| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | ach gelukkig weten ze wel beter die arme jongens hier,,,maar we zijn blij want hij zal weer in het doel staan en terecht
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Nee, ik vroeg het me af; een vraagteken, weet je wel?????
En als je zo graag een international van Feyenoord wilt afzeiken, donderstraal dan op naar een ander forum!
Maar als je graag het laatste woord wilt hebben, aangezien je er niet verder op wilt ingaan.....
Oeps, sorry, nu heb ik weer het laatste woord 
Tssssk.. Wat een taalgebruik...
Dank je voor je advies, maar ik ben uitstekend in staat zelf te bepalen waar ik wil posten wat ik van Timmer denk.
Citaat van Smollie:
quote: Ten eerste ben ik het niet volledig eens met ANTONIO, dus die plank sla je al mis.
En ten tweede kan PATRICK onmogelijk voor IEDEREEN praten
Ten eerste heb ik nergens gesteld dat je het VOLLEDIG eens bent met Antonio
En ten tweede heb ik nergens gesteld dat Patrick voor IEDEREEN praat.
Je hebt dus onzin gepost.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: antonio schreef:
ach gelukkig weten ze wel beter die arme jongens hier,,,maar we zijn blij want hij zal weer in het doel staan en terecht
Verbeek heeft aangegeven dat alle spelers op 0 beginnen. Eindelijk krijgt dominante Henk geen voorkeursbehandeling.
|
|
|
Leroy Fer Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 505 Reg.: 25 mei 2007 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Verbeek heeft aangegeven dat alle spelers op 0 beginnen. Eindelijk krijgt dominante Henk geen voorkeursbehandeling.
Zullen we eens maar eens afwachten of het daadwerkelijk gebeurd? En wat zeg je ervan als Timmer ook bij Verbeek 1e keeper blijft?
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 5095 Reg.: 15 oktober 2003 | Dan is het ineens weer vriendjespolitiek..
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: Leroy Fer schreef:
(...)
Zullen we eens maar eens afwachten of het daadwerkelijk gebeurd? En wat zeg je ervan als Timmer ook bij Verbeek 1e keeper blijft?
Dan is Verbeek een prutser.
|
|
|
Dan is Verbeek een prutser.
Haha, en dat om 1 keus. En dat terwijl ik denk dat Timmer momenteel onze minst slechte keeper is. Daarnaast speelt ie al weet ik hoeveel jaar betaald voetbal en daarin heeft ie heel wat wedstrijden gespeeld. Ook zit hij bij de Oranje selectie, maar ook van Basten is dus een prutser. Overigens net als Adriaanse destijds bij AZ die zag het immers ook in hem zitten. Om even concreet te worden, hoe dacht meneer El Jefecito het op te lossen. Onze alleskunner Ekramy in de goal of broekie Mulder?
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Haha, en dat om 1 keus. En dat terwijl ik denk dat Timmer momenteel onze minst slechte keeper is. Daarnaast speelt ie al weet ik hoeveel jaar betaald voetbal en daarin heeft ie heel wat wedstrijden gespeeld. Ook zit hij bij de Oranje selectie, maar ook van Basten is dus een prutser. Overigens net als Adriaanse destijds bij AZ die zag het immers ook in hem zitten. Om even concreet te worden, hoe dacht meneer El Jefecito het op te lossen. Onze alleskunner Ekramy in de goal of broekie Mulder?
Dus ook jij wil nog een jaar lang met gekromde tenen en geknepen billen aanzien hoe het wassen beeld stompie weer een seizoen staat te schutteren op onze goal?
Neen dank je. Van mij mag er iemand van buiten af komen. Piet Velthuizen bijvoorbeeld.
En als Velthuizen niet komt zie ik liever Mulder of Darley op de goal. Dat zijn in ieder geval jonge ambitieuze gasten die er voor gaan en die in ieder geval niet hun eigen fouten gaan afwentelen op anderen zoals Timmer dat altijd doet.
|
|
|
quote: De Sigaar schreef:
Dus ook jij wil nog een jaar lang met gekromde tenen en geknepen billen aanzien hoe het wassen beeld stompie weer een seizoen staat te schutteren op onze goal?
Neen dank je. Van mij mag er iemand van buiten af komen. Piet Velthuizen bijvoorbeeld.
En als Velthuizen niet komt zie ik liever Mulder of Darley op de goal. Dat zijn in ieder geval jonge ambitieuze gasten die er voor gaan en die in ieder geval niet hun eigen fouten gaan afwentelen op anderen zoals Timmer dat altijd doet.
