Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 58 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 27 maart 2008 om 16:15:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Aangezien ik geen enkel vertrouwen in ekramy heb lijkt het mij wijzer om Edwin Mulder de kans te geven, maar Bertje kennende zal dat wel niet gebeuren.

Mulder is een groot talent, beter dan Ekramy denk ik, maar ik zie geen reden om nu van keeper te gaan wisselen.

Gewoon het seizoen uitspelen met Timmer, volgend seizoen zien we wel weer verder.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 16:38:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Jep, thats me.

Ik kon wel janken.

Ben jij ook niet degene die Hofs velen malen beter vindt dan de Guzman?

Ben jij ook niet degene die BVM een toptrainer vindt?

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 27 maart 2008 16:45:15).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.379,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 27 maart 2008 om 16:39:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ben jij ook niet diegene die Hofs velen malen beter vindt dan de Guzman?

Ben jij ook niet diegene die BVM een toptrainer vindt?

Ben jij soms degene die de papegaai speelt ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 27 maart 2008 om 16:51:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

He Stoere2006 hoe zit het dan met die Ramon Torres is die niet beter als Mulder
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 17:01:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

t feit dat je trainingen ziet zegt niks in t stadion zijn er zat wijfen die geen wedstrijd hebben gemist betekent nog niet dat ze goed kunnen oordelen.

Ik zie al dat je weinig begrijpt van trainers keuzes.Een trainer kiest voor de speler die op dat moment het beste is en niet voor iemand die misschien beter wordt.Maar ook mensen die Ekramy vaker in jong Feyenoord hebben zien spelen,vinden Timmer beter.Ik begrijp nu ook dat je met je vriend naar het stadion gaat.Maar zon lekker wijf ben je niet
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 27 maart 2008 om 19:10:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Henk Timmer in het Ernst Happel Stadion: gewogen en te licht bevonden.

quote:
De Telegraaf, 27 maart 2008

• Verwijten vliegen over en weer na de 2-0 achterstand tegen Oostenrijk.
Henk Timmer gaat volledig uit zijn dak tegen André Ooijer (r) en Joris Mathijsen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 27 maart 2008 om 19:18:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is een specialiteit van Henk Timmer. Het na een doelpunt uitkafferen van de verdedigers dus.
Als hij nou vrijuit gegaan was bij een van die goals kan ik het me nog enigszins voorstellen.
Maar die man maakt met zijn optreden iedere verdediger in het strafschopgebied onzeker.
Gaan voor de bal betekent hebben die bal. Keeperswet nummer 1. Al gehoord in 1964 toen ik voor het eerst in het veld stond.
Die regel is kennelijk onbekend bij Henk Timmer.

Hij wordt zo'n goede lijnkeeper gevonden. Bij beide corners had hij dus gewoon moeten blijven staan op zijn post. Want daar is hij het beste.

De enige die dus in mijn ogen uitgekafferd had moeten worden is Timmer zelf.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 27 maart 2008 om 19:26:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Dat is een specialiteit van Henk Timmer. Het na een doelpunt uitkafferen van de verdedigers dus.
Als hij nou vrijuit gegaan was bij een van die goals kan ik het me nog enigszins voorstellen.
Maar die man maakt met zijn optreden iedere verdediger in het strafschopgebied onzeker.
Gaan voor de bal betekent hebben die bal. Keeperswet nummer 1. Al gehoord in 1964 toen ik voor het eerst in het veld stond.

Hij wordt zo'n goede lijnkeeper gevonden. Bij beide corners had hij dus gewoon moeten blijven staan op zijn post. Want daar is hij het beste.

Timmer kan beter te bollenpellen gaan, Want dit was weer een optreden van niks. ik hoop dat dit ze laatste jaar is want we worden er niet echt beter op met zon vent. Deze man heb het nooit zelf gedaan, het is altijd de schuld van de verdedigers
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 19:35:06.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

(...)
Man ik heb vorig jaar meer trainingen gezien dan Koos de Bie dus lul niet zo stom

Dat kan uiteraard nooit. Als er een man Die-hard Feyenoorder is, is dat Koos de Bie wel. Feyenoord is zijn leven. Die man mist niks van Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 27 maart 2008 om 19:50:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Dat geblèr (en schamperend hoofdschudden) tegen zijn verdedigers na elke blunder van Henk Timmer heeft als kennelijk doel de trainer, de technische staf en het publiek te laten geloven dat het niet Timmer was die de fout inging, maar een ander. Het helpt blijkbaar, want Timmer is ongekend populair bij Het Legioen en hij staat nog steeds op doel in Feyenoord 1. Verschrikkelijk, om te huilen!!

Inderdaad zul je er als verdediger niet beter van gaan spelen als een blunderende keeper zijn fouten op jou probeert af te wentelen. Mathijsen liet zich maar al te graag vervangen tijdens de rust.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 27 maart 2008 om 20:11:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat kan uiteraard nooit. Als er een man Die-hard Feyenoorder is, is dat Koos de Bie wel. Feyenoord is zijn leven. Die man mist niks van Feyenoord.

Graaf me alsjeblieft op wanneer je het verschil tussen serieuze en minder serieuze opmerkingen hebt ontdekt, ik neem niet aan dat ik dat nog mee ga maken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: incompleet
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 20:17:48.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

Henk Timmer in het Ernst Happel Stadion: gewogen en te licht bevonden.

(...)

Mocht Ooijer nog twijfels hebben om bij ons te komen voetballen dan heeft henkie die wel weggenomen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 27 maart 2008 om 21:03:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DIAGO JOHN schreef: Timmer kan beter te bollenpellen gaan, Want dit was weer een optreden van niks. ik hoop dat dit ze laatste jaar is want we worden er niet echt beter op met zon vent. Deze man heb het nooit zelf gedaan, het is altijd de schuld van de verdedigers
willem van hanegem heeft een broer?

quote:
akuma schreef: goal 1:
die 1ste had hij moeten/kunnen hebben al hoewel heitinga op 5 a 10m stond te dekken.
iets wat totaal niet mag en daar onstaat die kans.
dan krijgt hij nog een kans om te herstellen en word hij weer uitgespeeld.
dat schot had timmer moeten hebben/klemmen.

goal 2:
t is bekend als een keeper uit komt moet hij die bal hebben.
maar die man die in kopt mag nooit koppen dat is mathijsen ze werk ik vind t belachelijk dat hij zo vrij mag koppen.
door mathijsen ze fout komt timmer in de problemen en timmer komt te laat.
maar wat sommige hier vergeten is,als mathijsen gewoon ze man goed had gedekt en hij de bal weg kopt had timmer nooit te laat kunnen komen of uit hoeven komen.
en als jij niet ken koppen laat je de tegenpartij ook niet koppen dan hang je maar aan ze shirt.

goal 3:
exact het zelfde als bij goal 2.
allebij fout allen kijken mense vaak naar de laaste persoon die een fout maakt en niet waar t begint.
mathijsen 1st in de fout en toen timmer.
maar als mathijsen niet in de fout gaat kan timmer ook niet in de fout gaan,want dat zou betekenen dat mathijsen de bal weg kopt of er voor zorgt op wat voor manier dan ook dat die jonge zo mag in koppen.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-5094439420835309276&q=oostenrijk+-+Holland+3-4&total=2&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

quote:
DIAGO JOHN schreef:
Ben het helemaal met akuma eens

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 28 maart 2008 om 08:27:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ben jij ook niet degene die Hofs velen malen beter vindt dan de Guzman?

Ben jij ook niet degene die BVM een toptrainer vindt?

Nee, dat ben ik niet.
Nu verwar je me met een ander.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 28 maart 2008 om 09:36:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

@akuma tuurlijk zat mathijssen ook naast maar uitkomen is de bal hebben.

als timmer ZOIEZO uitkomt in de vijfmeter is er helemaal niets aan de hand.

Gomes stompt de bal in de vijfmeter standaard weg

en dat gekaffer wordt ik ook moedeloos van.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Engelen
Vak: Maastribune - M
Reg.: 10 april 2006
Gepost op 28 maart 2008 om 13:18:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Mee eens; hoewel; een goeie lijnkeeper is hij echt wel!
of je daarmee ook de andere facetten van het keepersvak
beheerst; is zeker nog de vraag ik vind van niet,
ik zie teveel tekortkomingen; jammer voor

[Dit bericht is veranderd door Feyenoordgevoel (op 28 maart 2008 13:19:48).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
antonio
Aanstormend talent

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 28 maart 2008 om 18:40:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vreemd dat hij bij oranje ineens wel rare fouten maakt, zeker de eerste die heeft hij normaal gemakkelijk,het was dus echt een slechte dag voor timmer en dat kan gebeuren,nogmaals gomes gezien laatste tijd?? die heeft meerdere slechte dagen, misstrappen als hij uitkomt,hogeballen die hij volledig mist en over velthuizen maar te zwijgen dat is momenteel een lachertje aan het worden,voorlopig heeft timmer punt 9 en tien voor feyenoord gepakt en dat is helaas niet te ontkennen. wat hij bij oranje doet boeit mij totaal niet helaas
 Help mods!
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 28 maart 2008 om 19:43:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

Vreemd dat hij bij oranje ineens wel rare fouten maakt, zeker de eerste die heeft hij normaal gemakkelijk,het was dus echt een slechte dag voor timmer en dat kan gebeuren,nogmaals gomes gezien laatste tijd?? die heeft meerdere slechte dagen, misstrappen als hij uitkomt,hogeballen die hij volledig mist en over velthuizen maar te zwijgen dat is momenteel een lachertje aan het worden,voorlopig heeft timmer punt 9 en tien voor feyenoord gepakt en dat is helaas niet te ontkennen. wat hij bij oranje doet boeit mij totaal niet helaas

Gomez doet het als ze 4-0 voor staan en als het maar net 1-0 is dan is hij al meerdere malen heel belangrijk geweest.Velthuizen is nog erg jong en moet nog veel leren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 28 maart 2008 om 20:15:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gomes is en zal helaas altijd beter blijven dan timmer.Hij redt psv eerst altijd 10 x(ik zal niet zeggen dat timmer ons nooit redt,dat doet hij namelijk wel) maar bij gomes is de verhouding redden-missers denk iki veel beter
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
antonio
Aanstormend talent

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 28 maart 2008 om 22:41:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

onzin! vorige week nog schopte hij finaal mis bij 0-0 en dat gebeurt vaak, en zeker mistasten bij hoge ballen is hij een meester in, timmer heeft veel minder fouten gemaakt maar neemt ook minder risico dan doordouwer gomes die eenbal op 20 meter van het doel nog wil pakken tussen 8 man, dat hij dan vaak de bal kwijt is is geen wonder, dat het meestal goed afloopt is ook een wonder, ben het nog steeds met kieft eens dat gomes zwaar overschat is en men zijn fouten niet wil zien en zeker omdat hij zich zelf geweldig in de schijnwerpers weet te zetten met allerlei rand activiteiten, zal nooit eerste doelman worden van brazilie en zulke goeie doelmannen komen daar niet vandaan in heel de historie. van marwijk heeft gewoon 100% gelijk als hij zegt dat timmer het fantastisch doet en feenoord al vele malen heeft gered dus alle negatievelingen hier zijn niet voor feyenoord
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 28 maart 2008 om 22:50:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:
alle negatievelingen hier zijn niet voor feyenoord

Kappen nou

Jij bent een beetje verlieft op Henk hè?

71 posts op dit forum, en alle 71 over Timmer
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 28 maart 2008 om 23:02:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Johan Deksen in Voetbal Insite vanavond:

"Ik hoop dat de verantwoordelijke politici Henk Timmer weer hebben zien stuntelen tegen Oostenrijk. Ik heb Henk Timmer nooit een goede keeper gevonden en waarom is woensdag maar weer eens gebleken. Als je van voetbal houdt, wil je toch dat Gomes voor het Nederlands elftal speelt!?"
 Help mods!
chillekasper
International

Uit: diemen
Reg.: 8 december 2006
Gepost op 28 maart 2008 om 23:31:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat we niet al de schuld op timmer moeten schuiven betreft oranje.
Hij speelt daar tenslotte nooit in de basis en speelt hij nu een keer en heeft hij gelijk een slechte dag.
Dat is gewoon pech, voor mij blijft hij gewoon nog de nummer 1 keeper van Feijenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 28 maart 2008 om 23:45:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chillekasper schreef:

Ik vind dat we niet al de schuld op timmer moeten schuiven betreft oranje.
Hij speelt daar tenslotte nooit in de basis en speelt hij nu een keer en heeft hij gelijk een slechte dag.
Dat is gewoon pech, voor mij blijft hij gewoon nog de nummer 1 keeper van Feijenoord.

Feyenoord heeft nog nooit zo'n slechte keeper gehad als Henk Timmer. Ja, misschien Babos.
Aan het rijtje Eddie Pieters Graafland-Ed de Goeij-Jerzy Dudek moet als het nog kan zo snel mogelijk Piet Velthuizen worden toegevoegd. Nu Piet een beetje uit vorm lijkt, kost hij misschien niet zoveel meer als een paar weken terug.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 29 maart 2008 om 00:05:26.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Feyenoord heeft nog nooit zo'n slechte keeper gehad als Henk Timmer. Ja, misschien Babos.
Aan het rijtje Eddie Pieters Graafland-Ed de Goeij-Jerzy Dudek moet als het nog kan zo snel mogelijk Piet Velthuizen worden toegevoegd. Nu Piet een beetje uit vorm lijkt, kost hij misschien niet zoveel meer als een paar weken terug.

Dat Velthuizen een goede keeper is mag duidelijk zijn, maar bij deze zou het verstandiger zijn als Feyenoord dan de kans zou geven aan Mulder, die Braziliaan of Ekramy volgend jaar. Hun moeten straks ook aan keepen komen om zich verder te kunnen ontwikkelen. En ik mag verder aannemen dat er een visie achter het feit zit waarom Mulder contractverlenging heeft gekregen en waarom die Braziliaan is aangetrokken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk