Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 87 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 13:23:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjaak Polak schreef:
- Snel uitkomen.

Henk is 1 op 1 een van de betere keepers.

quote:
- Goed acteren bij corners.
Klopt, dat is een mindere kant, net zoals bij Gomes.

quote:
- Afstandschoten goed verwerken.
Er gaan niet vaak afstandsschoten in bij hem, en het overkomt hem ook zelden dat hij een afstandschot zo verwerkt dat die bij een tegenstander in de voeten komt.

quote:
- Uittrappen.
Dat is idd. een van zijn mindere punten

quote:
Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?
Er zijn maar weinig topkeepers. De enige keepers in Nederland die beter zijn dan Henk zijn Gomes ebn Stekelenburg.

Henk is gewoon een prima keeper voor Feyenoord. als ekrami echt zoveel beter zou zijn zou hij niet onder 3 verschillende trainers 2e keeper blijven.
 Help mods!
Pool: 526eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: BruinsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 852e / 1161e / 703eOpstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Vak: -
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 13:30:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjaak Polak schreef:

Nogmaals:

Henk kan niet:

- Snel uitkomen.
- Goed acteren bij corners.
- Afstandschoten goed verwerken.
- Uittrappen.

Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?

- Al jaren geen CL
- In 25 jaar 3 maal kampioen
- al enige tijd niet meer de 3e club van Nederland

Even voor de duidelijkheid. Zijn wij dan een topclub?

Eigenlijk kunnen we voor iedere speler binnen Feyenoord wel zo'n opsomming maken (één of twee uitzonderingen daargelaten)
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 13 juni 2008 om 14:08:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar wij zeggen ook niet dat Timmer het niveau heeft van wat een Feyenoorder zou moeten hebben, jullie wel.

Wij willen dat alle Feyenoorders een bepaald niveau hebben. Het is dan ook helemaal niet relevant dat er meer spelers zijn die dat niet halen. Of het er nu 15 zijn of 2, Timmer is niet goed genoeg voor een club als Feyenoord.

Ben je wel tevreden over Timmer, dan kan dat 3 oorzaken hebben:

1. Een keeper van het niveau Timmer is in jouw ogen voldoende voor Feyenoord.

Is dat het geval, dan moet je ook niet klagen over de sportieve prestaties van de laatste jaren.

2. Je ziet niet dat Timmer maar een hele matig keeper is.

3. Je bent familie van Timmer, wat ze in de volksmond ook wel het syndroom van antonio noemen.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 13 juni 2008 om 14:13:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: 989eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1065e / 1119e / 1212eOpstelling: 4-4-2
Feyenoord Kampioen
Vedette

Uit: Leusden
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 13 juni 2008 om 14:15:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano schreef:

Maar wij zeggen ook niet dat Timmer het niveau heeft van wat een Feyenoorder zou moeten hebben, jullie wel.

Wij willen dat alle Feyenoorders een bepaald niveau hebben. Het is dan ook helemaal niet relevant dat er meer spelers zijn die dat niet halen. Of het er nu 15 zijn of 2, Timmer is niet goed genoeg voor een club als Feyenoord.

Ben je wel tevreden over Timmer, dan kan dat 3 oorzaken hebben:

1. Een keeper van het niveau Timmer is in jouw ogen voldoende voor Feyenoord.

Is dat het geval, dan moet je ook niet klagen over de sportieve prestaties van de laatste jaren.

2. Je ziet niet dat Timmer maar een hele matig keeper is.

3. Je bent familie van Timmer, wat ze in de volksmond ook wel het syndroom van antonio noemen.

Dit soort reacties laten het gebrek van tegenargumenten weer eens zien...
 Help mods!
Pool: 80eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.447,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Stefano
Vedette

Gepost op 13 juni 2008 om 14:20:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

O, Oké. Door punt 3 is heel mijn reactie niks meer waard?

Het is simpel. De mensen die vinden dat Timmer niet voldoet willen verder, de andere blijkbaar niet. In mijn ogen moet een club als Feyenoord een goede complete doelman hebben. Als zelfs antonio zegt dat Timmer niet sterk is in de lucht, dan kan Timmer onmogelijk compleet zijn. Dat wil namelijk zeggen dat hij enorm zwak is in de lucht. Lijkt me voor een keeper niet handig.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 14:24:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano schreef:

O, Oké. Door punt 3 is heel mijn reactie niks meer waard?

Ook door de 1e 2 punten is je reactie niks waard!
 Help mods!
Pool: 526eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: BruinsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 852e / 1161e / 703eOpstelling: 4-4-2
Stefano
Vedette

Gepost op 13 juni 2008 om 14:27:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig zijn jullie lekker inhoudelijk!
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 13 juni 2008 om 16:03:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Als er een echte gelijkwaardige keeper zou zijn en dan heb ik het niet over een jonkie, dan denk ik dat Henk moet vrezen voor zijn basisplaats

Dudek??
 Help mods!
Pool: 438eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 16:34:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano schreef:

Niet relevant?
Nou...vind ik wel.
De trainer bepaalt in samenspraak met het technische bestuur welke posities er als eerste in aanmerking komen om verbeterd te worden op korte termijn.
De positie van de keeper staat nog helemaal niet ter discussie, aanval en verdediging hebben nu de prioriteit.
En terecht, want er zijn bij Feyenoord zwakkere plekken te vinden dan die van de doelmannen.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Gepost op 13 juni 2008 om 16:56:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Niet relevant?
Nou...vind ik wel.
De trainer bepaalt in samenspraak met het technische bestuur welke posities er als eerste in aanmerking komen om verbeterd te worden op korte termijn.
De positie van de keeper staat nog helemaal niet ter discussie, aanval en verdediging hebben nu de prioriteit.
En terecht, want er zijn bij Feyenoord zwakkere plekken te vinden dan die van de doelmannen.

Daar heb je (terecht) een punt!!
 Help mods!
Pool: 438eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 13 juni 2008 om 17:15:53.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Dudek??

Jij zegt wat ik denk
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 23:16:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De meningen zijn enorm verdeeld over Timmer. Maar je hoort niemand zeggen, dat Timmer een toppertje is. Het gaat van dramatisch tot een degelijke 'betrouwbare' sluitpost.

Timmer is een keeper voor een club als AZ, NAC Breda of een Roda JC. Timmer heeft het voortreffelijk gedaan bij AZ. Bij Feyenoord onvoldoende, want hoeveel blunders heeft hij tot nu toe gemaakt? Te veel!

Timmer is precies dezelfde soort keeper als Boschker bij FC Twente. Maar die zit bij de club waar hij bij past. Niet veel druk, een hecht collectief elftal. Die niet voor het kampioensschap hoeven te voetballen zoals Feyenoord.

Want Timmer is gewoon een drama bij met uitkomen, uittrappen, spel inzicht, toneel spelen, traag en zelf inzicht.

Feyenoord heeft een keeper nodig die vertrouwen uitstraalt. Welke keeper mij op dit moment in positieve zin opvalt is Bogdan Lobont. Blessures en vorm werken hem grotendeels tegen.

We hebben alleen niet zoveel aan een keeper die meer in de lappenmand ligt dan op het velt staat.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 23:36:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij is lid van de selectie van Bassie. Dit drijft zijn prijs omhoog. Misschien kunnen we hem nog voor een miljoentje verkopen... Deze stand in van van der Sar.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Gepost op 14 juni 2008 om 08:24:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

De meningen zijn enorm verdeeld over Timmer. Maar je hoort niemand zeggen, dat Timmer een toppertje is. Het gaat van dramatisch tot een degelijke 'betrouwbare' sluitpost.

Timmer is een keeper voor een club als AZ, NAC Breda of een Roda JC. Timmer heeft het voortreffelijk gedaan bij AZ. Bij Feyenoord onvoldoende, want hoeveel blunders heeft hij tot nu toe gemaakt? Te veel!

Timmer is precies dezelfde soort keeper als Boschker bij FC Twente. Maar die zit bij de club waar hij bij past. Niet veel druk, een hecht collectief elftal. Die niet voor het kampioensschap hoeven te voetballen zoals Feyenoord.