Nee dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind alleen dat Timmer een hoop onterechte kritiek krijgt. Tuurlijk heeft ie nare trekjes, maar goed dat heeft iedere speler. Daarnaast kan niemand mij echt zeggen van die en die wedstrijd had ie een enorme blunder, of iets van die wedstrijd hebben we door hem verloren. We hebben wel een hoop wedstrijden door hem niet verloren, of zijn we ontsnapt aan monsterscores. Maar dat is blijkbaar iedereen vergeten. Ook zoals ik al zei, een prutser had niet een paar 100 wedstrijden in het betaalde voetbal gespeeld, laat staan international zijn. Ik vind het een kwalijke zaak dat wij over Timmer zeuren, terwijl die linie ervoor ('de verdediging') veel zorgwekkender is.
Deze pleidooi voor Timmer wil niet inhouden dat ik een hoge pet van Timmer op heb, maar hoe hij nu onder vuur ligt is ook niet terecht. Ik ben ook voorstander van de komst van Velthuizen, maar dat heb ik hier al meer dan eens aangegeven.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Als we weer een topclub willen worden moeten we o.a een betrouwbare doelman hebben.
Timmer denkt alleen maar aan zichzelf behalve als het gaat om zelfreflectie. Bovendien heeft hij teveel zwakke punten die verschillende posters hier hebben gepost.
Elke keer als ik in de zit hou ik mijn hart vast met Henk hetgeen waar de Sigaar ook op doelt....
Dus als we vooruit willen hebben toch echt een betere keeper nodig.
|
|
|
Vak: - Posts: 505 Reg.: 25 mei 2007 | - Waarom denk Timmer alleen aan zichzelf? Bovendien doet tegenwoordig iedere voetbaler niet?
- We moeten idd weer een topclub worden, maar dan moeten we wel beginnen met de MINSTE SPELERS eruit te halen, en daar hoort in mijn ogen Timmer nog niet bij!
- Dus omdat Timmer onzeker oogt moet ie vervangen worden?
Ik stel me misschien koppig op, maar met die argumenten die jij mij geeft overtuig je me allerminst!
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | - Altijd schelden op andere en nooit is zelf in de spiegel kijken
- Een topteam begint met een toperdediging inclusief top keeper
- Ja dat straalt hij over op o.a zijn verdedigers.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 15241 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
Hij pakt gewoon geen punten op de ballen recht op hem af na.
Zelfs bij ballen die recht op hem af komen is hij niet betrouwbaar. Ik kan me nog goed herinneren dat hij het afgelopen seizoen uit bij NAC zo'n tegengoal te verwerken kreeg.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
(...)
Volgens mij heeft Timmer afgelopen 2 jaar moeten vechten voor z'n plekkie...
Eerst met Lodewijks en daarna met Ekramy...
Lodewijks raakte gebleseerd en Ekramy liep te blunderen. Dus niks voorkeursbehandeling, Timmer was/is gewoon de beste die we hebben en terecht.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: Kermit schreef:
(...)
Ten eerste heb ik nergens gesteld dat je het VOLLEDIG eens bent met Antonio
En ten tweede heb ik nergens gesteld dat Patrick voor IEDEREEN praat.
Je hebt dus onzin gepost.
Moet ik hier nog op ingaan?
Heb ik eigenlijk wel zin om mijn reactie woord voor woord uit te leggen aan iemand die het toch niet begrijp?
JA
* Jij stelde dat ik het eens was met ANTONIO.
Nu heeft deze poster al zoveel gezegd over Timmer, dat het zelfs voor mij te ver gaat om te zeggen " dat ik het eens ben met ANTONIO"
Op sommige momenten wel, maar ook op veel momenten weer niet.
Dus als jij dan beweert dat ik het eens ben met ANTONIO, breng ik een nuance aan, namelijk "niet volledig" eens.
* en inderdaad, jij hebt nergens gesteld dat PATRICK voor iedereen kan praten.
Maar aaangezien je mijn eerste posting als grotere onzin afdeed als die van PATRICK, wilde ik middels de opmerking " PATRICK kan niet voor iedereen praten" aangeven dat je eerste reactie niet deugde
Is het nu duidelijk, of is je haat tegen Timmer zo immens dat je niet meer rationeel kan denken? 
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Probeer nou het verschil te zien tussen de constatering dat Timmer niet goed genoeg is voor Feyenoord en haat. Die twee hebben echt niets met elkaar te maken.
|
|
|
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Volgens mij heeft Timmer afgelopen 2 jaar moeten vechten voor z'n plekkie...
Eerst met Lodewijks en daarna met Ekramy...
Lodewijks raakte gebleseerd en Ekramy liep te blunderen. Dus niks voorkeursbehandeling, Timmer was/is gewoon de beste die we hebben en terecht.
Juist dat loop ik dus ook al een tijd te beweren. Wanneer je zulke jongens verslaat kan je blijkbaar toch wel een balletje tegenhouden. En vriendjespolitiek is natuurlijk helemaal lachwekkend. Ik zie dat als gebrek aan argumenten. Timmer is momenteel gewoon de beste keeper die we bij Feyenoord hebben.
Voor de rest slaat iedere hier een beetje door. Omdat hij iedereen volscheld na wéér een verdedigingsfout. Ik zou er ook ziek van worden, als je een paar 6e klasse verdedigers voor je hebt staan. Die staan te prutsen, maar er nog voor betaald voor krijgen ook. En waar wij voor betalen....
[Dit bericht is veranderd door Leroy Fer (op 13 juni 2008 10:44:37).]
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Uit: Leusden Vak: Maastribune - VV Posts: 4625 Reg.: 4 januari 2003 |
(...)
Juist dat loop ik dus ook al een tijd te beweren. Wanneer je zulke jongens verslaat kan je blijkbaar toch wel een balletje tegenhouden. En vriendjespolitiek is natuurlijk helemaal lachwekkend. Ik zie dat als gebrek aan argumenten. Timmer is momenteel gewoon de beste keeper die we bij Feyenoord hebben.
Voor de rest slaat iedere hier een beetje door. Omdat hij iedereen volscheld na wéér een verdedigingsfout. Ik zou er ook ziek van worden, als je een paar 6e klasse verdedigers voor je hebt staan. Die staan te prutsen, maar er nog voor betaald voor krijgen ook. En waar wij voor betalen....
Ik ben er voorstander van om Timmer nog een jaar te laten keepen en dan Mulder te brengen.
Darley doet het ook aardig volgens mij.
Daarbij scheelt het als Vlaar weer naast Holfand staat, die vullen elkaar goed aan.
Nu nog een goede rechtsback...
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Ook met Vlaar en Hofland voor hem blijft Timmer bij afstandsschoten en vrije trappen met enige regelmaat vastgenageld staan. En Timmer is heel slecht in leiding geven aan zijn verdediging.
[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 13 juni 2008 11:43:39).]
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: Kermit schreef:
Ook met Vlaar en Hofland voor hem blijft Timmer bij afstandsschoten en vrije trappen met enige regelmaat vastgenageld staan.
Ik krijg elke keer een hartaanval als dit gebeurd. Meneer kijkt de bal naast. Alleen gaat deze bal wel 3 cm naast. . 1 keer een windvlaag of effect aan de bal en hij zit erin..
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 13 juni 2008 11:50:52).]
|
|
|
Tommentor Veelbelovend talent
Uit: Nieuwerkerk a/d IJssel Vak: Stadiontribune - Q Posts: 103 Reg.: 27 oktober 2006 |
(...)
Ik krijg elke keer een hartaanval als dit gebeurd. Meneer kijkt de bal naast. Alleen gaat deze bal wel 3 cm naast. . 1 keer een windvlaag of effect aan de bal en hij zit erin..
Dat gebeurde met regelmaat in het seizoen 06-07. Een vrije trap van Farfan die hij verkeerd beoordeeld. Die vrije trap tegen basel volgensmij die hij loslaat. Vrije trap van RKC die hij niet goed zag...pfff
|
|
|
Sjaak Polak Ballenjongen
Vak: - Posts: 13 Reg.: 28 december 2007 | Nogmaals:
Henk kan niet:
- Snel uitkomen.
- Goed acteren bij corners.
- Afstandschoten goed verwerken.
- Uittrappen.
Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Sjaak Polak schreef:
Ben je dan een topkeeper?
Nee
|
|
|
DJWolfman Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 45 Reg.: 29 juni 2007 |
quote: Sjaak Polak schreef:
Nogmaals:
Henk kan niet:
- Snel uitkomen.
- Goed acteren bij corners.
- Afstandschoten goed verwerken.
- Uittrappen.
Even voor de duidelijkheid. Ben je dan een topkeeper?
En toch staat Henk weer mooi onder de lat het volgende seizoen vervelend voor diegene die hier denken verstand te hebben van keepen.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: DJWolfman schreef:
(...)
En toch staat Henk weer mooi onder de lat het volgende seizoen vervelend voor diegene die hier denken verstand te hebben van keepen.
Als er een echte gelijkwaardige keeper zou zijn en dan heb ik het niet over een jonkie, dan denk ik dat Henk moet vrezen voor zijn basisplaats
|
|
|