| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
drummerboy Vaste waarde in elftal
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 373 Reg.: 1 februari 2006 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Niemand verplicht jou om dit topic over stompie te bezoeken . Ik erger me niet aan Ché , ook al denken wij over niet alle spelers hetzelfde !
Dit is het topic van Henk Timmer..... het topic dat jij bedoelt, ken ik niet...... we kunnen het toch wel opbrengen om onze EIGEN spelers met hun eigen naam aan te spreken??????
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: antonio schreef:
tjonge jonge wat een lol toch, vd sar hahaha zulke blunders heb ik timmer nog niet zien maken pakt gewoon paar goeie ballen al had hij weinig te doen,, blijft gewoon 1 van de constant betere feyenoorders elk jaar
Het Nederlands elftal niet gevolgd? 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | vriendschappelijk???? zegt me geen moer bij feyenoord nog steeds geen blunder gezien en gisteren vooral die bal in de beginfase fantastisch klem gepakt zie ik vd sar niet doen
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
vriendschappelijk???? zegt me geen moer bij feyenoord nog steeds geen blunder gezien en gisteren vooral die bal in de beginfase fantastisch klem gepakt zie ik vd sar niet doen
Nogmaals: Wat is je obsessie met Timmer?
Ik zeg nogmaals, Timmer is een degelijke keeper voor Feyenoord, maar geen top keeper ala v/d Sar.
Dus jij zegt gewoon letterlijk dat Timmer beter is dan v/d Sar?
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5616 Reg.: 16 juni 2003 | Timmer, de nul gehouden.
Goed gedaan! 
[Dit bericht is veranderd door MD (op 14 september 2008 18:01:54).]
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2282 Reg.: 17 november 2002 |
tjonge jonge wat een lol toch, vd sar hahaha zulke blunders heb ik timmer nog niet zien maken pakt gewoon paar goeie ballen al had hij weinig te doen,, blijft gewoon 1 van de constant betere feyenoorders elk jaar
,Timmer is niet meer dan een matige keeper of heb je de oefenwedstrijd voor het EK gemist waar Timmer stond te blunderen en dan lachen als VD Sar een blunder maakt
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
vriendschappelijk???? zegt me geen moer bij feyenoord nog steeds geen blunder gezien en gisteren vooral die bal in de beginfase fantastisch klem gepakt zie ik vd sar niet doen
Jij ziet nog geen blunder van Timmer als je er over gestruikeld bent..
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: MD schreef:
Timmer, de nul gehouden.
Goed gedaan! 
Kuyt was tegen man utd ook de beste man van het veld he? 
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
quote: Heineken schreef:
Hij heeft één keer zijn hand uit moeten steken en verder is de bal een paar keer recht op hem af geschoten. Ook weer een paar typische Timmer-uittrappen gezien... 
Timmer uittrappen, heb je gezien hoe die ballen werden aan gwespeeld.Sommige mensen willen het gewoon niet zien. Zeg niet dat Timmer absolute top is. Maar hij is zeker niet de schuld van slechte resutaten van de afgelopen jaren.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5616 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Kuyt was tegen man utd ook de beste man van het veld he? 
een 8 volgens 2 onafhankelijke websites...
komt redelijk in de buurt ja
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: MD schreef:
(...)
een 8 volgens 2 onafhankelijke websites...
komt redelijk in de buurt ja
Nee ik checkte het maar even.Top hoor 
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 2710 Reg.: 27 mei 2007 | Ik heb Timmer vorig seizoen een aantal wedstrijden slecht zien keepen.
Ik beoordeel alleen wat ik nu van hem zie zoals hij nu staat te keepen is hij goed in vorm.
Wat een ander van Timmer vind zal mij een zorg zijn, maar ik vind hem op het moment goed. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Kalouless schreef:
(...)
Deze opmerking zegt meer over jou dan over Timmer. Die keepte gisteren gewoon een goede wedstrijd.
Een kinderhand is snel gevuld...
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Waar hebben het over mensen. 1 schot die hij goed pakt (eerlijk is eerlijk) en een bal die recht op hem af gaat, hoera! Na die redding op dat schot trapt hij weer eens heel slecht uit, net zoals 10 andere keren. In de laatste minuten van de wedstrijd zat hij ook nog compleet mis bij een corner. Henkie heeft dan alleen altijd het geluk dat de bal niet in het netje gaat. Je kunt ook fouten maken zonder (grote) gevolgen, dat willen sommige volgens mij niet begrijpen.
Nee, al met al was het een topwedstrijd van Timmer. 
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
quote: Stefano schreef:
Waar hebben het over mensen. 1 schot die hij goed pakt (eerlijk is eerlijk) en een bal die recht op hem af gaat, hoera! Na die redding op dat schot trapt hij weer eens heel slecht uit, net zoals 10 andere keren. In de laatste minuten van de wedstrijd zat hij ook nog compleet mis bij een corner. Henkie heeft dan alleen altijd het geluk dat de bal niet in het netje gaat. Je kunt ook fouten maken zonder (grote) gevolgen, dat willen sommige volgens mij niet begrijpen.
Nee, al met al was het een topwedstrijd van Timmer. 
Een speler van Volendam die alleen op hem af komt pakt hij ook goed, en 2 schoten , 1 begin wedstrijd en een in tweede helft. Pakt hij allemaal goed, dus goed gekeept.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6269 Reg.: 17 februari 2005 | Gewoon een goede wedstrijd.
Slechte uittrappen, dat wel.
Het is ook lastig om de 3 ballen die je krijgt te pakken.
Want je moet wel 90 minuten geconcentreert blijven.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: frenics schreef:
(...)
Een speler van Volendam die alleen op hem af komt pakt hij ook goed, en 2 schoten , 1 begin wedstrijd en een in tweede helft. Pakt hij allemaal goed, dus goed gekeept.
Die dikke van Volendam kan er meer van... En die kreeg er nog 5 om z´n oren.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Die dikke van Volendam kan er meer van... En die kreeg er nog 5 om z´n oren.
Jezus ja, die was zeker niet slecht. Een aantal goede reddingen hoor.
Wat me weer tegenviel, waren de reacties van Timmer na zijn reddingen. Hij stond weer te bléren als een zotte.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
(...)
Dat is die bal recht op hem af kwam. Pakt hij die goed? Laten we dan meteen elke bal die hij pakt een wereldredding noemen. 
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 |
(...)
Dat moet je anders zien; Indien het uittrappen secuur zou gebeuren , dan had de uitslag het dubbele kunnen zijn .
Bij een topclub wordt ook van een keeper participatie verwacht in het spel. Daarin heeft stompie nu eenmaal geen toegevoegde waarde.
Het is de hoogste tijd dat stompie er zelf uit wordt getrapt. 
|
|
|
akuma International
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1298 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Dat moet je anders zien; Indien het uittrappen secuur zou gebeuren , dan had de uitslag het dubbele kunnen zijn .
Bij een topclub wordt ook van een keeper participatie verwacht in het spel. Daarin heeft stompie nu eenmaal geen toegevoegde waarde.
Het is de hoogste tijd dat stompie er zelf uit wordt getrapt. 
nog een paar maanden 
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2282 Reg.: 19 mei 2000 |
Waar hebben het over mensen. 1 schot die hij goed pakt (eerlijk is eerlijk) en een bal die recht op hem af gaat, hoera! Na die redding op dat schot trapt hij weer eens heel slecht uit, net zoals 10 andere keren.
Ja nou ja, slechte uittrappen, Feyenoord heeft voorin allemaal spelers die alleen per helikopter boven het gras uit kunnen komen. Dan kun je Buffon of Cech in het doel planten maar ook dan komt elke uittrap doodleuk bij de tegenstander terecht.
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
(...)
Dat is die bal recht op hem af kwam. Pakt hij die goed? Laten we dan meteen elke bal die hij pakt een wereldredding noemen. 
Hij doet het toch nooit goed, dus lekker doorzeiken jullie. Veel succes stoere mannen.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | hij moet toch eigenlijk ongelooflijk goed zijn want als je je zo op weet te stellen dat elke redding volgens jullie recht op hem af kwam ben je in mijn ogen een super keeper 
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5767 Reg.: 17 april 2007 |
hij moet toch eigenlijk ongelooflijk goed zijn want als je je zo op weet te stellen dat elke redding volgens jullie recht op hem af kwam ben je in mijn ogen een super keeper 
Bij AZ vond ik Timmer uitstekend in het UEFA Cupseizoen met Co Adriaanse. In die vorm had hij de strafschop tegen Australië vorige week makkelijk gestopt.
Maar sinds de UEFA Cupsuccessen met AZ is Henk helaas erg achteruit gegaan en ook niet voor niets afgedankt bij AZ, hoewel niet iedereen bij AZ dat even leuk vond toen door de blessures van Didulica er nóg minderen dan Timmer daar het doel moesten verdedigen.
De tegenwoordige Henk Timmer is te traag, heeft weinig sprongkracht, een matige timing en kiest vaak heel slecht positie (zie bijvoorbeeld waar hij stond bij de houdbare vrije trap van Sibon in Heerenveen) en het ergste: hij scheldt zijn ploeggenoten uit na doelpunten waar hij zelf medeschuldig aan is. Kortom: het is te hopen dat hij snel naar de bank verdrongen wordt door Darley.
|
|
|