Want Timmer is gewoon een drama bij met uitkomen, uittrappen, spel inzicht, toneel spelen, traag en zelf inzicht.

Feyenoord heeft een keeper nodig die vertrouwen uitstraalt. Welke keeper mij op dit moment in positieve zin opvalt is Bogdan Lobont. Blessures en vorm werken hem grotendeels tegen.

We hebben alleen niet zoveel aan een keeper die meer in de lappenmand ligt dan op het velt staat.

Ik blijf DUDEK zeggen...
 Help mods!
Barfly
International
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Reg.: 19 december 2005
Gepost op 14 juni 2008 om 08:53:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Volgens mij lees je over wat berichtjes heen van een zeker iemand.
 Help mods!
Pool: 4eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,3VoVo: 1e / 36e / 18eOpstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 14 juni 2008 om 10:47:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Barfly schreef:

(...)

Volgens mij lees je over wat berichtjes heen van een zeker iemand.

Ja, maar die neem ik niet serieus. Zijn argumenten slaan nergens op, zijn zwakke punten zijn bij die gozer zijn sterkste punten....
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 25 mei 2007
Gepost op 14 juni 2008 om 11:23:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vennegoor niet goed genoeg, Timmer niet goed genoeg.... En dat zijn dan internationals, maar wij als subtopper vinden ze niet goed genoeg, mijn vraag is dan jongens draven we niet een beetje te ver door?
 Help mods!
Pool: 541eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 14 juni 2008 om 17:34:37.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leroy Fer schreef:

Vennegoor niet goed genoeg, Timmer niet goed genoeg.... En dat zijn dan internationals, maar wij als subtopper vinden ze niet goed genoeg, mijn vraag is dan jongens draven we niet een beetje te ver door?

Wie zegt er dan dat Vennegoor niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord? Hij zou weldegelijk een versterking zijn, althans dat is mijn persoonlijke mening.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 15 juni 2008 om 16:31:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Niet relevant?
Nou...vind ik wel.

ngo zwakker als timmer.....

dat kan toch niet... ik erger me dood aan die kerel...
 Help mods!
Pool: 1108eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.488,0VoVo: 632e / 796e / 611eOpstelling: incompleet
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 25 mei 2007
Gepost op 15 juni 2008 om 18:29:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

Wie zegt er dan dat Vennegoor niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord? Hij zou weldegelijk een versterking zijn, althans dat is mijn persoonlijke mening.

Lees dat topic van meneer maar eens. Er zijn zat mensen die blij zijn dat ie niet komt, maar goed dat is nogal offtopic. Maar goed ieder heeft zijn eigen mening over Timmer, ik heb die van mij gegeven, dus ik vind dit topic voorlopig wel weer genoeg geweest
 Help mods!
Pool: 541eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 15 juni 2008 om 23:35:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

cassilas gezien mannen en peter cech...heb al meerdere keren gezegd die blunderen een heel seizoen al wat af terwijl timmer 0 blunders heeft gemaakt bij feyenoord dus wie is er nou beter
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Gepost op 15 juni 2008 om 23:42:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cech mag van mij 10 wedstrijden lang blunderen, dan heb ik hem nog velen malen liever dan Timmer.

3e keeper van Nederland (volgens van Basten) is na van der Sar de beste keeper van de wereld.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 16 juni 2008 om 11:16:34.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

cassilas gezien mannen en peter cech...heb al meerdere keren gezegd die blunderen een heel seizoen al wat af terwijl timmer 0 blunders heeft gemaakt bij feyenoord dus wie is er nou beter

Blijf je nou na iedere fout van een andere keeper Timmer hier ophemelen?
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
Barfly
International
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Reg.: 19 december 2005
Gepost op 16 juni 2008 om 11:53:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Blijf je nou na iedere fout van een andere keeper Timmer hier ophemelen?

Wat denk je zelf?
 Help mods!
Pool: 4eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,3VoVo: 1e / 36e / 18eOpstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk