Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 103 »

Poster
Topic: Henk Timmer (deel 2) 
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Vak: -
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 8 april 2008 om 15:55:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Henk komt tekort en nee Ekramy is niet de gewenste vervanger. Er moet dus ook gewoon een nieuwe keeper worden aangetrokken en Henk mag worden weggesaneerd met zijn idioot hoge salaris.

En jij denk dat dit gaat gebeuren?
Alleen wanneer Ekramy aangeeft weg te willen (maar ja, die jongen krijgt van Verbeek natuurlijk ook weer een nieuwe kans om zich te laten zien, dus eind augustus kun je nog op zoek gaan naar een tweede keeper omdat Mulder waarschijnlijk verhuurd wordt ) zal Feyenoord een nieuwe keeper gaan zoeken.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 8 april 2008 om 15:56:00.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
emmylover schreef:

dus er is maar een conclussie ,volgend jaar ekramy in de goal. die paar wedstrijden die hij keepte waren zeker geen slechte

Dan denk ik eerder aan Mulder want volgens mij heeft Feyenoord niet echt vertrouwen in Ekramy want anders koop je geen Darley
 Help mods!
Pool: 238eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.496,1VoVo: 220e / 551e / 279eOpstelling: 4-3-3
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 8 april 2008 om 16:32:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeker als wij volgend seizoen Europees (hopen te) spelen is Timmer momenteel kwa ervaaring veel verder dan die Fietstaspik (die echt niet zo bijzonder vind)
 Help mods!
Pool: 438eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 8 april 2008 om 18:08:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SMOLLIE schreef:

(...)
Wat heeft dat met Henk Timmer te maken?
Moet Ekramy dan volgend seizoen onder de lat staan?
Geef me dan één goede reden, want behalve dat hij jonger is, zie ik daar voorlopig geen verbetering in.
En bovendien, Henk is dit seizoen gewoon een betrouwbare sluitpost, dus waarom hij dan volgend seizoen plaats moet gaan maken, begrijp ik niet zo.

Aan het begin van het seizoen stond hij aardig te keepen, maar toen draaide heel Feyenoord goed. Maar de dip net voor de winterstop is Feyenoord slechter gaan voetballen, Timmer valt me wederom weer zwaar tegen.

Deze keeper heeft totaal geen zelfreflectie, nooit heeft hij het gedaan. Schreeuwdt de huid vol van medespelers, dit als een ervaren doelman?

Pluspunten:
Goede lijnkeeper

Minpunten:
Traag
Waardeloos bij het uitkomen
Onruststoker
Te klein

Timmer is een leuke keeper voor AZ, FC Twente etc. Zelfde soort keeper als Boschker. Maar dit is geen keeper om trots over te zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 8 april 2008 om 19:15:00.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

Timmer gewoon dit seizoen af laten maken.Een mooi afscheid geven en lekker nog een jaar of twee in Quatar laten ballen. Misschien krijgt de jeugd onder Verbeek wel een kans.Timmer is geen zekerheid dus nu wordt het tijd dat een ander de kans krijgt.

Timmer moet liever vandaag dan morgen worden vervangen i.p.v. het seizoen te laten afmaken. Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling he. Het gaat hier om het belang van Feyenoord. Feyenoord is nog volop in de race om de amstel cup en ze kunnen nog een plek bij de eerste vijf halen. Voor hetzelfde geld verpest Timmer dit nog voor Feyenoord.
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ZIMOC
Vedette

Vak: Marathontribune - Y2
Reg.: 12 februari 2000
Gepost op 8 april 2008 om 19:33:19.     ICQ: 57625733      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Los van of wij timmer nou wel of niet goed vinden zal Verbeek hem er gewoon inzetten. Kijk maar naar de keeper bij Heerenveen. Die Vandenbussche heeft zelf moeten aangeven dat hij niet lekker in zijn vel zit en vind dat hij te weinig brengt voor het team. Verbeek heeft toen pas Van Dijk in de goal gezet. Ik denk ook dat hij bij Feyenoord zijn energie niet in de keepers zal steken. In alle andere linies valt voor Verbeek meer winst te boeken. Hoe geef ik Hofland het vetrouwen en hoe krijg ik Bruins en Slory weer aan het voetballen? Misschien leert Hofs nog eens wat positiespel en wordt hij eindelijk een complete voetballer.

Timmer is een redelijke keeper waar Verbeek weet wat hij aan geeft. Ekramy heeft nog niks bewezen en is dus op zijn minst een extra onzekere factor die Verbeek als eerste zal elimineren.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 8 april 2008 om 22:44:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja van den polder.. dankzij timmer staan ze in de finale en dankzij timmer doen ze nog mee voor de bovenste 5 plekken , zou het niet aan andere feyenoorders kunnen liggen dat het niet goed gaat
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 8 april 2008 om 23:42:16.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
antonio schreef:

ja van den polder.. dankzij timmer staan ze in de finale en dankzij timmer doen ze nog mee voor de bovenste 5 plekken , zou het niet aan andere feyenoorders kunnen liggen dat het niet goed gaat

Wat een onzin is dit nou weer. Je wilt dus beweren dat zodra het goed gaat het allemaal de verdienste is van Timmer, en zodra het slecht gaat met Feyenoord het de schuld is van iedereen behalve Timmer. Timmer treft in jouw ogen geen blaam .
 Help mods!
Pool: 842eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
antonio
Bankzitter

Reg.: 13 januari 2008
Gepost op 10 april 2008 om 22:45:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

klopt polder, timmer heeft bijzonder weinig blunders dit seizoen, heb nog niet 1 echte gezien alleen bij oranje, heeft feyenoord al vele malen gered dit seizoen trouwens heb me weer een bul gelachen om de heer gomes vanavond het blijft een drama met zn capriolen en missers bij hoge ballen
 Help mods!
Pool: 1041eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 10 april 2008 om 23:18:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes kan zeker rare dingen doen, maar dat schot na de 2-0 (die richting de kruising ging) had Timmer nooit van zijn leven gehad. Timmer had waarschijnlijk niet eens gedoken, geweldige redding was dat.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 10 april 2008 om 23:54:32.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit topic begint een beetje een slapstick te worden. Timmer is op dit moment een bruikbare keeper. Het is onzin dat hij te slecht zou zijn voor Feyenoord. Hij pakt weliswaar niet veel punten, maar hij heeft Feyenoord wel degelijk een paar keer in de wedstrijd gehouden afgelopen seizoen.

Hij is vorig jaar 1e geworden in de MoM verkiezing en dit seizoen staat hij 3e. Er stemmen elke week een paar honderd man, je kan moeilijk zeggen dat die allemaal achterlijk zijn. Bovendien is Timmer Nederlands en ligt hij goed in de groep. Er is dus totaal geen directe aanleiding om voor komend seizoen een andere keeper aan te trekken.

Wel vind ik dat voor het seizoen 2009/2010 een eerste keeper moet worden aangetrokken, en bij voorkeur iemand die beter is, aangezien bij Timmer de jaren langzaam aan beginnen te tellen. En mocht zich gedurende de komende transferperiode zich een goeie kans voordoen, dan moet Feyenoord zeker niet schromen deze te pakken en Timmer 2e keeper te maken. Maar het heeft voor mij geen prioriteit, we kunnen ons team beter op andere posities versterken op dit moment.
 Help mods!
Pool: 548eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 662e / 1011e / 632eOpstelling: 4-3-3
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 11 april 2008 om 00:22:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het komt door het optreden van Henk Timmer dat deze topic een slapstick geworden is. Die man speelt absoluut niet foutloos en presteert het keer op keer zijn eigen falen met groot vertoon op het veld af te wentelen op de verdediging.
Je moet eens opletten hoe hij iedereen loopt af te kafferen nadat de bal in zijn goal verdwenen is of de bal net naast gegaan is.
Dat gekaffer moet hij op een veel rustiger manier vooraf doen. Dan heet dat nog 'aanwijzingen geven'. Iets waarop ik die man nauwelijks betrapt heb overigens dit seizoen.
 Help mods!
Pool: 110eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 145e / 384e / 105eOpstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Gepost op 11 april 2008 om 09:03:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Je moet eens opletten hoe hij iedereen loopt af te kafferen nadat de bal in zijn goal verdwenen is of de bal net naast gegaan is.

Je moet eens opletten hoe kinderlijk er op sommige momenten verdedigd wordt, dat verklaart namelijk zijn uitkafferen.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ulligan
Vedette

Gepost op 11 april 2008 om 09:23:16.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Het komt door het optreden van Henk Timmer dat deze topic een slapstick geworden is.
Nee, ik vind het een slapstick geworden omdat één of andere clown genaamd antonio op het belachelijke af Timmer de hemel in blijft prijzen, terwijl hier ook een groep is die Timmer als een veel slechtere keeper afschildert dan hij is. Geen enkele keeper is foutloos en ik kan me voorstellen dat je je soms ergert aan zijn gekaffer maar ik vind dit geen reden om de prioriteit voor nieuwe aankopen te leggen bij een keeper. In mijn ogen doet dit namelijk niks af aan zijn prestaties, die weliswaar niet fantastisch zijn, maar ook allerminst dramatisch.

Dat er een groep mensen op dit forum is die elk doelpunt tegen aangrijpen als gelegenheid om te zeggen hoe slecht Timmer wel niet is is en hoe vaak hij faalt moeten ze zelf weten. Maar nogmaals, als je er geen moer van kan, dan ben je geen 3e keeper van het Nederlands elftal en sta je al jaren bij de vaderlandse top onder contract en vaak nog in de basis ook. Nog los van het MoM-verhaal wat ik in de post hiervoor al aanhaalde.
 Help mods!
Pool: 548eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 662e / 1011e / 632eOpstelling: 4-3-3
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 11 april 2008 om 09:29:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Nee, ik vind het een slapstick geworden omdat één of andere clown genaamd antonio op het belachelijke af Timmer de hemel in blijft prijzen, terwijl hier ook een groep is die Timmer als een veel slechtere keeper afschildert dan hij is. Geen enkele keeper is foutloos en ik kan me voorstellen dat je je soms ergert aan zijn gekaffer maar ik vind dit geen reden om de prioriteit voor nieuwe aankopen te leggen bij een keeper. In mijn ogen doet dit namelijk niks af aan zijn prestaties, die weliswaar niet fantastisch zijn, maar ook allerminst dramatisch.

Dat er een groep mensen op dit forum is die elk doelpunt tegen aangrijpen als gelegenheid om te zeggen hoe slecht Timmer wel niet is is en hoe vaak hij faalt moeten ze zelf weten. Maar nogmaals, als je er geen moer van kan, dan ben je geen 3e keeper van het Nederlands elftal en sta je al jaren bij de vaderlandse top onder contract en vaak nog in de basis ook. Nog los van het MoM-verhaal wat ik in de post hiervoor al aanhaalde.

Dat zeg jij goed.
 Help mods!
Pool: 362eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 129e / 372e / 121eOpstelling: 4-3-3
Dijonnie
Vaste waarde in elftal

Uit: Delft
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 11 april 2008 om 10:00:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben toch wel benieuwd op welke eigenschappen een keeper wordt beoordeeld in Nederland of het een goede keeper is.

Ik dacht zelf aan reflexen (ballen tegenhouden)/ meevoetballen / dode spelmomenten / organisatie....

Aanvullingen?

Want op bijna al deze punten scoort Timmer niet hoog.....
 Help mods!
Pool: 303eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 210e / 477e / 295eOpstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 11 april 2008 om 10:08:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dijonnie schreef:

Ik ben toch wel benieuwd op welke eigenschappen een keeper wordt beoordeeld in Nederland of het een goede keeper is.

Ik dacht zelf aan reflexen (ballen tegenhouden)/ meevoetballen / dode spelmomenten / organisatie....

Aanvullingen?

Want op bijna al deze punten scoort Timmer niet hoog.....

Eigenlijk is Gio een geweldige keeper.
Kan aardig mee voetballen en een organisatie neerzetten.
Dode spelmomenten heeft tie ook goed onder contole.

Help mods!
Pool: 362eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 129e / 372e / 121eOpstelling: 4-3-3
fritessaus
Vaste waarde in elftal

Uit: Oss
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 29 december 2002
Gepost op 11 april 2008 om 10:27:23.     MSN: lekkah_likkuh@cunnilingus.bef      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Eigenlijk is Gio een geweldige keeper.
Kan aardig mee voetballen en een organisatie neerzetten.
Dode spelmomenten heeft tie ook goed onder contole.

Pff, je kunt het ook op zo'n manier benaderen natuurlijk heh. Timmer moet mee kunnen voetballen, maar elke lange trap is steevast balverlies. Dode spelmomenten tegen gaat het over, ik ben er namelijk neit seker van of je het echt niet snapt of dat je sarcastisch bent. Elke corner of vrije trap is al bij voorbaat gevaarlijk omdat Timmer zo onzeker is en slecht zijn medespelers coacht.
Verdedigende organisatie neerzetten kan hij ook niet, ik weet eigenlijk niet waarom ik op de domste post in tijden reageer...

Reflexen heeft Gio niet, ook is hij een beetje klein voor in de goal. Blaat. Reflexen heeft timmer wel aardig maar zo gauw als hij met zijn trage logge lichaam moet duiken. Enfin, opbokken en snel, van mijn part zetten ze een zoutzak neer. Effect is hetzelfde.
 Help mods!
Pool: 79eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Gepost op 11 april 2008 om 10:31:35.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritessaus schreef:

(...)
Enfin, opbokken en snel, van mijn part zetten ze een zoutzak neer. Effect is hetzelfde.

In jouw geval kan je net zo goed een zak knikkers op het toetsenbord gooien, qua toegevoegde waarde van de geproduceerde posting zal dit weinig uitmaken.
 Help mods!
SMOLLIE
Vedette

Gepost op 11 april 2008 om 10:46:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritessaus schreef:

(...)

Pff, je kunt het ook op zo'n manier benaderen natuurlijk heh. Timmer moet mee kunnen voetballen, maar elke lange trap is steevast balverlies. Dode spelmomenten tegen gaat het over, ik ben er namelijk neit seker van of je het echt niet snapt of dat je sarcastisch bent. Elke corner of vrije trap is al bij voorbaat gevaarlijk omdat Timmer zo onzeker is en slecht zijn medespelers coacht.
Verdedigende organisatie neerzetten kan hij ook niet, ik weet eigenlijk niet waarom ik op de domste post in tijden reageer...
Reflexen heeft Gio niet, ook is hij een beetje klein voor in de goal. Blaat. Reflexen heeft timmer wel aardig maar zo gauw als hij met zijn trage logge lichaam moet duiken. Enfin, opbokken en snel, van mijn part zetten ze een zoutzak neer. Effect is hetzelfde.

Daar denk ik toch iets anders over.
Oké, zijn lange trap is niet bijzonder, maar in zo'n geval hoort Feyenoord hier anders mee om te gaan.
Want veelal is die lange trap een noodoplossing omdat Henk die bal simpelweg niet op een andere manier kwijt kan.
Dus dat verwijt kan wat mij betreft op het gehele team slaan.
Da's punt 1.
Punt 2: heb je onze verdedigers wel eens in de gaten gehouden bij corners of vrije trappen van de tegenpartij?
De korfbalopstelling in zo'n geval is meer regel dan uitzondering.
Deze week nog ging een verdediger van Arsenal met die instelling de fout in (doelpunt Hyypia); omdat hij alleen maar bezig was met zijn tegenstander en niet met de bal, kwam hij een stap te laat en kon Sam Hyypia vanuit een haast onmogelijke positie een kopbaldoelpunt maken.
Bij ons staan ze ook nog eens geregeld te slapen, door niet op de bal te verdedigen; als keeper ben je dan kansloos.
Dus wat die corners en vrije trappen betreffen, wil ik toch meer de vinger wijzen naar het verdedigende aspect van de veldspelers.
Kijk, dat Timmer moeite heeft met hoge ballen en liever onder zijn lat blijft staan (het één is uiteraard ook een gevolg van het ander, want een lijnkeeper komt gewoon niet graag uit zijn goal, en zeker niet bij vrije trappen/corners); overigens is de kans sowieso altijd groot dat je als keeper verrast wordt wanneer je je doel uitkomt en er staan zo'n 10 tot 15 man voor je neus, een blok is snel gezet.
Punt 3, de verdedigende organisatie: ik zie nergens waaruit blijkt dat Timmner's organisatie niet deugt.
Vaak genoeg zie ik hem aanwijzingen geven en mensen op hun plek neerzetten, dus hoe je daar nu bij komt is mij een raadsel.
Punt 4, zijn refelexen, daar mankeert helemaal niets aan.
Eigenlijk vraag ik me af of je wel eens een wedstrijd van Feyenoord in zijn totaliteit bekijkt , anders kan ik je woorden als "traag logge lichaam" niet plaatsen.

Eigenlijk weet ik niet waarom ik op de allerdomste post sinds tijden reageer....
 Help mods!
FeyenoordSterk
Vedette

Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 11 april 2008 om 12:08:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ontkurk de champagne, stompie is geblesseerd!
 Help mods!
Pool: 594eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: LeerdamBattle-rating: 1.409,6VoVo: 1104e / 1157e / 775eOpstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 11 april 2008 om 12:22:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou gio, ga je handschoenen maar opsnorren dan.
 Help mods!
Karimo
Veelbelovend talent

Reg.: 29 december 2005
Gepost op 11 april 2008 om 12:25:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo gaat het elke week met timmer!Elke keer is hij geblesseerd maar uiteindelijk komt het erop neer dat hij wel kan spelen.Hij is bang dat ekramy het zo goed doet,dat hij bert aan het nadenken zet.Zelfs als timmer 1 been en 1 arm zou missen zou hij in het goal gaan staan,hij voelt de druk toenemen door zijn gigantische blunders.En het is wel mooi hoor,toch willen keepen en laten zien dat je wel tegen een stootje kan,maar misschien is het slimmer om een x een wedstrijd over te slaan als je niet helemaal fit bent.Ook in het belang van het team lijkt mij dit beter.
 Help mods!
Pool: -MotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FeyenoordSterk
Vedette

Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 11 april 2008 om 12:39:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Karimo schreef:

Zo gaat het elke week met timmer!Elke keer is hij geblesseerd maar uiteindelijk komt het erop neer dat hij wel kan spelen.Hij is bang dat ekramy het zo goed doet,dat hij bert aan het nadenken zet.Zelfs als timmer 1 been en 1 arm zou missen zou hij in het goal gaan staan,hij voelt de druk toenemen door zijn gigantische blunders.En het is wel mooi hoor,toch willen keepen en laten zien dat je wel tegen een stootje kan,maar misschien is het slimmer om een x een wedstrijd over te slaan als je niet helemaal fit bent.Ook in het belang van het team lijkt mij dit beter.

Nee je ziet het verkeerd. Timmer zijn insteek is als volgt: Laat ik iedere week wel een keer doen alsof ik geblesseerd ben en dat het twijfelachtig is of ik kan spelen. Als ik dan toch speel zoals iedere week, vinden de supporters mij een held! Daarom doe ik ook iedere wedstrijd alsof mij schouder uit de kom is, even rechtduwen en ik kan weer verder! Als ik nu niet geweldig ben weet ik het ook niet meer! Ik maak zelfs duiken waar Gomez jaloers op is, vooral als de bal recht op mij afkomt!
 Help mods!
Pool: 594eMotM HHC Hardenberg-Feyenoord: LeerdamBattle-rating: 1.409,6VoVo: 1104e / 1157e / 775eOpstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 11 april 2008 om 13:08:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Ikc sluit me hier volledig bij aan.Typisch voorbeeld is de lange bal van Timmer komt niet aan.In de hele selektie hebben we niemand die een bal over 50 m op de stropdas legt.Dan moet Timmer tegen een meestal georganiseerde verdediging, de bal bij onze 2 meter spelers voorin op het hoofd leggen.Zelden grotere onzin gelezen
 Help mods!
Pool: 600eMotM: HHC Hardenberg-FeyenoordBattle-rating: 1.609,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 103 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk