| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6269 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Het antwoord daarop is zeer eenduidig: Nee.
Jij kent Andre persoonlijk?
[Dit bericht is veranderd door pipapaauwe (op 10 oktober 2008 11:22:54).]
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Jij kent Andre persoonlijk?
Nee, maar van structureel, ongefundeerd uitgescholden worden is nog nooit iemand beter geworden.
Bahia krijgt na een aantal moeilijke jaren nu het vertrouwen én voelt zich zichtbaar op zijn gemak naast Hofland, die wél begrijpt hoe er met jonge speler omgegaan moet worden.
Timmer is kwalitatief gewoon eigenlijk nét niet goed genoeg voor Feyenoord en probeert dat te verhullen door zijn fouten af te wentelen op iedereen die in zijn buurt staat.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4833 Reg.: 2 juli 2004 | Het is:
1. Allemaal gespeculeer over wat het schreeuwen van Henk met de spelers doet. Nogmaal, als het schadelijk was hadden de trainers er echt wel wat van gezegd.
2. Ook nog eens heel ver gezocht en overdreven. Alle keepers schreeuwen naar hun verdediging.
ook al zou Henk het echt zoveel meer doen, dan betwijfel ik of die verdedigers van Feyenoord zich zo onzeker er door voelen. En ze verdienen het vaak ook om uitgescholden te worden. Op de tribune gebeurd dat trouwens ook niet anders
[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 10 oktober 2008 11:48:43).]
|
|
|
Terlaemen Aanstormend talent
Vak: - Posts: 222 Reg.: 5 juli 2008 | Henk Timmer is al vanaf dag 1 de Kop van Jut voor een deel van het legioen. Ik vind het geen wereldkeeper maar hij ranselt er soms toch technisch lastige ballen uit. Ik denk dat hij punten voor Feyenoord heeft gepakt, maar vind het tijd worden voor een nieuwe keeper. In mijn beleving verdient Timmer een voldoende voor zijn optredens bij Feyenoord.
Ik begrijp van de keeperstrainer dat Mulder volgend jaar weleens onder de lat kan komen. Deze beslissing wordt in januari genomen, op dat moment zal Timmer de club verlaten.
|
|
|
quote: Thomassio schreef:
2. Ook nog eens heel ver gezocht en overdreven. Alle keepers schreeuwen naar hun verdediging.
ook al zou Henk het echt zoveel meer doen, dan betwijfel ik of die verdedigers van Feyenoord zich zo onzeker er door voelen. En ze verdienen het vaak ook om uitgescholden te worden. Op de tribune gebeurd dat trouwens ook niet anders
Het gaat niet om te schreeuwen ansich, maar om het moment en de wijze waarop. Achteraf (bij een tegendoelpunt met name) op dergelijke negatieve wijze een verdediger die dondersgoed weet dat hij een fout heeft gemaakt nogmaals verbaal de grond in trappen is niets anders dan zinloos. Een (ervaren) keeper zou zich daarvan bewust moeten zijn.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6269 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Het gaat niet om te schreeuwen ansich, maar om het moment en de wijze waarop. Achteraf (bij een tegendoelpunt met name) op dergelijke negatieve wijze een verdediger die dondersgoed weet dat hij een fout heeft gemaakt nogmaals verbaal de grond in trappen is niets anders dan zinloos. Een (ervaren) keeper zou zich daarvan bewust moeten zijn.
Wat zou die schreeuwen 
|
|
|
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Wat zou die schreeuwen 
die wegwerpgebaren die ermee gepaard gaan spreken meestal voorzich, of niet?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15241 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Timmer loopt al ruim twee seizoenen lang de verdedigers voor hem af te kafferen als er goals bij hem vallen. Toevallig deed hij dat afgelopen zondag niet maar in de meeste gevallen zijn de rapen gaar voor de verdedigers.
Wat hij dan ook roept, voor degenen die achter hem op de vakken staan komt het duidelijk over als afkafferen. Niet alleen in gebaar maar ook in woord. Vanaf de tribune heb ik de vreemdste verwensingen van Timmer gehoord in de richting van de eigen verdediging. Dit zal allemaal wel in het heetst van de strijd gebeuren en hij zal het niet zo menen maar het gebeurt toch.
Ach kom op man. Denk jij nou echt dat de Cler en Hofland (die het vorige seizoen gewoon goed speelden met Timmer op goal) nu ineens onzekerder is geworden door Timmer? Hofland laat toch zien dat hij een leidersfiguur is voor Feyenoord met Timmer op doel? Greene, Bahia en Lucius kunnen zoals Che Cliche terecht zegt toch gewoon tegen een stootje?
Ook ik ben geen fan van Timmer, maar de kritieken hier op hem zijn te extreem. Het gaat me weer te ver om hem nu ineens als zondebok te zien. De kritieken wat betreft zijn keeperskwaliteiten zijn verder wel terecht.
|
|
|
Mozart Jeugdspeler
Uit: Salzburg Vak: - Posts: 771 Reg.: 12 oktober 2008 | Wat is het rustig hier. Heeft antonio nu alles gezegd wat hij zeggen wilde? Ik hoop het wel maar ik denk het niet.
Het was maar goed voor het Nederlands Elftal dat Van der Sar bereid was nog twee wedstrijden te keepen. Met Timmer op de goal hadden ze zeker geen 6 punten gehad. Ik heb wat samenvattingen gezien en Van der Sar had toch weer een aantal belangrijke reddingen. En als hij de bal redt heeft hij hem meestal klemvast.
Wat een verschil met omze stompie. 
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 604 Reg.: 8 december 2006 | Ik ben geen fan van Timmer, maar hij draait dit seizoen best aardig.
Er loopt momenteel niks beters rond, dus waarom blijven zeiken over een keeper...
We weten dat we een nieuwe keeper nodig hebben punt uit.
[Dit bericht is veranderd door chillekasper (op 16 oktober 2008 23:27:36).]
|
|
|
antonio Bankzitter
alles klemvast?? niet goed gekeken meneer, een slap schotje tegen ijsland dat hij ongelooflijk dom stompte en gelukkig voor hem naar een oranje man per ongeluk dus gelul en ook timmer had hier gewoon de nul gehouden..gisteren naar de zogenaamde ster cassilas gekeken ,die is nog steds goed zeker na enorm gestuntel tegen belgie,ging 4 maal de fout in met zelfs een goal tot gevolg die tot verbijstering van iedereen werd afgevlagd voor buitenspel wat het 2 meter niet was. dus hou aub op over Timmer die ballen uittrapt naar een tegenstander of dikwijls blijft staan bij hoge ballen, die spanjaard blijf je om lachen elke week
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 | Ben blij als je een keer gesnapt wordt.
|
|
|
Brutal Geselecteerd voor Oranje
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 488 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: antonio schreef:
WAT zegt U??
alles klemvast?? niet goed gekeken meneer, een slap schotje tegen ijsland dat hij ongelooflijk dom stompte en gelukkig voor hem naar een oranje man per ongeluk dus gelul en ook timmer had hier gewoon de nul gehouden..gisteren naar de zogenaamde ster cassilas gekeken ,die is nog steds goed zeker na enorm gestuntel tegen belgie,ging 4 maal de fout in met zelfs een goal tot gevolg die tot verbijstering van iedereen werd afgevlagd voor buitenspel wat het 2 meter niet was. dus hou aub op over Timmer die ballen uittrapt naar een tegenstander of dikwijls blijft staan bij hoge ballen, die spanjaard blijf je om lachen elke week
Kerel.. v/d Sar is een topkeeper.. Daar kan serieus niemand het tegendeel beweren.. Dat jij iets kan vinden over v/d Sar en niet over Timmer zegt genoeg over je objectiviteit.. En het begin me nu wel een beetje te irriteren eerlijk gezegd..
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | irriteren?? Timmer heeft moeite met hoge ballen dat is het enige en blijft dan ook meestal terecht staan, vele keepers hebben ook dat probleem en komen uit met de vreemdste capriolen tot gevolg, zeker is van der sar een prima keeper zonder enige uitstraling eigenlijk maar ook hij maakt slippertjes maar dat wil men niet zien blijkbaar
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ben blij als je een keer gesnapt wordt.

|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
irriteren?? Timmer heeft moeite met hoge ballen dat is het enige en blijft dan ook meestal terecht staan, vele keepers hebben ook dat probleem en komen uit met de vreemdste capriolen tot gevolg, zeker is van der sar een prima keeper zonder enige uitstraling eigenlijk maar ook hij maakt slippertjes maar dat wil men niet zien blijkbaar
Antonio, waar treed je op? 
|
|
|
j1908 Regelmatige invaller
Uit: Stiens Friesland Vak: Olympiatribune - C Posts: 747 Reg.: 3 februari 2008 | Pim Doesburg,Joop Hiele,Ed de Goey,Lodewijks and lost bud not least DUDEK!
Als je dan Timmer in dit rijtje plaats moet je toegeven dat hij op alle vlakken minder is als de bovengenoemden helaas.Maar het is jammer dat hij de pisplaal is ook omdat we nog een beetje(erg)telurgesteld zijn in de resultaten.Maar m.b.t dat schreeuwen van hem dat stoort mij ook heel erg. Het straalt bij hem onzekerheid uit.
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5538 Reg.: 7 april 2004 | Ik hem altijd erg nonchalant over komen, vaak doet hij alsof hij kansloos is bij tegen goals maar hij probeert ook niets, ballen die op hem afkomen stopt ie nog wel.
Het is een prima keeper hoor maar het zal echt zijn laatste seizoen zijn.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Wat mij verbaast op een forum dat bevolkt wordt door duizenden 'Voetbaldeskundigen' is de andere o zo belangrijke rol die een keeper heeft naast het tegenhouden van ballen die op het doel geschoten worden: het managen van de verdediging. Niet schitteren met spectaculair ogende reddingspogingen op afgevuurde schoten, maar voorkomen dat ze afgevuurd worden. Voorkomen dat tegenspelers in kansrijke positie aan de bal komen. Voorkomen dat verdedigers verkeerde acties maken, omdat ze niet kunnen zien wat er achter ze gebeurt en geen aanwijzingen van de keeper krijgen. En op dat vlak vind ik Timmer zo zwak, dat vind ik zijn grootste tekortkoming. Naast bijvoorbeeld zijn hoge mate van vastgenageldheid en gebrek aan diepte in optreden. Het is een goede lijnkeeper en daar houdt het mee op. Feyenoord heeft een (veel) betere keeper nodig dan iemand die zichzelf voortdurend aan het lijntje houdt
[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 18 oktober 2008 22:19:23).]
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | DUDEK???????????? laat me niet lachen aub die heeft een carriere van lik mun vesje een drama keeper die even bij feyenoord vorm had voor de rest een aanfluiting
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12111 Reg.: 9 december 2001 |
quote: SUPERFAN schreef:
Ik hem altijd erg nonchalant over komen, vaak doet hij alsof hij kansloos is bij tegen goals maar hij probeert ook niets, ballen die op hem afkomen stopt ie nog wel.
Het is een prima keeper hoor maar het zal echt zijn laatste seizoen zijn.
Omdat hij te laat bukt...
|
|
|
Karim El Ahmadi Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3101 Reg.: 1 januari 2006 |
DUDEK???????????? laat me niet lachen aub die heeft een carriere van lik mun vesje een drama keeper die even bij feyenoord vorm had voor de rest een aanfluiting
AC Milan-Liverpool vergeten?
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 721 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: Karim El Ahmadi schreef:
(...)
AC Milan-Liverpool vergeten?
Beste keeper die ooit gehad heeft. Geen discussie mogelijk. Hij haalde punten binnen met zijn fenominale reddingen. Ging niet voor niets naar Liverpool. 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
DUDEK???????????? laat me niet lachen aub die heeft een carriere van lik mun vesje een drama keeper die even bij feyenoord vorm had voor de rest een aanfluiting
Dudek heeft altijd aangetoond een prima keeper te zijn.
Ik weet niet of je het door hebt, maar niemand neemt jou hier serieus. Timmer begint een beetje op een obsessie te lijken voor je...
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 |
Timmer zou niet eens een gedragen voetbalslip met remsporen van Jerzy HELD mogen dragen ! 
|
|
|