Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 103 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 11 april 2008 om 13:27:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Typisch voorbeeld is de lange bal van Timmer komt niet aan.In de hele selektie hebben we niemand die een bal over 50 m op de stropdas legt.Dan moet Timmer tegen een meestal georganiseerde verdediging, de bal bij onze 2 meter spelers voorin op het hoofd leggen.Zelden grotere onzin gelezen

Nou nee, maar ze mogen wel over/op de middenlijn komen zodat je of het luchtduel kunt winnen of de 2e bal. Timmer schiet ze geregeld met buitenkantwreef richting de zijlijn met een rare zwabber.
 Help mods!
Pool: 594eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: LeerdamBattle-rating: 1.409,6VoVo: 1104e / 1157e / 775eOpstelling: 4-4-2
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 11 april 2008 om 13:35:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Ikc sluit me hier volledig bij aan.Typisch voorbeeld is de lange bal van Timmer komt niet aan.In de hele selektie hebben we niemand die een bal over 50 m op de stropdas legt.Dan moet Timmer tegen een meestal georganiseerde verdediging, de bal bij onze 2 meter spelers voorin op het hoofd leggen.Zelden grotere onzin gelezen

Wie zegt jou en mij dan ook dat hij een bal over 50 meter moet verplaatsen bij een spelhervatting? Iets wat je niet kan moet je volgens mij ook niet proberen.
Je kunt een bal ook over een meter of 15 proberen uit te werpen.
Een doeltrap hoeft ook niet over 50 meter gedaan te worden. Dat kan ook over een meter of 30. Ik zie liever een geplaatste bal die aankomt dan een blinde trap die at random ergens in de omgeving van de middenlijn uit komt. Tien tegen 1 dat die bal dan bij de verdedigende partij terecht komt. Die staan immers per definitie met het gezicht naar de bal.
 Help mods!
Pool: 110eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 145e / 384e / 105eOpstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 11 april 2008 om 13:40:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

Dit topic begint een beetje een slapstick te worden. Timmer is op dit moment een bruikbare keeper. Het is onzin dat hij te slecht zou zijn voor Feyenoord. Hij pakt weliswaar niet veel punten, maar hij heeft Feyenoord wel degelijk een paar keer in de wedstrijd gehouden afgelopen seizoen.

Hij is vorig jaar 1e geworden in de MoM verkiezing en dit seizoen staat hij 3e. Er stemmen elke week een paar honderd man, je kan moeilijk zeggen dat die allemaal achterlijk zijn. Bovendien is Timmer Nederlands en ligt hij goed in de groep. Er is dus totaal geen directe aanleiding om voor komend seizoen een andere keeper aan te trekken.

Ten eerste:

Vele op het oog haalbare ballen vliegen bij Henk er gewoon in. Punten pakken heeft hij dit seizoen uit mijn standpunt nog niet gedaan.

Ten tweede:

Zelfkritiek kent meneer Timmer niet, en er zijn mensen die zich daar aanstoren.

Ten derde:

Na zijn contractverlenging is hij is van de grootverdieners bij . Belachelijk voor een middelmatige keeper.

Ten vierde:

Naar vorig seizoen kijken is inrelevant voor een 'oudje'. Geen groeipotentie en dit seizoen telt dan mee.

Ten vijfde:

Timmer heeft vele zwakken punten: Spelhervatting, Hoge ballen etc etc. Dit is voor een topclub ( dat zijn we toch hoop ik?) te mager. Een betere doelman is dus ook pure noodzaak
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 11 april 2008 om 15:36:56.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

klopt polder, timmer heeft bijzonder weinig blunders dit seizoen, heb nog niet 1 echte gezien alleen bij oranje, heeft feyenoord al vele malen gered dit seizoen trouwens heb me weer een bul gelachen om de heer gomes vanavond het blijft een drama met zn capriolen en missers bij hoge ballen

Ik mag aannemen dat jij die cynische ondertoon van mij bij jou wel is opgemerkt.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kuytekind
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 11 april 2008 om 16:00:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is dat toch met de Ekramy, is Timmer geblesserd tegen WII en dan is hij (ook) weer geblesseerd... Volgens is dat de 2e of 3e keer al, een keeper zo vaak geblesseerd hoe is het mogelijk. Mulder dan maar zondag.
 Help mods!
Pool: 716eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
International

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 11 april 2008 om 16:11:15.     MSN: marlonelshot@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuytekind schreef:

Wat is dat toch met de Ekramy, is Timmer geblesserd tegen WII en dan is hij (ook) weer geblesseerd... Volgens is dat de 2e of 3e keer al, een keeper zo vaak geblesseerd hoe is het mogelijk. Mulder dan maar zondag.

ik begin t gevoel te krijgen dat hij niet geblesseerd is.
maar dat ze hem niet wilen opstellen.
net als bij tiendalli.
die zei: ik was al weken beter maar kreeg geen kans.

t is allemaal te toevallig,laatst zat hij er bij en was hij weer fit en ineens wanneer timmer geblesseerd is is hij ook ineens geblesseerd.
hij is ze schaduw niet.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 11 april 2008 om 16:18:11.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ten eerste:

Vele op het oog haalbare ballen vliegen bij Henk er gewoon in. Punten pakken heeft hij dit seizoen uit mijn standpunt nog niet gedaan.

Ten tweede:

Ten derde:

Na zijn contractverlenging is hij is van de grootverdieners bij . Belachelijk voor een middelmatige keeper.

Ten vierde:

Naar vorig seizoen kijken is inrelevant voor een 'oudje'. Geen groeipotentie en dit seizoen telt dan mee.

Ten vijfde:

Timmer heeft vele zwakken punten: Spelhervatting, Hoge ballen etc etc. Dit is voor een topclub ( dat zijn we toch hoop ik?) te mager. Een betere doelman is dus ook pure noodzaak

blablablabla

Op 3 ploegen na hebben we de minst gepasseerde achterhoede. Dit met toppers als Bahia, Lucius, Greene en een Hofland uit vorm in de verdediging. Dus wat is je punt?

Ik weet dat het leuk is om Timmer te bashen maar je doet net alsof onze beleidbepalers volkomen achterlijk zijn en alsof Timmer van het kaliber Frank Grandel is. Het is gewoon zeiken om het zeiken. Ik snap niet dat jullie daar nooit moe van worden.

Als er een betere keeper wordt aangetrokken, prima, maar het heeft in mijn ogen geen prioriteit. Ik heb liever een scorende spits erbij.
 Help mods!
Pool: 548eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 662e / 1011e / 632eOpstelling: 4-3-3
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 11 april 2008 om 16:18:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuytekind schreef:

Idd fijn zo'n keeper. Is bijna nog vaker geblesseerd dan Vincken... Zeuren dat hij wil spelen en als je hem dan nodig hebt issie geblesseerd. Niet zo verwonderlijk dat Feyenoord een paar extra (jeugd)keepers heeft gecontracteerd.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 11 april 2008 om 16:23:22.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WD_1908 schreef:

(...)

Idd fijn zo'n keeper. Is bijna nog vaker geblesseerd dan Vincken... Zeuren dat hij wil spelen en als je hem dan nodig hebt issie geblesseerd. Niet zo verwonderlijk dat Feyenoord een paar extra (jeugd)keepers heeft gecontracteerd.

Je moet nu niet doen alsof Ekramy zich bewust laat blesseren. Dat doet niemand bewust. Verder is Timmer de afgelopen tijd nauwelijks gebleseerd geraakt, waardoor van Marwijk het niet nodig vond om hem te vervangen. Al moet ik wel zeggen dat naar mijn mening er genoeg reden is geweest om Timmer wel te vervangen.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 11 april 2008 om 17:00:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Wie zegt jou en mij dan ook dat hij een bal over 50 meter moet verplaatsen bij een spelhervatting? Iets wat je niet kan moet je volgens mij ook niet proberen.
Je kunt een bal ook over een meter of 15 proberen uit te werpen.
Een doeltrap hoeft ook niet over 50 meter gedaan te worden. Dat kan ook over een meter of 30. Ik zie liever een geplaatste bal die aankomt dan een blinde trap die at random ergens in de omgeving van de middenlijn uit komt. Tien tegen 1 dat die bal dan bij de verdedigende partij terecht komt. Die staan immers per definitie met het gezicht naar de bal.

Dus een uittrap halverwge je eigen speelhelft met middenvelders die dan met de rug naar de tegenpartij staan.Levens gevaarlijk.Ik vind dat nu niet van taktisch inzicht getuigen.Uit werpen gebeurt natuurlijk dikwijls genoeg.
 Help mods!
Pool: 600eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.609,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FeyenoordSterk
Vedette

Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 11 april 2008 om 17:17:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Dus een uittrap halverwge je eigen speelhelft met middenvelders die dan met de rug naar de tegenpartij staan.Levens gevaarlijk.Ik vind dat nu niet van taktisch inzicht getuigen.Uit werpen gebeurt natuurlijk dikwijls genoeg.

Inderdaad varkenoord, maar waar bij Feyenoord het manco meestal ligt is de 2e bal. Als Timmer de middenlijn al haalt is de bal die van een kopduel afkomt in 9 van de 10 gevallen niet voor Feyenoord en vaak ligt dat gewoon aan heel simpel jezelf anders opstellen of iets scherper zijn. Dit geldt ook voor trappen afkomstig van de keeper van de tegenstander.
 Help mods!
Pool: 594eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: LeerdamBattle-rating: 1.409,6VoVo: 1104e / 1157e / 775eOpstelling: 4-4-2
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 11 april 2008 om 17:58:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Je moet nu niet doen alsof Ekramy zich bewust laat blesseren. Dat doet niemand bewust. Verder is Timmer de afgelopen tijd nauwelijks gebleseerd geraakt, waardoor van Marwijk het niet nodig vond om hem te vervangen. Al moet ik wel zeggen dat naar mijn mening er genoeg reden is geweest om Timmer wel te vervangen.

Doe ik dat dan? Is gewoon een feit dat Ekramy er niet staat als we hem nodig hebben. Is al de 2e keer dit seizoen. Eerder moest Mulder al in het doel staan en heeft Timmer met de nodige moeite op doel plaats genomen omdat Ekramy er niet was. Ook virig jaar was Ekramy meerdere maanden geblesseerd. Een erg kwalijke zaak. Stel dat hij ooit 1e keeper word weet je dat je een extra keeper nodig hebt omdat Ekrame ieder jaar er een tijd uitligt, zelf zonder wedstrijden te spelen.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 11 april 2008 om 19:03:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ten eerste:

Ten tweede:

Ten derde:

Ten vierde:

Ten vijfde:

Niks aan toe te voegen! Timmer is gewoon een beperkte keeper, die beter van pas komt bij een subtopper/middenmotor.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 11 april 2008 om 22:52:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja eigenlijk zijn alle keepers beperkt, want als ze gomes al 1 van de besten der aarde vinden en bijv die cech van chelsea die drie keer zoveel blunders heeft gemaakt dan timmer dan vraag ik me af of er wel goeie zijn. vd sar is oud maar volgens mij nog steeds de beste maakt net als timmer vrijwel geen echte blunders. ik zit dikwijls italiaans en spaans voetbal te kijken en daar wordt me daar wat geblunderd door die keepers dus zijn er wel goeie??
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 11 april 2008 om 22:54:10.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had jou gisteren al verwacht, met het verhaal hebben jullie psv gezien met het geblunder van Gomes zelfs Timmer had die ballen gehad, bla bla bla
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
Patrick017
Internationale topspeler

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 11 april 2008 om 23:05:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ten eerste:

Ten tweede:

Ten derde:

Ten vierde:

Ten vijfde:

1.Vitesse thuis, de volle buit gepakt, Willem II thuis Willem II niet in de wedstrijd laten terug komen (Penalty), Dit zijn al kleine voorbeelden.

3. Dit is een mening,dus geen punt.

5. Gomes is naar mij ziens een van de beste keepers van de wereld, heeft ook problemen met hoge ballen? Is hij meteen een slechte doelman. Timmer kan altijd het tempo wat hoger gooien maar het is een prima lijnkeeper. Zijn contract is niet voor niets verlengd en we doen net ofdat hij elke week een blunder maakt
 Help mods!
Pool: 271eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: de ClerBattle-rating: 1.508,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 11 april 2008 om 23:26:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

ja eigenlijk zijn alle keepers beperkt, want als ze gomes al 1 van de besten der aarde vinden en bijv die cech van chelsea die drie keer zoveel blunders heeft gemaakt dan timmer dan vraag ik me af of er wel goeie zijn. vd sar is oud maar volgens mij nog steeds de beste maakt net als timmer vrijwel geen echte blunders. ik zit dikwijls italiaans en spaans voetbal te kijken en daar wordt me daar wat geblunderd door die keepers dus zijn er wel goeie??

Ik zit hier aan de Bacardi maar moet toch effe reageren:

Cech meer blunders! Hij heeft dit seizoen 1 wedstrijd gehad waar in ie echt blunderde. Henk tegen Oostenrijk vergeten?

Cech is een wereldklas keeper. Henk is een oude man die het niet meer heeft. Face it.
 Help mods!
Pool: 1250eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.405,3VoVo: 155e / 407e / 422eOpstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 12 april 2008 om 08:56:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jecefito dan heb je niet veel naar chelsea gekeken want de eerste 10 wedstrijden faalde hij herhaaldelijk dus ook hij heeft moeijlijke perioden en zoals elke keeper minder sterke punten, gomes is totaal niet van wereldklasse, een keeper moet heersen in het strafschopgebied maar dat kan hij niet, keer op keer loopt hij spelers omver en is het doel leeg wonder boven wonder komt hij er dikwijls goed mee weg. in eindhoven neemt men al het onzekere van gomes er maar bij want soms red hij psv ook met mooie reddingen . daar ouwehoeren ze niet op hun keeper zoals hier. vraag v marwijk en nog vele trainers wat ze van timmer vinden dit jaar, de laatste 3 wedstrijden is hij niet in de grootste vorm maar over het hele seizoen tot nu toe kun je lullen wat je wilt maar hij doet het gewoon uitstekend. Romero van AZ wordt een hele goeie, die heeft het in zich om wel ballen te pakken tot de 16 al heeft hij net als gomes problemen met ballen over de grond, maar zo hebben alle keepers zwakke punten en de hoge bal is voor alle keepers een probleem
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 12 april 2008 om 09:26:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het volledige reglement van Timmer volgens Antonio:
Regel 1: Timmer is de beste keeper van de wereld
Regel 2: Timmer maakt geen fouten
Regel 3: In die gevallen waarin dit reglement niet voorziet treedt automatisch regel 1 in werking.

Ik heb een regelement voor Antonio:
Regel 1: Antonio lult maar wat.

Daarmee is alles gedekt..
 Help mods!
chillekasper
International

Uit: diemen
Reg.: 8 december 2006
Gepost op 12 april 2008 om 10:10:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kermit schreef:

Het volledige reglement van Timmer volgens Antonio:
Regel 1: Timmer is de beste keeper van de wereld
Regel 2: Timmer maakt geen fouten
Regel 3: In die gevallen waarin dit reglement niet voorziet treedt automatisch regel 1 in werking.

Ik heb een regelement voor Antonio:
Regel 1: Antonio lult maar wat.

Daarmee is alles gedekt..

Ja maar hij heeft wel punten waar hij gelijk in heeft.
Timmer heeft vaak genoeg punten gepakt voor ons.
Ik snap totaal niet waarom er supporters zijn die Timmer als mislukkeling bestempelen.

[Dit bericht is veranderd door chillekasper (op 12 april 2008 10:10:30).]
 Help mods!
Pool: 1303eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 12 april 2008 om 10:37:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chillekasper schreef:

(...)

Ik snap totaal niet waarom er supporters zijn die Timmer als mislukkeling bestempelen.

omdat hij als je de score bij elkaar optelt, misschien quitte speelt of zelfs negatief eruitkomt.

veel gevaar en veel doelpunten zijn op timmer te schuiven.

denk aan uitkomen. Ballen in de vijfmeter die niet voor hem zijn. VRIJETRAPPEN....je hoeft ze alleen maar over de muur te knallen etc etc etc.

los van dat eindeloze gezeik van hem
 Help mods!
Pool: 1108eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.488,0VoVo: 632e / 796e / 611eOpstelling: incompleet
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 12 april 2008 om 11:07:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chillekasper schreef:

(...)

Beste Chilleskasper. Het is je wellicht in je enthousiasme ontgaan, maar mijn vorige posting ging helemaal niet over Timmer...
 Help mods!
Reltiet
Aanstormend talent

Reg.: 17 februari 2008
Gepost op 12 april 2008 om 21:10:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer heeft deze 2 seizoenen goed voor ons gekeept, maar de klad begint er zo na de winterstop wel in te komen. Misschien volgend seizoen een nieuwe keep erin en Timmer bedanken voor bewezen diensten.
 Help mods!
fr -fan
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 12 april 2008 om 21:41:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Timmer een bal goed pakt,dan is de bal zwak ingeschoten.En als Timmer een bal doorlaat is ie ook zwak geschoten.Ja,zo ken ik er ook nog wel een paar.Ik weet zeker:als je neutrale voetballiefhebbers vraagt naar timmer zijn presteren,zal er 9 van de 10 keer positief gereageerd worden i.t.t een aantal timmer haters hiero

p.s. bij hoge ballen is hij idd zwak(voordat ik weer het halve forum over me heen krijg)
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 12 april 2008 om 21:48:27.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

Als Timmer een bal goed pakt,dan is de bal zwak ingeschoten.En als Timmer een bal doorlaat is ie ook zwak geschoten.Ja,zo ken ik er ook nog wel een paar.Ik weet zeker:als je neutrale voetballiefhebbers vraagt naar timmer zijn presteren,zal er 9 van de 10 keer positief gereageerd worden i.t.t een aantal timmer haters hiero

p.s. bij hoge ballen is hij idd zwak(voordat ik weer het halve forum over me heen krijg)

Als hij goed keept dan is dat gewoon zo en dat heeft dan niets met zwakke ballen ofzo te maken, hij heeft dit seizoen een aantal keren gewoon goed gekeept, maar hij heeft ook wel een paar keer ballen doorgelaten die hij echt kon hebben om maar te zwijgen over zijn dramatische uittrappen die altijd bij een tegenstander komen.
Dat heeft toch niets met haters te maken, dat is gewoon de waarheid.
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk