Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 103 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
Happel
International

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 17 april 2008 om 00:05:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat zou Piet Velthuizen moeten kosten?

quote:
De Gelderlander, woensdag 26 maart 2008 | 08:44

Velthuizen op cover van 'De bal mag er niet in'

Het grote keepersinstructieboek van keeperstrainer Lambert Jager van Vitesse ligt over een maand in de winkel. Jager (52) is al jaren bezig met het boek dat 'De bal mag er niet in' gaat heten; een rijk geïllustreerd boekwerk (200 bladzijden) dat op 28 april verschijnt.

Op de cover van het boek prijkt een foto van Piet Velthuizen, die deze week bij de oefeninterland Oostenrijk-Vitesse voor het eerst deel uitmaakt van het Nederlands elftal. Jager kreeg het jonge talent (21) in 2005 onder zijn hoede. Hij was voor zijn Arnhemse periode keeperstrainer bij de amateurs van Bennekom en DOVO in de hoofdklasse en bij de profs van De Graafschap, FC Zwolle en Cambuur Leeuwarden.

Jager heeft ook een eigen keepersschool Midden-Nederland, waarmee hij wekelijks op zondag actief is bij Quick 1888 in Nijmegen.

quote:
De Gelderlander, woensdag 26 maart 2008

'Misschien komt Oranje wel té snel'

door Egbert van der Weerd

Vitesse-doelman Piet Velthuizen (links) met collega-keeper Henk Timmer tijdens de training van het Nederlands elftal in het Ernst Happel-stadion in Wenen ter voorbereiding op de interland van vanavond tegen Oostenrijk. foto Stanley Gontha/Pro Shots

ARNHEM - Lambert Jager is meer dan een keeperstrainer voor het grootste Nederlandse talent tussen twee palen: Piet Velthuizen. Jager, sinds 2005 keeperstrainer bij Vitesse, is dan ook apetrots dat zijn pupil vandaag in Oostenrijk tot de Oranje-selectie behoort.

"Heel trots", zegt Jager. "Geweldig voor Piet en ook voor mij en Vitesse." Tientallen reacties ontving hij, onder meer van Stefan Postma en Jurgen Wevers, twee voormalig pupillen van Jager. Een deel van de eer glanst op hem, maar de trainer waakt over zijn pupil, die een komeetachtige carrière doormaakt.

"Eerste keeper bij Vitesse, keeper van het olympisch elftal en nu bij Oranje, al de vierde doelman van Nederland, het gaat allemaal wel heel erg snel voor zo'n jonge keeper", denkt Jager en voorzichtig: "misschien komt Oranje wel een beetje té snel."

De hype rond Velthuizen leek enigszins geluwd. Hij haalt al weken niet zijn soms formidabele niveau van voor de winterstop. Jager: "Piet is niet in de vorm van het begin van dit seizoen. Toen pakte hij onmogelijke ballen. Nu is hij nog steeds een goede keeper, maar mist hij dat beetje extra."

"Heel normaal voor een jonge jongen", meent Jager. "Veel mensen vragen zich wel eens af waarom het iets minder gaat, hoe dat nou kan. Maar er wordt plotseling ook zo veel verwacht van zo'n jongen. En Piet is nog erg gevoelig voor wat andere mensen van hem denken. Dat heeft invloed, het kan hem van zijn stuk brengen", weet hij, als geen ander.

"Ik heb Piet ook gezegd dat ik hem de laatste wedstrijden wat minder vond. Geen verwijt, gewoon een constatering. Ik ben niet de enige die het ziet, hij krijgt overal mindere cijfers. Als ik zo'n opmerking maak, komt Piet daar altijd wel weer op terug. Vaak is het eerst nog ja, maar, maar dan gaat hij praten."

Sinds hoofdtrainer Aad de Mos zijn talent in september 2007 na PSV-Vitesse (1-0) aan de Nederlandse pers verkocht als de enige echte opvolger van Edwin van der Sar, staat Velthuizen vol in de spotlights. Zijn onbekommerde voetballeven kreeg een drastisch wending. Piet was hot, tientallen interview-aanvragen en sponsorverzoeken, aandacht van nationale en internationale topclubs.

Jager volgt de ontwikkelingen met argusogen. "Ik zie hoe Piet worstelt met alle aandacht. Hij krijgt meer kritiek, fouten worden hem aangerekend. Hij valt soms tegen. Alles wordt afgezet tegen die fantastische periode. Dat is niet reëel. Pas over een jaar of twee, drie mag je van hem vragen dat hij een heel seizoen een stabiel niveau haalt. Piet heeft nu nog wat veel jonge keepers hebben: een duwtje nodig in de wedstrijd. Eerst een paar lekkere ballen pakken, groeien in een wedstrijd. Maar de laatste tijd krijgt hij snel goals tegen, zonder dat hij in een wedstrijd kan groeien. Zoals tegen NAC, 0-2 na een kwartier."

"Hij mist de momenten waarop de adrenaline komt, de hoogspanning, de bevestiging dat hij het kan door een bal lekker te pakken. Dat douwtje hebben jonge keepers nodig. Een ontwikkeling die ze allemaal doormaken" , weet Jager, die zijn pupil bijzondere talenten toedicht en hem graag een paar jaar bij de hand zou houden.

"Piet staat nog maar aan het begin. Hij zal zich bij het Nederlands elftal best kunnen handhaven. Het is een no-nonsens jongen die zijn eigen ding doet. Maar hij heeft ook een bepaalde spanning en emotie nodig om dat niveau te halen. Tegen Piet moet je niet zeggen dat hij rustig moet zijn. Als Piet rustig is, is het een middelmatige keeper. Hij moet vol adrenaline in de goal staan", weet Jager.

Hij is benieuwd hoe zijn pupil straks terugkeert uit Oostenrijk. "Voor iedere jonge speler is Oranje een grote stap. Hoe komt iemand terug. Kun je nog zeggen dat hij iets niet goed doet, dat hij nieuwe stappen moet maken of denkt hij 'hoezo, ik zit toch bij Oranje?'."

En hoe 'behoudbaar' voor Vitesse is zo'n geweldig talent. "Aan de ene kant is het een logische stap als hij naar een grote club, een beter team, met betere verdedigers, gaat. Maar kan hij met die luxe omgaan? Heeft die club voldoende geduld? Mag hij de fouten maken die een jonge doelman maakt? Vertrouwen en steun heeft hij nodig en dat vindt hij hier, bij Vitesse."

Help mods!
Pool: 429eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: MakaayBattle-rating: 1.500,0VoVo: 187e / 495e / 134eOpstelling: 4-4-2
Decker
Administrator

Vak: -
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 18 april 2008 om 19:12:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het staat iedereen vrij om zijn mening te geven, maar het is niet de bedoeling om continu in slechts één topic te posten, hier dezelfde mening 100 keer te herhalen en continu de confrontatie op te zoeken anderen die het hiermee oneens zijn. Gelieve hier rekening mee te houden.
 Help mods!
Pool: 727eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 18 april 2008 om 19:22:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Decker schreef:

Het staat iedereen vrij om zijn mening te geven, maar het is niet de bedoeling om continu in slechts één topic te posten, hier dezelfde mening 100 keer te herhalen en continu de confrontatie op te zoeken anderen die het hiermee oneens zijn. Gelieve hier rekening mee te houden.

HELEMAAL MEE EENS !
Ik bezondig mij er soms ook aan, weliswaar niet hier, maar soms elders. Ik ga er nu extra op letten.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.489,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 18 april 2008 om 19:33:39.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

HELEMAAL MEE EENS !
Ik bezondig mij er soms ook aan, weliswaar niet hier, maar soms elders. Ik ga er nu extra op letten.

Jeetje stoere heb jij je leven gebeterd ofzo?
 Help mods!
Pool: 548eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 662e / 1011e / 632eOpstelling: 4-3-3
fr -fan
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 18 april 2008 om 19:55:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeetje stoere heb jij je leven gebeterd ofzo?
Beter laat dan nooit hè
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
chillekasper
International

Uit: diemen
Reg.: 8 december 2006
Gepost op 18 april 2008 om 21:22:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

lol

Ik vind Timmer niet de beste keeper die er is, maar we hebben niet beter.
Dus een andere keeper opstellen vind ik niet de oplossing.
 Help mods!
Pool: 1303eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 19 april 2008 om 15:08:31.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Decker schreef:

Antonio is dus gewaarschuwd.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 22 april 2008 om 22:00:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mooi om te zien hoe ook een keeper van wereldklasse volgens sommigen van jullie peter cech ook weer een paar keer volledig mis zit bij hoge ballen..ik zei dus al iedere keeper heeft daar enorm veel moeite mee
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 22 april 2008 om 22:41:25.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

mooi om te zien hoe ook een keeper van wereldklasse volgens sommigen van jullie peter cech ook weer een paar keer volledig mis zit bij hoge ballen..ik zei dus al iedere keeper heeft daar enorm veel moeite mee

En weer maak je jezelf belachelijk
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 28 april 2008 om 13:10:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zullen we het nu dan even over Timmer hebben?

Gisteren allemaal genoten van de keeper die heerst in de zestien?
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 28 april 2008 om 13:12:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Plus die vangbal van Meeuwis die meneer in 'stijl' moest redden.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 28 april 2008 om 13:14:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij hield de "0" en dat is het enige dat telt.
 Help mods!
Pool: 526eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: BruinsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 852e / 1161e / 703eOpstelling: 4-4-2
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 28 april 2008 om 13:19:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

Zo ken ik er nog wel een paar.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 28 april 2008 om 13:19:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

Vind ik grote onzin, hij stond gewoon wederom niet zeker te keepen. Ofwa, het is gewoon kwaliteit gebrek.

Dat hij de "0" heeft gehouden is mooi, maar hij bewijst keer op keer geen betrouwbare sluitpost te zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 28 april 2008 om 13:39:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Plus die vangbal van Meeuwis die meneer in 'stijl' moest redden.

ypisch het kommentaar van een tv kijker.Was een mooi afdraaiend schot dat uitstekend gestopt werd.Was vanaf mijn plek mooi te zien.
 Help mods!
Pool: 600eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.609,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 28 april 2008 om 13:39:28.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 28 april 2008 om 13:42:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
ypisch het kommentaar van een tv kijker.Was een mooi afdraaiend schot dat uitstekend gestopt werd.Was vanaf mijn plek mooi te zien.

Jammer dat ik er live zat en die bal 8 van de 10 keepers zo klem zou hebben.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Gepost op 28 april 2008 om 20:33:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als er geregeld spelers tegen je aanspringen zal je ni makkelijk een bal pakken..maar hij is weer leuk hoor is gomes dan ook altijd slecht zeker as hij drie keer mis zit bij hoge ballen? of wil men dat niet zien..Timmer heeft minstens zoveel schitterende reddingen verricht als gomes en nogmaals bij hoge ballen zitten alle keepers er nog al eens naast trouwens kon je het weer horen dat timmer aan een uitstekend seizoen bezig is en iedereen bij feyenoord blij is als hij weer op doel staat, gelukkig dat sommige nep supporters het niet voor het zeggen hebben
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick017
Internationale topspeler

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 28 april 2008 om 20:38:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Jammer dat ik er live zat en die bal 8 van de 10 keepers zo klem zou hebben.

Moet er nou altijd wat te zeiken zijn op Timmer?

Bah mierenneukers
 Help mods!
Pool: 271eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: de ClerBattle-rating: 1.508,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Patrick73
Vedette

Gepost op 28 april 2008 om 20:47:14.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

Als er geregeld spelers tegen je aanspringen zal je ni makkelijk een bal pakken..maar hij is weer leuk hoor is gomes dan ook altijd slecht zeker as hij drie keer mis zit bij hoge ballen? of wil men dat niet zien..Timmer heeft minstens zoveel schitterende reddingen verricht als gomes en nogmaals bij hoge ballen zitten alle keepers er nog al eens naast trouwens kon je het weer horen dat timmer aan een uitstekend seizoen bezig is en iedereen bij feyenoord blij is als hij weer op doel staat, gelukkig dat sommige nep supporters het niet voor het zeggen hebben

Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 28 april 2008 om 21:05:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

Help mods!
Pool: 123eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.593,4 (daag uit)VoVo: 718e / 1114e / 676eOpstelling: 4-4-2
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 28 april 2008 om 21:08:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

Who the fuck do you support? Timmer of Feyenoord?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het de eerste optie is.
Ga het dus svp niet hebben over nep supporters.
 Help mods!
Pool: 110eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 145e / 384e / 105eOpstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Gepost op 28 april 2008 om 21:10:51.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Who the fuck do you support? Timmer of Feyenoord?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het de eerste optie is.
Ga het dus svp niet hebben over nep supporters.

Ik denk ook het eerste, dus dat wil zeggen dat mocht Timmer een keer vertrekken bij Feyenoord dat antonio hier dus niet meer komt
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 28 april 2008 om 23:52:04.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

(...)

Moet er nou altijd wat te zeiken zijn op Timmer?

Bah mierenneukers

Omdat het een waardeloze doelman is? Met zijn misplaatste showduiks en dat moeilijke kijken van hem. Doorselecteren!
 Help mods!
Pool: 140eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / 357e / 302eOpstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Gepost op 29 april 2008 om 23:50:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik snap nou niet dat niemandd bij feyenoord nou eens in de gaten heeft dat hij er totaal niks van kan en men daar blij is dat volgend jaar weer tussen die 3 palen staat
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk