| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4260 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Sjaak Polak schreef:
- Snel uitkomen.
Henk is 1 op 1 een van de betere keepers.
quote: - Goed acteren bij corners.
Klopt, dat is een mindere kant, net zoals bij Gomes.
quote: - Afstandschoten goed verwerken.
Er gaan niet vaak afstandsschoten in bij hem, en het overkomt hem ook zelden dat hij een afstandschot zo verwerkt dat die bij een tegenstander in de voeten komt.
quote: - Uittrappen.
Dat is idd. een van zijn mindere punten
quote: Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?
Er zijn maar weinig topkeepers. De enige keepers in Nederland die beter zijn dan Henk zijn Gomes ebn Stekelenburg.
Henk is gewoon een prima keeper voor Feyenoord. als ekrami echt zoveel beter zou zijn zou hij niet onder 3 verschillende trainers 2e keeper blijven.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: Sjaak Polak schreef:
Nogmaals:
Henk kan niet:
- Snel uitkomen.
- Goed acteren bij corners.
- Afstandschoten goed verwerken.
- Uittrappen.
Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?
- Al jaren geen CL
- In 25 jaar 3 maal kampioen
- al enige tijd niet meer de 3e club van Nederland
Even voor de duidelijkheid. Zijn wij dan een topclub?
Eigenlijk kunnen we voor iedere speler binnen Feyenoord wel zo'n opsomming maken (één of twee uitzonderingen daargelaten) 
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Maar wij zeggen ook niet dat Timmer het niveau heeft van wat een Feyenoorder zou moeten hebben, jullie wel.
Wij willen dat alle Feyenoorders een bepaald niveau hebben. Het is dan ook helemaal niet relevant dat er meer spelers zijn die dat niet halen. Of het er nu 15 zijn of 2, Timmer is niet goed genoeg voor een club als Feyenoord.
Ben je wel tevreden over Timmer, dan kan dat 3 oorzaken hebben:
1. Een keeper van het niveau Timmer is in jouw ogen voldoende voor Feyenoord.
Is dat het geval, dan moet je ook niet klagen over de sportieve prestaties van de laatste jaren.
2. Je ziet niet dat Timmer maar een hele matig keeper is.
3. Je bent familie van Timmer, wat ze in de volksmond ook wel het syndroom van antonio noemen.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3458 Reg.: 12 juli 2005 | |
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: Stefano schreef:
Maar wij zeggen ook niet dat Timmer het niveau heeft van wat een Feyenoorder zou moeten hebben, jullie wel.
Wij willen dat alle Feyenoorders een bepaald niveau hebben. Het is dan ook helemaal niet relevant dat er meer spelers zijn die dat niet halen. Of het er nu 15 zijn of 2, Timmer is niet goed genoeg voor een club als Feyenoord.
Ben je wel tevreden over Timmer, dan kan dat 3 oorzaken hebben:
1. Een keeper van het niveau Timmer is in jouw ogen voldoende voor Feyenoord.
Is dat het geval, dan moet je ook niet klagen over de sportieve prestaties van de laatste jaren.
2. Je ziet niet dat Timmer maar een hele matig keeper is.
3. Je bent familie van Timmer, wat ze in de volksmond ook wel het syndroom van antonio noemen.
Dit soort reacties laten het gebrek van tegenargumenten weer eens zien...
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | O, Oké. Door punt 3 is heel mijn reactie niks meer waard?
Het is simpel. De mensen die vinden dat Timmer niet voldoet willen verder, de andere blijkbaar niet. In mijn ogen moet een club als Feyenoord een goede complete doelman hebben. Als zelfs antonio zegt dat Timmer niet sterk is in de lucht, dan kan Timmer onmogelijk compleet zijn. Dat wil namelijk zeggen dat hij enorm zwak is in de lucht. Lijkt me voor een keeper niet handig.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4260 Reg.: 24 augustus 2004 |
O, Oké. Door punt 3 is heel mijn reactie niks meer waard?
Ook door de 1e 2 punten is je reactie niks waard!
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Gelukkig zijn jullie lekker inhoudelijk! 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Als er een echte gelijkwaardige keeper zou zijn en dan heb ik het niet over een jonkie, dan denk ik dat Henk moet vrezen voor zijn basisplaats
Dudek??
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
Niet relevant?
Nou...vind ik wel.
De trainer bepaalt in samenspraak met het technische bestuur welke posities er als eerste in aanmerking komen om verbeterd te worden op korte termijn.
De positie van de keeper staat nog helemaal niet ter discussie, aanval en verdediging hebben nu de prioriteit.
En terecht, want er zijn bij Feyenoord zwakkere plekken te vinden dan die van de doelmannen.
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Niet relevant?
Nou...vind ik wel.
De trainer bepaalt in samenspraak met het technische bestuur welke posities er als eerste in aanmerking komen om verbeterd te worden op korte termijn.
De positie van de keeper staat nog helemaal niet ter discussie, aanval en verdediging hebben nu de prioriteit.
En terecht, want er zijn bij Feyenoord zwakkere plekken te vinden dan die van de doelmannen.
Daar heb je (terecht) een punt!! 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Dudek??
Jij zegt wat ik denk 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5406 Reg.: 15 juli 2004 | De meningen zijn enorm verdeeld over Timmer. Maar je hoort niemand zeggen, dat Timmer een toppertje is. Het gaat van dramatisch tot een degelijke 'betrouwbare' sluitpost.
Timmer is een keeper voor een club als AZ, NAC Breda of een Roda JC. Timmer heeft het voortreffelijk gedaan bij AZ. Bij Feyenoord onvoldoende, want hoeveel blunders heeft hij tot nu toe gemaakt? Te veel!
Timmer is precies dezelfde soort keeper als Boschker bij FC Twente. Maar die zit bij de club waar hij bij past. Niet veel druk, een hecht collectief elftal. Die niet voor het kampioensschap hoeven te voetballen zoals Feyenoord.
Want Timmer is gewoon een drama bij met uitkomen, uittrappen, spel inzicht, toneel spelen, traag en zelf inzicht.
Feyenoord heeft een keeper nodig die vertrouwen uitstraalt. Welke keeper mij op dit moment in positieve zin opvalt is Bogdan Lobont. Blessures en vorm werken hem grotendeels tegen.
We hebben alleen niet zoveel aan een keeper die meer in de lappenmand ligt dan op het velt staat.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Hij is lid van de selectie van Bassie. Dit drijft zijn prijs omhoog. Misschien kunnen we hem nog voor een miljoentje verkopen... Deze stand in van van der Sar. 
|
|
|
quote: Biseswar schreef:
De meningen zijn enorm verdeeld over Timmer. Maar je hoort niemand zeggen, dat Timmer een toppertje is. Het gaat van dramatisch tot een degelijke 'betrouwbare' sluitpost.
Timmer is een keeper voor een club als AZ, NAC Breda of een Roda JC. Timmer heeft het voortreffelijk gedaan bij AZ. Bij Feyenoord onvoldoende, want hoeveel blunders heeft hij tot nu toe gemaakt? Te veel!
Timmer is precies dezelfde soort keeper als Boschker bij FC Twente. Maar die zit bij de club waar hij bij past. Niet veel druk, een hecht collectief elftal. Die niet voor het kampioensschap hoeven te voetballen zoals Feyenoord.
Want Timmer is gewoon een drama bij met uitkomen, uittrappen, spel inzicht, toneel spelen, traag en zelf inzicht.
Feyenoord heeft een keeper nodig die vertrouwen uitstraalt. Welke keeper mij op dit moment in positieve zin opvalt is Bogdan Lobont. Blessures en vorm werken hem grotendeels tegen.
We hebben alleen niet zoveel aan een keeper die meer in de lappenmand ligt dan op het velt staat.
Ik blijf DUDEK zeggen...
|
|
|
Barfly International Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: - Posts: 545 Reg.: 19 december 2005 |
quote: Biseswar schreef:
De meningen zijn enorm verdeeld over Timmer. Maar je hoort niemand zeggen, dat Timmer een toppertje is. Het gaat van dramatisch tot een degelijke 'betrouwbare' sluitpost.
Volgens mij lees je over wat berichtjes heen van een zeker iemand. 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5406 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Barfly schreef:
(...)
Volgens mij lees je over wat berichtjes heen van een zeker iemand. 
Ja, maar die neem ik niet serieus. Zijn argumenten slaan nergens op, zijn zwakke punten zijn bij die gozer zijn sterkste punten....
|
|
|
Leroy Fer Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 505 Reg.: 25 mei 2007 | Vennegoor niet goed genoeg, Timmer niet goed genoeg.... En dat zijn dan internationals, maar wij als subtopper vinden ze niet goed genoeg, mijn vraag is dan jongens draven we niet een beetje te ver door?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15241 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Leroy Fer schreef:
Vennegoor niet goed genoeg, Timmer niet goed genoeg.... En dat zijn dan internationals, maar wij als subtopper vinden ze niet goed genoeg, mijn vraag is dan jongens draven we niet een beetje te ver door?
Wie zegt er dan dat Vennegoor niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord? Hij zou weldegelijk een versterking zijn, althans dat is mijn persoonlijke mening.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3784 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Niet relevant?
Nou...vind ik wel.
ngo zwakker als timmer.....
dat kan toch niet... ik erger me dood aan die kerel...
|
|
|
Leroy Fer Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 505 Reg.: 25 mei 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Wie zegt er dan dat Vennegoor niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord? Hij zou weldegelijk een versterking zijn, althans dat is mijn persoonlijke mening.
Lees dat topic van meneer maar eens. Er zijn zat mensen die blij zijn dat ie niet komt, maar goed dat is nogal offtopic. Maar goed ieder heeft zijn eigen mening over Timmer, ik heb die van mij gegeven, dus ik vind dit topic voorlopig wel weer genoeg geweest 
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | cassilas gezien mannen en peter cech...heb al meerdere keren gezegd die blunderen een heel seizoen al wat af terwijl timmer 0 blunders heeft gemaakt bij feyenoord dus wie is er nou beter
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 | Cech mag van mij 10 wedstrijden lang blunderen, dan heb ik hem nog velen malen liever dan Timmer.
3e keeper van Nederland (volgens van Basten) is na van der Sar de beste keeper van de wereld. 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: antonio schreef:
cassilas gezien mannen en peter cech...heb al meerdere keren gezegd die blunderen een heel seizoen al wat af terwijl timmer 0 blunders heeft gemaakt bij feyenoord dus wie is er nou beter
Blijf je nou na iedere fout van een andere keeper Timmer hier ophemelen?
|
|
|
Barfly International Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: - Posts: 545 Reg.: 19 december 2005 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Blijf je nou na iedere fout van een andere keeper Timmer hier ophemelen?
Wat denk je zelf? 
|
|
|