| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5538 Reg.: 7 april 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Ach het laatste jaar met Timmer als doelman (even doorbijten)
Dat weet ik wel zeker, Krul moet nog steeds de nieuwe keeper van Feyenoord worden.
Het middenveld zit wel goed wat betreft opvolging van Gio en Landzaat.
Er zal nu wel in de voorheode snel verjonging moeten komen.
|
|
|
ForeverFeyenoord Vedette
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1524 Reg.: 19 oktober 2005 | Toch ook eens een reactie plaatsen in de poll van deze gefrustreerde debiel. Ik zeg het eigenlijk al, ik vind Timmer helemaal niets. Zo snel mogelijk afvoeren en dan maar van Dijk op goal totdat er een waardige vervanger is gevonden.
Deze gek staat iedere wedstrijd weer als een debiel tegen zijn eigen defensie tekeer te gaan, terwijl hem zelf zo weinig lukt.
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1375 Reg.: 20 april 2006 |
quote: ForeverFeyenoord schreef:
Toch ook eens een reactie plaatsen in de poll van deze gefrustreerde debiel. Ik zeg het eigenlijk al, ik vind Timmer helemaal niets. Zo snel mogelijk afvoeren en dan maar van Dijk op goal totdat er een waardige vervanger is gevonden.
Deze gek staat iedere wedstrijd weer als een debiel tegen zijn eigen defensie tekeer te gaan, terwijl hem zelf zo weinig lukt.
Als Antonio dit leest...
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
Toch ook eens een reactie plaatsen in de poll van deze gefrustreerde debiel. Ik zeg het eigenlijk al, ik vind Timmer helemaal niets. Zo snel mogelijk afvoeren en dan maar van Dijk op goal totdat er een waardige vervanger is gevonden.
Hij doet het het hele seizoen gewoon goed. maar als je dat niet wilt zien OK. En dat hij tekeer gaat tegen de verdediging is ook niet zo raar want dat is ook wel nodig. En trouwens dat doen bijna alle keepers.
|
|
|
ForeverFeyenoord Vedette
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1524 Reg.: 19 oktober 2005 | Ja ach, je hebt altijd mensen die het voor een bepaald persoon op blijven nemen. Zo zijn er zelfs lui die nog steeds vol blijven houden dat het niet aan Henk Vos zelf heeft gelegen dat hij niet geslaagd is in de Kuip.
Feit is dat Henk zijn beste tijd allang voorbij is en er in de eredivisie zo 5 keepers op te noemen zijn die ik wat kwaliteiten betreft liever bij Feyenoord op goal zou zien.quote: frenics schreef:
(...)
Hij doet het het hele seizoen gewoon goed. maar als je dat niet wilt zien OK. En dat hij tekeer gaat tegen de verdediging is ook niet zo raar want dat is ook wel nodig. En trouwens dat doen bijna alle keepers.
Ik geef toe, de wedstrijd Kalmar uit maakte de keeper een erg goeie indruk op mij.
[Dit bericht is veranderd door ForeverFeyenoord (op 7 oktober 2008 21:20:40).]
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
Ja ach, je hebt altijd mensen die het voor een bepaald persoon op blijven nemen. Zo zijn er zelfs lui die nog steeds vol blijven houden dat het niet aan Henk Vos zelf heeft gelegen dat hij niet geslaagd is in de Kuip.
Feit is dat Henk zijn beste tijd allang voorbij is en er in de eredivisie zo 5 keepers op te noemen zijn die ik wat kwaliteiten betreft liever bij Feyenoord op goal zou zien.(...)
Ik geef toe, de wedstrijd Kalmar uit maakte de keeper een erg goeie indruk op mij.
Welke keepers zijn er beter dan, Piet Velthuizen, zet die in een volle kuip en ik wil het zien en Vorm net zo. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar er wordt niet zo geweldig gevoetbald. En de met een verdediging met Greene!! en een hopeloos uit vorm zijnde de Cler is het ook lekker keepen. Ik weet ook wel dat er betere keepers zijn maar die kosten geld, en ze moeten wel willen komen. En Timmer is niet de slechtste dit seizoen. Die overtredingen kan je ook over beginnen, maar waarom komt hij in die situatie??
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
Timmer staat dit seizoen goed te keepen, aan geen enkele goal heeft die tot nu toe schuld.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 | Toch gek dat Verbeek zoveel verwijten krijgt waarie niks aan kan doen, en Timmer alles perfect doet.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
(...)
Timmer staat dit seizoen goed te keepen, aan geen enkele goal heeft die tot nu toe schuld.
Nou maar zijn uitkomen is niet echt gericht meer (op de bal dan). Bij hoge ballen en afstandschoten staat hij voor paal. Van Dijk pakten ze klem(!).
Mocht Krul niet haalbaar zijn dan hoop ik op Vorm en Mulder zal snel volgen...
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4833 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Er zijn dit jaar 4 punten gepakt, waarvan 3 tegen Volendam. Tsjonge, wat heeft die Timmer de afgelopen 5 wedstrijden toch voor veel punten gezorgd.
Hooguit eentje tegen Ajax. Maar ook dat is hypothetisch. Die domme uitloopactie van hem waar hij die gele kaart pakte had een doelpunt kunnen kosten. Een keeper hoort zich niet buiten de eigen 16 te begeven als er nog verdedigers in de 16 staan. Die elementaire fout begaat Timmer trouwens wel meer.
Het is ook puur hypothetisch inderdaad. Het is wel degelijk een feit dat Timmer ons van meerdere tegendoelpunten heeft gered. Dat is toch weer goed voor je doelsaldo. Een nederlaag tegen ajax voorkomen is in mijn ogen ook nogal waardevol. Ook al levert je dat niet meer dan een punt op.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | keept gewoon uitstekend evenals vorig seizoen...kalmar thuis fenomenaal ,benfica vrschappelijk uit, nog nooit een keeper zo geweldig zien keepen maar ook dat was natuurlijk ook geen waar
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2956 Reg.: 26 februari 2003 | Los van de kwaliteiten van Timmer valt mij op dat hij ongelofelijk kritisch beoordeeld wordt. Mijns inziens veels te streng. Waar v Dijk kansloos was bij de goal van Kalmar uit, daar zou ik bij Timmer lezen dat hij aan de grond genagelt stond.
Bij Feyenoord ben je wel of niet geliefd en vaak heeft dat niet eens te maken met je prestaties. Tenslotte is dit de club waar 50.000 man massaal applaudiseren als Christian Gyan zich ging warm lopen.
Timmer past geloof ik niet in het rijtje Gyan.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3458 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: antonio schreef:
keept gewoon uitstekend evenals vorig seizoen...kalmar thuis fenomenaal ,benfica vrschappelijk uit, nog nooit een keeper zo geweldig zien keepen maar ook dat was natuurlijk ook geen waar
Achja, Timmer hoort toch bij de 10 beste Europese keepers. Dan mag die best wat tegenhouden toch? Ben overigens wel benieuwd naar je lijstje van beste 10 keepers. Staan vast geen "prutsers" op als Cech, v.d Sar, Buffon en Casillas? Of wel? 
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3505 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
keept gewoon uitstekend evenals vorig seizoen...kalmar thuis fenomenaal ,benfica vrschappelijk uit, nog nooit een keeper zo geweldig zien keepen maar ook dat was natuurlijk ook geen waar
Je Nederlands is ook nivo Timmer.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2927 Reg.: 4 april 2002 | Een aantal gaat onderhand zwaar overdrijven in zijn antipathie richting Timmer.
Ik ben ook geen groot fan van Timmer, vooral zijn spelhervattingen en terugspeelballen zijn dramatisch. Aan de andere kant is het een redelijk goede lijnkeeper. Hoewel wat mij betreft het tijdperk Timmer na dit seizoen teneinde komt zal ik zeker niet schromen een compliment te geven als ik een goede redding zie. Een aantal kan dat niet en een aantal kopieert het gedrag van anderen door ook maar kritisch mee te doen, papegaaien.
Waar antonio mee bezig is begrijp ik ook niet. Hij doet voorkomen alsof Timmer de beste keeper ter wereld is. Wat zet die zich voor lul hier, hoe harder de kritiek des te meer overdreven zijn standpunten worden. Totaal blind voor de tekortkomingen van Timmer...
|
|
|
Turbo-Tinus72 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 890 Reg.: 5 juni 2007 | Als ik dit topic doorlees krijg ik bijna medelijden met Henk. Het is geen topkeeper maar hij zit nog steeds bij het Nederlands 11-tal, dan zal de rest van de Nederlandse keepers helemaal een drama zijn. Nog 1 jaar Timmer in het goal, en laten we hem niet teveel afkraken daar gaat hij echt niet beter van keepen.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
Als ik dit topic doorlees krijg ik bijna medelijden met Henk. Het is geen topkeeper maar hij zit nog steeds bij het Nederlands 11-tal, dan zal de rest van de Nederlandse keepers helemaal een drama zijn. Nog 1 jaar Timmer in het goal, en laten we hem niet teveel afkraken daar gaat hij echt niet beter van keepen.
Denk je dat het hem ook maar iets interesseert wat men over hem schrijft? Het bord voor zijn kop is zò groot dat het eigenlijk nog een wonder is dat er überhaupt een bal langskomt...
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 | De uittrappen van Timmer zijn ook dramatisch. Hij is een bron van onrust, de bal gaat tien keer zo hard weer terug. Daarom worden de aanvallers slecht bereikt en is hij mede verantwoordelijk dat Tomasson en Makaay geen bruikbare voorzetten krijgen.
|
|
|
Moosie Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - R Posts: 465 Reg.: 12 augustus 2007 | Toch is het gewoon zo dat Timmer met zijn verwijtende gebaartjes, zijn gescheld en zijn geschreeuw ook een negatieve invloed heeft op de 4 mannen voor hem. Als hij nou gewoon een heel beperkte keeper was, okay, maar nu laat hij ook nog een paar anderen voor hem slechter spelen door zijn wanhoopskreten. Zoiets begint onbewust toch aan je te knagen, ten eerste is het gewoon harstikke irritant, ten tweede voel je dan als verdediger dat het steeds minder gaat, het word je aangepraat.
Af en toe keept hij heel goed, zoals thuis tegen Kalmar. Echter, over het algemeen ben ik gewoon niet blij dat deze man bij het eerste elftal tussen de palen staat.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 8 oktober 2008 13:05:53).]
|
|
|
ForeverFeyenoord Vedette
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1524 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Een aantal gaat onderhand zwaar overdrijven in zijn antipathie richting Timmer.
Ik ben ook geen groot fan van Timmer, vooral zijn spelhervattingen en terugspeelballen zijn dramatisch. Aan de andere kant is het een redelijk goede lijnkeeper. Hoewel wat mij betreft het tijdperk Timmer na dit seizoen teneinde komt zal ik zeker niet schromen een compliment te geven als ik een goede redding zie. Een aantal kan dat niet en een aantal kopieert het gedrag van anderen door ook maar kritisch mee te doen, papegaaien.
Waar antonio mee bezig is begrijp ik ook niet. Hij doet voorkomen alsof Timmer de beste keeper ter wereld is. Wat zet die zich voor lul hier, hoe harder de kritiek des te meer overdreven zijn standpunten worden. Totaal blind voor de tekortkomingen van Timmer...
Laat ik even wat nuance aanbrengen. Ja, ik ben zeer kritisch over Timmer. Zijn uittrappen zijn om te janken, hij weet bijna nooit een medespeler te bereiken. Dan wordt er wat gezegd over Bahia en diens passing, maar Timmer is niet beter. Ballen die hoog in de zestien komen worden nauwelijks of nooit op een normale manier verwerkt. Je houd je hart vast als er een voorzet komt waarbij hij uit (zou moeten) moet komen. En zijn negatieve uitstraling tegenover de rest van het elftal kan ook nauwelijks meerwaarde hebben. Ãk denk eerder het tegenovergestelde.
Toch, en daar is de nuance, heb ik geen antiphatie jegens Timmer. Ik vind het zelfs een sympathiek ogende vent en als hij van het niveau van der Sar was dan zou hij nog 4 jaar mogen blijven staan. Maar hij is gewoon niet goed genoeg.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
(...)
Laat ik even wat nuance aanbrengen. Ja, ik ben zeer kritisch over Timmer. Zijn uittrappen zijn om te janken, hij weet bijna nooit een medespeler te bereiken. Dan wordt er wat gezegd over Bahia en diens passing, maar Timmer is niet beter. Ballen die hoog in de zestien komen worden nauwelijks of nooit op een normale manier verwerkt. Je houd je hart vast als er een voorzet komt waarbij hij uit (zou moeten) moet komen. En zijn negatieve uitstraling tegenover de rest van het elftal kan ook nauwelijks meerwaarde hebben. Ãk denk eerder het tegenovergestelde.
Toch, en daar is de nuance, heb ik geen antiphatie jegens Timmer. Ik vind het zelfs een sympathiek ogende vent en als hij van het niveau van der Sar was dan zou hij nog 4 jaar mogen blijven staan. Maar hij is gewoon niet goed genoeg.
Zoals gezegd, het wordt zwaar overdreven wat er over Timmer gezegd wordt...
Bijna of men een soort aversie tegen hem heeft...
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 721 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
(...)
Zoals gezegd, het wordt zwaar overdreven wat er over Timmer gezegd wordt...
Bijna of men een soort aversie tegen hem heeft...
Ik moet zeggen dat ie echt niet slecht keept dit jaar. Alleen dat gescheld naar zijn medespelers is om te kotsen. Wat dat betreft was het een verademing om Van Dijk te zien keepen tegen Kalmar.
|
|
|
Camoracesi Ballenjongen
Uit: Vught Vak: - Posts: 26 Reg.: 30 juni 2007 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
Als ik dit topic doorlees krijg ik bijna medelijden met Henk. Het is geen topkeeper maar hij zit nog steeds bij het Nederlands 11-tal, dan zal de rest van de Nederlandse keepers helemaal een drama zijn. Nog 1 jaar Timmer in het goal, en laten we hem niet teveel afkraken daar gaat hij echt niet beter van keepen.
Ik ben en groot fan van Gert-Jan. Bij hem maakt leeftijd niet uit. Het zou zomaar kunnen dat `een ervaren dertiger meer kan presteren dan een jonkie`. Oftewel Timmer uit die goal en Van Dijk erin. Zelfs Green gaat dan beter voetballen. Zodra Henk in het doel staat zie je de paniek in de ogen van bahia, green en de cler. Henk verricht goede reddingen, dat staat buiten kijf, maar als je de kansen eerst zelf veroorzaakt dan is dat toch niet echt fantastisch. Dus Rob kom maar op!!!!!!!
|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1944 Reg.: 19 september 2005 | Wat mij nog het meest stoort is dat geblér tegen zijn medespelers na een tegendoelpunt, de spetters vliegen zowat de huiskamer in als ik zit te kijken.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
Jij moet El Jefecito zijn, dat kan niet anders.
|
|
|