| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
Henk staat natuurlijk gewoon in de goal, ik had niet anders verwacht. De koning van de nep-blessures, allemaal ten bate van de grote Henk 'de onoverwinnelijke' Timmer - Show.
dat heeft iedereen nu al door sterk. hij is met afstand de beste acteur van nederland.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: BaasK schreef:
Ik ben blij dat Timmer niet keept.Misschien dat Rob van Dijk nu zijn kans pakt.En Erwin Mulder kan het niveau van de Jupiler League makkelijk aan.Op Eredivisieniveau zou hij het ook wel aankunnen denk ik.
Timmer pakt 3 ballen in één één tegen één situatie in de thuiswedstrijd tegen Kalmar. Met van Dijk in het doel had Feyenoord al op een schier onmogelijk achterstand gestaan.
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 1 oktober 2008 16:24:26).]
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
Henk staat natuurlijk gewoon in de goal, ik had niet anders verwacht. De koning van de nep-blessures, allemaal ten bate van de grote Henk 'de onoverwinnelijke' Timmer - Show.
Jammer jo, valt je weer tegen van Henk zeker.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: echte critiche schreef:
(...)
dat heeft iedereen nu al door sterk. hij is met afstand de beste acteur van nederland.
Nou ja, zelfs voor GTST zou hij te kort komen.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2927 Reg.: 4 april 2002 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
En terecht, met Henk alleen maar slechte tijden 
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 721 Reg.: 12 februari 2008 | Ben zeker geen fan van Timmer maar heb hem liever in de goal dan een bejaarde. 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2927 Reg.: 4 april 2002 |
quote: Marcus schreef:
Ben zeker geen fan van Timmer maar heb hem liever in de goal dan een bejaarde. 
Waar ligt voor jou de grens? Timmer is namelijk al 36, Van Dijk 39 meen ik.
Om nou te zeggen dat Timmer nog een broekie is, niet echt...
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 721 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Waar ligt voor jou de grens? Timmer is namelijk al 36, Van Dijk 39 meen ik.
Om nou te zeggen dat Timmer nog een broekie is, niet echt...
Van Dijk bijna 40 dan zit de sleet er wel op lijkt me. Timmer kan nog net meekomen. Misschien nog een jaartje bij gebrek aan middelen voor . 
|
|
|
echte critiche Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
vind je? ik vind het een topacteur 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: echte critiche schreef:
(...)
vind je? ik vind het een topacteur 
GTST is dan ook te hoog gegrepen voor jou, dus dat verbaasd me niks. 
|
|
|
giovanni_van_bronckhorst Talent
Uit: enschede Vak: - Posts: 128 Reg.: 9 september 2008 |
quote: giovanni_van_bronckhorst schreef:
Kap nou is. Man Henk is een goede keeper echt. Beter dan stekelenburg beter(100x) dan Serif Ekramy. Maar hij wordt ouder ja oke maar deden jullie ook zo toen Patrick Lodewijks ouder werd en fouten ging maken .Oke het wordt langzaam tijd dat Henk tweede keeper gaat worden maar moet je eerlijk zijn wie zien jullie liefer de oude keeper rob (ouder dan timmer)of de oudere keeper Henk Timmer. Erwin mulder kan mischien eerste keeper worden bij feyenoord waneer hij terug komt van excelsior. Maar reken maar dat het verkeerd gaat die speler is nog te jong en onervaren.Ervaring moet je opdoen maar denken jullie nu echt dat hij nu al gewend is aan het niveau 1 jaar jupiler. Eredivisie is een stap hoger hoor!
Echt acteur no way hij baalt ook als een stekker. En ik vind van Dijk gewoon te oud .
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 | Elftal draait veel beter zonder Timmer ! Die dissonant !! Laatem maar geblesseeerd blijven tot sint juttemis Q
|
|
|
Karimo Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 92 Reg.: 29 december 2005 | Denk dat Henk zijn basisplek kwijt is.Van Dijk is veel betrouwbaarder en staat niet vastgenageld aan de grond.Straalt rust en zekerheid uit en zijn uittrappen zijn in orde.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | hahahahahaha je blijft toch lachen hier he...van dijk heeft niks te doen gehad vandaag en is rustig gebleven maar dat mag je toch wel verwachten van een vent van 40, vlogen ook paar uittrappen over de zijlijn maar dat valt alleen bij timmer op hier..maar helaas jongens het zal van korte duur zijn want timmer laat dit seizoen weer zien tot de beste keepers 10 van europa te horen
|
|
|
echte critiche Vedette
quote: antonio schreef:
hahahahahaha je blijft toch lachen hier he...van dijk heeft niks te doen gehad vandaag en is rustig gebleven maar dat mag je toch wel verwachten van een vent van 40, vlogen ook paar uittrappen over de zijlijn maar dat valt alleen bij timmer op hier..maar helaas jongens het zal van korte duur zijn want timmer laat dit seizoen weer zien tot de beste keepers 10 van europa te horen
om niet op te vallen heb je je eigen een jongensnaam gegeven, maar volgens mij ben jij marianne timmer 
|
|
|
antonio Bankzitter
|
Jeroenkuip Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1044 Reg.: 16 mei 2006 | Vertel Antonio wat is dan je relatie tot Timmer?
Je kent hem persoonlijk neem ik aan?
Of ben je gewoon een enorme fan van hem?
|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1944 Reg.: 19 september 2005 | Henkie kan zn koffers pakken 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | gelukkig altijd zeer betrouwbaar en vrijwel foutloos...volgens mij kan jullie goeie keepertje beertje gomes zn koffers gaan pakken, bakt er totaal niks van en dus kan ik m,n gelijk gaan halen dat deze keeper helaas een eendags vlieg is
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3458 Reg.: 12 juli 2005 | Echt belachelijk, dat Henkie de laatste 15 jaar niet de trofee van wereldkeeper van het jaar heeft gepakt. Prutsers als Cech, Buffon, Cassilas, Kahn wel. Maar deze grootheid niet? Belachelijk gewoon of niet Antonio?

|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15241 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Karimo schreef:
Denk dat Henk zijn basisplek kwijt is.Van Dijk is veel betrouwbaarder en staat niet vastgenageld aan de grond.Straalt rust en zekerheid uit en zijn uittrappen zijn in orde.
Als Timmer hersteld is, staat die echt wel weer in de basis. Of we dat nou leuk vinden of niet.
|
|
|
beppie172 Bankzitter
Uit: Utreg Vak: Marathontribune - H Posts: 233 Reg.: 13 juli 2006 | Als Henkie fit is kan ie meteen ook in Oranje keepen. Stekelenburg is 4 tot 6 weken geblesseerd.
Maar wie worden er opgeroepen als Stekelbaars en Timmertje allebei geblesseerd zijn?
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5767 Reg.: 17 april 2007 |
quote: beppie172 schreef:
Als Henkie fit is kan ie meteen ook in Oranje keepen. Stekelenburg is 4 tot 6 weken geblesseerd.
Maar wie worden er opgeroepen als Stekelbaars en Timmertje allebei geblesseerd zijn?
Velthuizen, Vorm en Vermeer.
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 | Er komt hoogstwaarschijnlijk een anti-timmer site. Je moe er toch niet aan denken dat deze prutser straks in Oranje de naam van Feyenoord te grabbel gooit. En als hij gisteren in het doel had gestaan, dan had ik het nog niet geweten.
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1478 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: st0ere2006 schreef:
Er komt hoogstwaarschijnlijk een anti-timmer site. Je moe er toch niet aan denken dat deze prutser straks in Oranje de naam van Feyenoord te grabbel gooit. En als hij gisteren in het doel had gestaan, dan had ik het nog niet geweten.
Ja, natuurlijk, want Timmer heeft dit jaar natuurlijk al vreselijke blunders gemaakt, want hij kan er helemaal niks van. Ook vorig jaar speelde Henk natuurlijk heel slecht, het is een wonder dat er met die man vorig jaar een prijs is gewonnen.
Ongelofelijk, zijken om het zijken.
|
|
|