Reg.: 15 juli 2004 | Slow motion Henk
Ik hoop dat Verbeek wel oog heeft voor doelmannen, als Feyenoord zijnde kunnen we gewoon niet trots zijn op onze doelman. Het is absoluut geen zekerheidje, wisselt goede momenten af met hele slechte momenten.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | weer stront in de ogen jongens, kijk vanavond nog eens goed naar die goal dan kun je zien dat nelisse buitenspel stond want die mistte op een haar na de bal, zodoende reageerde timmer te laat, omdat nelisse poging deed om bal nog te beroeren vlak achter bahia. wat is het toch weer makkelijk om hem weer de schuld te geven, wordt zeer lachwekkend
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Als één persoon lachwekkend is, dan ben jij dat wel.
Greene pakt die bal, of Timmer moet hem hebben. Half naar de hoek gaan (zoals Timmer deed) is dus gewoon fout.
In de eerste helft schreeuwde hij ook een keer naar de zijkant (was Hofland volgens mij), omdat er een voorzet kwam die hij niet (goed) kon wegwerken. Lucius maakte er toen een corner van.
Heel leuk dat schreeuwen, maar zelf maakte hij de grootste fout.
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 6 april 2008 17:11:02).]
|
|
|
DIAGO JOHN Bankzitter
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | Volgend seizoen is Henk timmer geen eerste doelman meer, daar twijvel ik niet aan. Ik denk dat Verbeek Ekramy of voor Mulder gaat. Allebei nog jong en kunnen nog beter worden. Timmer heb z'n beste tijd gehad!!
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4973 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Stefano schreef:
Een blunder?
Of een moeilijke bal omdat Greene voor hem stond? ( )
Greene stond niet alleen voor hem, hij maaide ook nog eens finaal langs de bal. Al had Timmer daar als keeper wel op mogen reken, dat soort blunders zijn immers structureel bij Greene.
|
|
|
Karimo Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 92 Reg.: 29 december 2005 | Haal deze man weg uit het doel van feyenoord en zet ekramy of mulder neer!Hoe moet het nou in de play-offs (uc/vcl) met Henk ''The chosen one''timmer?Dan worden dit soort matrix momenten echt keihard afgestraft.Echt belachelijk dit,keer op keer staat deze man gewoon fouten te maken waardoor tegen goals ontstaan,die wij in deze periode echt totaal niet kunnen gebruiken
En antonio met alle respect,maar jij hebt echt gras in je ogen gehad volgens mij..Hoe kan het nou dat iedereen op dit forum inziet dat timmer niet goed genoeg is voor feyenoord behalve,jij?Ja ik weet het zeker..gras in je ogen! 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | prachtig. als dat fout is. en die hoge bal bij lucius redde hij nog prachtig in de zweef
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | iedereen op dit forum???????? haha dat zijn er 10!!! gelukkig vind vrijwel heel nederland dat timmer een prima seizoen keept..fouten van gomes zoals weer tegen fiorentina worden wegggewuift..prachtig ja jongens hij heeft bij ajax gezeten maar gelukkig nu hier anders hadden we 13 gestaan
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
quote: antonio schreef:
prachtig. als dat fout is. en die hoge bal bij lucius redde hij nog prachtig in de zweef
Prachtig? Die bal raakte hij amper, het is dat Lucius er achter stond. 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | goed gekeken jongens GEEN fout das wel duidelijk als er 2 man net missen voor je neus
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
goed gekeken jongens GEEN fout das wel duidelijk als er 2 man net missen voor je neus
Je begint vervelend en vooral eentonig te worden
[Dit bericht is veranderd door Patrick73 (op 6 april 2008 20:13:15).]
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Het was een blunder eerste klas van de heer Timmer. Gelukkig zijn zijn laatste dagen bij ons geteld nu Verbeek de nieuwe trainer gaat worden.
Die neemt nooit genoegen met zo'n charlatan op de goal.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
iedereen op dit forum???????? haha dat zijn er 10!!! gelukkig vind vrijwel heel nederland dat timmer een prima seizoen keept..fouten van gomes zoals weer tegen fiorentina worden wegggewuift..prachtig ja jongens hij heeft bij ajax gezeten maar gelukkig nu hier anders hadden we 13 gestaan
Wat zeg je me nu? Heeft hij bij Ajax gezeten? Hoor je dat Jongens, Timmer heeft bij Ajax gezeten, nou, dan moet het wel een heel goede keeper zijn...
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
weer stront in de ogen jongens, kijk vanavond nog eens goed naar die goal dan kun je zien dat nelisse buitenspel stond want die mistte op een haar na de bal, zodoende reageerde timmer te laat, omdat nelisse poging deed om bal nog te beroeren vlak achter bahia. wat is het toch weer makkelijk om hem weer de schuld te geven, wordt zeer lachwekkend
Volgend seizoen zal jij niet meer posten hierzo als Timmer is verkocht aan FC Qatar 
|
|
|
Reltiet Aanstormend talent
Vak: - Posts: 140 Reg.: 17 februari 2008 | Blunder? De Cler raakt die bal nog aan, dus het lijkt me een ongelukkige afzwaaier. Of gelukkig als je voor Utrecht bent. Timmer dekte de korte hoek, waar die bal ook eerst naar toe leek te gaan.
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 | Nou er waren weer een paar katachtige reacties.De tegengoal maar ook dat hij uitkomt bij die kans van nelisse. Hij doet echt wat ie kan maar het wordt toch wel tijd ook een ander een keer een kans te geven.
|
|
|
Moon Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 776 Reg.: 20 augustus 2007 | Ik erger me kapot aan Henk Timmer, wat een vervelend mannetje die ze mond niet dicht kan houden als er een bal in z'n buurt komt.
Geef mij maar Van Der Sar voor een jaar of 2.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | nou heren wen er maar aan want hij zal zeer terecht weer in de goal staan vol seizoen
|
|
|