| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Henk kreeg er maar 2 tegen! Top Henk!!! 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15241 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Herinner je je die kwartfinale (toch?) tegen PSV in de UEFA Cup van 2002 nog, met die penaltyserie?
In die wedstrijd stond Zoetebier bij Feyenoord op goal, en niet Timmer.
|
|
|
berg1f Vedette
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 1242 Reg.: 24 september 2004 | Ach mensen nog een jaartje met Henk Bisonkit en we zijn er klaar mee.
[Dit bericht is veranderd door berg1f (op 7 september 2008 17:01:11).]
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | henk bisonkit 
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
quote: El Jefecito schreef:
Henk kreeg er maar 2 tegen! Top Henk!!! :D
Had hij er een kunnen pakken dan?
quote: BaasK schreef:
GVD!! Normaal blijft timmer altijd vastgenageld aan de grond staan,en nu gaat hij opeens duiken bij een penalty!Ongelovelijk deze keeper,dacht dat stilstaan zijn specialiteit was maar zelfs dit kan hij niet meer :D
Wat een onzin, het ligt echt niet aan Timmer dat wij al 2 jaar niet veel punten pakken. Wat een azijnzeikers hier wordt toch supporter van 020 en ga daar zeuren.
[Dit bericht is veranderd door frenics (op 7 september 2008 17:21:07).]
|
|
|
Brutal Geselecteerd voor Oranje
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 488 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: frenics schreef:
(...)
Wat een onzin, het ligt echt niet aan Timmer dat wij al 2 jaar niet veel punten pakken. Wat een azijnzeikers hier wordt toch supporter van 020 en ga daar zeuren.
Het komt wel door Timmer dat wij af en toe een tegendoelpunt krijgen doordat hij vastgenageld aan de grond zit bij elke hoge bal.. Zo ook bij de vrije trap van Sibon uit tegen Heerenveen vorig jaar.. Had hij die gehouden, dan hadden wij plaats 5 te pakken gehad.. Dus het licht wel aan Timmer
|
|
|
frenics Lid 2e elftal
Uit: groessen Vak: - Posts: 161 Reg.: 23 september 2007 |
quote: Brutal schreef:
(...)
Het komt wel door Timmer dat wij af en toe een tegendoelpunt krijgen doordat hij vastgenageld aan de grond zit bij elke hoge bal.. Zo ook bij de vrije trap van Sibon uit tegen Heerenveen vorig jaar.. Had hij die gehouden, dan hadden wij plaats 5 te pakken gehad.. Dus het licht wel aan Timmer
Dus jij praat over een doelpunt terwijl het HELE TEAM als een drol liep te voetballen, zondebok gevonden,.
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | timmer kom als keeper gewoon een halve meter te kort 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | volgens mij kom jij in je broek een halve meter te kort
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 |
quote: antonio schreef:
volgens mij kom jij in je broek een halve meter te kort
en dat is maar goed ook, anders hadden er doden gevallen 
|
|
|
marsco Veelbelovend talent
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 109 Reg.: 4 augustus 2004 | Snap niet waarom deze discussie nog steeds gevoerd wordt. Timmer is niet voor niets tweede keeper van Nederland. Dat geouwehoer over zijn mindere kanten... Iedere keeper heeft zijn mindere kanten. Maar volgens mij houdt hij er genoeg ballen uit. Heeft het onder omstandigheden afgelopen jaren uitstekend gedaan. Een betere keeper halen dan Timmer kost minstens 5 miljoen. Volgens mij willen we dat momenteel liever besteden aan een rechtsback, cv of spits.
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1478 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: Brutal schreef:
(...)
En de penalty die hij pakte tegen Willem II? En Vitesse thuis waar hij Feyenoord op de been hield? En in de arena uit, had het wel 9-0 kunnen zijn als je Timmer niet had gehad. Az uit?
En hoeveel tegendoelpunten heeft Henk vorig jaar in de beker gehad? Slechts 2.
En waarom is Timmer 2e keeper van Nederland? Ik zei het al eerder, als Henk straks Feyenoord in de race houdt tegen 020 op 21 september, is hij weer de held..
|
|
|
Jen Regelmatige invaller
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: PIAIR-nr9 schreef:
(...)
En de penalty die hij pakte tegen Willem II? En Vitesse thuis waar hij Feyenoord op de been hield? En in de arena uit, had het wel 9-0 kunnen zijn als je Timmer niet had gehad. Az uit?
En hoeveel tegendoelpunten heeft Henk vorig jaar in de beker gehad? Slechts 2.
En waarom is Timmer 2e keeper van Nederland? Ik zei het al eerder, als Henk straks Feyenoord in de race houdt tegen 020 op 21 september, is hij weer de held..
Ik ben bang dat dat wat optimistisch is. Al houd hij de komende tien wedstrijden de nul voor ons, dan zal je sommige mensen nog horen klagen dat zijn uitworpen beter hadden gemoeten.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn heel wat situaties geweest dat ik dacht van die hadtie kunnen hebben, maar aan de andere kant is hij ook vaak genoeg waardevol voor het team geweest, en dat mag ook eens gezegd worden.
|
|
|
Jeroenkuip Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1044 Reg.: 16 mei 2006 |
quote: antonio schreef:
volgens mij kom jij in je broek een halve meter te kort

|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 | Nja het mooie is dat de mensen die tegen Timmer zijn alleen maar over zijn "potentiele fouten" praten en ze nooit eens hoort over de momenten dat die hij goed staat te keepen.
Die momenten zijn nog altijd meer dan de "twijfel momenten" die hij heeft volgens sommigen.
Hij heeft inderdaad wel z'n momenten dat hij bepaalde ballen kan hebben, maar ze dan niet heeft. Toegegeven, klopt gewoon.
Maar durf dan ook te zeggen: Hij heeft regelmatig goals voorkomen en ook punten gepakt voor Feyenoord.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Maar durf dan ook te zeggen: Hij heeft regelmatig goals voorkomen en ook punten gepakt voor Feyenoord.
Dus als een keeper een keer een bal tegenhoud paktie gelijk punten? In dat geval pakt een verdediger die een keer een bal afpakt ook punten voor zijn club....het is zijn werk om af en toe eens een bal tegen te houden, dat is geen punten poakken maar gewoon watie behoort te doen. Ik ben van mening dat dat alleen geldt als een keeper onhoudbare ballen tegenhoud, en die schieten mij zo 1 2 3 niet te binnen.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5021 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Dus als een keeper een keer een bal tegenhoud paktie gelijk punten? In dat geval pakt een verdediger die een keer een bal afpakt ook punten voor zijn club....het is zijn werk om af en toe eens een bal tegen te houden, dat is geen punten poakken maar gewoon watie behoort te doen. Ik ben van mening dat dat alleen geldt als een keeper onhoudbare ballen tegenhoud, en die schieten mij zo 1 2 3 niet te binnen.
Contradictie in termino
Henk rules! Henk is een topgozer, een prima keeper en doet het goed in de groep. Ik overweeg mijn nickname te veranderen in 'The Legendary Henk Timmer'.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: ulligan schreef:
(...)
Contradictie in termino
Henk rules! Henk is een topgozer, een prima keeper en doet het goed in de groep. Ik overweeg mijn nickname te veranderen in 'The Legendary Henk Timmer'.
Henk regeert helemaal niet. Hij heeft soms aardige reflexen maar niet veel meer dan dat. Henk is een modale keeper die niet in de schoenen mag staan van Dudek, De Goey, Hiele, Treijtel of Pieters Graafland. Ook Zoetebier sla ik hoger aan dan onze huidige keeper.
Henk is zeker geen topgozer. Ziet eens hoe hij zijn verdediging, die hijzelf niet neergezet heeft, afkaffert als er eens een vrije trap of een corner achter hem in het net verdwijnt.
Als jij je graag wilt begeven op het niveau van 'Henk Vos', be my guest 
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 | Van Breukelen: 'Timmer geen topkeeper'
Hij heeft natuurlijk gelijk, maar als we dan toch bezig zijn; 'van Breukelen is geen top-analist'.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 8 september 2008 09:56:14).]
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | maar om dit te concluderen hoef je ook geen topanalist te zijn...
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5502 Reg.: 16 november 2004 | In de NL competitie spelen op dit moment geen topkeepers.Timmer behoort zeker tot de top 3 in Nederland.
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | omdat hij bij een grote club als feyenoord zit?? wat als hij gewoon mag spelen bij zijn eigen nivo? bv middenmoot eredivisie?
want vertel mij nou eens wat timmer beter is als de keeper van heerenveen, vitesse, twenthe, roda, nec, nac, etc ..??
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4973 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: echte critiche schreef:
omdat hij bij een grote club als feyenoord zit?? wat als hij gewoon mag spelen bij zijn eigen nivo? bv middenmoot eredivisie?
want vertel mij nou eens wat timmer beter is als de keeper van heerenveen, vitesse, twenthe, roda, nec, nac, etc ..??
Timmer is geen topkeer maar toch echt wel een stuk beter dan keepers van bovengenoemde clubs, als je dat al niet ziet valt er weinig te discussieren.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Wat moeten we dan beroerde veldspelers hebben, gegeven de nederlagen die we vorig jaar tegen dat soort clubs geleden hebben, terwijl onze keeper een stuk beter is dan die van de andere ploegen
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: echte critiche schreef:
maar om dit te concluderen hoef je ook geen topanalist te zijn...
Is ook zo, en als keeper was van Breukelen wél top. Daar heeft hij zijn huidige loopbaan aan te danken, want kwalitatief gezien sluit zijn werk als analist perfect aan bij het niveau van de programma's die deze zwakbegaafdenzender dagelijks over het scherm uitbraakt. Wat een wanvertoning.
En zijn 'finest hour' was natuurlijk aan het begin van de zomer, toen voor Edwin van der Sar de eer was weggelegd om door hém geëerd te worden. Jawel, het ging om hém! Tenenkrommend, wat een aaneenschakeling van waanbeelden moeten er in zijn geest zijn afgespeeld dat hij 's lands beste keeper ooit zo genant huldigde...
Zo, nu weer over naar Henk Timmer. Hij is in mijn ogen zeker niet heel veel beter dan Vandenbussche, Velthuizen, Boschker of Babos. Timmer heeft gewoon het geluk ooit beschikbaar te zijn geweest...
|
|
|