| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
DIAGO JOHN Aanstormend talent
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | Ben het helemaal met akuma eens
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Stompie strikes again...
[Dit bericht is veranderd door FeyenoordSterk (op 27 maart 2008 14:45:18).]
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 | Timmer was gisteren dramatisch, ga hem niet verdedigen, want je maakt jezelf nog belachelijker.
Ik vind de reacties van de tegenstanders van Timmer (hoor ik ook bij) overdreven, maar niet onlogisch. Voor velen is Timmer een matige keeper, en hoort hij niet bij Feyenoord onder de lat te staan. Als andere personen de zwakke plekken van Timmer niet zien, en net doen of hij fantastisch is, dan krijg je snel dit soort reacties na een hele slechte wedstrijd.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: Stefano schreef:
Timmer was gisteren dramatisch, ga hem niet verdedigen, want je maakt jezelf nog belachelijker.
Ik vind de reacties van de tegenstanders van Timmer (hoor ik ook bij) overdreven, maar niet onlogisch. Voor velen is Timmer een matige keeper, en hoort hij niet bij Feyenoord onder de lat te staan. Als andere personen de zwakke plekken van Timmer niet zien, en net doen of hij fantastisch is, dan krijg je snel dit soort reacties na een hele slechte wedstrijd.
Stompie is gewoon een matige keeper en bovendien een showgeile aandachtstrekker. Blessuretjes faken, stapje naar rechts doen als de bal door de midden komt en een geweldige duik maken om vervolgens iedereen verrot te schelden alsof Henk himself zojuist een atoomoorlog heeft voorkomen.
Bah wat een vent.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Wat ik alleen niet snap is dat er sommige posters dit geweldig vinden.
Liggen helemaal krom en weten niet hoe vaak ze moeten posten om te laten merken hoe slecht Timmer wel niet is.
Waar hebben we het over?
Een oefenpotje in oranje!
Zondag tegen NAC moeten we het echt weer met hem doen.
Dan gaat het weer om het echie en om Feyenoord.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13743 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Wat ik alleen niet snap is dat er sommige posters dit geweldig vinden.
Liggen helemaal krom en weten niet hoe vaak ze moeten posten om te laten merken hoe slecht Timmer wel niet is.
Waar hebben we het over?
Ga nou eens werken jij. 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Ga nou eens werken jij. 
oja, maar eerst koffie.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
quote: pipapaauwe schreef:
Wat ik alleen niet snap is dat er sommige posters dit geweldig vinden.
Waar hebben we het over?
Ja ik hoop dat ie de belangrijke ballen pakt. Maar het is gewoon geen goede keeper en daar hebben we het over. Ik heb ook liever niet dat hij blundert in Oranje, niet voor zijn zelfvertrouwen en niet voor onze eer.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Dat hij geblunderd heeft ontkent ook niemand, maar bij een keeper is dit wat makkelijker te zien. Van bronckhorst & De Cler blunderden gister niet, maar speelden toch ook een stuk minder dan ze bij Feyenoord doen. Als ze zondag tegen NAC er allemaal staan!
Bij de eerstvolgende thuiswedstrijd zingen we Henk Timmer weer gewoon toe hoor.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Laatste man schreef:
Bij de eerstvolgende thuiswedstrijd zingen we Henk Timmer weer gewoon toe hoor.
Dat is de hele discussie niet, ik zing Timmer ook met volle barst toe. Maar het zal nooit meer worden dan een matige keeper.
|
|
|
Sjaak Polak Ballenjongen
Vak: - Posts: 12 Reg.: 28 december 2007 | Oefeninterlandje van het Nederlands Elftal geeft aan wat de slechte punten zijn van onze keeper. Hij kan niet uitkomen als er iemand doorbreekt, hij acteert slecht bij corners (wegaaien) en hij heeft geen goede trap. Dat wisten wij allemaal al en ik vraag me ook af waarom van Basten hem uberhaupt geselecteert heeft.
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: Stefano schreef:
Timmer was gisteren dramatisch, ga hem niet verdedigen, want je maakt jezelf nog belachelijker.
ik hoop dat je t niet tegen mij hebt want ik ben absoluut geen timmer fan zeg alleen zoals t is.
had liever ekramy van af t begin gezien aangezien we van af nul begonnen te bouwen ik ben iemand die eerder kiest voor toekomst en ben een groot voorstander van jeugd niet voor niks een arsenal fan.
als je vind dat ik me zelf belachelijk maak dan moetje echt mijn oudere post over timmer dit jaar terug lezen.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
quote: akuma schreef:
(...)
ik hoop dat je t niet tegen mij hebt want ik ben absoluut geen timmer fan zeg alleen zoals t is.
had liever ekramy van af t begin gezien aangezien we van af nul begonnen te bouwen ik ben iemand die eerder kiest voor toekomst en ben een groot voorstander van jeugd niet voor niks een arsenal fan.
als je vind dat ik me zelf belachelijk maak dan moetje echt mijn oudere post over timmer dit jaar terug lezen.
Ekramy is ook een matige keeper.
|
|
|
quote: FeyenoordSterk schreef:
(...)
Ekramy is ook een matige keeper.
want je hebt hem goed kunne oordelen
en als ik moet kiezen tussen matig en matig dan kies ik voor de matig die nog beter kan worden en niet voor de matig die alleen maar minder word omdat hij fysiek achteruit gaat.
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | he gaste en die Ramon torres is dat niet een goed keepertje
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
(...)
en als ik moet kiezen tussen matig en matig dan kies ik voor de matig die nog beter kan worden en niet voor de matig die alleen maar minder word omdat hij fysiek achteruit gaat.
Weer een hoop stom gelul.V Marwijk had geloof ik 6 maanden geen keuze.Ekramy was geblesseerd,weet je nog wel.
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | ik vindEkramy ook wel goed is nog jong heeft potentie
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: varkenoord schreef:
(...)
Weer een hoop stom gelul.V Marwijk had geloof ik 6 maanden geen keuze.Ekramy was geblesseerd,weet je nog wel.
En in het begin van het seizoen stond de teller ook op 0.
Ze hebben allebei een eerlijke kans gekregen in de voorbereiding en Timmer had die kans gewoon gegrepen.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
(...)
Man ik heb vorig jaar meer trainingen gezien dan Koos de Bie dus lul niet zo stom 
[Dit bericht is veranderd door FeyenoordSterk (op 27 maart 2008 15:28:47).]
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 | Er is in Nederland gewoon niet veel beters dan Timmer, al zegt dat natuurlijk meer over het algehele niveau van de keepers dan over Timmer.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Sorry hoor... maar het zijn toch Kees van Kooten en Wim de Bie? 
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | |
|
quote: varkenoord schreef:
(...)
wat Lul je nou pannekoek.
ik ben sarcatisch op een reactie dat iemand ekramy matig vind.
ekramy was geblesseerd maar in de voorbereidng vond hij(BVM) timmer beter, ik niet ik wou ekramy.
feyenoordsterk zei dat ekramy matig was.
ik nam zijn woorden en draaide het om :als je 2 matige keepers hebt dan kies je voor de gene die kan groeien en niet de gene die minder word.
dat was een redenering tegen over Feyenoordsterk.
met je stom gelul jouw antwoord is totaal geen aanvulling op wat ik gezegt hebt.sukkel
quote: FeyenoordSterk schreef:
(...)
Man ik heb vorig jaar meer trainingen gezien dan Koos de Bie dus lul niet zo stom :D
t feit dat je trainingen ziet zegt niks in t stadion zijn er zat wijfen die geen wedstrijd hebben gemist betekent nog niet dat ze goed kunnen oordelen. :D
[Dit bericht is veranderd door akuma (op 27 maart 2008 15:40:54).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
(...)
t feit dat je trainingen ziet zegt niks in t stadion zijn er zat wijfen die geen wedstrijd hebben gemist betekent nog niet dat ze goed kunnen oordelen. 
Suggereer jij hier dat het vermoeden bestaat, dat wijven geen verstand van voetbal hebben?
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | Juist wijffe en voetbal gaat niet samen iemand vrijetrapy guzzy gezien
|
|
|