| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5616 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: drummerboy schreef:
(...)
...wanneer ga jij d'r eens uit! Sukkel

|
|
|
Patrick017 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 964 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Stefano schreef:
(...)
Ik dacht ook Greene, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. Lette meer op de situatie met Timmer, want daar leek voor gefloten te worden.
Was Wijnaldum en als Blom meteen had gefloten was het denk een directe rode kaart geworden.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Klopt, zag het net ook.
Hij floot ook voor Wijnaldum. Een gele kaart was terecht, Bahia liep op dezelfde hoogte.
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 28 september 2008 23:35:55).]
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 | Uitkomen is gewoon een heel zwak punt van Timmer. Dat maakt Feyenoord erg kwetsbaar wanneer de bal achter de verdediging valt.
Je zit jezelf enorm te verbijten op de tribune als het weer een eeuwigheid lijkt te duren voordat hij uitkomt en de laatste tijd lijkt hij dat te compenseren door af en toe werkelijk als een debiel zijn hok uit te stormen en in te grijpen. Ik vond zijn actie gisteren van hetzelfde kaliber als een week geleden tegen Leonardo: onnodig, lomp en erg dom. Dat hij zich ook nog eens blesseert maakt het er niet beter op.
Het is niet zo dat hij Feyenoord gisteren heeft benadeeld of kosten gekost, maar over zijn spel en zijn houding (hij lijkt er weinig lol aan te beleven om voor Feyenoord te mogen keepen. Logisch van de ene kant, maar een wat positievere houding zal het team momenteel geen kwaad doen) kan je toch onmogelijk tevreden zijn?
Hij kon gisteren ook natuurlijk niet lekker in de wedstrijd komen, wat dat betreft miste hij die vele terugspeelballen vanaf de rechterflank. 
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 29 september 2008 08:40:16).]
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | TIMMER, DE NIEUWE PAUL NEWMAN.... 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 | Kom toch eens op tijd en uit die goal drol!
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | cliche kijk nou eens goed wat er gebeurde man, ten eerste was er al lang gefloten en ten tweede was het die debiel van groningen die ineens met 2 benen de lucht in sprong als een idioot ..ni vreemd dat timmer niet meer door schoot..bekijk het nog maar eens en let op die groningen speler
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Kunnen we Mulder niet terug roepen? Henk ligt in de lappenmand en Marianne speelt voor verpleegster. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: antonio schreef:
cliche kijk nou eens goed wat er gebeurde man, ten eerste was er al lang gefloten en ten tweede was het die debiel van groningen die ineens met 2 benen de lucht in sprong als een idioot ..ni vreemd dat timmer niet meer door schoot..bekijk het nog maar eens en let op die groningen speler
Gast, ik kan elke Feyenoord-wedstrijd van de laatste twee seizoenen terugkijken en bij alles is het hetzelfde. Timmer komt nooit van zijn lijn af, dat doet onze verdediging pijn. Die knaak is volgens mij liever lui dan moe...
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | jammer dat je er geen verstand van hebt
|
|
|
berg1f Vedette
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 1242 Reg.: 24 september 2004 |
quote: antonio schreef:
jammer dat je er geen verstand van hebt
Hey...jij in dit topic? wat verrassend 
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Gast, ik kan elke Feyenoord-wedstrijd van de laatste twee seizoenen terugkijken en bij alles is het hetzelfde. Timmer komt nooit van zijn lijn af, dat doet onze verdediging pijn. Die knaak is volgens mij liever lui dan moe...
Erg zielig hij redt ons elke keer weer en maar vol houden. Elke keeper die in nederland keept heeft minpunten, anders zat je al lang in het buitenland.
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1375 Reg.: 20 april 2006 | Timmer kan nu eenmaal niets goed doen bij een deel van het legioen. Als hij over het water van de Nieuwe Maas naar de Kuip loopt zullen er nog mensen zijn die zeggen: 'kijk...Henk kan niet zwemmen!'
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 964 Reg.: 22 februari 2006 | Henk doet donderdag gewoon mee.
Henkie Timmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12891 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Patrick017 schreef:
Henk doet donderdag gewoon mee.
Henkie Timmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
Gelukkig want hij verkeerd de laatste weken in bloed vorm. Hij houd bijna onmogelijke ballen eruit.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 964 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Georges St-Pierre schreef:
(...)
Gelukkig want hij verkeerd de laatste weken in bloed vorm. Hij houd bijna onmogelijke ballen eruit.
Haha niet gaan overdrijven. Timmer haalt er een paar goede ballen eruit maar onmogelijke ballen niet. Goed ik ben ook blij met Timmer want van Dijk is nog niet ingespeeld in het elftal...
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 |
quote: Georges St-Pierre schreef:
(...)
onmogelijke ballen??? Whoehahahahaha 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5021 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: helter skelter schreef:
Timmer kan nu eenmaal niets goed doen bij een deel van het legioen. Als hij over het water van de Nieuwe Maas naar de Kuip loopt zullen er nog mensen zijn die zeggen: 'kijk...Henk kan niet zwemmen!'
"Hij staat aan het water genageld"

|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | 'Een timmerman is nog geen visser'
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777135 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Simson Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1944 Reg.: 19 september 2005 | 'Als jullie me missen, ben ik vissen'
[Dit bericht is veranderd door Simson (op 1 oktober 2008 00:24:36).]
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: echte critiche schreef:
(...)
onmogelijke ballen??? Whoehahahahaha 
Vind jij dan niet dat hij goed staat te keepen de laatste wedstrijden?
|
|
|
giovanni_van_bronckhorst Talent
Uit: enschede Vak: - Posts: 128 Reg.: 9 september 2008 | Kap nou is. Man Henk is een goede keeper echt. Beter dan stekelenburg beter(100x) dan Serif Ekramy. Maar hij wordt ouder ja oke maar deden jullie ook zo toen Patrick Lodewijks ouder werd en fouten ging maken .Oke het wordt langzaam tijd dat Henk tweede keeper gaat worden maar moet je eerlijk zijn wie zien jullie liefer de oude keeper rob (ouder dan timmer)of de oudere keeper Henk Timmer. Erwin mulder kan mischien eerste keeper worden bij feyenoord waneer hij terug komt van excelsior. Maar reken maar dat het verkeerd gaat die speler is nog te jong en onervaren.Ervaring moet je opdoen maar denken jullie nu echt dat hij nu al gewend is aan het niveau 1 jaar jupiler. Eredivisie is een stap hoger hoor!
|
|
|
BaasK Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 318 Reg.: 13 juni 2005 | Ik ben blij dat Timmer niet keept.Misschien dat Rob van Dijk nu zijn kans pakt.En Erwin Mulder kan het niveau van de Jupiler League makkelijk aan.Op Eredivisieniveau zou hij het ook wel aankunnen denk ik.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3505 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Henk staat natuurlijk gewoon in de goal, ik had niet anders verwacht. De koning van de nep-blessures, allemaal ten bate van de grote Henk 'de onoverwinnelijke' Timmer - Show.
|
|
|