| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Wat doet Prutser Henk T tussen dit rijtje:
quote: waarin onder meer ook Romario, Dennis Bergkamp, Paolo Maldini

|
|
|
HenkVos Internationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1824 Reg.: 29 april 2006 | Henk Timmer, aan de voornaam zal het dit keer niet liggen. Ongelovelijk dat we nog 2 jaar met hem moeten uitzitten 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | |
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5230 Reg.: 23 mei 2003 | Een betere en meer betaalbar vervanger voor Timmer kan ik niet bedenken.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Vakkie W schreef:
Een betere en meer betaalbar vervanger voor Timmer kan ik niet bedenken.
Ik wel.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5406 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Vakkie W schreef:
Een betere en meer betaalbar vervanger voor Timmer kan ik niet bedenken.
Ik kan zo opties opnoemen die beter zijn dan 'Stompie', beduidend minder verdienen en ons in de toekomst nog wat opleveren.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 | Toch jammer dat mensen met ongelofelijk zwakke argumenten komen en als je met goede tegen argumenten komen waarom die gewoon wel een goede keeper is, dan hoor je bij de Timmer-fanclub...
Bewijst alleen maar weer dat de argumenten waarom die geen goede keeper zou zijn, heel zwak zijn...
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15613 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Toch jammer dat mensen met ongelofelijk zwakke argumenten komen en als je met goede tegen argumenten komen waarom die gewoon wel een goede keeper is, dan hoor je bij de Timmer-fanclub...
Bewijst alleen maar weer dat de argumenten waarom die geen goede keeper zou zijn, heel zwak zijn...
Wat een arrogantie toch weer....kijk uit dat je niet weer in je oude fouten vervalt hè. 
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Wat een arrogantie toch weer....kijk uit dat je niet weer in je oude fouten vervalt hè. 
Waarom zou ik in oude fouten vallen als ik gewoon een punt duidelijk maak?
|
|
|
El Jefecito Vedette
(...)
70 % van de FN bezoekers ziet dat Timmer een prutser is. 30 % vindt dat hij hard werkt, sorry maar dat vind ik geen eis om een keeper op af te rekenen.
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 28 juni 2008 17:40:09).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
Blond?
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
Toch jammer dat mensen met ongelofelijk zwakke argumenten komen en als je met goede tegen argumenten komen waarom die gewoon wel een goede keeper is, dan hoor je bij de Timmer-fanclub...
Er zijn geen goede tegenargumenten.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
Ongelofelijk zwakke argumenten? Mensen die Timmer niet goed vinden hebben niet alleen heel goede argumenten, maar die hebben zo ook luid en duidelijk gepost. Het lijkt er wel heel sterk op dat de pro-Timmer mensen die bewust of onbewust niet hebben gelezen. Als het één groep aan argumenten ontbreekt, dan is het wel die van de verzamelde Timmer-fans.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2956 Reg.: 26 februari 2003 | Ach, als Feyenoord teleur stelt dan zijn er altijd een paar spelers die het hebben gedaan. Timmer heeft een paar zwakke punten waardoor het geen topkeeper is. Niet van het allerhoogste niveau. Dat geldt overigens voor 90% procent van onze selectie. Maar ik heb Timmer het afgelopen seizoen heel veel goed werk zien verrichten en het elftal gered op hachelijke momenten. Dat hij blundertjes heeft gemaakt weet ik, maar zeer zeker niet zoveel als hem hier wordt verweten. Daarnaast kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Timmer hier door bepaalde leden SUPERkritisch wordt benaderd. Timmer is geen topkeeper maar wel een zeer degelijke clubkeeper. Niet minder dan bijvoorbeeld de keepers van ajax, AZ, Twente, Groningen en Heerenveen. En als er een betere keeper dan Timmer te vinden en te krijgen is dan is hij van harte welkom. Maar ik zou mij als Feyenoord veel meer richten op een creatieve snelle aanvaller, een sterke balvaste spits en een dynamische verdediger. Daar wint Feyenoord meer mee dan een behoorlijke keeper vervangen.
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: frankyboy schreef:
Maar ik heb Timmer het afgelopen seizoen heel veel goed werk zien verrichten en het elftal gered op hachelijke momenten.
Afgelopen seizoen viel het iid nogal mee, zeker als je het vergelijkt met het seizoen daarvoor....toen was het echt schrikbarend wat hij liet zien, of liever gezegd, watie niet liet zien.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2956 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Afgelopen seizoen viel het iid nogal mee, zeker als je het vergelijkt met het seizoen daarvoor....toen was het echt schrikbarend wat hij liet zien, of liever gezegd, watie niet liet zien.
Dat had natuurlijk ook met het team en in het bijzonder de verdediging te maken. Zoveel ballen als Timmer te verwerken kreeg was natuurlijk abnormaal. Ook als team moet je leren omgaan met de kwaliteiten en beperkingen van je keeper. Het afgelopen seizoen werd er ontzettend vaak terug gespeeld op de Timmer terwijl dat juist zijn zwakke punt is. Moet je niet doen. Je moet nadenken en anticiperen. Grote, balvaste spitsen moet je ook niet de ruimte insturen. Kleine, snelle spitsen moet je niet proberen te bereiken met hoge ballen. Timmer is een goede lijnkeeper. Hij is matig bij terugspeelballen en niet sterk als hij de goal uitkomt bij hoge ballen. Dus moet je zo weinig mogelijk terugspelen op Timmer en moet je afspreken dat bij hoge ballen Timmer in zijn goal blijft en dat dus een verdediger moet reageren.
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: frankyboy schreef:
(...)
Dat had natuurlijk ook met het team en in het bijzonder de verdediging te maken. Zoveel ballen als Timmer te verwerken kreeg was natuurlijk abnormaal. Ook als team moet je leren omgaan met de kwaliteiten en beperkingen van je keeper. Het afgelopen seizoen werd er ontzettend vaak terug gespeeld op de Timmer terwijl dat juist zijn zwakke punt is. Moet je niet doen. Je moet nadenken en anticiperen. Grote, balvaste spitsen moet je ook niet de ruimte insturen. Kleine, snelle spitsen moet je niet proberen te bereiken met hoge ballen. Timmer is een goede lijnkeeper. Hij is matig bij terugspeelballen en niet sterk als hij de goal uitkomt bij hoge ballen. Dus moet je zo weinig mogelijk terugspelen op Timmer en moet je afspreken dat bij hoge ballen Timmer in zijn goal blijft en dat dus een verdediger moet reageren.
Tot op zeker hoogte heb je wel gelijk...maar bepaalde kwaliteiten hebben niks met het elftal te maken en wat voor verdediging er voor je staat...als je gewoon stokstijf blijft staan terwijl je een hoek in moet duiken bijvoorbeeld...dat heeft daar niks mee van doen.
BTW:
Vanwaar dat plakje kaas achter je naam?
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | smurf wat hb jij er weinig kaas van gegeten zeg, al je nou niks anders weet te verzinnen dan dat hij stokstijf blijft staan pfffffff.. als hij kan duiken da doet hij dat wel hoor maar als je er niet bij kan gaat dat moeilijk...van der sar gaat ook gruwelijk in de fout bij die 2-1 van rusland hij houdt er ook een hoop tegen maar dat deed timmer ook dus is van der sar ook niks omdat hij die fout maakt??????..Buffon schutterde ook drie keer tegen spanje dat valt blijkbaar niet op bij vele personen. cech is al een heel jaar aan het blunderen dus die kan er ook geen zak van???????? cassilas zat geregeld mis bij hoge ballen ook die kan er dus niks van ..jongens toch alle keepers gaan de fout in en timmer heeft bij feyen geen echte blunders gemaakt dus zo slecht is hij echt niet en dat vindt de feyenoord leiding ook gelukkig
|
|
|
Fernando José Torres Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3101 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: antonio schreef:
smurf wat hb jij er weinig kaas van gegeten zeg, al je nou niks anders weet te verzinnen dan dat hij stokstijf blijft staan pfffffff.. als hij kan duiken da doet hij dat wel hoor maar als je er niet bij kan gaat dat moeilijk...van der sar gaat ook gruwelijk in de fout bij die 2-1 van rusland hij houdt er ook een hoop tegen maar dat deed timmer ook dus is van der sar ook niks omdat hij die fout maakt??????..Buffon schutterde ook drie keer tegen spanje dat valt blijkbaar niet op bij vele personen. cech is al een heel jaar aan het blunderen dus die kan er ook geen zak van???????? cassilas zat geregeld mis bij hoge ballen ook die kan er dus niks van ..jongens toch alle keepers gaan de fout in en timmer heeft bij feyen geen echte blunders gemaakt dus zo slecht is hij echt niet en dat vindt de feyenoord leiding ook gelukkig
Pff, word jij nou nooit eens moe van jezelf? 
|
|
|
El Jefecito Vedette
smurf wat hb jij er weinig kaas van gegeten zeg, al je nou niks anders weet te verzinnen dan dat hij stokstijf blijft staan pfffffff.. als hij kan duiken da doet hij dat wel hoor maar als je er niet bij kan gaat dat moeilijk...van der sar gaat ook gruwelijk in de fout bij die 2-1 van rusland hij houdt er ook een hoop tegen maar dat deed timmer ook dus is van der sar ook niks omdat hij die fout maakt??????..Buffon schutterde ook drie keer tegen spanje dat valt blijkbaar niet op bij vele personen. cech is al een heel jaar aan het blunderen dus die kan er ook geen zak van???????? cassilas zat geregeld mis bij hoge ballen ook die kan er dus niks van ..jongens toch alle keepers gaan de fout in en timmer heeft bij feyen geen echte blunders gemaakt dus zo slecht is hij echt niet en dat vindt de feyenoord leiding ook gelukkig
Pak die Smurf Antonio!!!! 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15241 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Fernando José Torres schreef:
(...)
Pff, word jij nou nooit eens moe van jezelf? 
In zo'n geval kan je hem het beste negeren. Je bespaard dan veel tijd en energie. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
smurf wat hb jij er weinig kaas van gegeten zeg,
Jij ook Henk...heel weinig kaas zelfs. 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8071 Reg.: 26 februari 2005 |
(...)
Hoe verklaar jij de gigantische party tegengoals van vorig seizoen?
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Hoe verklaar jij de gigantische party tegengoals van vorig seizoen?
Zonde van je energie....
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 604 Reg.: 8 december 2006 | zo, die duitse keeper verdedigde wel heel zwak uit....
Volgens mij zijn er zat keepers die dat beter doen, en ik denk dat zelfs timmer zo'n bal had gehad.
Ik zeg niet dat Timmer de beste keeper die er is.
Maar ik vind het onnodig om speciaal nu een keeper te gaan kopen.
Laat feyenoord maar eerder de verdediging en de aanval aansterken en dan pas dit gaan bekijken. 
[Dit bericht is veranderd door chillekasper (op 29 juni 2008 22:20:53).]
|
|
|