Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 103 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 7 oktober 2008 om 20:55:28.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

Ach het laatste jaar met Timmer als doelman (even doorbijten)

Dat weet ik wel zeker, Krul moet nog steeds de nieuwe keeper van Feyenoord worden.

Het middenveld zit wel goed wat betreft opvolging van Gio en Landzaat.

Er zal nu wel in de voorheode snel verjonging moeten komen.
 Help mods!
Pool: 416eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ForeverFeyenoord
Vedette

Uit: Vlissingen
Vak: -
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:03:37.       MSN: marcostroo@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch ook eens een reactie plaatsen in de poll van deze gefrustreerde debiel. Ik zeg het eigenlijk al, ik vind Timmer helemaal niets. Zo snel mogelijk afvoeren en dan maar van Dijk op goal totdat er een waardige vervanger is gevonden.
Deze gek staat iedere wedstrijd weer als een debiel tegen zijn eigen defensie tekeer te gaan, terwijl hem zelf zo weinig lukt.
 Help mods!
Pool: 466eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.434,4VoVo: -Opstelling: 3-5-2
helter skelter
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:06:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ForeverFeyenoord schreef:

Toch ook eens een reactie plaatsen in de poll van deze gefrustreerde debiel. Ik zeg het eigenlijk al, ik vind Timmer helemaal niets. Zo snel mogelijk afvoeren en dan maar van Dijk op goal totdat er een waardige vervanger is gevonden.
Deze gek staat iedere wedstrijd weer als een debiel tegen zijn eigen defensie tekeer te gaan, terwijl hem zelf zo weinig lukt.

Als Antonio dit leest...
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
frenics
Lid 2e elftal

Uit: groessen
Reg.: 23 september 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:14:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Hij doet het het hele seizoen gewoon goed. maar als je dat niet wilt zien OK. En dat hij tekeer gaat tegen de verdediging is ook niet zo raar want dat is ook wel nodig. En trouwens dat doen bijna alle keepers.
 Help mods!
ForeverFeyenoord
Vedette

Gepost op 7 oktober 2008 om 21:19:11.       MSN: marcostroo@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja ach, je hebt altijd mensen die het voor een bepaald persoon op blijven nemen. Zo zijn er zelfs lui die nog steeds vol blijven houden dat het niet aan Henk Vos zelf heeft gelegen dat hij niet geslaagd is in de Kuip.

Feit is dat Henk zijn beste tijd allang voorbij is en er in de eredivisie zo 5 keepers op te noemen zijn die ik wat kwaliteiten betreft liever bij Feyenoord op goal zou zien.
quote:
frenics schreef:

(...)

Hij doet het het hele seizoen gewoon goed. maar als je dat niet wilt zien OK. En dat hij tekeer gaat tegen de verdediging is ook niet zo raar want dat is ook wel nodig. En trouwens dat doen bijna alle keepers.

Ik geef toe, de wedstrijd Kalmar uit maakte de keeper een erg goeie indruk op mij.

[Dit bericht is veranderd door ForeverFeyenoord (op 7 oktober 2008 21:20:40).]
 Help mods!
Pool: 466eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.434,4VoVo: -Opstelling: 3-5-2
frenics
Lid 2e elftal

Uit: groessen
Reg.: 23 september 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:41:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Ja ach, je hebt altijd mensen die het voor een bepaald persoon op blijven nemen. Zo zijn er zelfs lui die nog steeds vol blijven houden dat het niet aan Henk Vos zelf heeft gelegen dat hij niet geslaagd is in de Kuip.

Feit is dat Henk zijn beste tijd allang voorbij is en er in de eredivisie zo 5 keepers op te noemen zijn die ik wat kwaliteiten betreft liever bij Feyenoord op goal zou zien.(...)

Ik geef toe, de wedstrijd Kalmar uit maakte de keeper een erg goeie indruk op mij.

Welke keepers zijn er beter dan, Piet Velthuizen, zet die in een volle kuip en ik wil het zien en Vorm net zo. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar er wordt niet zo geweldig gevoetbald. En de met een verdediging met Greene!! en een hopeloos uit vorm zijnde de Cler is het ook lekker keepen. Ik weet ook wel dat er betere keepers zijn maar die kosten geld, en ze moeten wel willen komen. En Timmer is niet de slechtste dit seizoen. Die overtredingen kan je ook over beginnen, maar waarom komt hij in die situatie??
 Help mods!
Feyenoord Kampioen
Vedette

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:48:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Timmer staat dit seizoen goed te keepen, aan geen enkele goal heeft die tot nu toe schuld.
 Help mods!
Pool: 80eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.447,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:51:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch gek dat Verbeek zoveel verwijten krijgt waarie niks aan kan doen, en Timmer alles perfect doet.
 Help mods!
Pool: 233eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 34e / 151e / 81eOpstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:51:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

(...)

Timmer staat dit seizoen goed te keepen, aan geen enkele goal heeft die tot nu toe schuld.

Nou maar zijn uitkomen is niet echt gericht meer (op de bal dan). Bij hoge ballen en afstandschoten staat hij voor paal. Van Dijk pakten ze klem(!).
Mocht Krul niet haalbaar zijn dan hoop ik op Vorm en Mulder zal snel volgen...
 Help mods!
Pool: 438eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:52:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Er zijn dit jaar 4 punten gepakt, waarvan 3 tegen Volendam. Tsjonge, wat heeft die Timmer de afgelopen 5 wedstrijden toch voor veel punten gezorgd.

Hooguit eentje tegen Ajax. Maar ook dat is hypothetisch. Die domme uitloopactie van hem waar hij die gele kaart pakte had een doelpunt kunnen kosten. Een keeper hoort zich niet buiten de eigen 16 te begeven als er nog verdedigers in de 16 staan. Die elementaire fout begaat Timmer trouwens wel meer.

Het is ook puur hypothetisch inderdaad. Het is wel degelijk een feit dat Timmer ons van meerdere tegendoelpunten heeft gered. Dat is toch weer goed voor je doelsaldo. Een nederlaag tegen ajax voorkomen is in mijn ogen ook nogal waardevol. Ook al levert je dat niet meer dan een punt op.
 Help mods!
Pool: 70eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 7 oktober 2008 om 21:52:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

keept gewoon uitstekend evenals vorig seizoen...kalmar thuis fenomenaal ,benfica vrschappelijk uit, nog nooit een keeper zo geweldig zien keepen maar ook dat was natuurlijk ook geen waar
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 22:01:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Los van de kwaliteiten van Timmer valt mij op dat hij ongelofelijk kritisch beoordeeld wordt. Mijns inziens veels te streng. Waar v Dijk kansloos was bij de goal van Kalmar uit, daar zou ik bij Timmer lezen dat hij aan de grond genagelt stond.

Bij Feyenoord ben je wel of niet geliefd en vaak heeft dat niet eens te maken met je prestaties. Tenslotte is dit de club waar 50.000 man massaal applaudiseren als Christian Gyan zich ging warm lopen.

Timmer past geloof ik niet in het rijtje Gyan.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 7 oktober 2008 om 22:03:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

keept gewoon uitstekend evenals vorig seizoen...kalmar thuis fenomenaal ,benfica vrschappelijk uit, nog nooit een keeper zo geweldig zien keepen maar ook dat was natuurlijk ook geen waar

Achja, Timmer hoort toch bij de 10 beste Europese keepers. Dan mag die best wat tegenhouden toch? Ben overigens wel benieuwd naar je lijstje van beste 10 keepers. Staan vast geen "prutsers" op als Cech, v.d Sar, Buffon en Casillas? Of wel?
 Help mods!
Pool: 989eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1065e / 1119e / 1212eOpstelling: 4-4-2
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 7 oktober 2008 om 22:04:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

Je Nederlands is ook nivo Timmer.
 Help mods!
Pool: 594eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: LeerdamBattle-rating: 1.409,6VoVo: 1104e / 1157e / 775eOpstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 8 oktober 2008 om 12:40:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een aantal gaat onderhand zwaar overdrijven in zijn antipathie richting Timmer.

Ik ben ook geen groot fan van Timmer, vooral zijn spelhervattingen en terugspeelballen zijn dramatisch. Aan de andere kant is het een redelijk goede lijnkeeper. Hoewel wat mij betreft het tijdperk Timmer na dit seizoen teneinde komt zal ik zeker niet schromen een compliment te geven als ik een goede redding zie. Een aantal kan dat niet en een aantal kopieert het gedrag van anderen door ook maar kritisch mee te doen, papegaaien.

Waar antonio mee bezig is begrijp ik ook niet. Hij doet voorkomen alsof Timmer de beste keeper ter wereld is. Wat zet die zich voor lul hier, hoe harder de kritiek des te meer overdreven zijn standpunten worden. Totaal blind voor de tekortkomingen van Timmer...
 Help mods!
Pool: 9eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.413,1VoVo: 77e / 268e / 107eOpstelling: 4-5-1
Turbo-Tinus72
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 12:51:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik dit topic doorlees krijg ik bijna medelijden met Henk. Het is geen topkeeper maar hij zit nog steeds bij het Nederlands 11-tal, dan zal de rest van de Nederlandse keepers helemaal een drama zijn. Nog 1 jaar Timmer in het goal, en laten we hem niet teveel afkraken daar gaat hij echt niet beter van keepen.
 Help mods!
Pool: 86eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 473e / 817e / 518eOpstelling: 4-4-2
Middenveldert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 12:57:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

Als ik dit topic doorlees krijg ik bijna medelijden met Henk. Het is geen topkeeper maar hij zit nog steeds bij het Nederlands 11-tal, dan zal de rest van de Nederlandse keepers helemaal een drama zijn. Nog 1 jaar Timmer in het goal, en laten we hem niet teveel afkraken daar gaat hij echt niet beter van keepen.
Denk je dat het hem ook maar iets interesseert wat men over hem schrijft? Het bord voor zijn kop is zò groot dat het eigenlijk nog een wonder is dat er überhaupt een bal langskomt...
 Help mods!
Pool: 737eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 8 oktober 2008 om 12:57:59.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De uittrappen van Timmer zijn ook dramatisch. Hij is een bron van onrust, de bal gaat tien keer zo hard weer terug. Daarom worden de aanvallers slecht bereikt en is hij mede verantwoordelijk dat Tomasson en Makaay geen bruikbare voorzetten krijgen.
 Help mods!
Pool: 140eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / 357e / 302eOpstelling: 4-4-2
Moosie
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 13:03:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch is het gewoon zo dat Timmer met zijn verwijtende gebaartjes, zijn gescheld en zijn geschreeuw ook een negatieve invloed heeft op de 4 mannen voor hem. Als hij nou gewoon een heel beperkte keeper was, okay, maar nu laat hij ook nog een paar anderen voor hem slechter spelen door zijn wanhoopskreten. Zoiets begint onbewust toch aan je te knagen, ten eerste is het gewoon harstikke irritant, ten tweede voel je dan als verdediger dat het steeds minder gaat, het word je aangepraat.

Af en toe keept hij heel goed, zoals thuis tegen Kalmar. Echter, over het algemeen ben ik gewoon niet blij dat deze man bij het eerste elftal tussen de palen staat.

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 8 oktober 2008 13:05:53).]
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: incompleet
ForeverFeyenoord
Vedette

Gepost op 8 oktober 2008 om 17:51:52.       MSN: marcostroo@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Een aantal gaat onderhand zwaar overdrijven in zijn antipathie richting Timmer.

Ik ben ook geen groot fan van Timmer, vooral zijn spelhervattingen en terugspeelballen zijn dramatisch. Aan de andere kant is het een redelijk goede lijnkeeper. Hoewel wat mij betreft het tijdperk Timmer na dit seizoen teneinde komt zal ik zeker niet schromen een compliment te geven als ik een goede redding zie. Een aantal kan dat niet en een aantal kopieert het gedrag van anderen door ook maar kritisch mee te doen, papegaaien.

Waar antonio mee bezig is begrijp ik ook niet. Hij doet voorkomen alsof Timmer de beste keeper ter wereld is. Wat zet die zich voor lul hier, hoe harder de kritiek des te meer overdreven zijn standpunten worden. Totaal blind voor de tekortkomingen van Timmer...

Laat ik even wat nuance aanbrengen. Ja, ik ben zeer kritisch over Timmer. Zijn uittrappen zijn om te janken, hij weet bijna nooit een medespeler te bereiken. Dan wordt er wat gezegd over Bahia en diens passing, maar Timmer is niet beter. Ballen die hoog in de zestien komen worden nauwelijks of nooit op een normale manier verwerkt. Je houd je hart vast als er een voorzet komt waarbij hij uit (zou moeten) moet komen. En zijn negatieve uitstraling tegenover de rest van het elftal kan ook nauwelijks meerwaarde hebben. Ãk denk eerder het tegenovergestelde.
Toch, en daar is de nuance, heb ik geen antiphatie jegens Timmer. Ik vind het zelfs een sympathiek ogende vent en als hij van het niveau van der Sar was dan zou hij nog 4 jaar mogen blijven staan. Maar hij is gewoon niet goed genoeg.
 Help mods!
Feyenoord Kampioen
Vedette

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 8 oktober 2008 om 19:56:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Laat ik even wat nuance aanbrengen. Ja, ik ben zeer kritisch over Timmer. Zijn uittrappen zijn om te janken, hij weet bijna nooit een medespeler te bereiken. Dan wordt er wat gezegd over Bahia en diens passing, maar Timmer is niet beter. Ballen die hoog in de zestien komen worden nauwelijks of nooit op een normale manier verwerkt. Je houd je hart vast als er een voorzet komt waarbij hij uit (zou moeten) moet komen. En zijn negatieve uitstraling tegenover de rest van het elftal kan ook nauwelijks meerwaarde hebben. Ãk denk eerder het tegenovergestelde.
Toch, en daar is de nuance, heb ik geen antiphatie jegens Timmer. Ik vind het zelfs een sympathiek ogende vent en als hij van het niveau van der Sar was dan zou hij nog 4 jaar mogen blijven staan. Maar hij is gewoon niet goed genoeg.

Zoals gezegd, het wordt zwaar overdreven wat er over Timmer gezegd wordt...

Bijna of men een soort aversie tegen hem heeft...
 Help mods!
Pool: 80eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.447,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Marcus
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Reg.: 12 februari 2008
Gepost op 8 oktober 2008 om 21:32:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

(...)

Zoals gezegd, het wordt zwaar overdreven wat er over Timmer gezegd wordt...

Bijna of men een soort aversie tegen hem heeft...

Ik moet zeggen dat ie echt niet slecht keept dit jaar. Alleen dat gescheld naar zijn medespelers is om te kotsen. Wat dat betreft was het een verademing om Van Dijk te zien keepen tegen Kalmar.
 Help mods!
Pool: 183eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.542,7 (daag uit)VoVo: 224e / 280e / 478eOpstelling: 3-5-2
Camoracesi
Ballenjongen

Uit: Vught
Reg.: 30 juni 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 22:28:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

Ik ben en groot fan van Gert-Jan. Bij hem maakt leeftijd niet uit. Het zou zomaar kunnen dat `een ervaren dertiger meer kan presteren dan een jonkie`. Oftewel Timmer uit die goal en Van Dijk erin. Zelfs Green gaat dan beter voetballen. Zodra Henk in het doel staat zie je de paniek in de ogen van bahia, green en de cler. Henk verricht goede reddingen, dat staat buiten kijf, maar als je de kansen eerst zelf veroorzaakt dan is dat toch niet echt fantastisch. Dus Rob kom maar op!!!!!!!
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1350e / 1284e / 1400eOpstelling: 4-4-2
Dr.Jekyll and Mr.Hyde
Vedette

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 8 oktober 2008 om 23:03:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat mij nog het meest stoort is dat geblér tegen zijn medespelers na een tegendoelpunt, de spetters vliegen zowat de huiskamer in als ik zit te kijken.
 Help mods!
Pool: 14eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.446,9VoVo: 526e / 1015e / 557eOpstelling: -
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 9 oktober 2008 om 01:24:21.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

Jij moet El Jefecito zijn, dat kan niet anders.
 Help mods!
Pool: 140eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / 357e / 302eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk