| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: L.Pincoffs schreef:
Molenaar, die alleen een kilootje of 90 aan het elftal toevoegde.
Subliem 
|
|
|
bierviltje Nationale topspeler
Vak: - Posts: 753 Reg.: 21 februari 2006 | Bah nee, die Keje Molenaar vind ik ineens vreselijk populair doen. Dat lacherige gedoe. En die onzin over Soren Lerby. Hij roept maar wat over Timmer, want Timmer keepte in de bewuste wedstrijd tegen Sparta juist erg goed!
Volgens mij zat hij eerder met z´n gedachten bij de borstjes van Barbara Barend. Het zou me niks verbazen als die 2 samen flink liggen te rampetampe.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | idd mensen die verstand er van hebben vonden timmer uitstekend keepen dit seizoen, heb 7 wedstrijden aangehaald waarin hij feyenoord er door heen sleepte en kan er nog wel 5 opnoemen.......vele keepers die wel gregeld uit hun doel komen gaan vaak de mist in dus is timmer misschien wel het slimst om dikwijls te blijven staan, je hebt trouwens verdedigers ook al is dat bij feyenoord een drama, een wonder dat timmer er zo weinig tegen kreeg en dat kwam vooral door zijn uitstekende keeperswerk.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11077 Reg.: 6 februari 2006 | Ik kijk in ieder geval zeer uit naar de tijd zonder Timmer en Ekramy en er een goede keeper staat.
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5767 Reg.: 17 april 2007 |
quote: SMOLLIE schreef:
Toch mooi voor Henk dat hij een EK meemaakt
En terecht ook, want hij heeft gewoon een goed seizoen gemaakt.
Jij hebt in ieder geval weer een nieuwe held gevonden nu Bert van Marwijk je gaat verlaten. Wees gerust, met Henk Timmer op doel wordt Feyenoord net zo min kampioen als met Bert van Marwijk op de bank, dus opnieuw geen feest, waardoor in Zeeland de centjes fijn in de knip kunnen blijven.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11077 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Happel schreef:
(...)
Jij hebt in ieder geval weer een nieuwe held gevonden nu Bert van Marwijk je gaat verlaten. Wees gerust, met Henk Timmer op doel wordt Feyenoord net zo min kampioen als met Bert van Marwijk op de bank, dus opnieuw geen feest, waardoor in Zeeland de centjes fijn in de knip kunnen blijven.
Zou BVM overigens gek genoeg zijn Timmer de voorkeur te geven boven Stekelenburg straks als Sar stopt? Ik zie het hem nog doen ook.
|
|
|
futre Bankzitter
Vak: - Posts: 234 Reg.: 17 juli 2007 | Ik zeg ook niet dat Molenaar de autoriteit is, maar wel dat hij precies aangaf hoe ik ook over Timmer denk. Zo was die eerste goal van Boukhari ook gewoon houdbaar. Daarnaast vind ik al die zogenaamde topreddingen van Timmer nogal opgeblazen. Door zijn gebrekkige atletische vermogen ziet het er vaak nog uit alsof hij een moeilijke bal stopt, maar een echte goede keeper zou dergelijke reddingen vaak makkelijker hebben doen lijken.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5406 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: varkenoord schreef:
Dat sommigen zelfs paling molenaar nodig hebben om hun gelijk te halen.Lees eens wat mensen die verstand hebben van keepers ,oa Hiele van Timmer hebben gezegd..Straks gaat JC ook nog iets zeggen over Timmer,ben benieuwd hoe de Sigaar dan reageert
Wat heeft Hiele dan over Timmer gezegd?
Sorry hoor Varkenoord, maar iedereen ziet de zwakke punten van Timmer. Je kan moeilijk deze minpunten ontkennen:
-Dat hij dramatisch is bij hoge ballen.
-Uitkomen
-zelfkritiek
-inzicht
-snelheid
-theatraal gedrag
Sommige punten hebben een verband met elkaar, maar dit kan niet ontkent worden!
Hij is een goede lijnkeeper, maar als keeper van Feyenoord moet je simpel weg meer kunnen.
|
|
|
Happel International
quote: DR schreef:
(...)
Zou BVM overigens gek genoeg zijn Timmer de voorkeur te geven boven Stekelenburg straks als Sar stopt? Ik zie het hem nog doen ook.
Gek en ondeskundig genoeg, onze Bert. Met Timmer op doel is zijn bondscoachcarrière snel afgelopen, zeker als hij ook nog Danny Buijs en Theo Lucius selecteert voor het Nederlands elftal.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Kunnen we Timmer niet ruilen tegen 10.000 liter benzine van een rijke oliemagnaat uit het midden oosten? Henk blij, El Jefecito blij en blij omdat de dure benzine kosten van de auto's van de speler drastisch naar beneden gaat.
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 5212 Reg.: 10 november 2005 | wat je ook vind van molenaar doet er niet toe, de kritiek die hij uite op Shakespeare timmer leeft onder een heel groot deel van het legioen. en gek genoeg is het altijd dezelfde kritiek die iedereen opvalt bij deze ZEEEEER middelmatige acteur.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | wat een kul zeg..ik hb bergen supporters horen roepen dat timmer gewoon weer de beste was dit seizoen,dan ist wel erg verdeeld
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: DR schreef:
(...)
Dat zie ik ook gebeuren. Hoewel ik Stekelenburg echt niet veel beter acht dan Timmer. Ook Stekelenburg is een verre van perfecte keeper.
Er zal echt een probleem ontstaan als Van der Sar weg is. Dan komt de zwakte van de defensie van Oranje nog meer naar voren.
Maar Van Marwijk zal ongetwijfeld zijn voorkeur uitspreken voor Timmer en hem op zeker selecteren voor de kwalificatiewedstrijden van het WK 2010.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 27 mei 2008 21:59:03).]
|
|
|
Happel International
quote: De Sigaar schreef:
(...)Dat zie ik ook gebeuren. Hoewel ik Stekelenburg echt niet veel beter acht dan Timmer. Ook Stekelenburg is een verre van perfecte keeper.
Er zal echt een probleem ontstaan als Van der Sar weg is. Dan komt de zwakte van de defensie van Oranje nog meer naar voren.
Maar Van Marwijk zal ongetwijfeld zijn voorkeur uitspreken voor Timmer en hem op zeker selecteren voor de kwalificatiewedstrijden van het WK 2010.
Het grote voordeel daarvan is dat Feyenoord Timmer als de nationale doelman nog voor een paar ton kan verkopen aan de een of andere idioot. Op dezelfde manier kan Van Marwijk ons van Lucius en Buijs afhelpen in ruil voor een onverwacht leuk bedrag.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
quote: Happel schreef:
(...)
Ja, en jij weer nieuwe Feyenoorder om flink op af te lopen zeiken 
[Dit bericht is veranderd door SMOLLIE (op 28 mei 2008 09:07:31).]
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3611 Reg.: 12 april 2004 | ik vind timmer net zo"n frommelaar als die ballevanger die liverpool een jaar of 20 gelede had(hoe hete die ook alweer? )moeilijke ballen had hij altijd ,maar als je dacht die bal raapt hij op dan lag hij ineens in het netje.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
quote: emmylover schreef:
ik vind timmer net zo"n frommelaar als die ballevanger die liverpool een jaar of 20 gelede had(hoe hete die ook alweer? )moeilijke ballen had hij altijd ,maar als je dacht die bal raapt hij op dan lag hij ineens in het netje.
Toch knap dat een club als Liverpool met zo'n keeper zulke prestaties heeft neergezet in de jaren tachtig, toch?
Was hij dan wel zo slecht?
Onderstaand filmpje is weergaloos
http://www.youtube.com/watch?v=F2GyLdD1iwE
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3611 Reg.: 12 april 2004 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Toch knap dat een club als Liverpool met zo'n keeper zulke prestaties heeft neergezet in de jaren tachtig, toch?
Was hij dan wel zo slecht?
Onderstaand filmpje is weergaloos
http://www.youtube.com/watch?v=F2GyLdD1iwE
zeker hij kijkt hem eruit.ik heb eerlijk gezegd altijd wel van hem genoten.maar nu timmer hem nadoet vind ik het een stuk minder(en dan doel ik op zijn minder sterke momenten)
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1660 Reg.: 19 september 2004 |
quote: antonio schreef:
wat een kul zeg..ik hb bergen supporters horen roepen dat timmer gewoon weer de beste was dit seizoen,dan ist wel erg verdeeld
Wat Antonio over Timmer zegt, zegt niets over Timmer en alles over Antonio
|
|
|
beemertje83 Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Marathontribune - EE Posts: 192 Uploads: 1 Reg.: 12 juli 2005 |
ik vind timmer net zo"n frommelaar als die ballevanger die liverpool een jaar of 20 gelede had(hoe hete die ook alweer? )moeilijke ballen had hij altijd ,maar als je dacht die bal raapt hij op dan lag hij ineens in het netje.
Bruce David "Jungleman" Grobbelaar, uit Durban, Zuid-Afrika. Jerzy Dudek had ook dat vage gedoe bij de strafschoppenserie tegen Milan in de CL finale van hem.
|
|
|
DJWolfman Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 45 Reg.: 29 juni 2007 |
quote: beemertje83 schreef:
(...)
Bruce David "Jungleman" Grobbelaar, uit Durban, Zuid-Afrika. Jerzy Dudek had ook dat vage gedoe bij de strafschoppenserie tegen Milan in de CL finale van hem.
Bij de naam zit je goed maar verder kwam hij toch echt uit zimbabwe weet nog dat dat veel opschudding gaf omdat er nog nooit een zimbabwaan op dat niveau had gespeeld.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Timmer moet gewoon move. Meneer verdiend bijna een miljoen per jaar en dat is gewoon teveel voor deze waardeloze keeper.
Elk jaar een miljoen over de balk.. 
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5637 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: El Jefecito schreef:
Timmer moet gewoon move. Meneer verdiend bijna een miljoen per jaar en dat is gewoon teveel voor deze waardeloze keeper.
Elk jaar een miljoen over de balk.. 
Hij verdient het niet, maar ontvangt het. En van zelf kritiek heeft deze "grobbelaar" nog nooit gehoord. En Bosz die blijkbaar ook geen kanseni op de titel in het jubileumjaar wil zien, verlengt Timmer zijn contract en als Timmer onder bertje reservekeeper bij Oranje blijft, dan zitten we waarschijnlijk t/m 2010 met deze Feyenoord onwaardige doelman. 
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
Volgens mij vergis je je toch echt wel een beetje. Bruce Grobbelaar had zijn naam misschien tegen en uiteraard werden zijn blunders dan uitgebreid getoond op de Nederlandse TV vanwege de associatie met 'grabbelaar' maar die man stond natuurlijk wel op het doel bij Liverpool FC . Hij stond daar onder de lat vanaf 1980 t/m 1993.
7x werd hij mede Kampioen van Engeland en 1x won hij de EC1. Na de boycot van de Engelse teams vanweg het Heysel-drama in 1985 kon Liverpool daarna 5 jaar niet meer deelnemen aan Europees voetbal.
Hij was in mijn ogen juist een heel betrouwbare en ook spectaculaire keeper.
Van een heel ander, veel beter, niveau dan Henk Timmer dus.
|
|
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | sigaar nou ist wel duidelijk hoor, je hebt er dus totaal geen kaas van gegeten tjonge jonge zeg
|
|
|