| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
FeyeNoord Vaste waarde in elftal
Uit: Boeit niet.. Vak: - Posts: 380 Reg.: 1 februari 2004 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
(...)
Neem het anders even serieus 

|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 | Timmer is gewoonweg klaar met zijn carriere. Het wordt tijd dat de beste man er een punt achter zet. Hij maakt van makkelijke ballen een showtje zodat het nog wat lijkt. Bij de 0-2 ligt hij alweer op de grond nog voor de aanvaller een beweging heeft gemaakt. Deze heeft zo de hoek voor het uitzoeken. Al meerdere malen en ook vorig seizoen gezien dat hij gewoon geen constante factor is. Uitkomen is slecht,meevoetballen is slecht,Bij vrije trappen en corners heel onzeker en 1 tegen 1 is helemaal een lachertje. Henk bedankt voor een te lang samenzijn het wordt tijd om te gaan wakvissen in Alaska samen met Marjan en te genieten van je pensioen.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | ja zilverkuipje..dat zagen we in groningen hoe slecht hij is in 1 tegen 1 en de reddingen kwamen weer allemaal recht op hem af en hij pakt geen bal tegen kalmar thuis ook al niet en tegen ajax niet enzzzzzz
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: goudkuipje schreef:
Timmer is gewoonweg klaar met zijn carriere. Het wordt tijd dat de beste man er een punt achter zet. Hij maakt van makkelijke ballen een showtje zodat het nog wat lijkt. Bij de 0-2 ligt hij alweer op de grond nog voor de aanvaller een beweging heeft gemaakt. Deze heeft zo de hoek voor het uitzoeken. Al meerdere malen en ook vorig seizoen gezien dat hij gewoon geen constante factor is. Uitkomen is slecht,meevoetballen is slecht,Bij vrije trappen en corners heel onzeker en 1 tegen 1 is helemaal een lachertje. Henk bedankt voor een te lang samenzijn het wordt tijd om te gaan wakvissen in Alaska samen met Marjan en te genieten van je pensioen.
Pcesies anders had Bertje Edwin ook niet teruggehaald.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 | Wees blij dat je Timmer nog hebt, anders was het gisteren ná de eerste helft al einde verhaal.
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: antonio schreef:
ja zilverkuipje..dat zagen we in groningen hoe slecht hij is in 1 tegen 1 en de reddingen kwamen weer allemaal recht op hem af en hij pakt geen bal tegen kalmar thuis ook al niet en tegen ajax niet enzzzzzz
Ik weet dat jij de grootste fan van Henk bent en dat moet je maar lekker blijven ook.Waarschijnlijk zal je dit seizoen nog lekker van jouw nummer 1 kunnen genieten en andere zullen zich noodgedwongen aan hem ergeren. Dus als ik mijn mening geef over Henk dan mag jij daar op reageren.Als je het niet met mijn menig eens bent dan mag jij daar tegenin gaan maar ga niet fucken met mijn Nick want ik heb niet met je geknikkerd pannekoek.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
quote: SMOLLIE schreef:
Wees blij dat je Timmer nog hebt, anders was het gisteren ná de eerste helft al einde verhaal.
Haha, hij pakt een bal die recht op hem af kwam, wat een fantastische redding! 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: Stefano schreef:
(...)
Haha, hij pakt een bal die recht op hem af kwam, wat een fantastische redding! 
Ja, een ander die gaat liggen of pakt een hoek; Henk bleef staan, terwijl die bal van 5 meter op hem werd afgevuurd.
Gewoon een geweldige reactie, niets dan lof.
En zo heeft hij ons al vaker op been gehouden (alleen dit seizoen niet zo vaak getuige de vier punten )
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
Wees blij dat je Timmer nog hebt, anders was het gisteren ná de eerste helft al einde verhaal.
Maa na dit seizoen is het toch echt wegwezen, want af en toe wordt hij een karikatuur van zichzelf
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: GreyHornet schreef:
Lag weer lekker een dutje te doen bij de 2-0.
Stompie begint van ouderdom steeds meer om te vallen. Hij mag wel uitkijken dat ie zijn heup niet breekt op zijn leeftijd.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
(...)
Ja, een ander die gaat liggen of pakt een hoek; Henk bleef staan, terwijl die bal van 5 meter op hem werd afgevuurd.
Gewoon een geweldige reactie, niets dan lof.
En zo heeft hij ons al vaker op been gehouden (alleen dit seizoen niet zo vaak getuige de vier punten )
Een ander gaat liggen? Als er 1 keeper is die constant gaat liggen is het Henkie wel.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5406 Reg.: 15 juli 2004 | Timmer: "Ik speelde met pijnstillers"
Held 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5021 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Stompie begint van ouderdom steeds meer om te vallen. Hij mag wel uitkijken dat ie zijn heup niet breekt op zijn leeftijd.
Des te meer reden om hem de voorkeur te geven boven Van Dijk 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Biseswar schreef:
Timmer: "Ik speelde met pijnstillers"
Held 
Volgende keer ook maar met een pleister...
Op die grote muil van hem!
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | vreemde supporters hier, die de doelman van hun ploeg die wekelijks uitblinkt uitschelden endergelijke...volgens mij ligt het aan de veld spelers maar vooruit misschien zijn die allemaal wel zo goed
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 |
quote: antonio schreef:
ja zilverkuipje..dat zagen we in groningen hoe slecht hij is in 1 tegen 1 en de reddingen kwamen weer allemaal recht op hem af en hij pakt geen bal tegen kalmar thuis ook al niet en tegen ajax niet enzzzzzz
heb je nooit gezien dan dat de spelers in de eredevisie hem al doorhebben als keeper? ze gooien vlak voordat ze schieten een euro richting timmer, gevolg is dat hij al ligt voordat de speler uberhaupt al heeft geschoten.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 | Je kon er en mes in steken zegtie dan ook nog. Nou Henkie, had het maar gedaan....
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4833 Reg.: 2 juli 2004 | Wat een gezeik weer over Timmer, terwijl hij heel goed keepte tegen NEC. Dit seizoen valt hij me heel erg mee, zoals hij nu keept pakt hij gewoon punten voor ons.
"Een bal die recht op hem afvloog" en dat soort argumenten slaan natuurlijk nergens op. Heet dat niet gewoon goed opgesteld staan?
Snap dit echt niet
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Thomassio schreef:
zoals hij nu keept pakt hij gewoon punten voor ons.
Dus als ik jou moet geloven hadden we zonder Timmer nog minder punten gehad?
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4833 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Voor zover dat nog kan.. Het doelsaldo zal in ieder geval negatiever zijn
|
|
|
FeyeNoord Vaste waarde in elftal
Uit: Boeit niet.. Vak: - Posts: 380 Reg.: 1 februari 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Ja, -1 punt. Dat tegen Ajax.
|
|
|
Camoracesi Ballenjongen
Uit: Vught Vak: - Posts: 26 Reg.: 30 juni 2007 | Timmer zorgt alleen maar voor onrust in de verdediging. Juist de wedstrijd tegen Kalmar toen Timmer niet mee deed stond de organisatie beter dan met Timmer.
Daarnaast is Timmer een pure lijnkeeper, voorzetten vanaf de zijkant stompt hij nooit weg om over het vangen van een voorzet maar te zwijgen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 | Ach het laatste jaar met Timmer als doelman (even doorbijten)
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | nou ik vrees van hanegem dat je ook volgend seizoen met timmer moet doen simpelweg omdat hij maar sterk blijft keepen
plus dat hij al heel wat geld voor feyenoord heeft binnen gesleept met het behalen van de groepsfase in de uefa cup,,want laten we welzijn in rotterdam had het zonder timmer al lang gedaan geweest maar daar hoor je niemand over...weer vreemd plus dat het wel weer geen waar zal zijn
[Dit bericht is veranderd door antonio (op 7 oktober 2008 20:34:48).]
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Thomassio schreef:
Wat een gezeik weer over Timmer, terwijl hij heel goed keepte tegen NEC. Dit seizoen valt hij me heel erg mee, zoals hij nu keept pakt hij gewoon punten voor ons.
"Een bal die recht op hem afvloog" en dat soort argumenten slaan natuurlijk nergens op. Heet dat niet gewoon goed opgesteld staan?
Snap dit echt niet
Er zijn dit jaar 4 punten gepakt, waarvan 3 tegen Volendam. Tsjonge, wat heeft die Timmer de afgelopen 5 wedstrijden toch voor veel punten gezorgd.
Hooguit eentje tegen Ajax. Maar ook dat is hypothetisch. Die domme uitloopactie van hem waar hij die gele kaart pakte had een doelpunt kunnen kosten. Een keeper hoort zich niet buiten de eigen 16 te begeven als er nog verdedigers in de 16 staan. Die elementaire fout begaat Timmer trouwens wel meer.
|
|
|