| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | ik kan die kop van timmer niet meer zien. kan hem wel aanvliegen als hij weer eens helemaal zijn uit zijn dak gaat tegen de jonge gasten.
|
|
|
fr -fan Geselecteerd voor Oranje
quote: echte critiche schreef:
ik kan die kop van timmer niet meer zien. kan hem wel aanvliegen als hij weer eens helemaal zijn uit zijn dak gaat tegen de jonge gasten.
Jong of Oud,als het terecht is ,niks mis mee.Ze spelen in Feyenoord 1.Als ze hun man laten lopen waaruit gevaar komt mogen ze daar best op gewezen worden,net zoals een Van Bronckhorst daarop gewezen mag worden.
|
|
|
norbert International
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 587 Reg.: 20 februari 2005 | een doelman die rust uitstraalt komt het gehele elftal ten goede,maar Timmer zal dat nooit 100% hebben.Dus dit jaar nog en dan een andere doelman als basis.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | hahaha prachtig he jongens hij blijft gewoon dik terecht op doel kan niemand om heen...nogmaals geen blunder te beknnen bij feyenoord en ik heb alle topkeepers al zien stuntelen dit seizoen dus niet mopperen
|
|
|
Legendary Henk Vos Internationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1824 Reg.: 29 april 2006 |
quote: antonio schreef:
hahaha prachtig he jongens hij blijft gewoon dik terecht op doel kan niemand om heen...nogmaals geen blunder te beknnen bij feyenoord en ik heb alle topkeepers al zien stuntelen dit seizoen dus niet mopperen
Timmer kan er niks van
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3458 Reg.: 12 juli 2005 | Hahaha de 2 grootste kontelikkers achter elkaar.... 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: echte critiche schreef:
ik kan die kop van timmer niet meer zien. kan hem wel aanvliegen als hij weer eens helemaal zijn uit zijn dak gaat tegen de jonge gasten.
Relax have sisi....ehh...
Wees blij dat een keeper kwaad wordt op z'n verdedigers, ipv als een doodvogeltje in z'n goal te staan.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Je hebt helemaal niets aan een keeper die na elk doelpunt zijn verdedigers verrot scheldt. Timmer doet dat altijd en in veel gevallen ten onrechte. Het zou heel mooi zijn als hij het ook eens bij zichzelf zou zoeken. Wat denk je dat al dat gescheld voor invloed heeft op jonge spelers, vooral als er geen reden toe is.
Timmer wordt geacht leiding te geven aan zijn verdediging. Ik heb niet de indruk dat hij op dat vlak grootse prestaties levert.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 | Timmer heeft veel ervaring als het om UEFACUPwedstrijden gaat. de rest (Darley met name) heeft dat nog lang niet vandaar dat Timmer gewoon Nr 1 blijft
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 16 september 2008 08:40:04).]
|
|
|
Prutser Vedette
Uit: Lunteren Vak: Maastribune - W1 Posts: 1082 Reg.: 12 maart 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Timmer heeft veel ervaring als het om UEFACUPwedstrijden gaat. de rest 9Darley met namen) heeft dat nog lang niet vandaar dat Timmer gewoon Nr 1 blijft
Werkt 'ballen tegenhouden' in de UEFACUP anders dan in de competitie?
|
|
|
Feyenoord till i die Aanstormend talent
Uit: Bij de buurvrouw Vak: Maastribune - W2 Posts: 137 Reg.: 28 oktober 2006 | Hij is een aardige lijnkeeper meer niet. Elke vrijetrap tegen, corner en voorzet weer angstig met deze man op het doel. Wanneer gaan de beleidsbepalers er wat tegen doen? Het is na Dudek treurig gesteld met onze keepers. 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6269 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Feyenoord till i die schreef:
Hij is een aardige lijnkeeper meer niet. Elke vrijetrap tegen, corner en voorzet weer angstig met deze man op het doel. Wanneer gaan de beleidsbepalers er wat tegen doen? Het is na Dudek treurig gesteld met onze keepers. 
Zoetebier had anders een hele goede periode en ook over Lodewijks was ik tevreden.
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Prutser schreef:
(...)
Werkt 'ballen tegenhouden' in de UEFACUP anders dan in de competitie?
Er komt nog op Europees niveau iets meer bijkijken
|
|
|
pipapaauwe Vedette
(...)
Er komt nog op Europees niveau iets meer bijkijken
Zoals?
|
|
|
Uit: Bij de buurvrouw Vak: Maastribune - W2 Posts: 137 Reg.: 28 oktober 2006 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Zoetebier had anders een hele goede periode en ook over Lodewijks was ik tevreden.
Was ik beide ook geen fan van. En passen ook zeker niet in het rijtje Hiele, De Goeij en Dudek.
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
(...)
Zoals?
Ervaring op Europees gebied (dus geen groentje in de goal)
|
|
|
pipapaauwe Vedette
(...)
Dus bij europees niveau komt er ervaring op europees gebied kijken.

|
|
|
Uit: Bij de buurvrouw Vak: Maastribune - W2 Posts: 137 Reg.: 28 oktober 2006 |
(...)
Wat heb je aan ervaring als je altijd maar de zelfde fouten blijft maken?
|
|
|
Brutal Geselecteerd voor Oranje
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 488 Reg.: 27 juni 2007 |
(...)

Ja het klopt inderdaad niet.. Haha.. Sommigen gebruiken alles om te verantwoorden dat Timmer op de doel mag blijven staan..
|
|
|
(...)

Heeft Darley dat dan wel....... 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | ben toch blij dat deze nep supporters het niet voor het zeggen hebben..jammer voor jullie dat de mensen die er over gaan slimmer zijn
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: antonio schreef:
ben toch blij dat deze nep supporters het niet voor het zeggen hebben..jammer voor jullie dat de mensen die er over gaan slimmer zijn
Zeg Aslomotiono beetje rustig he....
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3458 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Heeft Darley dat dan wel....... 
Moet dat dan? Zo krijg je natuurlijk nooit ervaring hé. Wat wil je? Ervaring op doen als je evt in de halve finale staat? 
|
|
|
BaasK Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 318 Reg.: 13 juni 2005 | Had laatst een mooi filmpje van Tim krul gezien waarin je zijn reactie zag toen hij een mooie redding maakte.Hij juichde omdat hij die bal had tegengehouden en daarna pepte hij zijn verdediging op.Hij bracht zijn passie over op zijn medespelers,in positieve zin welteverstaan.
Ik ben totaal geen Timmer fan maar SOMS heeft Henk ook een mooie redding.I.t.t Krul lijkt het dan wel alsof er een draadje losschiet bij hem.Hij scheld de gehele selectie uit en maakt hierdoor de spelers onzeker,alsof het allemaal HUN fout is.Inplaats van passie brengt hij paniek en wanhoop over op zijn medespelers.Ik kan me voorstellen dat je als verdediger van feyenoord niet lekker speelt als je weet dat Timmer op de goal staat.Je hebt namelijk altijd het gevoel alsof er 20 doden zijn gevallen en de wedstrijd geen wedstrijd is maar een soort van 2e wereldoorlog FRAGMENT,waar paniek,wanhoop en machteloosheid centraal staan.
Wat klinkt beter en wat zou het beste effect hebben op bijvoorbeeld een speler als Bahia:
Optie 1: GVD ANDRÉ WAT DOE JE NOU.DIT MAG ECHT NIET GEBEUREN,WAAR BEN JE MEE BEZIG.JE ZAG TOCH DAT HIJ GING SCHIETEN?!!
Optie 2:KOM OP HE ANDRÉ,SCHERP BLIJVEN.JE KAN HET.WEG MET DIE BAL.GECONCENTREERD BLIJVEN.
Ik zelf denk uiteraard optie 2:Hierdoor raakt Bahia geinspireerd en krijgt hij nog meer de drang om te bewijzen dat hij het WEL kan.Hij wil zijn teamgenoten immers niet in de steek laten.
Bij optie 1 zou Bahia zo gaan kunnen denken:Ja misschien heb je wel gelijk henk.Waar ben ik mee bezig?Ik hoop niet dat het nog een keer gebeurd dan krijg ik weer de volle laag.(speler wordt onzeker)
Hoe denken jullie hierover?
|
|
|
BaasK Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 318 Reg.: 13 juni 2005 | 'Alleen wij in Nederland doen raar over erfenis Van der Sar'
16/09/2008 23:59
'Óf de bondscoaches snappen er niks van, óf ik behoor gewoon nog steeds tot de twee beste keepers van Nederland. Ik denk het laatste.'
De kritiek van Hans van Breukelen is hard aangekomen bij Henk Timmer. De Feyenoord-doelman reageert in de nieuwe Voetbal International op de kritiek op zijn persoon en over het Nederlands keepersprobleem. 'Wat Hans zegt, interesseert me niet zoveel.'
'Nederland heeft in de afgelopen veertig jaar maar één absolute topkeeper gehad: Edwin van der Sar', meent Timmer. 'Nu Edwin is gestopt met Oranje, laat hij nogal een erfenis achter. Maar daar krijgen Italië en Spanje ook last van als Gianluigi Buffon en Iker Casillas stoppen. Alleen doen wij er in Nederland raar over.'
Volgens Timmer komen de topkeepers van morgen er echt wel aan. 'We moeten geduld hebben met die jongens. De mensen die nu kritiek hebben op die jonge gasten, werken niet echt mee ze te helpen in hun ontwikkeling. Misschien maken we het wel te moeilijk voor onze talenten.'
In VI 38 komen naast Timmer verschillende oud-doelmannen aan het woord die zich grote zorgen maken over de toekomst. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Alsof Antonio spreekt!!
|
|
|