Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 87 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 12 juni 2008 om 20:13:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ach gelukkig weten ze wel beter die arme jongens hier,,,maar we zijn blij want hij zal weer in het doel staan en terecht
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Vak: -
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 12 juni 2008 om 20:25:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Nee, ik vroeg het me af; een vraagteken, weet je wel?????
En als je zo graag een international van Feyenoord wilt afzeiken, donderstraal dan op naar een ander forum!
Maar als je graag het laatste woord wilt hebben, aangezien je er niet verder op wilt ingaan.....
Oeps, sorry, nu heb ik weer het laatste woord

Tssssk.. Wat een taalgebruik...
Dank je voor je advies, maar ik ben uitstekend in staat zelf te bepalen waar ik wil posten wat ik van Timmer denk.

Citaat van Smollie:
quote:
Ten eerste ben ik het niet volledig eens met ANTONIO, dus die plank sla je al mis.
En ten tweede kan PATRICK onmogelijk voor IEDEREEN praten
Ten eerste heb ik nergens gesteld dat je het VOLLEDIG eens bent met Antonio
En ten tweede heb ik nergens gesteld dat Patrick voor IEDEREEN praat.

Je hebt dus onzin gepost.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 12 juni 2008 om 20:43:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

ach gelukkig weten ze wel beter die arme jongens hier,,,maar we zijn blij want hij zal weer in het doel staan en terecht

Verbeek heeft aangegeven dat alle spelers op 0 beginnen. Eindelijk krijgt dominante Henk geen voorkeursbehandeling.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 25 mei 2007
Gepost op 12 juni 2008 om 20:46:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Verbeek heeft aangegeven dat alle spelers op 0 beginnen. Eindelijk krijgt dominante Henk geen voorkeursbehandeling.

Zullen we eens maar eens afwachten of het daadwerkelijk gebeurd? En wat zeg je ervan als Timmer ook bij Verbeek 1e keeper blijft?
 Help mods!
Pool: 541eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 12 juni 2008 om 20:48:14.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan is het ineens weer vriendjespolitiek..
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.437,8VoVo: 568e / 203e / 694eOpstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Gepost op 12 juni 2008 om 20:50:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leroy Fer schreef:

(...)

Zullen we eens maar eens afwachten of het daadwerkelijk gebeurd? En wat zeg je ervan als Timmer ook bij Verbeek 1e keeper blijft?

Dan is Verbeek een prutser.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 12 juni 2008 om 21:41:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Dan is Verbeek een prutser.

Haha, en dat om 1 keus. En dat terwijl ik denk dat Timmer momenteel onze minst slechte keeper is. Daarnaast speelt ie al weet ik hoeveel jaar betaald voetbal en daarin heeft ie heel wat wedstrijden gespeeld. Ook zit hij bij de Oranje selectie, maar ook van Basten is dus een prutser. Overigens net als Adriaanse destijds bij AZ die zag het immers ook in hem zitten. Om even concreet te worden, hoe dacht meneer El Jefecito het op te lossen. Onze alleskunner Ekramy in de goal of broekie Mulder?
 Help mods!
Pool: 541eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 12 juni 2008 om 21:52:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leroy Fer schreef:

(...)

Haha, en dat om 1 keus. En dat terwijl ik denk dat Timmer momenteel onze minst slechte keeper is. Daarnaast speelt ie al weet ik hoeveel jaar betaald voetbal en daarin heeft ie heel wat wedstrijden gespeeld. Ook zit hij bij de Oranje selectie, maar ook van Basten is dus een prutser. Overigens net als Adriaanse destijds bij AZ die zag het immers ook in hem zitten. Om even concreet te worden, hoe dacht meneer El Jefecito het op te lossen. Onze alleskunner Ekramy in de goal of broekie Mulder?

Dus ook jij wil nog een jaar lang met gekromde tenen en geknepen billen aanzien hoe het wassen beeld stompie weer een seizoen staat te schutteren op onze goal?

Neen dank je. Van mij mag er iemand van buiten af komen. Piet Velthuizen bijvoorbeeld.

En als Velthuizen niet komt zie ik liever Mulder of Darley op de goal. Dat zijn in ieder geval jonge ambitieuze gasten die er voor gaan en die in ieder geval niet hun eigen fouten gaan afwentelen op anderen zoals Timmer dat altijd doet.
 Help mods!
Pool: 110eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 145e / 384e / 105eOpstelling: 4-4-2
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 12 juni 2008 om 22:10:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:
Dus ook jij wil nog een jaar lang met gekromde tenen en geknepen billen aanzien hoe het wassen beeld stompie weer een seizoen staat te schutteren op onze goal?

Neen dank je. Van mij mag er iemand van buiten af komen. Piet Velthuizen bijvoorbeeld.

En als Velthuizen niet komt zie ik liever Mulder of Darley op de goal. Dat zijn in ieder geval jonge ambitieuze gasten die er voor gaan en die in ieder geval niet hun eigen fouten gaan afwentelen op anderen zoals Timmer dat altijd doet.

Nee dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind alleen dat Timmer een hoop onterechte kritiek krijgt. Tuurlijk heeft ie nare trekjes, maar goed dat heeft iedere speler. Daarnaast kan niemand mij echt zeggen van die en die wedstrijd had ie een enorme blunder, of iets van die wedstrijd hebben we door hem verloren. We hebben wel een hoop wedstrijden door hem niet verloren, of zijn we ontsnapt aan monsterscores. Maar dat is blijkbaar iedereen vergeten. Ook zoals ik al zei, een prutser had niet een paar 100 wedstrijden in het betaalde voetbal gespeeld, laat staan international zijn. Ik vind het een kwalijke zaak dat wij over Timmer zeuren, terwijl die linie ervoor ('de verdediging') veel zorgwekkender is.

Deze pleidooi voor Timmer wil niet inhouden dat ik een hoge pet van Timmer op heb, maar hoe hij nu onder vuur ligt is ook niet terecht. Ik ben ook voorstander van de komst van Velthuizen, maar dat heb ik hier al meer dan eens aangegeven.
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 12 juni 2008 om 22:26:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als we weer een topclub willen worden moeten we o.a een betrouwbare doelman hebben.

Timmer denkt alleen maar aan zichzelf behalve als het gaat om zelfreflectie. Bovendien heeft hij teveel zwakke punten die verschillende posters hier hebben gepost.

Elke keer als ik in de zit hou ik mijn hart vast met Henk hetgeen waar de Sigaar ook op doelt....

Dus als we vooruit willen hebben toch echt een betere keeper nodig.
 Help mods!
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 12 juni 2008 om 22:38:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

- Waarom denk Timmer alleen aan zichzelf? Bovendien doet tegenwoordig iedere voetbaler niet?
- We moeten idd weer een topclub worden, maar dan moeten we wel beginnen met de MINSTE SPELERS eruit te halen, en daar hoort in mijn ogen Timmer nog niet bij!
- Dus omdat Timmer onzeker oogt moet ie vervangen worden?

Ik stel me misschien koppig op, maar met die argumenten die jij mij geeft overtuig je me allerminst!
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 12 juni 2008 om 22:52:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

- Altijd schelden op andere en nooit is zelf in de spiegel kijken
- Een topteam begint met een toperdediging inclusief top keeper
- Ja dat straalt hij over op o.a zijn verdedigers.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 12 juni 2008 om 23:55:25.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Hij pakt gewoon geen punten op de ballen recht op hem af na.

Zelfs bij ballen die recht op hem af komen is hij niet betrouwbaar. Ik kan me nog goed herinneren dat hij het afgelopen seizoen uit bij NAC zo'n tegengoal te verwerken kreeg.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoord Kampioen
Vedette

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 13 juni 2008 om 09:21:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Volgens mij heeft Timmer afgelopen 2 jaar moeten vechten voor z'n plekkie...

Eerst met Lodewijks en daarna met Ekramy...

Lodewijks raakte gebleseerd en Ekramy liep te blunderen. Dus niks voorkeursbehandeling, Timmer was/is gewoon de beste die we hebben en terecht.
 Help mods!
Pool: 80eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.447,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 13 juni 2008 om 09:39:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:

(...)

Ten eerste heb ik nergens gesteld dat je het VOLLEDIG eens bent met Antonio
En ten tweede heb ik nergens gesteld dat Patrick voor IEDEREEN praat.

Je hebt dus onzin gepost.

Moet ik hier nog op ingaan?
Heb ik eigenlijk wel zin om mijn reactie woord voor woord uit te leggen aan iemand die het toch niet begrijp?
JA

* Jij stelde dat ik het eens was met ANTONIO.
Nu heeft deze poster al zoveel gezegd over Timmer, dat het zelfs voor mij te ver gaat om te zeggen " dat ik het eens ben met ANTONIO"
Op sommige momenten wel, maar ook op veel momenten weer niet.
Dus als jij dan beweert dat ik het eens ben met ANTONIO, breng ik een nuance aan, namelijk "niet volledig" eens.

* en inderdaad, jij hebt nergens gesteld dat PATRICK voor iedereen kan praten.
Maar aaangezien je mijn eerste posting als grotere onzin afdeed als die van PATRICK, wilde ik middels de opmerking " PATRICK kan niet voor iedereen praten" aangeven dat je eerste reactie niet deugde

Is het nu duidelijk, of is je haat tegen Timmer zo immens dat je niet meer rationeel kan denken?
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kermit
Vedette

Gepost op 13 juni 2008 om 09:59:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Probeer nou het verschil te zien tussen de constatering dat Timmer niet goed genoeg is voor Feyenoord en haat. Die twee hebben echt niets met elkaar te maken.
 Help mods!
Leroy Fer
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 13 juni 2008 om 10:43:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

Volgens mij heeft Timmer afgelopen 2 jaar moeten vechten voor z'n plekkie...

Eerst met Lodewijks en daarna met Ekramy...

Lodewijks raakte gebleseerd en Ekramy liep te blunderen. Dus niks voorkeursbehandeling, Timmer was/is gewoon de beste die we hebben en terecht.

Juist dat loop ik dus ook al een tijd te beweren. Wanneer je zulke jongens verslaat kan je blijkbaar toch wel een balletje tegenhouden. En vriendjespolitiek is natuurlijk helemaal lachwekkend. Ik zie dat als gebrek aan argumenten. Timmer is momenteel gewoon de beste keeper die we bij Feyenoord hebben.

Voor de rest slaat iedere hier een beetje door. Omdat hij iedereen volscheld na wéér een verdedigingsfout. Ik zou er ook ziek van worden, als je een paar 6e klasse verdedigers voor je hebt staan. Die staan te prutsen, maar er nog voor betaald voor krijgen ook. En waar wij voor betalen....

[Dit bericht is veranderd door Leroy Fer (op 13 juni 2008 10:44:37).]
 Help mods!
Feyenoord Kampioen
Vedette

Uit: Leusden
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 13 juni 2008 om 11:14:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leroy Fer schreef:

(...)

Juist dat loop ik dus ook al een tijd te beweren. Wanneer je zulke jongens verslaat kan je blijkbaar toch wel een balletje tegenhouden. En vriendjespolitiek is natuurlijk helemaal lachwekkend. Ik zie dat als gebrek aan argumenten. Timmer is momenteel gewoon de beste keeper die we bij Feyenoord hebben.

Voor de rest slaat iedere hier een beetje door. Omdat hij iedereen volscheld na wéér een verdedigingsfout. Ik zou er ook ziek van worden, als je een paar 6e klasse verdedigers voor je hebt staan. Die staan te prutsen, maar er nog voor betaald voor krijgen ook. En waar wij voor betalen....

Ik ben er voorstander van om Timmer nog een jaar te laten keepen en dan Mulder te brengen.

Darley doet het ook aardig volgens mij.

Daarbij scheelt het als Vlaar weer naast Holfand staat, die vullen elkaar goed aan.

Nu nog een goede rechtsback...
 Help mods!
Pool: 80eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: PedroBattle-rating: 1.447,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kermit
Vedette

Gepost op 13 juni 2008 om 11:43:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook met Vlaar en Hofland voor hem blijft Timmer bij afstandsschoten en vrije trappen met enige regelmaat vastgenageld staan. En Timmer is heel slecht in leiding geven aan zijn verdediging.

[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 13 juni 2008 11:43:39).]
 Help mods!
El Jefecito
Vedette

Gepost op 13 juni 2008 om 11:50:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:

Ook met Vlaar en Hofland voor hem blijft Timmer bij afstandsschoten en vrije trappen met enige regelmaat vastgenageld staan.
Ik krijg elke keer een hartaanval als dit gebeurd. Meneer kijkt de bal naast. Alleen gaat deze bal wel 3 cm naast. . 1 keer een windvlaag of effect aan de bal en hij zit erin..

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 13 juni 2008 11:50:52).]
 Help mods!
Tommentor
Veelbelovend talent

Uit: Nieuwerkerk a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 27 oktober 2006
Gepost op 13 juni 2008 om 12:23:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ik krijg elke keer een hartaanval als dit gebeurd. Meneer kijkt de bal naast. Alleen gaat deze bal wel 3 cm naast. . 1 keer een windvlaag of effect aan de bal en hij zit erin..

Dat gebeurde met regelmaat in het seizoen 06-07. Een vrije trap van Farfan die hij verkeerd beoordeeld. Die vrije trap tegen basel volgensmij die hij loslaat. Vrije trap van RKC die hij niet goed zag...pfff
 Help mods!
Pool: 790eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.425,1VoVo: 1151e / 1090e / 1314eOpstelling: 4-5-1
Sjaak Polak
Ballenjongen

Reg.: 28 december 2007
Gepost op 13 juni 2008 om 12:40:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nogmaals:

Henk kan niet:

- Snel uitkomen.
- Goed acteren bij corners.
- Afstandschoten goed verwerken.
- Uittrappen.

Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?
 Help mods!
Pool: 806eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 13 juni 2008 om 12:56:20.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjaak Polak schreef:

Ben je dan een topkeeper?

Nee
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
DJWolfman
Jeugdspeler

Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 13 juni 2008 om 13:03:05.         MSN: col-johnhannibalsmith@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjaak Polak schreef:

Nogmaals:

Henk kan niet:

- Snel uitkomen.
- Goed acteren bij corners.
- Afstandschoten goed verwerken.
- Uittrappen.

Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?

En toch staat Henk weer mooi onder de lat het volgende seizoen vervelend voor diegene die hier denken verstand te hebben van keepen.
 Help mods!
Pool: 1319eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1012e / 661e / 729eOpstelling: 4-3-3
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 13 juni 2008 om 13:04:15.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DJWolfman schreef:

(...)

En toch staat Henk weer mooi onder de lat het volgende seizoen vervelend voor diegene die hier denken verstand te hebben van keepen.

Als er een echte gelijkwaardige keeper zou zijn en dan heb ik het niet over een jonkie, dan denk ik dat Henk moet vrezen voor zijn basisplaats
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 87 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk