| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Reageren ze dan nog raar, dan kun je ook de help mods knop gebruiken.
Ik zeg niks. 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Ik zeg niks. 
Gezien je nog wel eens lijdenvoorwerp bent, zou ik dat ook maar niet doen nee

|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5021 Reg.: 2 oktober 2000 | Wat een slap gelul over Timmer de hele tijd hier. Timmer is niet top maar voldoet nog prima, alleen op het forum lult men elkaar zo na dat er uiteindelijk 10000 keer staat dat dat Timmer een slechte keeper is. Als mensen het maar vaak genoeg lezen gaan ze het uiteindelijk nog geloven ook (zelfde verhaal als met Paauwe bv). Zelfs Bestlander uit nu al kritiek op Timmer in het Bosz-topic. De kracht van herhaling zullen we maar zeggen.
Ben blij dat de technische staf zelf zijn mening vormt ipv aan de karaktermoord hier mee te doen. Laat Henk maar mooi op goal staan dit seizoen en zorg dat je iemand hebt die er volgend seizoen zijn plaats kan innemen. Ben benieuwd wie het volgende 'slachtoffer' is hier op het forum.
[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 26 augustus 2008 13:39:50).]
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: ulligan schreef:
Wat een slap gelul over Timmer de hele tijd hier. Timmer is niet top maar voldoet nog prima, alleen op het forum lult men elkaar zo na dat er uiteindelijk 10000 keer staat dat dat Timmer een slechte keeper is. Als mensen het maar vaak genoeg lezen gaan ze het uiteindelijk nog geloven ook (zelfde verhaal als met Paauwe bv). Zelfs Bestlander uit nu al kritiek op Timmer in het Bosz-topic. De kracht van herhaling zullen we maar zeggen.
Dit had ik niet verwacht met deze Groningse nuchterheid. Een keeper moet punten pakken en niet haalbare ballen pakken. Timmer heeft dit de laatste 3 jaar niet gedaan en dit is topclub onwaardig.
Begrijp me niet verkeerd,Timmer is een goede keeper voor Groningen, Utrecht en Roda maar wij hebben echt wat beters nodig.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 | Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger, Timmer is een drollenvanger. 
|
|
|
Vakkiex3 Basisspeler
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 491 Reg.: 7 januari 2008 | Timmer is een redelijke keeper maar in mijn ogen niet goed genoeg voor Feyenoord. Het enige waar hij goed in is is in lijnkeepen, voor de rest vind ik hem gewoon niet goed genoeg.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 | Volgens mij zijn er hier gewoon een paar stinkend jaloers omdat hij iets heeft met Marianne 
|
|
|
Simson Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1944 Reg.: 19 september 2005 |
quote: SMOLLIE schreef:
Volgens mij zijn er hier gewoon een paar stinkend jaloers omdat hij iets heeft met Marianne 
Foto a.u.b.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5021 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Dit had ik niet verwacht met deze Groningse nuchterheid. Een keeper moet punten pakken en niet haalbare ballen pakken. Timmer heeft dit de laatste 3 jaar niet gedaan en dit is topclub onwaardig.
Begrijp me niet verkeerd,Timmer is een goede keeper voor Groningen, Utrecht en Roda maar wij hebben echt wat beters nodig.
Met alle respect, maar jij had toen hij 2 jaar geleden tekende je mening al meteen klaar. Die heb je sindsdien zo vaak herhaald, dat ik je niet eens kwalijk kan nemen dat je niet meer objectief naar Timmer kan kijken. Dat jij persoonlijk iets tegen deze man heb moet je helemaal zelf weten, maar je bent zo verblind door je eigen antipathie tegen Timmer dat je zelfs Van der Sar met een Timmer-masker op nog een prutser zou vinden. Jij ziet in dit geval alleen wat je wilt zien, zelfs al is het tegendeel waar.
Ik ben met je eens dat Timmer is geen topkeeper is en hij is inmiddels wel aan vervanging toe (liever volgend seizoen dan dit seizoen omdat de prioriteiten nu anders liggen), maar de hetze die op dit forum tegen Timmer op dit is gewoon buiten alle proporties en slaat in mijn ogen helemaal nergens op. Ik weet dat 90% van het forum het met me oneens en dat ze Timmer nog liever vandaag dan morgen een arm zien breken is maar dat interesseert me geen reet.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4833 Reg.: 2 juli 2004 |
(...)
Met alle respect, maar jij had toen hij 2 jaar geleden tekende je mening al meteen klaar. Die heb je sindsdien zo vaak herhaald, dat ik je niet eens kwalijk kan nemen dat je niet meer objectief naar Timmer kan kijken. Dat jij persoonlijk iets tegen deze man heb moet je helemaal zelf weten, maar je bent zo verblind door je eigen antipathie tegen Timmer dat je zelfs Van der Sar met een Timmer-masker op nog een prutser zou vinden. Jij ziet in dit geval alleen wat je wilt zien, zelfs al is het tegendeel waar.
Ik ben met je eens dat Timmer is geen topkeeper is en hij is inmiddels wel aan vervanging toe (liever volgend seizoen dan dit seizoen omdat de prioriteiten nu anders liggen), maar de hetze die op dit forum tegen Timmer op dit is gewoon buiten alle proporties en slaat in mijn ogen helemaal nergens op. Ik weet dat 90% van het forum het met me oneens en dat ze Timmer nog liever vandaag dan morgen een arm zien breken is maar dat interesseert me geen reet.
Dan ben ik één van de tien procent die het met jou eens is. Timmer is geen briljante keeper maar zeker geen slechte. HIj heeft wel eens een foutje maar pakt juist ook ongelooflijk veel punten voor ons. Ik vind het erg jammer dat dat allemaal zo snel wordt vergeten. Maarja dat is Feyenoord.
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 | Stompie is van Grunn niveau.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12111 Reg.: 9 december 2001 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Ik ben met je eens dat Buijs is geen topper is en hij is inmiddels wel aan vervanging toe (liever volgend seizoen dan dit seizoen omdat de prioriteiten nu anders liggen), maar de hetze die op dit forum tegen Buijs op dit is gewoon buiten alle proporties en slaat in mijn ogen helemaal nergens op. Ik weet dat 90% van het forum het met me oneens en dat ze Buijs nog liever vandaag dan morgen een been zien breken is maar dat interesseert me geen reet.

|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | @ ulligan. die hetze zit hem meer in het gedrag van stompie na elk tegendoelpunt waarbij hij weer eens opzichtelijk in de fout gaat. namelijk het verrot schelden van jeugdige klanten die het zogezegt op hun geweten hebben en niet mister vastgenageld hemzelf.ook het overdreven gedoe na een reddig die recht op hem afkomt, dan doet hij net alsof het een wereld redding wass met veel gebaren naar de spelers rond hem heen. het is niet voor niets dat veel mensen in hem een verloren acteur zien. doet hij al die fratsen niet, dan zal iedereen hem ook wat normaler behandelen, ook al is hij dan absoluut niet goed genoeg voor een keeper bij een grote club.
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 26 augustus 2008 19:00:33).]
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | alleen omdat hij niet uitkomt bij hoge ballen kan hij er niks van...nou ik zie zat keepers die dikwijls uitkomen oa. gomes die vele keren miszitten maar daar hoor ik nooit niemand over,,,timmer pakte vorig jaar fantastische ballen, alleen de laatste paar wedstrijden was hij wat minder in vorm maar dat kan gebeuren..laat hem nou maar lekker blijven staan bij hoge ballen, het is nou eenmaal het moeilijkste onderdeel voor een keeper en als je dat niet kan zoals heel veel keepers gewoon blijven staan
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12111 Reg.: 9 december 2001 |
quote: antonio schreef:
alleen omdat hij niet uitkomt bij hoge ballen kan hij er niks van...nou ik zie zat keepers die dikwijls uitkomen oa. gomes die vele keren miszitten maar daar hoor ik nooit niemand over,,,timmer pakte vorig jaar fantastische ballen, alleen de laatste paar wedstrijden was hij wat minder in vorm maar dat kan gebeuren..laat hem nou maar lekker blijven staan bij hoge ballen, het is nou eenmaal het moeilijkste onderdeel voor een keeper en als je dat niet kan zoals heel veel keepers gewoon blijven staan
En dat kan hij als geen ander.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Heineken schreef:
(...)
Als aan de grond genageld...
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 |
quote: Heineken schreef:
(...)

|
|
|
Simson Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1944 Reg.: 19 september 2005 | Laten we hopen voor Marianne dat hij in bed beter beweegt.
[Dit bericht is veranderd door Simson (op 26 augustus 2008 19:10:51).]
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 |
quote: Simson schreef:
Laten we hopen voor Marrianne dat hij in bed beter beweegt.
anders wil ik het wel effe voor hem voordoen bij marrianeke voor onze kabouter 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 | Ik gun voor alle duidelijkheid, zowel Danny als Stompie geen gebroken Poot. Want dan kom je er als voorlopig helemaal niet meer af... 
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5767 Reg.: 17 april 2007 | Het AD meldt dat Verbeek gepleit heeft voor aantrekken van een nieuwe keeper.
quote: De 25-jarige Ekramy kwam in 2005 naar Rotterdam, waar hij nimmer heeft kunnen overtuigen. Hij keepte slechts zeven wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord. Ook voor komend seizoen was voor hem slechts een plek op de reservebank gereserveerd omdat routinier Henk Timmer onder de lat de onbetwiste nummer één is. Ekramy gaf daarop aan dat hij Feyenoord wilde verlaten.
Ekramy verbleef gisteren in Turkije om te kijken of zijn nieuwe club hem bevalt en of hij derhalve ook zelf instemt met de verhuur. Feyenoord gaat wel op zoek naar een stand-in voor hem.
De club heeft als concurrent van Timmer alleen nog de Braziliaan Torres Ramos Darley binnen de selectie, vandaar dat trainer Verbeek intern heeft gepleit voor aanvulling.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
(...)
Uiteraard word ik met mijn mening beinvloed, maar zeg nu zelf. Timmer is een keeper die niet in Feyenoord 1 thuis hoort en wel om de volgende argumenten:
- Op hoge ballen erg onzeker
- Heerst totaal niet in eigen 16
- Reflexen zijn een drama, of de bal moet recht op hem afkomen
- Kampioen ballen nakijken.
- Altijd erg goed in jonge jongens verrot schelden, terwijl hij al jaren geen punten heeft gepakt voor ons.
Kortom, het gaat mij niet om Henk zelf, maar om de kwaliteiten die hij vooral (niet) heeft.
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 28 augustus 2008 23:59:16).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 |
alleen omdat hij niet uitkomt bij hoge ballen kan hij er niks van...nou ik zie zat keepers die dikwijls uitkomen oa. gomes die vele keren miszitten maar daar hoor ik nooit niemand over,,,timmer pakte vorig jaar fantastische ballen, alleen de laatste paar wedstrijden was hij wat minder in vorm maar dat kan gebeuren..laat hem nou maar lekker blijven staan bij hoge ballen, het is nou eenmaal het moeilijkste onderdeel voor een keeper en als je dat niet kan zoals heel veel keepers gewoon blijven staan
Hoge ballen vangen veel... de ballen met stompie , antonio 
|
|
|
BaasK Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 318 Reg.: 13 juni 2005 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Uiteraard word ik met mijn mening beinvloed, maar zeg nu zelf. Timmer is een keeper die niet in Feyenoord 1 thuis hoort en wel om de volgende argumenten:
- Op hoge ballen erg onzeker
- Heerst totaal niet in eigen 16
- Reflexen zijn een drama, of de bal moet recht op hem afkokmen- Kampioen ballen nakijken.
- Altijd erg goed in jonge jongens verrot schelden, terwijl hij al jaren geen punten heeft gepakt voor ons.
Kortom, het gaat mij niet om Henk zelf, maar om de kwaliteiten die hij vooral (niet) heeft.
Ik ben het met alle argumenten eens op de dikgedrukte na.Soms heeft henk geweldige reflexen en soms heeft hij GEEN reflexen(stilstaan).Blijft natuurlijk zo dat feyenoord een keeper nodig heeft die ALTIJD geweldige reflexen heeft.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
Daarom is zijn tweede bijnaam na 'stompie' 'het wassen beeld' en worden er regelmatig verwijzingen naar Madame Tussaud gemaakt als we het over Henk Timmer hebben. Hij neemt dat 'gewoon blijven staan' vaak veel te letterlijk en komt pas in beweging als de bal achter hem ligt om te beginnen met het uitfoeteren van zijn medespelers alvorens hij de bal met veel misbaar in de richting van de middenstip probeert te trappen.
Je geeft overigens zelf toe dat hij de laatste wedstrijden wat minder in vorm was. Je begint het dus toch een beetje te leren. Met enige kritiek kijken naar je favoriete keeper dus. Tot voor kort zette jij hem neer als de onfeilbare alleskunner die nooit van zijn leven ook maar een klein foutje zou maken.
|
|
|