| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Ik denk dat jij het niet goed ziet want iedereen ziet dat Timmer tekort komt voor Feyenoord alleen antonio niet
ANTONIO kraamt een hoop onzin uit, maar jij kan er nu toch ook wel wat van hoor
Zal ik mijn mening nog even geven : met Timmer heeft Feyenoord gewoon een goede betrouwbare keeper in huis, maar het is wel zaak om zo snel mogelijk zijn opvolger in de gaten te houden; of het nu Velthuizen, Mulder of wie dan ook wordt.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Zal ik mijn mening nog even geven : met Timmer heeft Feyenoord gewoon een goede betrouwbare keeper in huis, maar het is wel zaak om zo snel mogelijk zijn opvolger in de gaten te houden; of het nu Velthuizen, Mulder of wie dan ook wordt.
Een goede betrouwbare keeper?
Smollie jij moet toch ook wel ziendat er betere keepers zijn als Henkie Timmer toch?
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 5095 Reg.: 15 oktober 2003 |
(...)
Smollie jij moet toch ook wel ziendat er betere keepers zijn als Henkie Timmer toch?
Je leest weer eens niet goed.......
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
(...)
Ik denk dat jij het niet goed ziet want iedereen ziet dat Timmer tekort komt voor Feyenoord alleen antonio niet
(...)
(...).
Interessant om eens te kijken waar die onzin dan zit...
Patrick begint met 'Ik denk'. Nu kan ieder een eigen afweging maken t.a.v. de kwaliteit van het denkwerk van Patrick, maar je kunt niet zeggen dat hij niet denkt. Het begin van zijn posting is dus geen onzin.
Dan zegt Patrick 'dat jij het niet goed ziet'. Dat zegt hij tegen Antonio, die al maanden lang blijk geeft een volkomen verknipt beeld te hebben van de kwaliteiten van de verschillende keepers. Een opmerking die zeer hout snijdt en niet als onzin afgedaan kan worden.
Dan gaat Patrick verder: 'want iedereen ziet dat Timmer tekort komt voor Feyenoord alleen antonio niet'
Daar heb je een puntje, want hoewel je in zijn algemeenheid kunt stellen dat zijn bewering zeer waar is, doet het toch tekort aan de zienswijze van Smollie. Die is het immers met Antonio eens t.a.v. de kwaliteiten van Timmer. Antonio heeft dus niet het alleenrecht om het verkeerd te zien.
Deze insignificante onvolkomenheid (Timmer-extremisme is immers geen direct gevaar voor de volksgezondheid, noch voor langdurige ontwrichting van het maatschappelijk verkeer) is opmerking aan het adres van Patrick 'ANTONIO kraamt een hoop onzin uit, maar jij kan er nu toch ook wel wat van hoor' absoluut ongepast.
Waarmee de posting van Smollie veel meer voldoet aan de criteria van de kwalificatie 'onzin' dan de bewuste posting van Patrick
[Dit bericht is veranderd door Kermit (op 11 juni 2008 12:51:53).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 | Eindelijk eens iemand die een post goed gelezen heeft
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
Eindelijk eens iemand die een post goed gelezen heeft
Haha, dit had jij nou net niet moeten zeggen.
@Kermit: tijd over? 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6269 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Kan ik in mee gaan.
Timmer is een goede keeper.
Geen top keeper, maar Feyenoord is ook geen top.
Wat dat betreft zit Timmer dus op zijn nivo.
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Kan ik in mee gaan.
Timmer is een goede keeper.
Geen top keeper, maar Feyenoord is ook geen top.
Wat dat betreft zit Timmer dus op zijn nivo.
IK DENK dat Timmer aan zijn top zit en op je top moet je stoppen 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
quote: Kermit schreef:
(...)
Interessant om eens te kijken waar die onzin dan zit...
Patrick begint met 'Ik denk'. Nu kan ieder een eigen afweging maken t.a.v. de kwaliteit van het denkwerk van Patrick, maar je kunt niet zeggen dat hij niet denkt. Het begin van zijn posting is dus geen onzin.
Dan zegt Patrick 'dat jij het niet goed ziet'. Dat zegt hij tegen Antonio, die al maanden lang blijk geeft een volkomen verknipt beeld te hebben van de kwaliteiten van de verschillende keepers. Een opmerking die zeer hout snijdt en niet als onzin afgedaan kan worden.
Dan gaat Patrick verder: 'want iedereen ziet dat Timmer tekort komt voor Feyenoord alleen antonio niet'
Daar heb je een puntje, want hoewel je in zijn algemeenheid kunt stellen dat zijn bewering zeer waar is, doet het toch tekort aan de zienswijze van Smollie. Die is het immers met Antonio eens t.a.v. de kwaliteiten van Timmer. Antonio heeft dus niet het alleenrecht om het verkeerd te zien.
Deze insignificante onvolkomenheid (Timmer-extremisme is immers geen direct gevaar voor de volksgezondheid, noch voor langdurige ontwrichting van het maatschappelijk verkeer) is opmerking aan het adres van Patrick 'ANTONIO kraamt een hoop onzin uit, maar jij kan er nu toch ook wel wat van hoor' absoluut ongepast.
Waarmee de posting van Smollie veel meer voldoet aan de criteria van de kwalificatie 'onzin' dan de bewuste posting van Patrick
Zo, probeer je nu een beetje intellectueel over te komen?
Maak je toch enkele fouten.
Ten eerste ben ik het niet volledig eens met ANTONIO, dus die plank sla je al mis.
En ten tweede kan PATRICK onmogelijk voor IEDEREEN praten.
Ik zou zeggen, pak je woordenboek maar weer, sterkte met het verwerken van deze posting en probeer eens slim over te komen 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4260 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: goudkuipje schreef:
(...)
IK DENK dat Timmer aan zijn top zit en op je top moet je stoppen 
Dan moeten Makaay, Gio en De Cler dus ook stoppen .
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: Beer schreef:
(...)Dan moeten Makaay, Gio en De Cler dus ook stoppen .
Jonge jonge wat zijn we weer serieus jij pist zeker ook nooit zonder handen? 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
(...)
Ten eerste ben ik het niet volledig eens met ANTONIO, dus die plank sla je al mis.
Ik zou zeggen, pak je woordenboek maar weer, sterkte met het verwerken van deze posting en probeer eens slim over te komen 
Ik kan inderdaad niet voor iedereen praten, maar als je dit topic eens goed doorleest dan zie je toch vaker staan dat hij tekort komt voor Feyenoord hoor.
|
|
|
Leroy Fer Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 505 Reg.: 25 mei 2007 | Even een vraag voor die vele keepers hier op dit forum? Vonden jullie dit nou een blunder van Portugal? In mijn gedachten is dit een minstens net zo grote blunder als wat Timmer tegen Oostenrijk overkwam!
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
(...)
Als je mijn posting ziet als een poging om intellectueel over te komen, dan heb ik je nogal overschat. Mijn excuses daarvoor.
Ik zal dan ook niet verder ingaan op de onzin in de rest van je posting. De constatering dat het (wederom) onzin is, is wel genoeg.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | volgens mij is de leiding heel erg blij met timmer en terecht, heb je vele wedstrijden opgegeven waarin hij feyeoord redde en nogmaals echte blunders zoals in oostenrijk heeft hij totaal niet gemaakt, dus ik vraag me af wie er nou verstand van heeft , de feyenoord leiding plus mijn persoon of een stel posters hier die het leuk vinden om negatief te zijn, begin eerst de verdeiging maar eens onder de loep te nemen, een drama en als timmer er niet had gestaan hadden er een keer zoveel tegen goals op papier gestaan
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 | Je snapt het echt niet hè. Geeft niet hoor, er zijn ergere dingen op de wereld.
|
|
|
Leroy Fer Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 505 Reg.: 25 mei 2007 |
Je snapt het echt niet hè. Geeft niet hoor, er zijn ergere dingen op de wereld.
Toch heeft hij wel een punt. Ik bedoel echte blunders heeft hij nooit gemaakt, of kan jij ze opnoemen? En ook het feit dat de verdediging drama is, dat is gewoon een feit!
|
|
|
SMOLLIE Vedette
(...)
Als je mijn posting ziet als een poging om intellectueel over te komen, dan heb ik je nogal overschat. Mijn excuses daarvoor.
Ik zal dan ook niet verder ingaan op de onzin in de rest van je posting. De constatering dat het (wederom) onzin is, is wel genoeg.
Nee, ik vroeg het me af; een vraagteken, weet je wel?????
En als je zo graag een international van Feyenoord wilt afzeiken, donderstraal dan op naar een ander forum!
Maar als je graag het laatste woord wilt hebben, aangezien je er niet verder op wilt ingaan.....
Oeps, sorry, nu heb ik weer het laatste woord 
[Dit bericht is veranderd door SMOLLIE (op 12 juni 2008 09:06:04).]
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3611 Reg.: 12 april 2004 |
quote: Leroy Fer schreef:
(...)
Toch heeft hij wel een punt. Ik bedoel echte blunders heeft hij nooit gemaakt, of kan jij ze opnoemen? En ook het feit dat de verdediging drama is, dat is gewoon een feit!
nederland oostenrijk 2x. maar wat het grote punt is hij komt onzeker over,als hij maar eenstap van zijn doellijn komt
|
|
|
SMOLLIE Vedette
quote: emmylover schreef:
(...)
nederland oostenrijk 2x. maar wat het grote punt is hij komt onzeker over,als hij maar eenstap van zijn doellijn komt
Inderdaad, Timmer zul je niet zo snel uit zijn doel zien komen, maar dat zie je wel bij meer keepers.
Er zijn ook zat keepers die om de haverklap hun doel uit rennen, en dat is ook niet altijd de manier.
En zo maakt iedere keeper zijn keuze, soms valt het goed uit en in Timmer's geval tegen Oostenrijk dramatisch; maar ook de verdedigers gingen toen niet vrijuit (Matthijssen).
Ik maak me in ieder geval niet zoveel zorgen als Timmer op het doel staat.
Een paar jaar terug hadden we Babos nog even tussen de palen staan, waarvan ook iedereen vantevoren overtuigd was dat hij een prima keeper was.
Werd er dan op doel geschoten, dan hield je pas je hart vast en Gabor de bal....dus niet ; ballen niet naar de zijkant stompen, ballen loslaten, ballen verkeerd inschatten (herinner me nog een vrije trap in de Europa Cup die door het midden van het doel ging en Gabor dook zonder reden naar een hoek )
Timmer is zeker niet perfect, maar naar mijn mening altijd nog een goede keeper voor Feyenoord; ik maak me meer zorgen om andere posities.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11043 Reg.: 24 maart 2003 |
(...)
.
Google is your best friend .
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Leroy Fer schreef:
(...)
Hij pakt gewoon geen punten op de ballen recht op hem af na.
|
|
|
HenkVos Internationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1824 Reg.: 29 april 2006 | Henk wie? 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4260 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: El Jefecito schreef:
Hij pakt gewoon geen punten op de ballen recht op hem af na.
Dan pakt hij dus wel punten
Wat een gelul hier. Timmer is gewoon een goede keeper. Hij is geen topper als Gomes of Van Der Sar maar wat ik hier lees is het net alsof hij een prutser is.
Ik denk dat van alle Nederlandse clubs alleen ajax en PSV op dit moment een betere keeper hebben. Ik hoor iedereen over Veldhuizen en Boschker, dat zijn keepers die dit jaar meer fouten hebben gemaakt dan Timmer.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2593 Reg.: 5 februari 2003 |
quote: Beer schreef: Hij is geen topper als Gomes of Van Der Sar maar wat ik hier lees is het net alsof hij een prutser is.
Goed gelezen. 
|
|
|