Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 58 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Vak: -
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 29 juni 2008 om 22:28:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het lijkt me ook niet erg zinvol om elke fout van een andere keeper hier neer te gaan zetten om maar 'aan te tonen' dat Timmer zo beroerd nog niet is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 30 juni 2008 om 16:41:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HENK TIMMER BIJ AFSCHEIDSWEDSTRIJD JAAP STAM

Jaap en Henk zijn ploegmaats geweest in Zwolle. En er is zelfs in Zwolle een 'Henk Timmer-tribune'.

quote:
Achter Timmer eindigden Fred Patrick en Klaas Drost als tweede en derde bij de verkiezing. Ook naar deze spelers zal een tribune worden vernoemd. Jaap Stam viel net buiten de top-drie. En aangezien eerder al bekend werd dat één tribune in ieder geval vermoend zou worden naar Marten Eibrink, viel Stam net buiten de prijzen

Wie had er zelfs in Zwolle verwacht dat Henk zo omhoog zou vallen ?
quote:
De inmiddels 35-jarige Timmer speelde tussen 1989 en 2000 voor FC Zwolle. Hierna speelde hij voor AZ, Ajax en Feyenoord. Bovendien kwam hij drie keer uit voor Oranje

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.515,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 30 juni 2008 om 17:07:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er wordt hier gedaan alsof Henk Timmer een soort Grandel is. Daar ben ik het niet mee eens. Timmer is niet de topkeeper die Feyenoord verdient, maar hij is een verdienstelijke keeper die bij de beste keepers van Nederland behoort, en in verscheidene wedstrijden afgelopen seizoen de enige keeper was die zich in de buurt van Gomes mocht vertonen, en dat niveau al meerdere jaren gehaald heeft.

Feit is wel dat Timmer tot de top van Nederland kan rekenen, mede doordat de top van Nederland nogal dun bezet is, want van Stekelenburg of het regiment keepers dat AZ heeft word je ook niet vrolijk...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 1 juli 2008 om 00:17:11.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Er wordt hier gedaan alsof Henk Timmer een soort Grandel is. Daar ben ik het niet mee eens. Timmer is niet de topkeeper die Feyenoord verdient, maar hij is een verdienstelijke keeper die bij de beste keepers van Nederland behoort, en in verscheidene wedstrijden afgelopen seizoen de enige keeper was die zich in de buurt van Gomes mocht vertonen, en dat niveau al meerdere jaren gehaald heeft.

Feit is wel dat Timmer tot de top van Nederland kan rekenen, mede doordat de top van Nederland nogal dun bezet is, want van Stekelenburg of het regiment keepers dat AZ heeft word je ook niet vrolijk...

Het is eigenlijk hoe je het precies weergeeft. Dat Timmer tot de beter keepers van Nederland behoort, zegt meer over het niveau van de keepers uit de eredivisie, dan over hoe goed ook Timmer dan wel is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.397,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vvr
Jeugdspeler

Uit: rsb
Reg.: 2 juli 2008
Gepost op 2 juli 2008 om 15:19:06.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind wel dat feyenoord ook jonge talentvolle keepers de kans moet geven moet je even kijken:
- ekramy: Hij heeft geen kans gekregen en wou zich te graag bewijzen dus jammer dat hij weggaat.
- Mulder: Moet gewoon 2e keeper worden of zelfs 1e wat vind je daarvan?
- Darly: Moet in de beloften gaan keepen. Lijkt me een groot talent gewoon als 3e keeper en dan op een gegeven moment kan hij de kans pakken denk ik.

Ze zeggen dat ze op zoek zijn naar een 2e keeper maar dat snap ik niet! je hebt ook erwin mulder nog en darly als het nodig is dus geen keeper kopen maar gewoon wat talenten de kans geven. dan komt het helemaal goed. Mulder heeft trouwens wel een goede styl van keepen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.490,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Georgius vakZ
Bankzitter

Uit: Capelle aan den IJssel
Reg.: 18 augustus 2006
Gepost op 2 juli 2008 om 15:44:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vvr schreef:

Ik vind wel dat feyenoord ook jonge talentvolle keepers de kans moet geven moet je even kijken:
- ekramy: Hij heeft geen kans gekregen en wou zich te graag bewijzen dus jammer dat hij weggaat.
- Mulder: Moet gewoon 2e keeper worden of zelfs 1e wat vind je daarvan?
- Darly: Moet in de beloften gaan keepen. Lijkt me een groot talent gewoon als 3e keeper en dan op een gegeven moment kan hij de kans pakken denk ik.

Ze zeggen dat ze op zoek zijn naar een 2e keeper maar dat snap ik niet! je hebt ook erwin mulder nog en darly als het nodig is dus geen keeper kopen maar gewoon wat talenten de kans geven. dan komt het helemaal goed. Mulder heeft trouwens wel een goede styl van keepen.

Als Ekramy echt weggaat, waarom niet Mulder idd. Ik vind hem wel wat hebben. Een hele wedstrijd pas gekeept en ook nog een 'B-wedstrijd', Heracles thuis. Maar toch, blijft gewoon rustig (of ieg rust uitstralen) voor bijna 50.000 mensen in de stromende regen.
Die keeper van Real Madrid, Casillas, was ook jong voor de leeuwen gegooid en kijk nu eens: als aanvoerder het EK winnen... Ik vind het niet erg hoor om jonge keepers in de basis te zetten als ze zeggen dat ze er klaar voor zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Dick v/d Polder
Vedette

Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 2 juli 2008 om 17:03:36.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vvr schreef:

- Mulder: Moet gewoon 2e keeper worden of zelfs 1e wat vind je daarvan?- Darly: Moet in de beloften gaan keepen. Lijkt me een groot talent gewoon als 3e keeper en dan op een gegeven moment kan hij de kans pakken denk ik.

Ik zou het juist goed vinden als Mulder word verhuurd om zodoende ervaring op te doen. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat Mulder op termijn Timmer gaat opvolgen onder de lat. Dan zou hetw el verstandig zijn van Feyenoord om hem voorlopig elders te stallen. Hij is dan wat verder in zijn ontwikkeling, wat niet onbelangrijk is straks voor hem als hij eerste doelman van Feyenoord word.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.397,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vvr
Jeugdspeler

Gepost op 3 juli 2008 om 11:24:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

die henk timmer heeft toch wel goed gekeept maar ik denk dat verbeek mulder een kans moet geven. Net als vorm bij utrecht en vandenbushe bij heereveen. Ik hoop dat erwin mulder onder de lat komt te staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.490,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 3 juli 2008 om 11:35:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hofs Greene en Lucius mogen vertrekken, maar Henk mag blijven???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vvr
Jeugdspeler

Gepost op 3 juli 2008 om 11:51:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

die henk timmer heeft toch wel goed gekeept maar ik denk dat verbeek mulder een kans moet geven. Net als vorm bij utrecht en vandenbushe bij heereveen. Ik hoop dat erwin mulder onder de lat komt te staan.
 Help mods!
Jen
Regelmatige invaller

Uit: Katwijk
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 11:55:36.         MSN: janvanrijn@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet me nog een aantal jaar geleden te herinneren, met het (ietwat oudere ) talent Gabor Babos onder de lat. Op het moment dat bleek dat hij het niet aankon, waren we toch allemaal reuze blij dat we de oude rot Patrick Lodewijks onder de lat hadden staan. Wereldkeeper, zo laat in de 30.

Leuk om Mulder eens een kans te geven, maar dat kan punten gaan kosten. Wanneer er dan geen oude ervaren rot binnen de selectie is, kan dat veel punten kosten. Dat heeft AZ twee jaar geleden gemerkt, en dat koste ze op één punt na het kampioenschap.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.477,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
vvr
Jeugdspeler

Gepost op 3 juli 2008 om 11:59:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 12:15:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vvr schreef:
We lezen het wel hoor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 3 juli 2008 om 12:33:09.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer is geen wereld keeper maar ook geen keeper die je punten kost. Ik vermoed ook dat dit zijn laatste seizoen onder de lat gaat worden als 1e keeper.

Feyenoord zal echt weten dat het einde van Timmer Tijdperk eraan komt,

Als Velthuizen dit jaar goed blijft keepen zou ik hem graag willen zien, terwijl ook Mulder een groot talent is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 6 juli 2008 om 20:37:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SUPERFAN schreef:

Timmer is geen wereld keeper maar ook geen keeper die je punten kost.

Nee, alle gangbare ballen pakt ie wel, maar alle iets beter ingeschoten ballen moet Henk vissen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
shinjirules
Talent

Reg.: 4 juli 2005
Gepost op 6 juli 2008 om 21:16:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met name op een vrije trap is Timmer een ramp. Verstijfd, aan de grond genageld hoopt onze henk dat de bal over gaat. Tot ieders grote opluchting beland de bal op de lat waarna timmer de inkomende man over het hoofd ziet. Tegen alle verwachtingen in wordt ook deze bal op het houtwerk gekopt... Volgens mij een schene uit feyenoord - parta van het vorige seizoen. Drama! Hoop van ganser harte dat er een andere eerste doelman komt. Heb altijd veel vertrouwen gehad in elkrami. Helaas heeft hij (blijkbaar) niet het volledige vertrouwen van de staf. Moet zeggen dat Henk wel een uitsekende lijnkeeper is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 16 juli 2008 om 23:45:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Henk reageert op mogelijke komst Tim Krul

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 26 juli 2008 om 22:31:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stompie vanmiddag in Dordt vanaaf in Zwolle tussen de sterren, wie weet rolt er nog een transfer uit .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.515,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Opoku
Vedette

Uit: Ankum
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 18 mei 2004
Gepost op 26 juli 2008 om 22:59:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En weer 3 doelpunten tegen!waarbij die weer verstijft op de lijn de bal erin kijkt...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 26 juli 2008 om 23:22:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tegen Dordrecht zat stompie er helemaal naast bij een corner. Het was weer ouderwets billenknijpen met stompie in het doel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
antonio
Lid 2e elftal

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 26 juli 2008 om 23:25:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dan haal je toch velthuizen joh die zit naast alle corners misschien helpt dat
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 26 juli 2008 om 23:27:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

dan haal je toch velthuizen joh die zit naast alle corners misschien helpt dat

Waarom een keeper halen als we met Darley al over een prima keeper beschikken !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
BaasK
Lid 2e elftal

Uit: Zandvoort
Reg.: 13 juni 2005
Gepost op 26 juli 2008 om 23:31:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgende week afscheidswedstrijd stompie? 1 woord: DRAMATISCH
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
antonio
Lid 2e elftal

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 29 juli 2008 om 23:31:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dramatisch?? haha vorig seizoen in vele wedstrijden gered en dat gaat hij weer doen... vanavond schous elftal tegen excelsior gezien 2-5 daar stond onze vriend mulder op doel
die een zeer zwakke indruk maakte en bij beide doelpunten in de fout ging hopen maar dat hij zich niet uit beeld speelt dit jaar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
John van Loen
Jeugdspeler

Uit: Woerden
Reg.: 8 februari 2005
Gepost op 29 juli 2008 om 23:36:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Henk is ok! Als we nog geen betere keeper kunnen kopen dan moeten we in hem geloven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk