| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Dat Velthuizen een goede keeper is mag duidelijk zijn, maar bij deze zou het verstandiger zijn als Feyenoord dan de kans zou geven aan Mulder, die Braziliaan of Ekramy volgend jaar. Hun moeten straks ook aan keepen komen om zich verder te kunnen ontwikkelen. En ik mag verder aannemen dat er een visie achter het feit zit waarom Mulder contractverlenging heeft gekregen en waarom die Braziliaan is aangetrokken.
Die Braziliaan is toch nog heel jong? Die kan in Jong Feyenoord warmdraaien. Ekramy kan betrokken worden in een ruil met Vitesse, terwijl Mulder op de bank kan achter Velthuizen. Timmer terug naar Zwolle, of misschien naar Willem II.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Happel schreef:
(...)Die Braziliaan is toch nog heel jong? Die kan in Jong Feyenoord warmdraaien. Ekramy kan betrokken worden in een ruil met Vitesse, terwijl Mulder op de bank kan achter Velthuizen. Timmer terug naar Zwolle, of misschien naar Willem II.
Maar op ten duur is het denk ik toch de bedoeling dat Mulder en die Braziliaan op hoog niveau zullen gaan keepen. Ik denk niet ze jaren willen gaan wachten (en dan doel ik bij deze 2 a 3 jaar) voordat ze een kans krijgen in het eerste van Feyenoord. Ze komen dan stil te staan in hun ontwikkeling, en dat terwijl Velthuizen ook een keeper is die nog lang niet is uitgeleerd in de eredivisie. Dat neemt niet weg dat Velthuizen uiteraard een groot talent is.
|
|
|
(...)
Maar op ten duur is het denk ik toch de bedoeling dat Mulder en die Braziliaan op hoog niveau zullen gaan keepen. Ik denk niet ze jaren willen gaan wachten (en dan doel ik bij deze 2 a 3 jaar) voordat ze een kans krijgen in het eerste van Feyenoord. Ze komen dan stil te staan in hun ontwikkeling, en dat terwijl Velthuizen ook een keeper is die nog lang niet is uitgeleerd in de eredivisie. Dat neemt niet weg dat Velthuizen uiteraard een groot talent is.
Piet Velthuizen hou je toch niet langer dan twee jaar vast Dick. Na twee zeer plezierige seizoenen verkoop je hem met dikke winst aan een topclub in Engeland of Italië. Als ze goed genoeg zijn, kunnen die anderen vervolgens gaan uitmaken wie Velthuizen mag opvolgen in De Kuip.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...) Piet Velthuizen hou je toch niet langer dan twee jaar vast Dick.
Dat zeiden we destijds ook over Emerton en Bona Kalou, maar die zijn met nog een eenjarige doorlopende contract destijds verkocht door Feyenoord. Zoiets kan straks ook eventueel met Velthuizen gaan gebeuren als hij bijvoorbeeld een 5 jarige contract zou gaan ondertekenen. Laat er verder geen misverstand over bestaan dat Timmer dient te worden vervangen bij Feyenoord.
|
|
|
(...)
Dat zeiden we destijds ook over Emerton en Bona Kalou, maar die zijn met nog een eenjarige doorlopende contract destijds verkocht door Feyenoord. Zoiets kan straks ook eventueel met Velthuizen gaan gebeuren als hij bijvoorbeeld een 5 jarige contract zou gaan ondertekenen. Laat er verder geen misverstand over bestaan dat Timmer dient te worden vervangen bij Feyenoord.
Bosz en Vogelzang hebben het voor zover ik weet uitstekend gedaan tijdens de onderhandelingen met Real over Drenthe, dus vermoedelijk is het verkoopbeleid momenteel wel in goede handen.
Timmer moet weg, dat is voor ons duidelijk. Stel je voor dat hij in De Kuip tijdens de Champions League volgend seizoen ook een paar keer keept als in het Ernst Happel Stadion!?!
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | BVM wilde niets weten van kritiek in het AD. Hij had de beelden nog niet gezien van Timmer maar vind dat hij aan een fantastisch seizoen bezig is. Tja. Vraag me af wat BVM zal denken als hij de beelden een keertje ziet. Apart dat hij de beelden nog niet heeft gezien als toekomstig bondscoach.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
(...)
Bosz en Vogelzang hebben het voor zover ik weet uitstekend gedaan tijdens de onderhandelingen met Real over Drenthe, dus vermoedelijk is het verkoopbeleid momenteel wel in goede handen.
Timmer moet weg, dat is voor ons duidelijk. Stel je voor dat hij in De Kuip tijdens de Champions League volgend seizoen ook een paar keer keept als in het Ernst Happel Stadion!?!
Laten we eerst maar zorgen dat we de play-off halen. Dat word nog moeilijk genoeg. Over CL hoeven we voorlopig nog niet te denken lijkt me.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: DR schreef:
BVM wilde niets weten van kritiek in het AD. Hij had de beelden nog niet gezien van Timmer maar vind dat hij aan een fantastisch seizoen bezig is. Tja. Vraag me af wat BVM zal denken als hij de beelden een keertje ziet. Apart dat hij de beelden nog niet heeft gezien als toekomstig bondscoach.
Dat is inderdaad een vreemde zaak. Als toekomstige bondscoach moet je uiteraard ook op je toekomstige baan voorbereiden, in combinatie met zijn werkzaamheden bij Feyenoord nu. Kennelijk wil hij zich laten verrassen bij oranje, zodra hij ervoor zou kiezen om straks Timmer te laten keepen bij oranje.
|
|
|
quote: DR schreef:
BVM wilde niets weten van kritiek in het AD. Hij had de beelden nog niet gezien van Timmer maar vind dat hij aan een fantastisch seizoen bezig is. Tja. Vraag me af wat BVM zal denken als hij de beelden een keertje ziet. Apart dat hij de beelden nog niet heeft gezien als toekomstig bondscoach.
Bert van Marwijk heeft zijn wekelijkse klaverjasavondje op woensdag. Timmer heeft zijn leeftijd mee en zal daarom nimmer vervangen worden door deze trainer. En naast zijn gebruikelijke fouten heeft Timmer af en toe natuurlijk ook redelijk goed gekeept. Timmer is als keeper beter dan Bert als trainer, dus zo gek is het niet dat Timmer in Bert's ogen met een fantastisch seizoen bezig is.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Bert van Marwijk heeft zijn wekelijkse klaverjasavondje op woensdag. Timmer heeft zijn leeftijd mee en zal daarom nimmer vervangen worden door deze trainer. En naast zijn gebruikelijke fouten heeft Timmer af en toe natuurlijk ook redelijk goed gekeept. Timmer is als keeper beter dan Bert als trainer, dus zo gek is het niet dat Timmer in Bert's ogen met een fantastisch seizoen bezig is.
Zaten in het theater bij de premiere van die voorstelling.
Maar dan nog vind ik het apart dat je beelden niet terugkijkt, zeker als de keeper van je club keihard wordt aangepakt en je bondscoach wordt. Maar goed, hij zal er geen tijd voor hebben gehad...
|
|
|
antonio Aanstormend talent
Posts: 145 Reg.: 13 januari 2008 | zou het niet zo kunnen zijn dat timmer idd met een fantastisch feyenoord seizoen bezig is en al een punt of 10 heeft gepakt??? wat een luitjes hier tog die het niet kunnen verkroppen dat timmer bij ajax heeft gebivakkeerd, wat hij bij oranje heeft uitgehaald zegt totaal geen ene moer, bij feyenoord keept hij uitsluitend uitstekend en vrijwel foutloos
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: antonio schreef:
zou het niet zo kunnen zijn dat timmer idd met een fantastisch feyenoord seizoen bezig is en al een punt of 10 heeft gepakt??? wat een luitjes hier tog die het niet kunnen verkroppen dat timmer bij ajax heeft gebivakkeerd, wat hij bij oranje heeft uitgehaald zegt totaal geen ene moer, bij feyenoord keept hij uitsluitend uitstekend en vrijwel foutloos
Wees nou eens een keer objectief man
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Wees nou eens een keer objectief man
Het is toch waar wat die zegt?
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 | Er zijn nu een aantal spelers die extreem goed moeten spelen en dan nog hebben ze er hier een hekel aan.
En er zijn spelers die absoluut niets fout kunnen doen enkel en alleen omdat ze uit de jeugd of uit de regio komen.
Objectiviteit is bij sommigen hier ver te zoeken...
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
(...)
Het is toch waar wat die zegt?
quote: bij feyenoord keept hij uitsluitend uitstekend en vrijwel foutloos
Vind jij dit de waarheid dan?
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
zou het niet zo kunnen zijn dat timmer idd met een fantastisch feyenoord seizoen bezig is en al een punt of 10 heeft gepakt??? wat een luitjes hier tog die het niet kunnen verkroppen dat timmer bij ajax heeft gebivakkeerd, wat hij bij oranje heeft uitgehaald zegt totaal geen ene moer, bij feyenoord keept hij uitsluitend uitstekend en vrijwel foutloos
alleen bij hoge ballen van de zijkant zou hij wat mij betreft een bril op mogen zetten (is hij bijziend??)
|
|
|
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
alleen bij hoge ballen van de zijkant zou hij wat mij betreft een bril op mogen zetten (is hij bijziend??)
Bij vrije trappen en afstandsschoten lijkt hij soms eerder blind dan bijziend.
|
|
|
antonio Aanstormend talent
Posts: 145 Reg.: 13 januari 2008 | van hanegem: elke keeper heeft problemen met hoge ballen is ook het moeilijkste voor een keeper, vraag ze het allemaal en ze zullen allemaal hetzelfde zeggen.. effect, snelheid,,wind maken het moeilijk. zelfs afgod gomes vliegt er vaak onderdoor dus iedereen heeft er problemen mee
|
|
|
john part Aanstormend talent
Uit: Zaandijk Vak: - Posts: 141 Reg.: 11 januari 2008 | Henk Timmer is een leuke lijnkeeper maar geen topkeeper.
Feyenoord zal voor volgend seizoen echt op zoek moeten naar een betere keeper.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1499 Reg.: 19 september 2004 |
Je kunt proberen er van alles bij te halen en en passant forumleden beschuldigen de prestaties van Timmer af te kraken omdat hij een periode bij Ajax onder contract gestaan heeft. Dat verandert niets aan de feiten. Je kunt ook blijven roepen dat Gomes zo'n slechte is en Timmer zo'n goede. Wekt op mij de indruk dat er bij jou andere argumenten spelen dan 's mans keeperskwaliteiten.
Je kunt er gewoonweg niet omheen, dat Timmer als keeper te eenzijdig is in zijn kwaliteiten en te divers in zijn tekortkomingen. Dat hij niet in staat is om op een fatsoenlijke manier de verdediging neer te zetten en te leiden. Dat het hem lijkt te ontbreken aan elke vorm van realistische zelfreflectie en zelfkritiek. Heb je zijn commentaar gehoord na de wedstrijd van woensdag?
Ik waardeer je hardnekkigheid in het verdedigen en omhoog steken van Timmer, maar kan je om diezelfde reden echt niet meer serieus nemen in je postings over de keeperskwaliteiten van Timmer èn Gomes.
Je kunt feiten zoeken bij een overtuiging of op basis van feiten een mening vormen.
[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 30 maart 2008 11:37:47).]
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 | De 2-1 van Nac mag op het conto van Timmer.
Die bal moet gewoon geplukt worden voordat Molhoek kan koppen.
|
|
|
kiprich66 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 742 Reg.: 10 maart 2007 | |
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 | Mooie trap Timmer, prachtig.
En indirect veroorzaakt hij de 1-3. Topper.
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 30 maart 2008 14:01:57).]
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | |
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Onzekerheid Timmer pakt weer een puntje voor ons.
|
|
|