Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 87 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Vak: -
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 10 augustus 2008 om 10:53:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Fout van Buis ziet je zeker over het hoofd??

Als je ziet hoe Luigi Bruins op het middenveld het duel aangaat bij dat doelpunt, dan weet je gelijk waar het misging.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 10 augustus 2008 om 11:30:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)

Als je ziet hoe Luigi Bruins op het middenveld het duel aangaat bij dat doelpunt, dan weet je gelijk waar het misging.

klopt, daar heb jij (weer) gelijk in. Ik denk dat het voor Bruins over is, want hij blijft maar (te) flegmatiek
 Help mods!
Pool: 438eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 10 augustus 2008 om 11:51:41.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

klopt, daar heb jij (weer) gelijk in. Ik denk dat het voor Bruins over is, want hij blijft maar (te) flegmatiek

De Guzman vind ik als nummer 10 veel beter dan Bruins.

Het doelpunt lag niet aan Timmer, Timmer heeft er nog 4 uitgehouden en keepte gister heel erg goed.
 Help mods!
Pool: 416eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 10 augustus 2008 om 12:04:50.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gister kan ie dan goed gekeept hebben als ik het verslag zo lees op Feyenoord.. veranderd helemaal niets aan het feit dat Timmer een pannenkoek is.
 Help mods!
Pool: 1244eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
echte critiche
Vedette

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 10 augustus 2008 om 12:16:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Allemaal houdbare ballen die Grandel ook pakt... :I

en zo was het gisteren niet anders.elke bal was kaasrecht op hem af. elke normale keeper had die ballen ook gehad. dat hij tijdens de redding acteert alsof het een kanonskogel was prik ik en een beetje kenner dwars door heen.
dat doelpunt was gewoon een fout van hem, kijk maar terug in de herhaling je ziet dat hij al ligt voordat de tegenstander schiet.en dat znet doen alsof het een fout van een ander betrof door een ventje van 19 jaar oud TOTAAL af te branden na die goal met scheldpartijen :nee die bal was op heuphoogte. een ECHT goede keeper pakt punten door moeilijke ballen te pakken, timmer zul je daar nooit op kunnen betrappen.

quote:
Obiku schreef:

(...)

Wat anders zag? Bal was wel degelijk van dichtbij met grote snelheid in de bovenhoek geplaatst, en dus onhoudbaar voor iedere keeper.

van een andere camerastand zag je gisteren HEEL DUIDELIJK dat die bal helemaal niet in de bovenhoek zat, hoe kom je daarbij man??? de hbal was recht op hem af(heuphoogte) doordat hij al ging liggen voordat de bal; kwam leek het onhoudbaar. maar in een herhaling van een andere camera(van de andere kant) zag je hoe vreselijk timmer in de fout ging bij die goal.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 10 augustus 2008 12:21:01).]
 Help mods!
Pool: 1133eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 10 augustus 2008 om 13:00:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

Gister kan ie dan goed gekeept hebben als ik het verslag zo lees op Feyenoord.. veranderd helemaal niets aan het feit dat Timmer een pannenkoek is.

Ook gister wasie een schandaal....
 Help mods!
Pool: 233eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 34e / 151e / 81eOpstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 10 augustus 2008 om 15:36:13.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Reltiet schreef:

(...)

Zijn eerste seizoen is alweer uit het collectieve geheugen verdwenen, merk ik al.

Je bedoeld toch het laatse seizoen van Koeman als traoiner van Feyenoord? In dat jaar had Timmer zoveel houdbare ballen doorgelaten. En dat noem je dan een goed jaar van Timmer? Laat me niet lachen.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 10 augustus 2008 om 17:33:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

(...)

van een andere camerastand zag je gisteren HEEL DUIDELIJK dat die bal helemaal niet in de bovenhoek zat, hoe kom je daarbij man??? de hbal was recht op hem af(heuphoogte) doordat hij al ging liggen voordat de bal; kwam leek het onhoudbaar. maar in een herhaling van een andere camera(van de andere kant) zag je hoe vreselijk timmer in de fout ging bij die goal.

Na de wedstrijd zag een een beeld van achter het doel, en toen ging de bal duidelijk hoog in de hoek. En als een speler alleen op je af komt kan je als keeper weinig anders doen dan een hoek kiezen en jezelf zo breed mogelijk maken, je kan ook blijven staan maar dan is de kans op een doelpunt nog veel groter.
 Help mods!
Pool: 39eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.489,8 (daag uit)VoVo: 689e / 209e / 753eOpstelling: 4-4-2
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 10 augustus 2008 om 18:55:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://nl.youtube.com/watch?v=_Thx0UbOc0E

Hier is een samenvatting van de wedstrijd te zien. Een goed beeld krijg je niet bij de goal, maar het is in ieder geval zeer duidelijk te zien dat de bal NOOIT in de kruising is gegaan. Kijk eens naar waar de bal het net raakt. Precies in het midden van de goal, over de richting hoeft dat niet altijd iets te zeggen (bij deze goal overigens wel), maar over de hoogte zeer zeker wel (de bal was bij Timmer zelfs nog een stuk lager).

En dan zeggen dat ik mijn bril op moet zetten.

[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 10 augustus 2008 19:02:08).]
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 10 augustus 2008 om 19:44:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad niet in precies in de kruising, maar vanaf een meter of 7 ben je bij een bal met dergelijke snelheid als keeper altijd gezien. Je ziet nu nog eens goed hoe de speler alle gelegenheid heeft om vol uit te halen, bal was nooit te stoppen geweest.
 Help mods!
Pool: 39eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.489,8 (daag uit)VoVo: 689e / 209e / 753eOpstelling: 4-4-2
Sjonnie
Nationale topspeler

Uit: Meppel
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 10 augustus 2008 om 20:10:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

Inderdaad niet in precies in de kruising, maar vanaf een meter of 7 ben je bij een bal met dergelijke snelheid als keeper altijd gezien. Je ziet nu nog eens goed hoe de speler alle gelegenheid heeft om vol uit te halen, bal was nooit te stoppen geweest.

Idd ik ben ook geen fan van Timmer alias "stompie" maar om deze goal nu op het conto van timmer te schrijven gaat me te ver. Hij keepte een goede pot en het lag vandaag zeker niet aan hem. En zoals Obiku al schreef hier boven zo is het net.
 Help mods!
Pool: 496eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Stefano
Vedette

Gepost op 10 augustus 2008 om 21:58:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed van je dat je het toegeeft.

Ik schrijf de goal overigens niet op het conto van Timmer. Van mij hoeft hij hem ook niet te hebben. Ik zei alleen dat een topper (zoals antonio altijd zegt dat hij is) hem wel heeft. Er zijn namelijk keepers die net wat langer blijven staan, die heeft hem. Dat Timmer duikt is te begrijpen, al vind ik dat hij in sommige situaties wel te snel gaat liggen.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 10 augustus 2008 om 22:16:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

volgens mij kijkt stefano altijd handbal
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Gepost op 10 augustus 2008 om 22:17:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En jij te vaak in het achterwerk van Timmer.
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 10 augustus 2008 om 22:26:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

volgens mij kijkt stefano altijd handbal

Als je Timmer een goede keeper vindt, kan je gewoon geen supporter zijn. Je moet wel voor 020 zijn.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westland
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 10 augustus 2008 om 22:41:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan al die reactie's niet zo volgen hier, Timmer is niet een wereld keeper dus van hele grote klasse, maar zo slecht als jullie hem hier bestempelen is Timmer nou ook weer niet. Ik heb de beelden via internet gezien tegen Benfica nou dat heb hij er weer aardig wat ballen uitgehaald en Feyenoord behoed voor een veel grotere achterstand. verder staat hij ook steeds reserve in het Nederlands elftal en dan zeggen wij hier op het forum met ze'n allen Timmer kan helemaal niet keepen. Nou dat vind ik nou weer te ver gaan. Maar durf iemand wel een afwijkende mening te hebben of praten wij elkaar gewoon maar na, want wij willen er zo graag bij horen.
 Help mods!
Pool: 127eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.478,4VoVo: 96e / 302e / 57eOpstelling: 4-5-1
Feyenoord Kampioen
Vedette

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 10 augustus 2008 om 23:09:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Ik kan al die reactie's niet zo volgen hier, Timmer is niet een wereld keeper dus van hele grote klasse, maar zo slecht als jullie hem hier bestempelen is Timmer nou ook weer niet. Ik heb de beelden via internet gezien tegen Benfica nou dat heb hij er weer aardig wat ballen uitgehaald en Feyenoord behoed voor een veel grotere achterstand. verder staat hij ook steeds reserve in het Nederlands elftal en dan zeggen wij hier op het forum met ze'n allen Timmer kan helemaal niet keepen. Nou dat vind ik nou weer te ver gaan. Maar durf iemand wel een afwijkende mening te hebben of praten wij elkaar gewoon maar na, want wij willen er zo graag bij horen.

Schot in de roos en amen....
 Help mods!
Pool: 80eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.447,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Stefano
Vedette

Gepost op 10 augustus 2008 om 23:24:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil er in ieder geval graag bij horen.

Waarbij?

[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 10 augustus 2008 23:48:09).]
 Help mods!
BaasK
Basisspeler

Uit: Zandvoort
Reg.: 13 juni 2005
Gepost op 11 augustus 2008 om 00:45:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Ik wil heel graag bij de groep mensen horen die zeggen dat Timmer niet goed genoeg is voor feyenoord.Dat zijn namelijk erg realistische mensen.
 Help mods!
Pool: 1122eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 11 augustus 2008 om 10:19:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

Henk moest natuurlijk een keuze maken, want vanaf die afstand kun je onmogelijk reageren.
Achteraf gezien ging hij te snel liggen, maar voor de rest een goede wedstrijd gekeept hoor.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 11 augustus 2008 om 10:38:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Waar zijn al de positieve mensen over Timmer als hij weer loopt te baggeren?
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
jezus christus
Vedette

Reg.: 18 september 2004
Gepost op 11 augustus 2008 om 11:05:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

timmer is een kanjer op de lijn, 1 van de besten van nederland. echter bij afstandschoten is hij een drol, 1 van de slechtsten van nederland. niet meer en niet minder.
 Help mods!
Pool: 1256eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.410,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 11 augustus 2008 om 11:06:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Waar zijn al de positieve mensen over Timmer als hij weer loopt te baggeren?

Hij was tegen Benfica anders verschrikkelijk goed.
 Help mods!
Pool: 526eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: BruinsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 852e / 1161e / 703eOpstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 11 augustus 2008 om 11:13:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Hij was tegen Benfica anders verschrikkelijk goed.

Ja wat zegt dat? Als ik het saldeer met zijn optreden in Oranje kom ik uit op een matig. Zegt dus niks die uitschieters. Ik vind het geen Feyenoord materiaal (meer). Zal best zijn potjes hebben maar over een jaar gezien vind ik het weinig spectaculair wat ik zie van hem.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 11 augustus 2008 om 11:16:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:
Ja wat zegt dat? Als ik het saldeer met zijn optreden in Oranje kom ik uit op een matig. Zegt dus niks die uitschieters. Ik vind het geen Feyenoord materiaal (meer). Zal best zijn potjes hebben maar over een jaar gezien vind ik het weinig spectaculair wat ik zie van hem.

Ik ben ook geen Timmer fan, maar echt slecht is hij ook niet. Helaas hebben we gewoon niet beter.
 Help mods!
Pool: 526eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: BruinsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 852e / 1161e / 703eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk