| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 | Wat een waardeloze rukker is het ook zeg. 
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 | Stompie stond weer op het verkeerde been. Mischien kan hij als 5de doelman voor 2 september naar PSV!
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Ik zeg ook niet dat het geen zak aardappelen is, alleen had hij die 2 ballen niet kunnen hebben.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Stefano schreef:
Ik zeg ook niet dat het geen zak aardappelen is, alleen had hij die 2 ballen niet kunnen hebben.
Hij heeft gewoon weer mazzel dat de paal in de weg stond. Die kansloze stond weer aan de grond genageld.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Had het over de doelpunten.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
Had het over de doelpunten.
Daar kon die idd weinig aan doen.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777135 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5767 Reg.: 17 april 2007 |
quote: goudkuipje schreef:
(...)
Kom op he hij gaat veel te traag naar de hoek. Er zit totaal geen actie meer in deze man. De ballen die hij pakt zijn vooral de ballen die recht op hem af komen. Hij moet gewoon lekker op de bank gaan zitten. Of dat nou bij Feyenoord is of gewoon lekker thuis maakt mij niet zoveel uit.
Thuis!!
Toon wist het al na die wedstrijd in het Ernst Happelstadion.

|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 |
Had het over de doelpunten.
Je heb helemaal gelijk 
|
|
|
remmie Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1080 Reg.: 30 mei 2006 | Ik heb geduld, engelengeduld als het moet, maar nu heb ik er echt mijn zakken van vol.
Kom gvd nou een keer dat hok uit bij een hoge voorzet.
En reageer verdomme eens.
Hoe vaak is het niet voorgekomen in de wedstrijd?
Ben echt de tel kwijt: hij staat erbij en hij kijkt er naar.
Balletje op de paal, balletje op de lat, schot van afstand, die focking Timmer kijkt al die ballen als een dooie na om vervolgens de verdedigers als een idioot de les te lezen.
Ben bijna in staat om morgen naar de training te gaan om eigenhandig alle tien die vingers te breken, wat een kutkeeper is het.
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2499 Reg.: 20 juni 2006 | Alle schoten buiten de 16 ziet Timmertje niet aankomen, het is toch triest dat hij nog onder de lat staat.
|
|
|
nefertete Basisspeler
Vak: - Posts: 1014 Reg.: 7 januari 2008 | Wat mij het meest aan Timmer irriteert (naast zijn nooit uitkomen of anticiperen)....al die wegwerpgebaren.....die hele schreeuwerige loser houding....zet toch een winner op doel. 
|
|
|
quote: nefertete schreef:
Wat mij het meest aan Timmer irriteert (naast zijn nooit uitkomen of anticiperen)....al die wegwerpgebaren.....die hele schreeuwerige loser houding....zet toch een winner op doel. 
Ja Greene 
|
|
|
nefertete Basisspeler
Vak: - Posts: 1014 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: goudkuipje schreef:
(...)
Ja Greene 

Maar serieus...ik voel mee met de verdedigers bij Feyenoord, elke diepe bal is gevaarlijk...want Timmer komt niet....dus loop je samen met een aanvaller en moet je die bal maar weer weg zien te peren.
Wat zou het een verademing zijn ..... een keeper die heerst in zijn eigen 16.
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 1 september 2008 02:00:35).]
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 | Als Timmer zo blijft keepen en Feyenoord slaagt erin om Krul te halen vandaag, mag hij voor zijn plek gaan vrezen.
Ik heb Krul niet vaak zien keepen, maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat hij beter zal zijn dan Timmer...
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3784 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: remmie schreef:
Ik heb geduld, engelengeduld als het moet, maar nu heb ik er echt mijn zakken van vol.
Kom gvd nou een keer dat hok uit bij een hoge voorzet.
En reageer verdomme eens.
Hoe vaak is het niet voorgekomen in de wedstrijd?
Ben echt de tel kwijt: hij staat erbij en hij kijkt er naar.
Balletje op de paal, balletje op de lat, schot van afstand, die focking Timmer kijkt al die ballen als een dooie na om vervolgens de verdedigers als een idioot de les te lezen.
Ben bijna in staat om morgen naar de training te gaan om eigenhandig alle tien die vingers te breken, wat een kutkeeper is het.
ik erger me al 2 jaar aan timmer, mede dankzij deze punten.
als een schot van meer als 5 meter komt is het gevaarlijk.
als een hoge voorzet gegeven wordt is het nog gevaarlijker.
Timmer zorgt voor een hoop onrust.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Antonio laat zich niet meer zien. Kun je nagaan hoe slecht Timmer geweest is.
|
|
|
Moon Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 776 Reg.: 20 augustus 2007 | Het waren 2 fantastische jaren Henk!
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
Timmer viel gisteren echt niks te verwijten hoor
Je zult Greene, Bahia en de Cler maar voor je neus hebben staan.
Over met name de laatste hoor ik geen negatieve klank, en dat begrijp ik niet, want hij bakt er maar weinig van; maar ja, ná Ruudje Heus geen fatsoenlijke linksback gehad, dus dan nemen we veel voor lief hè? 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2927 Reg.: 4 april 2002 | Ik ben kritisch over Timmer maar gistermiddag viel hem weinig te verwijten. Bij de eerste en de tweede goal was hij kansloos.
Bij de derde vond ik hem er niet erg best uit zien. Voorop staat dat de grootste fouten daarvoor al door de verdedigers gemaakt zijn, met name door Landzaat, maar als je ziet dat hij zijn doel niet verkleind en bij de minste schijnbeweging al op de grond ligt dan sta ik wel even te vloeken.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 22 juni 2007 | Het is zijn hele houding, heeft Timmer dan niets geleerd van twee seizoenen geleden? Als je zo tekeer gaat tegen deze spelers terwijl de koppies al hangen, lucht dat voor jezelf misschien op maar ze gaan er niet beter van spelen. Integendeel.
Hoe kut het ook is (en dat is het), positief blijven coachen is de basis. Dat leer je in de F-jes al, maar dat is inmiddels natuurlijk al 83 jaar geleden voor de ervaren Henk Timmer.
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5767 Reg.: 17 april 2007 |
quote: SMOLLIE schreef:
Timmer viel gisteren echt niks te verwijten hoor
Je zult Greene, Bahia en de Cler maar voor je neus hebben staan.
Over met name de laatste hoor ik geen negatieve klank, en dat begrijp ik niet, want hij bakt er maar weinig van; maar ja, ná Ruudje Heus geen fatsoenlijke linksback gehad, dus dan nemen we veel voor lief hè? 
Je zult als Greene, Bahia en De Cler maar een keeper als Timmer achter je hebben staan...
Er zijn mensen die in Timmer een fantastische, foutloze keeper zien, die in plaats van ernaar te springen of te duiken terecht de ballen als een magiër op de paal kijkt, of naast het doel, wat helaas soms mislukt. In Mols ziet men een medisch wonder dat nog als een kievit over het veld rent, de ene wonderpass na de andere om zich heen strooiend. En in Bert van Marwijk zag men de terechte opvolger van Ernst Happel of Willem van Hanegem, want Bert had ons hoogstpersoonlijk de UEFA Cup bezorgd.
Je blijft hier lachen. 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 | Hoop dat Krul snel deze kant opkomt want Timmer stond gisteren weer heel vaak aan de grond genageld
|
|
|
quote: Kobe Bryant schreef:
Ik ben kritisch over Timmer maar gistermiddag viel hem weinig te verwijten. Bij de eerste en de tweede goal was hij kansloos.
Bij de derde vond ik hem er niet erg best uit zien. Voorop staat dat de grootste fouten daarvoor al door de verdedigers gemaakt zijn, met name door Landzaat, maar als je ziet dat hij zijn doel niet verkleind en bij de minste schijnbeweging al op de grond ligt dan sta ik wel even te vloeken.
Nou ga nog maar eens rustig de herhalingen kijken als je dat nog aankan. 1-1 Timmer zit alweer op zijn knietjes nog voor de bal geraakt is. 2-1 Timmer gaat pas naar de hoek als de bal al het net raakt. 3-1 toen die gozer zei ga maar zitten toen lag hij al. Timmer is op net als Mols,Greene,Buys,Hofland,Bahia.IK maar dat is persoonlijk ben al een tijdje helemaal klaar met Henkie.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 5616 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Happel schreef:
(...) -knip jankverhaal-
Je blijft hier lachen. 
Je zult maar zulke supporters als Happel hebben. Dan voelen spelers zich echt gesteund.
Ga eens je club steunen ipv spelers afbranden.
|
|
|