Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 58 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Vak: -
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 27 maart 2008 om 14:38:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben het helemaal met akuma eens
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 27 maart 2008 om 14:43:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stompie strikes again...

[Dit bericht is veranderd door FeyenoordSterk (op 27 maart 2008 14:45:18).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 27 maart 2008 om 14:45:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer was gisteren dramatisch, ga hem niet verdedigen, want je maakt jezelf nog belachelijker.

Ik vind de reacties van de tegenstanders van Timmer (hoor ik ook bij) overdreven, maar niet onlogisch. Voor velen is Timmer een matige keeper, en hoort hij niet bij Feyenoord onder de lat te staan. Als andere personen de zwakke plekken van Timmer niet zien, en net doen of hij fantastisch is, dan krijg je snel dit soort reacties na een hele slechte wedstrijd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
FeyenoordSterk
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 14:49:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano schreef:

Timmer was gisteren dramatisch, ga hem niet verdedigen, want je maakt jezelf nog belachelijker.

Ik vind de reacties van de tegenstanders van Timmer (hoor ik ook bij) overdreven, maar niet onlogisch. Voor velen is Timmer een matige keeper, en hoort hij niet bij Feyenoord onder de lat te staan. Als andere personen de zwakke plekken van Timmer niet zien, en net doen of hij fantastisch is, dan krijg je snel dit soort reacties na een hele slechte wedstrijd.

Stompie is gewoon een matige keeper en bovendien een showgeile aandachtstrekker. Blessuretjes faken, stapje naar rechts doen als de bal door de midden komt en een geweldige duik maken om vervolgens iedereen verrot te schelden alsof Henk himself zojuist een atoomoorlog heeft voorkomen.

Bah wat een vent.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 27 maart 2008 om 14:53:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat ik alleen niet snap is dat er sommige posters dit geweldig vinden.
Liggen helemaal krom en weten niet hoe vaak ze moeten posten om te laten merken hoe slecht Timmer wel niet is.
Waar hebben we het over?
Een oefenpotje in oranje!
Zondag tegen NAC moeten we het echt weer met hem doen.
Dan gaat het weer om het echie en om Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 14:54:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Liggen helemaal krom en weten niet hoe vaak ze moeten posten om te laten merken hoe slecht Timmer wel niet is.
Waar hebben we het over?

Ga nou eens werken jij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 14:56:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Ga nou eens werken jij.

oja, maar eerst koffie.
 Help mods!
FeyenoordSterk
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 14:56:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Waar hebben we het over?

Ja ik hoop dat ie de belangrijke ballen pakt. Maar het is gewoon geen goede keeper en daar hebben we het over. Ik heb ook liever niet dat hij blundert in Oranje, niet voor zijn zelfvertrouwen en niet voor onze eer.
 Help mods!
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 27 maart 2008 om 14:59:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat hij geblunderd heeft ontkent ook niemand, maar bij een keeper is dit wat makkelijker te zien. Van bronckhorst & De Cler blunderden gister niet, maar speelden toch ook een stuk minder dan ze bij Feyenoord doen. Als ze zondag tegen NAC er allemaal staan!

Bij de eerstvolgende thuiswedstrijd zingen we Henk Timmer weer gewoon toe hoor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 15:01:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Bij de eerstvolgende thuiswedstrijd zingen we Henk Timmer weer gewoon toe hoor.

Dat is de hele discussie niet, ik zing Timmer ook met volle barst toe. Maar het zal nooit meer worden dan een matige keeper.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.379,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sjaak Polak
Ballenjongen

Reg.: 28 december 2007
Gepost op 27 maart 2008 om 15:03:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oefeninterlandje van het Nederlands Elftal geeft aan wat de slechte punten zijn van onze keeper. Hij kan niet uitkomen als er iemand doorbreekt, hij acteert slecht bij corners (wegaaien) en hij heeft geen goede trap. Dat wisten wij allemaal al en ik vraag me ook af waarom van Basten hem uberhaupt geselecteert heeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 27 maart 2008 om 15:09:57.     MSN: marlonelshot@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano schreef:

ik hoop dat je t niet tegen mij hebt want ik ben absoluut geen timmer fan zeg alleen zoals t is.
had liever ekramy van af t begin gezien aangezien we van af nul begonnen te bouwen ik ben iemand die eerder kiest voor toekomst en ben een groot voorstander van jeugd niet voor niks een arsenal fan.
als je vind dat ik me zelf belachelijk maak dan moetje echt mijn oudere post over timmer dit jaar terug lezen.
 Help mods!
FeyenoordSterk
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 15:11:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

ik hoop dat je t niet tegen mij hebt want ik ben absoluut geen timmer fan zeg alleen zoals t is.
had liever ekramy van af t begin gezien aangezien we van af nul begonnen te bouwen ik ben iemand die eerder kiest voor toekomst en ben een groot voorstander van jeugd niet voor niks een arsenal fan.
als je vind dat ik me zelf belachelijk maak dan moetje echt mijn oudere post over timmer dit jaar terug lezen.

Ekramy is ook een matige keeper.
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 27 maart 2008 om 15:15:26.     MSN: marlonelshot@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

(...)

Ekramy is ook een matige keeper.

want je hebt hem goed kunne oordelen
en als ik moet kiezen tussen matig en matig dan kies ik voor de matig die nog beter kan worden en niet voor de matig die alleen maar minder word omdat hij fysiek achteruit gaat.
 Help mods!
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 27 maart 2008 om 15:19:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

he gaste en die Ramon torres is dat niet een goed keepertje
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 27 maart 2008 om 15:23:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

en als ik moet kiezen tussen matig en matig dan kies ik voor de matig die nog beter kan worden en niet voor de matig die alleen maar minder word omdat hij fysiek achteruit gaat.

Weer een hoop stom gelul.V Marwijk had geloof ik 6 maanden geen keuze.Ekramy was geblesseerd,weet je nog wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 27 maart 2008 om 15:26:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vindEkramy ook wel goed is nog jong heeft potentie
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 15:27:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Weer een hoop stom gelul.V Marwijk had geloof ik 6 maanden geen keuze.Ekramy was geblesseerd,weet je nog wel.

En in het begin van het seizoen stond de teller ook op 0.
Ze hebben allebei een eerlijke kans gekregen in de voorbereiding en Timmer had die kans gewoon gegrepen.
 Help mods!
FeyenoordSterk
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 15:28:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Man ik heb vorig jaar meer trainingen gezien dan Koos de Bie dus lul niet zo stom

[Dit bericht is veranderd door FeyenoordSterk (op 27 maart 2008 15:28:47).]
 Help mods!
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 27 maart 2008 om 15:28:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is in Nederland gewoon niet veel beters dan Timmer, al zegt dat natuurlijk meer over het algehele niveau van de keepers dan over Timmer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 27 maart 2008 om 15:30:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sorry hoor... maar het zijn toch Kees van Kooten en Wim de Bie?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 27 maart 2008 om 15:31:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ha ha ha lol
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 27 maart 2008 om 15:38:58.     MSN: marlonelshot@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

wat Lul je nou pannekoek.
ik ben sarcatisch op een reactie dat iemand ekramy matig vind.
ekramy was geblesseerd maar in de voorbereidng vond hij(BVM) timmer beter, ik niet ik wou ekramy.
feyenoordsterk zei dat ekramy matig was.
ik nam zijn woorden en draaide het om :als je 2 matige keepers hebt dan kies je voor de gene die kan groeien en niet de gene die minder word.
dat was een redenering tegen over Feyenoordsterk.
met je stom gelul jouw antwoord is totaal geen aanvulling op wat ik gezegt hebt.sukkel

quote:
FeyenoordSterk schreef:

(...)
Man ik heb vorig jaar meer trainingen gezien dan Koos de Bie dus lul niet zo stom :D

t feit dat je trainingen ziet zegt niks in t stadion zijn er zat wijfen die geen wedstrijd hebben gemist betekent nog niet dat ze goed kunnen oordelen. :D

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 27 maart 2008 15:40:54).]
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 27 maart 2008 om 15:42:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

t feit dat je trainingen ziet zegt niks in t stadion zijn er zat wijfen die geen wedstrijd hebben gemist betekent nog niet dat ze goed kunnen oordelen.

Suggereer jij hier dat het vermoeden bestaat, dat wijven geen verstand van voetbal hebben?
 Help mods!
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 27 maart 2008 om 15:43:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juist wijffe en voetbal gaat niet samen iemand vrijetrapy guzzy gezien
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk